karakter beschrijvingen komen hier: http://www.dreamersweb.nl/character.htm
Vond ik toch wel even beleefd om naar te informeren, voordat ik van alles neerzet
quote:De snelste manier om dat te weten is hem even een mailtje te sturen, al is z'n smederij al ingepikt
Op woensdag 23 april 2003 15:02 schreef Werik het volgende:
De vraag was ook eigenlijk meer bedoeld of Atrimar er geen problemen mee zou hebben met zijn smederij.Vond ik toch wel even beleefd om naar te informeren, voordat ik van alles neerzet
quote:jij hebt hem gebruikt, das iets anders dan permanent overnemen of zoals werik wil iets gelijks neerzetten maar ook dta moet imho geen probleem zijn want alles krijgt toch zijn eigen verhaal.
Op woensdag 23 april 2003 15:07 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb die smederij zelf ook even gebruikt!...er was niemand, dus dat leek me geen probleem....helemaal onder het stof enzo, dus ga je gang en trek er in zou ik zeggen.....
quote:Kijk, dat bedoel ik nou... gewoon beetje respect tonen voor mensen hun topics
Op woensdag 23 april 2003 15:02 schreef Werik het volgende:
De vraag was ook eigenlijk meer bedoeld of Atrimar er geen problemen mee zou hebben met zijn smederij.Vond ik toch wel even beleefd om naar te informeren, voordat ik van alles neerzet
Oke, ik ga wat verzinnen, misschien dat ik LD zijn raad opvolg en een mailtje naar atrimar stuur. Dat is even afhankelijk van mijn uiteindelijke verhaal.
quote:http://www.elffantasy.nl/ dit is de site
Op woensdag 23 april 2003 15:36 schreef Werik het volgende:
He, heb ik nou eigenlijk al antwoord van iemand gehad hoelang die EFF duurt? (uigezonderd LDdan die het niet wist)
Algemene informatie voor bezoekers van de Elf Fantasy Fair
De Elf Fantasy Fair vindt plaats op zaterdag 26 en zondag 27 april 2003 op het evenemententerrein van Kasteel de Haar in Haarzuilens, nabij Utrecht.
De magische poorten openen zich op beide dagen om 10 uur en zullen om 19.00 weer sluiten.
Toegang
Het park is toegankelijk via de hoofdingang van het Kasteel. Hier vindt u de kassa en gelegenheid tot pinnen. De pendelbussen stoppen bij deze ingang.
Al in het bezit van een kaartje? Dan kunt u ook het park betreden via de ingang aan de Zuylenlaan.
Let op: hier is geen kassa aanwezig, voor kaartverkoop moet u bij de hoofdingang zijn.
quote:Graag gedaan.. tja volgende keer beter.
Op woensdag 23 april 2003 15:44 schreef Werik het volgende:
GrrrrDat betekent dus dat ik er niet heen kan. Nou ja volgend jaar misschien dan.
Thanx Lord dreamer
quote:Awww da's jammer... ik ga hoe dan ook! Zou het voor geen goud willen missen
Op woensdag 23 april 2003 15:44 schreef Werik het volgende:
GrrrrDat betekent dus dat ik er niet heen kan. Nou ja volgend jaar misschien dan.
Thanx Lord dreamer
quote:ik ook niet , net die site bekeken en ik verheug me er echt op
Op woensdag 23 april 2003 15:54 schreef nyphai het volgende:[..]
Awww da's jammer... ik ga hoe dan ook! Zou het voor geen goud willen missen
quote:hoe meer je zwamt hoe beter
Op woensdag 23 april 2003 16:18 schreef portier het volgende:
Zo, ik heb weer een wat langer postje kunnen schrijvenDie korte posts vind ik maar nix, kwil graag veel zwammen.
quote:mmhmm.... ik heb straks ongeveer 2 uur filetijd om over een leuke reply na te denken... Denk dat ik dan toch ook wel een aardige post kan maken
Op woensdag 23 april 2003 16:18 schreef portier het volgende:
Zo, ik heb weer een wat langer postje kunnen schrijvenDie korte posts vind ik maar nix, kwil graag veel zwammen.
quote:natuurlijk wel!...kom op JJ, improviseren! Dan kunnen wij ook weer verder
Op woensdag 23 april 2003 17:03 schreef Jan-jaap het volgende:
ik heb nog mar anderhalf uur om iets neer te zetten daarna moet ik weg denk dat het niet meer leukt vandaag
quote:En ik had ook nog anderhalf uur niks te doen hier op m'n werk... dus ik heb maar stukkie getikt
Op woensdag 23 april 2003 16:30 schreef nyphai het volgende:[..]
mmhmm.... ik heb straks ongeveer 2 uur filetijd om over een leuke reply na te denken... Denk dat ik dan toch ook wel een aardige post kan maken
quote:Awwww
Op woensdag 23 april 2003 17:11 schreef nyphai het volgende:[..]
En ik had ook nog anderhalf uur niks te doen hier op m'n werk... dus ik heb maar stukkie getikt
Ik ga even nadenken over een mooie reply...
quote:ik heb nu al iets maar ik heb nog effe de tijd om het wat beter te maken
Op woensdag 23 april 2003 17:06 schreef Abbadon het volgende:[..]
natuurlijk wel!...kom op JJ, improviseren! Dan kunnen wij ook weer verder
quote:Asschen blijft ook al zo stil. Maar gaat die questor van jou nu verkleed naar de EFF?
Op woensdag 23 april 2003 18:24 schreef Dala het volgende:
Zeg waar blijft die beloofde post van de Questor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |