[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 23-04-2003 09:20]
quote:
Op woensdag 23 april 2003 09:17 schreef Tally het volgende:
Ja sorry hoor maar niet iedereen haalt eerst zijn of haar stukje door de grammatica/spellingscontrole voor ze het hier plaatsen.. Kan jou (of was het jouw??) het schelen dat iemand anders een spelfout maakt.. Dat is zowel op de IRC-chat als op het forum. Zo een hekel heb ik daar aan
quote:Ik ook! Klootzakken! Allemaal!
Ja sorry hoor, maar niet iedereen haalt eerst zijn of haar stukje door de grammatica/spellingscontrole voor ze het hier plaatsen... Kan jou (of was het jouw??) het schelen dat iemand anders een spelvfout maakt.. Dast is zowel op de IRC-chat als op het forum. Zooooooooooo`n hekel heb ik daar aan.
vond ik toch ff de moeite om te melden...
quote:Ik doe het niet!
Op woensdag 23 april 2003 09:24 schreef Skimmer het volgende:
vond ik toch ff de moeite om te melden...
quote:hebben ze jou moderator gemaakt ??
Op woensdag 23 april 2003 09:19 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Je komt zo BrEeZaH over als je een topictitel plaatst als 'Me vriedin wil nie peipen'.. Bijvoorbeeld.
quote:Ja en?
Op woensdag 23 april 2003 09:19 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Je komt zo BrEeZaH over als je een topictitel plaatst als 'Me vriedin wil nie peipen'.. Bijvoorbeeld.
quote:Nee, ik heb Fok! gehackt en mezelf mod gemaakt..
Op woensdag 23 april 2003 09:28 schreef ramsesii het volgende:[..]
hebben ze jou moderator gemaakt ??
quote:da lees bes wel kut
Op woensdag 23 april 2003 09:28 schreef Tally het volgende:[..]
Ja en?
quote:Je bent gewoon te lui om even de moeite te nemen om gewoon NORMAAL NEDERLANDS te typen....!!!!
Ja sorry hoor maar niet iedereen haalt eerst zijn of haar stukje door de grammatica/spellingscontrole voor ze het hier plaatsen.. Kan jou (of was het jouw??) het schelen dat iemand anders een spelvout maakt.. Das zowel op de IRC-chat als op het forum. Zooooooooooo`n hekel heb ik daar aan
quote:*me eens is*
Op woensdag 23 april 2003 09:32 schreef flipsen het volgende:
Die mensen (ik ook) klagen niet over het feit dat je je pennenvrucht niet door de spelling- en grammaticacontroller haalt, maar ze klagen juist over het belabberde niveau van het Nederlands bij de (vooral jonge) users.
We leven in nederland en dan moet je die taal maar beheersen
Maar wat nog erger is dan taalfouten is van die breezer zinnen.
quote:Daarbij komt natuurlijk altijd weer het excuus dat het spreektaal is om de hoek kijken. Wat mij betreft is dat mogelijk een geldig argument voor een chat, maar niet voor een forum (waar de tijdsdruk veel lager ligt) en nooit een verklaring voor het typen van extra letters (zoals bijv. "duszzz").
Op woensdag 23 april 2003 09:32 schreef BeeMan het volgende:
Je bent gewoon te lui om even de moeite te nemen om gewoon NORMAAL NEDERLANDS te typen....!!!!![]()
Een typfoutje hier en daar, grammatica die niet helemaal deugt.. daar hebben we allemaal wel eens last van. Maar mensen er bewust een rommeltje van maken & dan denken dat je erbij horen (breezerstumpers veelal) daar erger ik me wel aan.
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 23-04-2003 10:09]
quote:Dat is aan de leraar en zijn/haar ouders omdat te verbeteren. En niet door Fok. Het is mooi dat er een paar van die wereldverbeteraars tussen zitten maar helpt toch niet...
Op woensdag 23 april 2003 09:32 schreef flipsen het volgende:
Die mensen (ik ook) klagen niet over het feit dat je je pennenvrucht niet door de spelling- en grammaticacontroller haalt, maar ze klagen juist over het belabberde niveau van het Nederlands bij de (vooral jonge) users.
quote:Dat zal het zijn..
Op woensdag 23 april 2003 09:32 schreef BeeMan het volgende:[..]
Je bent gewoon te lui om even de moeite te nemen om gewoon NORMAAL NEDERLANDS te typen....!!!!
![]()
quote:Ik vind het wel grappig dat je in dit topic ineens een stuk minder slordig schrijft!
Op woensdag 23 april 2003 10:07 schreef Tally het volgende:[..]
Dat zal het zijn..
quote:Ik schrijf over het algemeen niet slordig hoor.. En wanneer ik dat doe heb ik daar zin in.. Dan kunnen er 10 wereldverbeteraars me vertellen dan spelvout met een F is maar kan het mij geen reet schelen.. Maar dat gezeik er over vind ik een beetje sneu.. En was met name een ander topic in dit deel van het forum...
Op woensdag 23 april 2003 10:50 schreef BeeMan het volgende:[..]
Ik vind het wel grappig dat je in dit topic ineens een stuk minder slordig schrijft!
quote:Hier is er weer eentje.
Op woensdag 23 april 2003 11:59 schreef NutKees het volgende:
Corrigerende moderators, daar heb ik nou een hekel aan.
Uit de FAQ:
quote:Slotje dus.
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Naamtopics zijn ook uit den boze in Klaagbaak.
Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |