Nadat de aftititeling klaar was en er geen matrix animatie kwam ik erachter dat het briefje me vertelde dat de animatie niet te zien was ivm de lange duur van de hoofdfilm. Ik diep teleurgesteld en baas gesproken
Die vertelde dat het niet officieel was van de distributeur en bla bla ofwel: het paste niet in de planning.
Het is iemand nog meer opgevallen dat bij Pathe dus de matix ani niet getoont wordt? En is dat ook bij andere bioscopen zo?
Volgens mij is het namelijk gewoon net zoiets als Pixar's short film...toch? of heb ik het mis?
* zerosignal heeft de download maar gestart... was ook tip van de baas van Pathe! Maar jammer is het wel!
Of het btw alleen bij The Matrix Reloaded vertoond zou worden? lijkt me niet, dan maak je wel heel weinig reclame. The Animatrix is juist een inleiding op The Matrix Reloaded.
quote:jawel
Op maandag 21 april 2003 22:06 schreef beelz het volgende:
en waar is die te downloaden dan?
op www.theanimatrix.com niet volgens mij
quote:Nee final flight of the osiris is alleen bij dreamcatcher te zien.
Op maandag 21 april 2003 22:33 schreef Skinkie het volgende:[..]
jawel
En dan heb je nog eens 4 andere op de site en de overige 4 zal je moeten wachten tot de dvd denk ik.
quote:Bij Pathé Eindhoven en Pathé Helmond word ie wel ervoor gedraaid.
Op maandag 21 april 2003 21:49 schreef zerosignal het volgende:
Het is iemand nog meer opgevallen dat bij Pathe dus de matix ani niet getoont wordt? En is dat ook bij andere bioscopen zo?
* victorinox gaat morgen weer naar Dreamcatcher, maar gaat na het voorfilmpje weg.
quote:3 op de site (of er moet er net 1 bijgekomen zijn, komen er wel 4 op) en er komen er nog 5 op de dvd bij
Op maandag 21 april 2003 22:40 schreef Tweek het volgende:[..]
Nee final flight of the osiris is alleen bij dreamcatcher te zien.
En dan heb je nog eens 4 andere op de site en de overige 4 zal je moeten wachten tot de dvd denk ik.
quote:Sterker nog, de eerste 4 heb je al "legaal" gedownload.
Op dinsdag 22 april 2003 01:26 schreef beelz het volgende:[..]
3 op de site (of er moet er net 1 bijgekomen zijn, komen er wel 4 op) en er komen er nog 5 op de dvd bij
dat is dus 9 filmpjes van een minuut of 5 en daar betaal je zeker 20 euro voor
te duur!!
of die andere 5 filmpjes worden een half uur per stuk
quote:Ze duren anders een kwartier dacht ik en waar haal jij die 20 euro vandaan? Daarbij bepaal je helemaal zelf of je hem koopt of niet.
Op dinsdag 22 april 2003 01:26 schreef beelz het volgende:[..]
3 op de site (of er moet er net 1 bijgekomen zijn, komen er wel 4 op) en er komen er nog 5 op de dvd bij
dat is dus 9 filmpjes van een minuut of 5 en daar betaal je zeker 20 euro voor
te duur!!
of die andere 5 filmpjes worden een half uur per stuk
En ja er moet er nog een bij komen ja.
quote:die 20 euro hebbik eigenlijk gewoon een beetje uit me reet gegrepen...was een schatting
Op dinsdag 22 april 2003 10:04 schreef Tweek het volgende:[..]
Ze duren anders een kwartier dacht ik en waar haal jij die 20 euro vandaan? Daarbij bepaal je helemaal zelf of je hem koopt of niet.
En ja er moet er nog een bij komen ja.
quote:Op www.play.com kun je hem nu al in de pre-order zetten voor 11,99 pond, dus iets minder dan 18 euro. Er zitten ook nog wat extra's bij, zoals making of en audiocommentary.
Op woensdag 23 april 2003 19:45 schreef beelz het volgende:[..]
die 20 euro hebbik eigenlijk gewoon een beetje uit me reet gegrepen...was een schatting
http://www.playserver2.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=115203
Lijkt me zeker wel de moeite waard
quote:Uhm, de mensen die de eerste 5 gemaakt hebben moeten ook gewoon betaald worden hoor schat. Leuk toch dat je mag kiezen tussen de helft kijken en niks betalen of een DVD'tje kopen en alles kijken?
Op dinsdag 22 april 2003 01:44 schreef victorinox het volgende:[..]
Sterker nog, de eerste 4 heb je al "legaal" gedownload.
Dus je betaalt voor slechts 5 miezerige animatie/tekenfilmpjes 20 euro.
Stelletje afzetters.
Sommige mensen zeiken echt overal over...
quote:Ik was sarcastisch bezig hoor.
Op woensdag 14 mei 2003 12:13 schreef Zpottr het volgende:[..]
Uhm, de mensen die de eerste 5 gemaakt hebben moeten ook gewoon betaald worden hoor schat. Leuk toch dat je mag kiezen tussen de helft kijken en niks betalen of een DVD'tje kopen en alles kijken?
Sommige mensen zeiken echt overal over...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |