Is nog geen centraal topic over
Raar, ik vind het toch de beste strategie game die er is, Beter dan age of mythology, beter dan red alert en ook beter dan age of empires,
Korte beschrijving van het spel,
Over het algemeen,lijkt het op een normale strategie spel, grondstoffen verzamelen, hout, steen en eten, Maar het eten-onderdeel gaat wat dieper, je hebt allemaal verschillende eten:
-Vlees
-Brood(wordt gemaakt met molens en bakker)
-Appels
-Kaas
-Bier,
Het wordt allemaal in een Granary gestopt en jem ag zelf bepalen hoeveel bewoners mogen eten, geef ze niet te veel want op=op
Maar het speciale is natuurlijk dat je kastelen moet bouwen, je hebt een klein kasteeltje als huis van de koning, en daarom heen kan je torens met pijl&boog ventjes maken, muren en gatehouses. Je hebt veel nodig om te verdedigen bv: Hete olie, grachten,
Genoeg over het spel, er zijn 2 spellen eigenlijk
Stronghold(de 1e)
Stronghold Crusader
Crusader is geen uitbreiding maar een nieuw spel, aleen het lijkt wel op uitbreiding, nieuwe units, nieuwe missie enz.
Daarover geen verwarring:
Screenshots
Ik vind het een echt goed spel, en speel nog veel missie's en online
Systeemeisen:
Windows 98/Me/XP, PII 400, 64MB RAM, 8MB DirectX 8.1 compatible Video Card, 4X CD-ROM, DirectX 8.1 compatible Sound Card
[Dit bericht is gewijzigd door HomerJ op 21-04-2003 12:20]
quote:De makers van Stronghold is Firefly studios, de makers van jouw spel weet ik niet
Op maandag 21 april 2003 12:27 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Lijkt een beetje op Lords of the Realm II... Zelfde makers?
Dat is Lords of the Realm II . Is al heel erg oud maar lijkt best veel op elkaar toch?
quote:Ja idd dat klopt
Lijkt een beetje op Lords of the Realm II... Zelfde makers?
quote:Ja wil ik ook weten, stronghold is echt
Op maandag 21 april 2003 16:37 schreef Djaser het volgende:[..]
Ja idd dat klopt
Ben nu benieuwd hoe ze Lord of the Realms III gaan maken zonder hun
En over Stronghold ja waar blijft deel 2?
Iemand zin om vanavond onlline te spelen?
quote:Gelukkig maar, ik vond Crusader geen klote aan! Erg saai kwam het over. Na 2 missies in dat pad van 50 er mee gestopt.
Op dinsdag 22 april 2003 09:17 schreef MR.Lurch het volgende:
Crusader is ook wel leuk alleen de gewone stronghold is leuker.
quote:Ik vind Crusader net iets hebben, wat ik vreselijk miste bij Stronghold, Een skirmish opties, bv: Je kan samen met 3 CPU vechten tegen 4 andere CPU's dat miste ik echt!
Op woensdag 23 april 2003 07:52 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Gelukkig maar, ik vond Crusader geen klote aan! Erg saai kwam het over. Na 2 missies in dat pad van 50 er mee gestopt.
Wil ik eff weten
Hier deden we altijd 2 man tegen 4 computer tegenstanders.
Pitch in de hens schieten werkt perfect
We waren met zijn 8en en ik was helemaal erin verdiept, ben uiteindelijk 3e geworden
Beetje hoofdpijn
Het is echt een geweldig spel
quote:Meld zich
Op zondag 15 juni 2003 13:54 schreef HomerJ het volgende:
Waarom zijn er zo weining fokkers die Stronghold crusader hebben?Het is echt een geweldig spel
quote:Speel je wel is online?
Op zondag 15 juni 2003 14:13 schreef TimoBasso het volgende:[..]
Meld zich
quote:ik heb dat een hele tijd gedaan.. maar tegenwoordig niet meer echt
Op zondag 15 juni 2003 16:31 schreef HomerJ het volgende:[..]
Speel je wel is online?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |