Nee, dat topic blijft dicht.
Dit soort 'grappen' gaan wmb al over het randje, ik wil ze hier niet.
Staat dat je niet aan dan mail je maar met een FA.
[Dit bericht is gewijzigd door mvdlubbe op 04-05-2003 21:26]
(of was dat te verwachten en was/ben ik er gewoon blind voor?)
quote:Waarmee kappen?
Op zondag 4 mei 2003 22:55 schreef CartWOman het volgende:
Juist, kappen nu maar eens.Dicht.
Ik heb mijn buik vol van Fok!forum. Gelukkig doen ze op Tweakers.net wèl aardig tegen mij. Dag.
quote:Met dat constante geëmmer over X-Ray.
Op zondag 4 mei 2003 23:12 schreef Farzin het volgende:[..]
Waarmee kappen?
quote:De melkboer is geen goede familie van je, en ik zou voor de lol eens in 'OUD' kijken, daar staat ook een felicitatie topic. Zoals je kunt zien dachtik eerst ook dat het niet mocht, want ik had al bedacht dat ik eigenlijk een topicje wilde openen. Maar het bleek dus te mogen ..
Op maandag 5 mei 2003 07:50 schreef yvonne het volgende:
Ja Ed, en morgen is de melkboer jarig, open ik toch ook geen topic over
[edit]zelfs geopend door jezelf!
quote:Jij wilt niet weten in hoeverre yvonne familie is van de melkboer...
Op maandag 5 mei 2003 08:06 schreef ThE_ED het volgende:[..]
De melkboer is geen goede familie van je, en ik zou voor de lol eens in 'OUD' kijken, daar staat ook een felicitatie topic. Zoals je kunt zien dachtik eerst ook dat het niet mocht, want ik had al bedacht dat ik eigenlijk een topicje wilde openen. Maar het bleek dus te mogen ..
quote:Tsja, het is het wat he, als het kind van de oprichter van FOK gefeliciteerd wordt, tsjongejonge....
Op maandag 5 mei 2003 08:06 schreef ThE_ED het volgende:[..]
De melkboer is geen goede familie van je, en ik zou voor de lol eens in 'OUD' kijken, daar staat ook een felicitatie topic. Zoals je kunt zien dachtik eerst ook dat het niet mocht, want ik had al bedacht dat ik eigenlijk een topicje wilde openen. Maar het bleek dus te mogen ..
quote:Daar kwam ik nu ook pas achter, zet dat dan in de openingspost. Maar dan nog; waarom zij wel, en hij niet? Eigenlijk zeg je nu dat voor de admin's andere regels gelden. (Forumregels that is, qua rechten snap ik het verhaal wel.)
Op maandag 5 mei 2003 12:53 schreef yvonne het volgende:[..]
Tsja, het is het wat he, als het kind van de oprichter van FOK gefeliciteerd wordt, tsjongejonge....
Begrijp me niet verkeerd; ik vind het leuk voor ze enzo, maar ik vind eigenlijk niet dat je dan onderscheid moet gaan maken.(En bijv vandaag zag ik nog een topic voor Barb, volgens mij mag dat ook...)
quote:Ja, voor admins gelden andere regels, daarom was ook FOK! verleden jaar een paar weken met een baby logo.
Op maandag 5 mei 2003 12:55 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Daar kwam ik nu ook pas achter, zet dat dan in de openingspost. Maar dan nog; waarom zij wel, en hij niet? Eigenlijk zeg je nu dat voor de admin's andere regels gelden. (Forumregels that is, qua rechten snap ik het verhaal wel.)
Begrijp me niet verkeerd; ik vind het leuk voor ze enzo, maar ik vind eigenlijk niet dat je dan onderscheid moet gaan maken.(En bijv vandaag zag ik nog een topic voor Barb, volgens mij mag dat ook...)
quote:Nee ok, dan weetik dat.
Op maandag 5 mei 2003 12:58 schreef yvonne het volgende:[..]
Ja, voor admins gelden andere regels, daarom was ook FOK! verleden jaar een paar weken met een baby logo.
En ja, ik maak wel onderscheid.
quote:Ja, dat je niet moet zeiken en niet al in dat Alicia topic gaat zitten piepen zodat ik je topic over je broer al vanaf 6 kilometer aan zag komen, dat heet uitdagen Edje.
Op maandag 5 mei 2003 13:00 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Nee ok, dan weetik dat.
Zijn er nog andere uitzonderingen op de FAQ/policy die ik moet weten?
quote:Ja goed heh..
Op maandag 5 mei 2003 13:07 schreef yvonne het volgende:[..]
Ja, dat je niet moet zeiken en niet al in dat Alicia topic gaat zitten piepen zodat ik je topic over je broer al vanaf 6 kilometer aan zag komen, dat heet uitdagen Edje.
quote:En daarom ging er een terecht slotje op.
Op maandag 5 mei 2003 13:09 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Ja goed heh..
Maar ik had zijn topic daadwerkelijk al verzonnen, alleen bedacht ik me dat het niet mocht. Maar dat haddik al gezegd.
quote:Nou ik dacht dus dat het ineens weer wel mocht.
Op maandag 5 mei 2003 13:13 schreef yvonne het volgende:[..]
En daarom ging er een terecht slotje op.
quote:Ik neem aan dat er met het topic zelf weinig mis was? En dat je hem gesloten hebt omdat hij is verpest door een aantal niet nader genoemde Fok!kers?
Op maandag 5 mei 2003 20:17 schreef CartWOman het volgende:
Enough.Dicht.
quote:Ja, zeker weten.
Op maandag 5 mei 2003 20:19 schreef Farzin het volgende:[..]
Ik neem aan dat er met het topic zelf weinig mis was? En dat je hem gesloten hebt omdat hij is verpest door een aantal niet nader genoemde Fok!kers?
quote:Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan?
Op maandag 5 mei 2003 20:30 schreef CartWOman het volgende:
Ja, zeker weten.
En je kan er zelf ook wat van.
quote:Schelden.
Op maandag 5 mei 2003 20:31 schreef Farzin het volgende:[..]
Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan?
quote:Nee, hoor. Je was zelf ook lomp aan het doen.
Op maandag 5 mei 2003 20:19 schreef Farzin het volgende:[..]
Ik neem aan dat er met het topic zelf weinig mis was? En dat je hem gesloten hebt omdat hij is verpest door een aantal niet nader genoemde Fok!kers?
quote:Sorry, het was een uitbarsting. KaAzKoP loopt me namelijk constant te 'stalken' met onvriendelijke posts waarin hij mij uitmaakt voor homo. Vind ik ook niet zo leuk.
Op maandag 5 mei 2003 20:32 schreef CartWOman het volgende:
Schelden.
Hou ik niet van.
quote:Je overdrijft.
Op maandag 5 mei 2003 20:31 schreef Farzin het volgende:[..]
Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |