navelstreng dus...
quote:Bij de beschrijving van dit subforum staat: Spui hier al je wazige gedachten. Dit vond ik behoorlijk wazig.
Op zondag 20 april 2003 17:50 schreef the.moderator het volgende:
* Gaat dit over Wetenschap, Filosofie of Theologie
Maar de navelstreng heeft dus als functie om de afvalstoffen te verwerken ofzo?
quote:Dit zou voor nare geuren uit moeders mond kunnen zorgen
Op zondag 20 april 2003 17:48 schreef beany het volgende:
Als het kind in de goede houding ligt(hoofd naar beneden) dan schijt het kind in de bek van de moeder, mits er voldoende druk achter zit....
quote:Ja, daar komt het voedsel in en komt het afval weer uit.
Op zondag 20 april 2003 17:52 schreef Poepgeert het volgende:
quote:d8 het ook ja...
Op zondag 20 april 2003 17:52 schreef Poepgeert het volgende:[..]
Bij de beschrijving van dit subforum staat: Spui hier al je wazige gedachten. Dit vond ik behoorlijk wazig.
quote:Wat heb jij gemist op de basisschool?
Op zondag 20 april 2003 17:46 schreef Poepgeert het volgende:
zie topictitel. Dat vroeg ik me dus af
quote:De hele basisschool vrees ik
Op zondag 20 april 2003 17:54 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Wat heb jij gemist op de basisschool?
quote:Groep 1 t/m 8.
Op zondag 20 april 2003 17:54 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Wat heb jij gemist op de basisschool?
Heb blijkbaar niet echt goed opgelet bij biologie. Maar ff over schijten dan hé: kun je ook schijten zonder iets te eten. Maakt je lichaam geen dingen aan die via je anaaltje je lichaam moeten verlaten?
quote:En wanneer beginnen die organen te werken dan? Lijkt me sterk dat ze plots beginnen te werken als je de buitenwereld voor het eerst ziet.
Op zondag 20 april 2003 17:56 schreef 2Mini het volgende:
de organen werken dan nog niet... plassen doen ze wel.. dat gaat in het vruchtwater
Het kan, is zeldzaam, maar het kan dus.
quote:Hoe weet je dit zo zeker? Wat is jou bron? Of spreek je uit ervaring?
Op zondag 20 april 2003 17:59 schreef Slarioux het volgende:
Poepen in de baarmoeder kan en is niet ernstig of schadelijk of weet ik veel wat. Wel moet de moeder voor controle, en voor de zekerheid, naar het ziekenhuis, waar ook het kind geboren moet worden.
quote:Ik spreek uit ervaring, ik was er al vroeg bij
Op zondag 20 april 2003 18:01 schreef Poepgeert het volgende:[..]
Hoe weet je dit zo zeker? Wat is jou bron? Of spreek je uit ervaring?
quote:Wat was het? Een paar keutels, of flinke slingerkak?
Op zondag 20 april 2003 18:02 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ik spreek uit ervaring, ik was er al vroeg bij
.
quote:Het kan wel degelijk schadelijk zijn, als het vruchtwater sterk meconiumhoudend is (veel erin gepoept dus) en de baby dit ook inslikt, (hij/zij zwemt er tenslotte in rond) kan de maagwand van de baby erdoor aangetast worden.
Op zondag 20 april 2003 17:59 schreef Slarioux het volgende:
Poepen in de baarmoeder kan en is niet ernstig of schadelijk of weet ik veel wat. Wel moet de moeder voor controle, en voor de zekerheid, naar het ziekenhuis, waar ook het kind geboren moet worden.
quote:Kijk! Hier komt de waarheid boven tafel. Dus toch nog niet eens zo'n stom topic, ofwel Push-shit?
Op zondag 20 april 2003 18:09 schreef LouLou het volgende:[..]
Het kan wel degelijk schadelijk zijn, als het vruchtwater sterk meconiumhoudend is (veel erin gepoept dus) en de baby dit ook inslikt, (hij/zij zwemt er tenslotte in rond) kan de maagwand van de baby erdoor aangetast worden.
Een gevolg hiervan is dat het kindje moeite heeft met zijn melk binnen te houden en desnoods met een slangetje door de neus gevoed moet worden, om zo toch het geboortegewicht snel weer op peil te krijgen en te groeien daarna.
quote:Lucky me dan
Op zondag 20 april 2003 18:09 schreef LouLou het volgende:[..]
Het kan wel degelijk schadelijk zijn, als het vruchtwater sterk meconiumhoudend is (veel erin gepoept dus) en de baby dit ook inslikt, (hij/zij zwemt er tenslotte in rond) kan de maagwand van de baby erdoor aangetast worden.
Een gevolg hiervan is dat het kindje moeite heeft met zijn melk binnen te houden en desnoods met een slangetje door de neus gevoed moet worden, om zo toch het geboortegewicht snel weer op peil te krijgen en te groeien daarna.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |