Enkele delicate kwesties.
Wie wordt de 2e keeper in de selectie, nu van der Sar en Waterreus out is en Westerveld dus waarschijnlijk zal keepen. Dick moet toch een nieuweling kiezen, aangezien die andere keeper uit ons land met interlands, Moens, ook out is. Wie gaat dit worden?? Wapenaar, Lodewijks wellicht? Boschker? Van Duijnhoven??
Bovendien zal Dick toch wel een paar spelers moeten gaan proberen, vooral op links. Wat mij betreft krijgen Kiki Musampa en Arjen Robben een kans.
Verder moet Kluivert voorin gewoon eens op de bank en moet Dick eens proberen hoe een combinatie van Nistelrooij / Makaay of van Nistelrooij / van der Vaart loopt. Of niet?
Post je suggesties aan Dick allemaal hier, want hij heeft nog maar een paar dagen om te denken. De 30e spelen we al!
Robben mag er idd wel een keer in.
En Kluivert mag op de bank blijven.
.
Een van mijn favoriete spelers maar absoluut niet op Oranje-nivo. Niet alles wat in het buitenland speelt is geschikt. Robben is zeker een goed idee, gewoon jonge jongens voor de toekomst uitproberen. Nigel de Jong, Robben enz.
Als tweede keeper geen ouwe rups maar een jongere vent die ervaring op kan doen.
quote:Hoezo beloning? Oranje is niet de winnende prijs voor spelers die het bij hun club goed gedaan hebben. Ze moeten op termijn goed zijn voor Oranje. Stekelenburg zou een goede optie zijn, als ie fit was. Lodewijks heb je op termijn niks aan, net als Gentenaar, Moens en Boschker. Dan maar Boy Waterman bv.
Op zondag 20 april 2003 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Gentenaar op de bank neer zetten als beloning voor zijn uitstekende prestaties bij NEC de laatste periode.
aanval : vd Vaart , v.Nistelrooij en van hooydonk
En overmars MOET mee
quote:Boy Waterman???? Dies grappig!
Op zondag 20 april 2003 17:18 schreef SCH het volgende:[..]
Hoezo beloning? Oranje is niet de winnende prijs voor spelers die het bij hun club goed gedaan hebben. Ze moeten op termijn goed zijn voor Oranje. Stekelenburg zou een goede optie zijn, als ie fit was. Lodewijks heb je op termijn niks aan, net als Gentenaar, Moens en Boschker. Dan maar Boy Waterman bv.
Musampa verdient m.i. een kans, zeker omdat hij bij Málaga is uitgegroeid tot een belangrijke en bepalende speler. Als je dat kan, in de sterkste competitie ter wereld, moet je het in Oranje toch ook kunnen of in ieder geval een kans krijgen dat te laten zien?
quote:ja die probeert nog steeds een plekje in chelsea 1 te veroveren
Op zondag 20 april 2003 17:25 schreef Kang-He het volgende:
Leeft Bogarde nog?
Ik noem een Kluivert, Davids, De Boer etc.
Pak gewoon een basis met jonge(re) spelers die het nog een eer vinden om voor Oranje uit te komen:
Ik noem een Van der Vaart, Van Persie, Van Nistelrooij, Robben etc.
quote:Goed punt!
Op zondag 20 april 2003 17:27 schreef methodmich het volgende:
Musampa verdient m.i. een kans, zeker omdat hij bij Málaga is uitgegroeid tot een belangrijke en bepalende speler. Als je dat kan, in de sterkste competitie ter wereld, moet je het in Oranje toch ook kunnen of in ieder geval een kans krijgen dat te laten zien?
[Dit bericht is gewijzigd door methodmich op 20-04-2003 17:30]
quote:Boogie Woogie was een paar jaartjes geleden nog toppie. Jammer dat hij zijn kuit (?) brak bij het WK waardoor Cocu linksback moest spelen tegen Brazilie.
Op zondag 20 april 2003 17:29 schreef CAZZO het volgende:[..]
ja die probeert nog steeds een plekje in chelsea 1 te veroveren
quote:Boy was maar een voorbeeld, gewoon een jonge keeper. Om Lodewijks te noemen, vind ik nog veel grappiger.
Op zondag 20 april 2003 17:27 schreef methodmich het volgende:[..]
Boy Waterman???? Dies grappig!
Musampa zou echt een heel domme keuze zijn. Nogmaals: Oranje is geen beloning. Of je ergens topscorer of man van het land bent, is geen garantie voor Oranje. Het is juist de fout geweest dat we teveel van dat soort types hebben. Makaay, Davids, Hasselbaink etc. die het bij hun club aardig doen maar in Oranje een wanprestatie leveren. Ik ben voor veel jonge aanwas uit eigen land.
quote:laatste tijd ook jong oranje gevolgd?
Op zondag 20 april 2003 17:46 schreef SCH het volgende:Ik ben voor veel jonge aanwas uit eigen land.
quote:Ja en? Moet je ze daarom niet vragen en klaarstomen?
Op zondag 20 april 2003 17:49 schreef CAZZO het volgende:[..]
laatste tijd ook jong oranje gevolgd?
quote:Sorry, maar Kluivert is echt veel beter dan v. Nistelrooy ooit zal worden..
Op zondag 20 april 2003 17:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Dick moet gewoon al die over het paard getilde vedettes uit het NL elftal trappen.Ik noem een Kluivert, Davids, De Boer etc.
Pak gewoon een basis met jonge(re) spelers die het nog een eer vinden om voor Oranje uit te komen:
Ik noem een Van der Vaart, Van Persie, Van Nistelrooij, Robben etc.
quote:Jeugd inpassen moet geen doel zijn, maar een middel. Je moet dus alleen selecteren als er niets beters voor handen is en dat is er wel, in de meeste gevallen.
Op zondag 20 april 2003 17:46 schreef SCH het volgende:[..]
Boy was maar een voorbeeld, gewoon een jonge keeper. Om Lodewijks te noemen, vind ik nog veel grappiger.
Musampa zou echt een heel domme keuze zijn. Nogmaals: Oranje is geen beloning. Of je ergens topscorer of man van het land bent, is geen garantie voor Oranje. Het is juist de fout geweest dat we teveel van dat soort types hebben. Makaay, Davids, Hasselbaink etc. die het bij hun club aardig doen maar in Oranje een wanprestatie leveren. Ik ben voor veel jonge aanwas uit eigen land.
quote:ja en? en daarom musampa geen kans geven?
Op zondag 20 april 2003 17:50 schreef SCH het volgende:[..]
Ja en? Moet je ze daarom niet vragen en klaarstomen?
quote:Dat dacht ik ook altijd, maar ik begin te twijfelen, als je ziet hoe Ruud zich nog steeds ontwikkelt bij Man Utd en hoe Kluivert toch redelijk stil lijkt te staan...
Op zondag 20 april 2003 17:53 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Sorry, maar Kluivert is echt veel beter dan v. Nistelrooy ooit zal worden..
quote:Musampa zit allang niet meer aan het begin - dat hij toevallig leuk meedoet in Spanje nu eindelijk, hoeft toch niet meteen een Oranjeplaats te betekenen. Dan kan je net zo goed Dennis de Nooijer inzetten.
Op zondag 20 april 2003 17:54 schreef CAZZO het volgende:[..]
ja en? en daarom musampa geen kans geven?
quote:Nou loopt het bij ManU op dit moment een stuk beter dan bij Barca..
Op zondag 20 april 2003 17:54 schreef methodmich het volgende:[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar ik begin te twijfelen, als je ziet hoe Ruud zich nog steeds ontwikkelt bij Man Utd en hoe Kluivert toch redelijk stil lijkt te staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |