[Dit bericht is gewijzigd door MrFubu op 18-04-2003 16:37]
quote:Dat is omdat bacteriën achterlijk klein zijn... damn wat zijn sommige mensen dom.
Op vrijdag 18 april 2003 16:13 schreef MrFubu het volgende:
IS het mogelijk om op 1 of andere manier een mens onzichtbaar te maken? Zoals in de film hollowman? Is dit mogelijk of zal dit in de toekomst mogelijk zijn, bacterieen zijn voor ons oog ook onzichtbaar....
quote:Die invisibility cloak sloeg nergens op, er stond een camera achter die gast en het beeld werd op dat doek geprojecteerd
Op vrijdag 18 april 2003 16:14 schreef QazzaQ het volgende:
ik geloof dat een paar japanners al een soort van cloacking mantel hadden uitgevonden maar of dit echt was weet ik niet
quote:Inderdaad... maar dat gaat wel belangrijk worden in de toekomst... in het leger enzo.
Op vrijdag 18 april 2003 16:19 schreef JeRa het volgende:[..]
Die invisibility cloak sloeg nergens op, er stond een camera achter die gast en het beeld werd op dat doek geprojecteerd
quote:Dit is inderdaad een van de domste opmerkingen die ik ooit gehoord heb. Zou de topicstarter een IQ hebben met meer dan 1 cijfer?
bacterieen zijn voor ons oog ook onzichtbaar
quote:Als je aan de nationale IQ-test had meegedaan dan kon je volgens mij minimaal 35 halen...volgens mij had de TS -10 punten
Op vrijdag 18 april 2003 16:20 schreef danokorst_banned het volgende:[..]
Dit is inderdaad een van de domste opmerkingen die ik ooit gehoord heb. Zou de topicstarter een IQ hebben met meer dan 1 cijfer?
quote:Ik denk het niet eigenlijk.... maar misschien worden de mensen over honderd jaar wel veel kleiner, zodat je elkaar niet meer kan zien... je weet maar nooit
Op vrijdag 18 april 2003 16:20 schreef danokorst_banned het volgende:[..]
Dit is inderdaad een van de domste opmerkingen die ik ooit gehoord heb. Zou de topicstarter een IQ hebben met meer dan 1 cijfer?
quote:Bacteriën hebben een cloaking-device!
Op vrijdag 18 april 2003 16:13 schreef MrFubu het volgende:
IS het mogelijk om op 1 of andere manier een mens onzichtbaar te maken? Zoals in de film hollowman? Is dit mogelijk of zal dit in de toekomst mogelijk zijn, bacterieen zijn voor ons oog ook onzichtbaar....
quote:..fascinating....
Op vrijdag 18 april 2003 16:24 schreef Mr.Spock het volgende:
Die cloaking mantel heb je totaal verkeerd. Ze hebben een soort camera ontwikkeld waarmee je door dingen heen kunt kijken. Ze willen het bijvoorbeeld in een cockpit van een vliegtuig bouwen zodat piloten de startbaan beter (door de neus heen) kunnen zien enzo. Ik heb echter op Discovery gezien dat ze bij het experimenteren van het maken van kunstmatige spinnenweb (5x zo sterk als staal) wel een soort glasvezel hebben ontdekt met spectaculaire eigenschappen: Ze kunnen hiermee een soort kleed maken met allemaal uiteinden van glasvezel. deze uiteinden nemen een in te programmeren kleur aan, net zoals een TV dat doet. Op deze manier kun je met een camera en een computer dus de omgeving achter je op je kleding projecteren, en op deze manier heb je de ultieme camouflage. De techniek staat nog in de kinderschoenen, en is uiterst geheim, maar de gasten die het ontwikkelden zeiden zoiets als:"We can't talk about it, but it's incredible what we can do with it already!" Als het net zo'n ontwikkeling doormaakt als de mobiele telefoon, krijg je dus binnenkort een soort supersoldaten in "Predator-outfit"op het slagveld........ Technisch gezien is het in ieder geval zeker mogelijk......
quote:Bron?
Die cloaking mantel heb je totaal verkeerd. Ze hebben een soort camera ontwikkeld waarmee je door dingen heen kunt kijken. Ze willen het bijvoorbeeld in een cockpit van een vliegtuig bouwen zodat piloten de startbaan beter (door de neus heen) kunnen zien enzo.
Ik heb op bijna elke nieuwssite gelezen dat het met camera & projector gebeurde...dit hetzelfde in zo'n cockpit: camera op de neus en beeldscherm voor je. Geloof je je eigen woorden eigenlijk wel? Een camera die door dingen heen kan kijken? Alleen met infrarood, that is.
Iemand ideetje hoe we dat gaan aanpakken?
quote:
Die cloaking mantel heb je totaal verkeerd. Ze hebben een soort camera ontwikkeld waarmee je door dingen heen kunt kijken. Ze willen het bijvoorbeeld in een cockpit van een vliegtuig bouwen zodat piloten de startbaan beter (door de neus heen) kunnen zien enzo. Ik heb echter op Discovery gezien dat ze bij het experimenteren van het maken van kunstmatige spinnenweb (5x zo sterk als staal) wel een soort glasvezel hebben ontdekt met spectaculaire eigenschappen: Ze kunnen hiermee een soort kleed maken met allemaal uiteinden van glasvezel. deze uiteinden nemen een in te programmeren kleur aan, net zoals een TV dat doet. Op deze manier kun je met een camera en een computer dus de omgeving achter je op je kleding projecteren, en op deze manier heb je de ultieme camouflage. De techniek staat nog in de kinderschoenen, en is uiterst geheim, maar de gasten die het ontwikkelden zeiden zoiets als:"We can't talk about it, but it's incredible what we can do with it already!" Als het net zo'n ontwikkeling doormaakt als de mobiele telefoon, krijg je dus binnenkort een soort supersoldaten in "Predator-outfit"op het slagveld........ Technisch gezien is het in ieder geval zeker mogelijk......
quote:Alle ruimte tussen onze cellen weghalen?
Op vrijdag 18 april 2003 16:26 schreef Schorpioen het volgende:
Iemand ideetje hoe we dat gaan aanpakken?
quote:Ja die bestaat! Al jaren!
Op vrijdag 18 april 2003 16:26 schreef JeRa het volgende:[..]
Bron?
Ik heb op bijna elke nieuwssite gelezen dat het met camera & projector gebeurde...dit hetzelfde in zo'n cockpit: camera op de neus en beeldscherm voor je. Geloof je je eigen woorden eigenlijk wel? Een camera die door dingen heen kan kijken? Alleen met infrarood, that is.
quote:Daar zijn palestijnen experts in. Ok, het worden wel meerdere stukjes van formaat bacterie.
Op vrijdag 18 april 2003 16:26 schreef Schorpioen het volgende:
Toch is het dus helemaal niet moeilijk om onzichtbaar te worden. We hoeven alleen maar een manier te verzinnen om onszelf tot het formaat van een bacterie te verkleinen.Iemand ideetje hoe we dat gaan aanpakken?
quote:En de rest -> Haha, leuk he, topicstarter afzeiken? En dit zijn van die mensen die nog het hardst lopen te blaten "Respect! mensen hebben geen respect meer tegenwoordig!" (Mensen die dit blaten bedoelen fatsoen ipv respect en hebben vaak die leeftijd dat ze niet een andere tijd dan "tegenwoordig" bewust hebben meegemaakt, dus waar ze dat dan weer vandaan halen?) Doe eens een nuttig antwoord, of blijf anders weg uit de draad.
Op vrijdag 18 april 2003 16:17 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Dat is omdat bacteriën achterlijk klein zijn... damn wat zijn sommige mensen dom.
Maar ontopic:
Als je hier een sluitend antwoord op wil krijgen, zal je denk ik de mogelijkheden moeten opschrijven op welke wijze dit mogelijk is. Daarna zou je na moeten gaan hoeveel tijd dit kost om deze techniek te beheersen:
1. Projectie. Hiervoor is een mantel nodig die de juiste richting op het juiste beeld projecteerd wat de toeschouwer verwacht te zien. De verbeterde Cloaking mantel dus.
2. Phase-shift. Fase verschuiving van de fysieke wereld, erg speculatief maar leuk om over na te denken (of SF films over te maken).
3. Distraction. Ook SF, zoals het schip met onwaarschijnlijkheids aandrijving eruit zag in het "Hitchhikers guide to the Galaxy" (Zo lelijk/raar dat het brein het niet geloofde en daarom negeerde )
4. ....
quote:interessant, glasvezel wordt sowieso de toekomst (internet)
Ik zou het trouwens wel heeeel leuk vinden om onzichtbaar te kunnen worden
quote:
[Dit bericht is gewijzigd door MrFubu op 18-04-2003 16:37]
quote:of in de auto uit de nieuwste james bond film stappen
Op vrijdag 18 april 2003 23:01 schreef ChrisJX het volgende:
Dan moet je Harry Potters onzichtbaarheidsmantel lenenIk zou het trouwens wel heeeel leuk vinden om onzichtbaar te kunnen worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |