quote:
SITTARD - In Sittard is dinsdagavond een baby van nog geen jaar oud overleden, nadat het meisje uit een raam op de vijfde etage van een flat was gegooid. Het kind was op slag dood, meldt de politie.Een man en een vrouw, familieleden van de ouders, zijn aangehouden. Zij waren diezelfde dag uit Somalië aangekomen.
De politie kreeg de melding over het drama van buurtbewoners. De technische recherche stelt een onderzoek in. In de wijk wonen relatief veel Somaliërs.
Hopelijk krijgt de dader een flinke straf.
quote:hebben we gisteren maar weer gemerkt
Op woensdag 16 april 2003 07:41 schreef Metro2005 het volgende:
een flinke straf?
het is nederland hoor.
8 uur taakstraf en een waarschuwing denk ik
Gadverdamme hier wordt je toch misselijk van. De baby zal wel niet besneden zijn of zo en hoppa. ZIEK!ZIEK!ZIEK! Oppakken en met een rotschop terugschoppen!!!!!! Of zullen we toch maar even de plaatselijk cultuur overnemen en op die manier straffen!
quote:Je bent dan ook al 19 jaar...
Op woensdag 16 april 2003 08:38 schreef Hells_Angel het volgende:
jezus!!
Dat doe je toch niet!
nu ik wat ouder aan het worden ben wor ik steeds verdrietiger van al dat klote nieuws.....
Ontopic: Zag het net op het nieuws! Uiterst triest.....
quote:Of nog erger, het is een meisje en pappa had liever een jongetje gehad (meisjes zijn duur met bruidsschat enzo). ...
Op woensdag 16 april 2003 08:38 schreef Nimitz het volgende:
Zie het icoon van Pikkebaas.Gadverdamme hier wordt je toch misselijk van. De baby zal wel niet besneden zijn of zo en hoppa. ZIEK!ZIEK!ZIEK! Oppakken en met een rotschop terugschoppen!!!!!! Of zullen we toch maar even de plaatselijk cultuur overnemen en op die manier straffen!
Ben ik nu heel rechts als ik zeg dat we dit soort mensen niet in ons land willen en dat we na zoiets liever hebben dat ze hun heil ergens anders gaan zoeken ???
quote:haha ik dacht al misschien gaat iemand nog kijken hoe oud ik ben...
Op woensdag 16 april 2003 08:40 schreef LLCoolR het volgende:[..]
Je bent dan ook al 19 jaar...
Ontopic: Zag het net op het nieuws! Uiterst triest.....
quote:In de ogen van veel figuren ben je nu gewoon te rechts. In mijn ogen ben je gewoon realistisch!
Op woensdag 16 april 2003 08:41 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Of nog erger, het is een meisje en pappa had liever een jongetje gehad (meisjes zijn duur met bruidsschat enzo). ...
Ben ik nu heel rechts als ik zeg dat we dit soort mensen niet in ons land willen en dat we na zoiets liever hebben dat ze hun heil ergens anders gaan zoeken ???
quote:in mijn ogen ook! dat lijkt me duidelijk toch...
Op woensdag 16 april 2003 08:44 schreef Nimitz het volgende:[..]
In de ogen van veel figuren ben je nu gewoon te rechts. In mijn ogen ben je gewoon realistisch!
quote:Dus we verplaatsen het probleem gewoon, zodat jijzelf er geen last meer van heb, maar het kind in een ander land ook uit het raam wordt gegooid en evengoed dood gaat...
Op woensdag 16 april 2003 08:44 schreef Nimitz het volgende:[..]
In de ogen van veel figuren ben je nu gewoon te rechts. In mijn ogen ben je gewoon realistisch!
Tja...
Het bekende NIMB syndroom.Not In My Backyard..
quote:U mag door voor het broodrooster
Op woensdag 16 april 2003 08:47 schreef poiuy het volgende:[..]
Dus we verplaatsen het probleem gewoon, zodat jijzelf er geen last meer van heb, maar het kind in een ander land ook uit het raam wordt gegooid en evengoed dood gaat...
Tja...
quote:Pardon???? Iedereen die kinderen uit het raam gooit mogen ze van mij.... tja vul zelf maar in...... Dat heeft niets met NIMBY gedrag te maken.
Dus we verplaatsen het probleem gewoon, zodat jijzelf er geen last meer van heb, maar het kind in een ander land ook uit het raam wordt gegooid en evengoed dood gaat...
Tja...
quote:Trouwens, in Somalie zijn ze waarschijnlijk te achterlijk om zo'n flat te bouwen!
Tja...
KOM MAAR OP!
quote:Ow ja tuurlijk..
Op woensdag 16 april 2003 08:50 schreef Nimitz het volgende:[..]
Trouwens, in Somalie zijn ze waarschijnlijk te achterlijk om zo'n flat te bouwen!
KOM MAAR OP!
quote:Grappig dat je conclusies kan verbinden aan je eigen hersenspinsels
Op woensdag 16 april 2003 08:41 schreef Pikkebaas het volgende:Of nog erger, het is een meisje en pappa had liever een jongetje gehad (meisjes zijn duur met bruidsschat enzo). ...
ga eens na hoeveel blanke baby's/jonge kinderen de afgelopen 2 jaar door blanke vaders/moeders/familie zijn gedood. Dat zijn er ook heel wat, blank,rood,geel,bruin, elk ras heeft z'n dorpsgekken, iedereen kan in overspannen toestand de meest stomme dingen doen.
Het blijft niettemin afschuwelijk dat je een ander, helemaal een kind iets aandoet omdat je je zelf niet in de hand kan houden, triest voor de familie.
quote:
Op woensdag 16 april 2003 07:46 schreef NightH4wk het volgende:
RIP.
quote:Waarom ????????? Waarom moet je dit nou weer zeggen ???
Multicultureel Nederland.
quote:Autochtonen die dergelijke dingen flikken mogen van mij ook gebruikt worden als bodemvulling hoor. Er was in dit geval familie gekomen vanuit Somalie (en ik denk niet dat ze hier waren als vakantie, maar dat weet ik niet) en na een ruzie is het kind naar beneden gegooid. Wie er schuldig is weet ik niet, maar ik zou de daders liever teruggestuurd worden (wat is trouwens de levensbedreiging in somalie?) dan dat we ze hier onderdak geven in het staatshotel.
Op woensdag 16 april 2003 08:55 schreef wacko1976 het volgende:
sjongejonge, ik lees hier alleen maar terugschoppen, dat soort moeten we hier niet.......ga eens na hoeveel blanke baby's/jonge kinderen de afgelopen 2 jaar door blanke vaders/moeders/familie zijn gedood. Dat zijn er ook heel wat, blank,rood,geel,bruin, elk ras heeft z'n dorpsgekken, iedereen kan in overspannen toestand de meest stomme dingen doen.
Het blijft niettemin afschuwelijk dat je een ander, helemaal een kind iets aandoet omdat je je zelf niet in de hand kan houden, triest voor de familie.
quote:En waarom wil jij ze wel in somalië hebben en niet in Nederland?
Op woensdag 16 april 2003 09:02 schreef freud het volgende:[..]
Autochtonen die dergelijke dingen flikken mogen van mij ook gebruikt worden als bodemvulling hoor. Er was in dit geval familie gekomen vanuit Somalie (en ik denk niet dat ze hier waren als vakantie, maar dat weet ik niet) en na een ruzie is het kind naar beneden gegooid. Wie er schuldig is weet ik niet, maar ik zou de daders liever teruggestuurd worden (wat is trouwens de levensbedreiging in somalie?) dan dat we ze hier onderdak geven in het staatshotel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |