abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9808120
quote:
SITTARD - In Sittard is dinsdagavond een baby van nog geen jaar oud overleden, nadat het meisje uit een raam op de vijfde etage van een flat was gegooid. Het kind was op slag dood, meldt de politie.

Een man en een vrouw, familieleden van de ouders, zijn aangehouden. Zij waren diezelfde dag uit Somalië aangekomen.

De politie kreeg de melding over het drama van buurtbewoners. De technische recherche stelt een onderzoek in. In de wijk wonen relatief veel Somaliërs.

. .
Sommige mensen zijn echt ziek..
-
  woensdag 16 april 2003 @ 07:40:20 #2
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_9808131
Ik las het vanmorgen ook in de krant

Hopelijk krijgt de dader een flinke straf.

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  woensdag 16 april 2003 @ 07:41:56 #3
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_9808132
een flinke straf?
het is nederland hoor.
8 uur taakstraf en een waarschuwing denk ik
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_9808144
RIP.

Multicultureel Nederland.

woensdag 16 april 2003 @ 07:57:50 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_9808174
quote:
Op woensdag 16 april 2003 07:41 schreef Metro2005 het volgende:
een flinke straf?
het is nederland hoor.
8 uur taakstraf en een waarschuwing denk ik
hebben we gisteren maar weer gemerkt
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 16 april 2003 @ 08:35:31 #6
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_9808413
Terugtieven naar Somalie....
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  woensdag 16 april 2003 @ 08:38:42 #7
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_9808450
jezus!!
Dat doe je toch niet!
nu ik wat ouder aan het worden ben wor ik steeds verdrietiger van al dat klote nieuws.....
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_9808452
Zie het icoon van Pikkebaas.

Gadverdamme hier wordt je toch misselijk van. De baby zal wel niet besneden zijn of zo en hoppa. ZIEK!ZIEK!ZIEK! Oppakken en met een rotschop terugschoppen!!!!!! Of zullen we toch maar even de plaatselijk cultuur overnemen en op die manier straffen!

woensdag 16 april 2003 @ 08:40:03 #9
25162 LLCoolR
This is a love song...
pi_9808466
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:38 schreef Hells_Angel het volgende:
jezus!!
Dat doe je toch niet!
nu ik wat ouder aan het worden ben wor ik steeds verdrietiger van al dat klote nieuws.....
Je bent dan ook al 19 jaar...

Ontopic: Zag het net op het nieuws! Uiterst triest.....

I believe in Heaven, I hope you understand...
  woensdag 16 april 2003 @ 08:41:28 #10
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_9808483
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:38 schreef Nimitz het volgende:
Zie het icoon van Pikkebaas.

Gadverdamme hier wordt je toch misselijk van. De baby zal wel niet besneden zijn of zo en hoppa. ZIEK!ZIEK!ZIEK! Oppakken en met een rotschop terugschoppen!!!!!! Of zullen we toch maar even de plaatselijk cultuur overnemen en op die manier straffen!

Of nog erger, het is een meisje en pappa had liever een jongetje gehad (meisjes zijn duur met bruidsschat enzo). ...

Ben ik nu heel rechts als ik zeg dat we dit soort mensen niet in ons land willen en dat we na zoiets liever hebben dat ze hun heil ergens anders gaan zoeken ???

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  woensdag 16 april 2003 @ 08:43:51 #11
36884 Hells_Angel
pi_9808519
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:40 schreef LLCoolR het volgende:

[..]

Je bent dan ook al 19 jaar...

Ontopic: Zag het net op het nieuws! Uiterst triest.....

haha ik dacht al misschien gaat iemand nog kijken hoe oud ik ben...
maar hoe dan ook als je jonger bent dringt het allemaal minder tot je door... althans dat was bij mij dan
Lost in the 4400
Know thyself
pi_9808523
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:41 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Of nog erger, het is een meisje en pappa had liever een jongetje gehad (meisjes zijn duur met bruidsschat enzo). ...

Ben ik nu heel rechts als ik zeg dat we dit soort mensen niet in ons land willen en dat we na zoiets liever hebben dat ze hun heil ergens anders gaan zoeken ???

In de ogen van veel figuren ben je nu gewoon te rechts. In mijn ogen ben je gewoon realistisch!
  woensdag 16 april 2003 @ 08:45:18 #13
36884 Hells_Angel
pi_9808539
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:44 schreef Nimitz het volgende:

[..]

In de ogen van veel figuren ben je nu gewoon te rechts. In mijn ogen ben je gewoon realistisch!

in mijn ogen ook! dat lijkt me duidelijk toch...
Lost in the 4400
Know thyself
pi_9808579
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:44 schreef Nimitz het volgende:

[..]

Dus we verplaatsen het probleem gewoon, zodat jijzelf er geen last meer van heb, maar het kind in een ander land ook uit het raam wordt gegooid en evengoed dood gaat...

Tja...

Het bekende NIMB syndroom.Not In My Backyard..

woensdag 16 april 2003 @ 08:48:44 #15
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_9808610
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:47 schreef poiuy het volgende:

[..]

Dus we verplaatsen het probleem gewoon, zodat jijzelf er geen last meer van heb, maar het kind in een ander land ook uit het raam wordt gegooid en evengoed dood gaat...

Tja...

U mag door voor het broodrooster
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_9808611
quote:

[..]

Tja...

Pardon???? Iedereen die kinderen uit het raam gooit mogen ze van mij.... tja vul zelf maar in...... Dat heeft niets met NIMBY gedrag te maken.
pi_9808644
quote:

[..]

Tja...

Trouwens, in Somalie zijn ze waarschijnlijk te achterlijk om zo'n flat te bouwen!

KOM MAAR OP!

pi_9808662
sjongejonge, wat lopen er toch een hoop zieke mensen rond
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_9808678
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:50 schreef Nimitz het volgende:

[..]

Trouwens, in Somalie zijn ze waarschijnlijk te achterlijk om zo'n flat te bouwen!

KOM MAAR OP!

Ow ja tuurlijk..
  woensdag 16 april 2003 @ 08:53:56 #20
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_9808691
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:41 schreef Pikkebaas het volgende:

Grappig dat je conclusies kan verbinden aan je eigen hersenspinsels
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  woensdag 16 april 2003 @ 08:55:05 #21
5792 wacko1976
Ape(n)staartje, met of zonder?
pi_9808703
sjongejonge, ik lees hier alleen maar terugschoppen, dat soort moeten we hier niet.......

ga eens na hoeveel blanke baby's/jonge kinderen de afgelopen 2 jaar door blanke vaders/moeders/familie zijn gedood. Dat zijn er ook heel wat, blank,rood,geel,bruin, elk ras heeft z'n dorpsgekken, iedereen kan in overspannen toestand de meest stomme dingen doen.

Het blijft niettemin afschuwelijk dat je een ander, helemaal een kind iets aandoet omdat je je zelf niet in de hand kan houden, triest voor de familie.

zonder moeite bereik je alleen wat de moeite niet waard is
  woensdag 16 april 2003 @ 08:57:15 #22
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_9808730
quote:
Op woensdag 16 april 2003 07:46 schreef NightH4wk het volgende:
RIP.
quote:
Multicultureel Nederland.
Waarom ????????? Waarom moet je dit nou weer zeggen ???

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  FOK!fotograaf woensdag 16 april 2003 @ 09:02:42 #23
18921 freud
Who's John Galt?
pi_9808808
quote:
Op woensdag 16 april 2003 08:55 schreef wacko1976 het volgende:
sjongejonge, ik lees hier alleen maar terugschoppen, dat soort moeten we hier niet.......

ga eens na hoeveel blanke baby's/jonge kinderen de afgelopen 2 jaar door blanke vaders/moeders/familie zijn gedood. Dat zijn er ook heel wat, blank,rood,geel,bruin, elk ras heeft z'n dorpsgekken, iedereen kan in overspannen toestand de meest stomme dingen doen.

Het blijft niettemin afschuwelijk dat je een ander, helemaal een kind iets aandoet omdat je je zelf niet in de hand kan houden, triest voor de familie.

Autochtonen die dergelijke dingen flikken mogen van mij ook gebruikt worden als bodemvulling hoor. Er was in dit geval familie gekomen vanuit Somalie (en ik denk niet dat ze hier waren als vakantie, maar dat weet ik niet) en na een ruzie is het kind naar beneden gegooid. Wie er schuldig is weet ik niet, maar ik zou de daders liever teruggestuurd worden (wat is trouwens de levensbedreiging in somalie?) dan dat we ze hier onderdak geven in het staatshotel.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_9808963
quote:
Op woensdag 16 april 2003 09:02 schreef freud het volgende:

[..]

Autochtonen die dergelijke dingen flikken mogen van mij ook gebruikt worden als bodemvulling hoor. Er was in dit geval familie gekomen vanuit Somalie (en ik denk niet dat ze hier waren als vakantie, maar dat weet ik niet) en na een ruzie is het kind naar beneden gegooid. Wie er schuldig is weet ik niet, maar ik zou de daders liever teruggestuurd worden (wat is trouwens de levensbedreiging in somalie?) dan dat we ze hier onderdak geven in het staatshotel.

En waarom wil jij ze wel in somalië hebben en niet in Nederland?
  FOK!fotograaf woensdag 16 april 2003 @ 09:31:31 #25
18921 freud
Who's John Galt?
pi_9809363
Waarom zouden we criminelen onderdak geven in nederland als we ze ook naar hun thuisland kunnen sturen? Gevangenis in Somalie is pas echt straf. Een nederlandse gevangenis is voor die mensen geen straf lijkt me.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')