abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 april 2003 @ 14:47:24 #101
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9816389
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:00 schreef Speed1971 het volgende:

[..]
Echt heel typerend dat PSV verliest in een wedstrijd waar het er echt omgaat.

Ik blijf lachen om die losers uit Eindhoven.

Waarom typerend Utreg speelde gewoon verschrikkelijk goed en die Lampies werden gewoon weggespeeld (zeker de eerste helft)

En ik heb ook om ze gelachen en ze vrolijk uitge

pi_9817730
Had ik Utrecht eigenlijk al gefeliciteerd?
pi_9818433
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:00 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Zelfs liever dat feyenoord de titel pakt dan PSV. feyenoord kan ten minste iets klaar spelen op Europees niveau.

Echt heel typerend dat PSV verliest in een wedstrijd waar het er echt omgaat.

Net als op 23 maart tegen Ajax in Eindhoven ja, klopt

Erg leuk dat Ajax vorig jaar de dubbel pakte. PSV kan die prestatie niet evenaren dit seizoen.

Liever de titel zonder beker dan geen titel en misschien de beker

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 16 april 2003 @ 16:25:09 #104
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_9819125
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:39 schreef SCH het volgende:
Had ik Utrecht eigenlijk al gefeliciteerd?
Do we care.....?
pi_9819351
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:25 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Do we care.....?

Denk het niet. Sociale kant is niet jullie sterkste
  woensdag 16 april 2003 @ 16:34:11 #106
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9819386
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Das nieuws Leg eens uit ?
  woensdag 16 april 2003 @ 16:40:20 #107
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_9819560
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:33 schreef SCH het volgende:

[..]

SCH .. zoals ik al eerder vroeg.. WAT HEB JE IN HEMELSNAAM GISTEREN GEBRUIKT??? Je kraamt normaal al onzin uit, maar wat je gisteren en vandaag hier in het forum neerzet, grenst aan het bizarre

pi_9819845
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:34 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Das nieuws Leg eens uit ?

Ach nee joh, het lukt gewoon niet tussen mij en Utrecht. Misschien zit ik er gewoon wel te direct boven op. Bovendien heb ik echt but-ervaringen in de galg.
  woensdag 16 april 2003 @ 16:51:34 #109
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9819849
Bron : http://www.fcutrecht.nl

'Utrechtse passie te veel voor PSV'

FC Utrecht nam dinsdag de laatste hindernis op weg naar de tweede bekerfinale op rij. 'Een heerlijke avond, die alles bood wat voetbal zo aantrekkelijk maakt', bericht het Algemeen Dagblad op woensdag.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Het Utrechts Nieuwsblad vond PSV 'onherkenbaar' en het optreden van Mark van Bommel was daarvoor volgens de krant illustratief. 'De aanvoerder van PSV acteerde met succes de pseudo-vedette. FC Utrecht (lees: Pascal Bosschaart) profiteerde er gretig van. Is het toernooi om de KNVB-beker voor PSV een bijnummer, voor FC Utrecht hing er bijna een heel seizoen aan vast. Gedreven door de arbitrale flater van 2002 speelde de geteisterde Utrechters voor twaalf.' In de slotfase kroop FC Utrecht volgens UN 'door het oog van de naald' en zat de ploeg er na 'een slopend avondje' fysiek doorheen. 'Het was dat doelman Harald Wapenaar heldendaden verrichtte. Naar adem happend bleef FC Utrecht overeind, fier en zelfbewust', beschrijft UN. 'De verdiende zege op PSV houdt het seizoen levend en tot de laatste balomwenteling spannend.' Afgezien van Dirk Kuijt zal het leeuwendeel van de selectie en fans hopen dat ook Ajax zich weer kwalificeert, weet UN. 'Opdat de herhaling van 2002 extra cachet krijgt en de wond die Kloeg in mei 2002 sloeg te helen.'

-----------------------------------------------------------------------------------------------

'Kans op revanche', kopt De Telegraaf en prijst het spel van de ploeg van Foeke Booy. 'Het was fel in de duels, ijzersterk in de forechecking en helemaal gebiologeerd om op 1 juni naar Rotterdam af te reizen. Wekenlang hadden de spelers zich lopen opfokken en lieten er geen gras over groeien. De ploeg trok spectaculair richting Waterreus, die handen en voeten nodig had om een debacle te voorkomen. De race naar De Kuip werd er een om in te lijsten voor het waanzinnig enthousiaste publiek. De helden werden na afloop minutenlang toegezongen door het compleet gek geworden publiek.'

----------------------------------------------------------------------------------------

Het Algemeen Dagblad vult bijna driekwart van de voorpagina van het sportkatern met de berichtgeving over de cupkraker. 'De gehele Galgenwaard stond tot ver na afloop op z'n kop. Het was de apotheose van een heerlijke avond, die alles bood wat voetbal zo aantrekkelijk maakt', schrijft AD-verslaggever Rob Hartog. Alle 'opgekropte frustraties' kwamen er volgens het AD gisteravond uit bij FC Utrecht. 'Vanaf de aftrap dwong de ploeg diep respect af met goed voetbal, gekoppeld aan een tomeloze inzet.' FC Utrecht boekte volgens de krant dinsdag dubbele winst. 'De gemeenteraad van de Domstad moet na het spontane volksfeest wel heel goede argumenten hebben om binnenkort niet in te stemmen met de aankoop van het stadion. FC Utrecht is tenslotte echt een club van het volk. Zo'n club kunnen de volksvertegenwoordigers met goed fatsoen niet in de steek laten.' Het AD spreekt van 'een droomscenario' voor de spelers die aan het eind van dit seizoen afscheid nemen met een bekerfinale.

--------------------------------------------------------------------------------------------

'Utrechtse passie te veel voor PSV', kopt de Volkskrant. Verslaggever Robèrt Misset spreekt van 'een prestatie van formaat'. Volgens de krant leek PSV dinsdag 'zijn neus op te halen' voor het Nederlandse bekertoernooi. 'Het gepassioneerd spelende FC Utrecht profiteerde dankbaar van de desinteresse bij de aanstaande landskampioen. Kezman gaf het sein voor een inhaalrace. Op hun tandvlees overleefden de spelers van FC Utrecht de fascinerende slotfase. Zo bereikten de Utrechtse prijsvechters voor de tweede achtereenvolgende keer de bekerfinale. Op 1 juni heeft de ploeg de mogelijkheid om de traumatische ervaringen van de vorige finale weg te spoelen', aldus de Volkskrant.

------------------------------------------------------------------------------------------
'FC Utrecht hervindt vechtlust', opent Trouw. 'Geestdriftig toch weer en strijdbaar richtte FC Utrecht zich gisteravond op in Galgenwaard, waar een door financiële sores getekend seizoen van een luid bejubelde impuls werd voorzien. Gedreven herrees FC Utrecht na vijf competitieduels zonder zege. Op de tijdig hervonden vechtlust reageerde PSV vooral in het eerste gedeelte bedeesd en onbekwaam. De Brabantse ploeg brak voor het eerst sinds 17 november vorig jaar, toen voor het laatst verloren werd.'

--------------------------------------------------------------------------------------------

'In een spectaculaire bekerwedstrijd won geestdrift het van berekening', vat het Eindhovens Dagblad de wedstrijd samen. Op het verlies in Galgenwaard kunnen de Eindhovenaren niets afdingen, zo vindt het ED. 'PSV-voorzitter Harry van Raaij gaf er maandagavond blijk van dat hij de Amstel Cup niet echt een belangrijke prijs vindt. Daarmee gaf hij, een dag voor de wedstrijd, niet zo'n verstandig signaal af. De woorden van de voorzitter werden in Utrecht vertaald in een uitermate matte eerste helft van PSV.' Volgens de Brabantse krant was de Eindhovense onmacht zichtbaar aan de aanvoerder van PSV. 'Als PSV niet lekker in zijn vel zit, is dat altijd goed te merken aan de lichaamstaal van Mark van Bommel. Met drukke gebaren, veel loopwerk en verbale aansporingen poogt hij in zulke gevallen zijn elftal op gang te brengen. Zo ook gisteravond. Het lukte voor de rust volstrekt niet.'

woensdag 16 april 2003 @ 17:03:40 #110
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_9820187
uit deel 1:
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 21:58 schreef mitt het volgende:
chelloboy en Zapper al langsgeweest?
jammer deze post, en de reacties daarop.
Ik had 2 keer aangegeven dat ik een verjaardag had... helaas.

FC Utrecht heeft meer dan verdiend gewonnen
PSV speelde weereens inspiratieloos voetbal, maar toch heb ik genoten van t voetbal.
Heb er best vrede mee dat Utrecht naar de finale gaat, maar ben wel bang
dat het ze niet gaat lukken om ajax/Feyenoord te verslaan,
en volgens seizoen in Europa zal ook niets opleveren (moet je horen wie t zegt )

Oh en Guusje, zet nou alsjeblieft Bruggink de volgende keer in de basis,
want je elftal speelt KUT en ik vrees zelfs voor a.s. zaterdag tegen FC Twente

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 16 april 2003 @ 17:08:52 #111
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9820313
dat had ik niet gezien Zapper, want het niet gevolgd
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 16 april 2003 @ 17:35:06 #112
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_9820749
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:08 schreef mitt het volgende:
dat had ik niet gezien Zapper, want het niet gevolgd
succes vanavond
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 16 april 2003 @ 20:24:09 #113
52527 Chantal21
www.chantalsfotos.tk
pi_9824481
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach nee joh, het lukt gewoon niet tussen mij en Utrecht. Misschien zit ik er gewoon wel te direct boven op. Bovendien heb ik echt but-ervaringen in de galg.

????? Nieuwsgierig.... vertel!
Je moet het niet moeilijker maken dan het is.
pi_9825236
Maargoed kampioenschap is toch veel belangrijker.
Hoop nu wel dat Utrecht die Amstelcup wint.
Wel weer blij nu dat die arogante neusjes er ook uit liggen,winnen echt niks dit jaar.
Maargoed EINDHOVEN blijf de GEKSTUH.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  woensdag 16 april 2003 @ 20:50:10 #115
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_9825249
quote:
Op woensdag 16 april 2003 20:49 schreef chelloboy het volgende:

huilebalk
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 april 2003 @ 21:49:48 #116
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9826578
quote:
Op woensdag 16 april 2003 20:49 schreef chelloboy het volgende:
Hoop nu wel dat Utrecht die Amstelcup wint.
Wel weer blij nu dat die arogante neusjes er ook uit liggen,winnen echt niks dit jaar.
Maargoed EINDHOVEN blijf de GEKSTUH.
En jij bent niet arrogant bedoel je?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 16 april 2003 @ 22:06:39 #117
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_9827013
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord-Utrecht in een zonninge Kuip is waar ik op hoop!
Het kan ook nog FC Utreg - Feyenoord worden toch?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  woensdag 16 april 2003 @ 22:09:08 #118
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_9827066
quote:
Op woensdag 16 april 2003 22:06 schreef thaduck het volgende:

[..]

Het kan ook nog FC Utreg - Feyenoord worden toch?

Life is what you make it.
  woensdag 16 april 2003 @ 22:12:31 #119
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_9827145
Inmiddels wel over de toch kleine dip heen. Eerste helft was erg slecht. Utrecht had veruit het betere van het spel en we mochten blij zijn, dat we met 1-0 de rust ingingen. Tweede helft waren wij beter en kon Utrecht dit met inzet nog enigszins compenseren. Na de 2-1 nog aardig wat goede kansen gehad, maar helaas zat het niet mee. Al met al een vrij gelijkopgaande wedstrijd, waar Utrecht toch vrij terecht als winnaar uit de bus komt, kijkend naar de geleverde inzet.

Na afloop de supporters het veld op was te begrijpen, maar ERG slechte reactie van de politie/ME. Alle supporters voor uitvak, waar op gegeven moment geprobeerd werd net te slopen wat niet lukte.Verder gingen supporters ook o.a. Kezman en Van Bommel irriteren toen dezen het uitvak nog even wilde bedanken. Gelukkig lieten beide heren een reactie achterwege.

Utrecht moet overigens natuurlijk wel de beker winnen nu

ps. En aan het eind van de rit staat Ajax met LEGE handen

[Dit bericht is gewijzigd door Bobu op 16-04-2003 22:18]

woensdag 16 april 2003 @ 22:19:59 #120
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9827357
quote:
Op woensdag 16 april 2003 22:12 schreef Bobu het volgende:
En met een volle kassa
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  woensdag 16 april 2003 @ 22:22:03 #121
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_9827411
quote:
Op woensdag 16 april 2003 22:19 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

En met een volle kassa

vangen de aandeelhouders eindelijk eens een keer divident
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  woensdag 16 april 2003 @ 22:25:02 #122
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9827509
quote:
Op woensdag 16 april 2003 22:22 schreef CAZZO het volgende:

[..]

vangen de aandeelhouders eindelijk eens een keer divident

Nee hoor, Ajax zal gewoon winst boeken aan het eind van dit seizoen, zal eens tijd worden ook.

Vind dit seizoen wel geslaagd, een leuk CL avontuur, veel ervaring voor de spelers, volgend seizoen pakken we gewoon de triple.

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 april 2003 @ 22:25:10 #123
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_9827516
quote:
Op woensdag 16 april 2003 22:12 schreef Bobu het volgende:

De NV heeft goed verdient dit jaar hoor, dus zo leeg zijn die handen niet. Zodoende minder leeg dan de handen van PSV vorig jaar .

Het grappige is dat het er niet eens zoveel doet of Ajax verder een prijs pakt: ik heb dit seizoen echt van ze genoten en daar gaat het om als echte fan.

Als het je alleen om de prijzen gaat kan je maar beter gewoon successupporter worden...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 16 april 2003 @ 22:25:34 #124
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_9827525
quote:
Op woensdag 16 april 2003 22:19 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

En met een volle kassa

Volgend jaar een feest op P2, omdat jullie een keer winst hebben weten te draaien???
  woensdag 16 april 2003 @ 22:27:04 #125
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_9827562
quote:
Op woensdag 16 april 2003 22:25 schreef Doc het volgende:

[..]

De NV heeft goed verdient dit jaar hoor, dus zo leeg zijn die handen niet. Zodoende minder leeg dan de handen van PSV vorig jaar .

Het grappige is dat het er niet eens zoveel doet of Ajax verder een prijs pakt: ik heb dit seizoen echt van ze genoten en daar gaat het om als echte fan.

Als het je alleen om de prijzen gaat kan je maar beter gewoon successupporter worden...

M.i. gaat voetbal in eerste instantie om resultaat. In tweede instantie kijk ik naar de schoonheid van het spel. Wij spelen dit jaar vrij matig, maar winnen wel en dus ben ik een tevreden man.

En uh nee, successupporters houd ik niet zo van. Gelukkig hebben jullie er meer last van dan wij.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')