abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9805780
HET centrale topic over muizen voor de PC;

Wat gebruik jij nou, welke merken bevallen jou en welke niet?
Welke kan je beter voor het gamen gebruiken en welke kan je beter alleen voor het surfen gebruiken?

Ok, ik begin, heb zelf een Cordless Mouseman Optical, werkt prima, maar hij is te zwaar om lang achter elkaar te gamen. Nu wilde ik misschien die Boomslang 2000 aanschaffen, maar wil daar wel eens wat ervaringen over horen.

pi_9805787
owhja, idee kwam van MrCableGuy
pi_9805907
Razer Boomslang =

Ken de 2000 zelf niet, maar aangezien die nog 2x zo precies is als de 1000 waar ik zelf ervaring mee heb, lijkt het me toch best wel een HELE goeie muis

pi_9805930
Wat ik tegen draadloos heb..

Helemaal niks. Maar zelf hoef ik geen draadloze muis. Een draadloze muis reageert namelijk (merkbaar!!) trager dan eentje met draad. En dat is iets wat een gamer zich natuurlijk niet kan permitteren.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_9805981
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 23:57 schreef E_Motion het volgende:
Razer Boomslang =

Ken de 2000 zelf niet, maar aangezien die nog 2x zo precies is als de 1000 waar ik zelf ervaring mee heb, lijkt het me toch best wel een HELE goeie muis

Er komt zelfs een Razer Boomslang 2500 aan. (Zie www.razerzone.com). Wat dit voor iets is weet ik niet, maar ik vermoed een optisch broertje van de 2000.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_9805983
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 23:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat ik tegen draadloos heb..

Helemaal niks. Maar zelf hoef ik geen draadloze muis. Een draadloze muis reageert namelijk (merkbaar!!) trager dan eentje met draad. En dat is iets wat een gamer zich natuurlijk niet kan permitteren.

hmm, ik moet zeggen dat ik dat niet merkbaar vind hoor, ik heb momenteel 2 optische muizen aangesloten (die logitech en een apple pro) En die van logitech doet het duidelijk beter, ook met een oudere van logitech met draad zie ik geen verschil. Nadeel zijn die batterijen en het gewicht

Daarom ben ik ook zo geintresseert in die boomslang

pi_9805994
Ik ben heel erg blij met mijn Labtec optische draadvolle muis.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_9806019
k we kunnen hier lang/kort over lullen

the only legal aimbot

[b]Intellimouse Explorer 3.0[b]

[Dit bericht is gewijzigd door -mainframe- op 16-04-2003 00:03]

http://www.mymsg.tk << drop a line / its fear that gives men wings.
pi_9806025
Volgens mij is de beste (gamers-)muis van dit moment nog altijd de Logitech Dual Optical.
Heeft 2 optische sensoren, heeft een staartje, ligt lekker in de hand, is niet te zwaar, voelt robuust aan.. wat wil je nog meer.
  woensdag 16 april 2003 @ 00:03:17 #10
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_9806034
Ik heb een muis gekregen bij mn computer. Hij is van Safeway, en er zitten 5 knoppen op (incl scroller) maar zo verrotte irritant is dat je hem door zijn vorm niet makkelijk op kan tillen, wat dus ergert tijdens het gamen...
Naja, ik ben zelf ook te lui om een nieuwe te kopen.
Die extra knoppen zijn trouwens goeie shit, IE back, venster sluiten en maximaliseren. Opzich handig, ga binnenkort toch een goedkopie optical van logitech halen denk ik..
pi_9806039
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:02 schreef -mainframe- het volgende:
k we kunnen hier lang/kort over lullen

the only legal aimbot

[b]Intellimouse Explorer 3.0[b]

[afbeelding]

Sorry.. ik vind mijn logitech toch stukken beter.
pi_9806050
MrCaBLeGuY edit: sorry ik doe wat fout dit had een reply moeten zijn geen edit, sorry van je berichtje maar dat vergeef je me vast

om het goed te maken

[Dit bericht is gewijzigd door MrCaBLeGuY op 16-04-2003 00:09]

pi_9806063
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:04 schreef Markster het volgende:

[..]

die muis ziet er precies hetzelfde uit als mijne, alleen mijne is zonder draadje en enkel optical.

Logitech is nooit echt vernieuwend geweest qua muisdesign
pi_9806072
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:04 schreef E_Motion het volgende:

[..]

Logitech is nooit echt vernieuwend geweest qua muisdesign

daar geef ik je gelijk in, alhoewel het vanaf deze toch wel anders is geworden (MX serie)
pi_9806076
Logitech dual optical en mx500
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_9806101
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:03 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Sorry.. ik vind mijn logitech toch stukken beter.

Laat me eens een plaatje zien ...
pi_9806115
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:04 schreef Markster het volgende:

[..]

die muis ziet er precies hetzelfde uit als mijne, alleen mijne is zonder draadje en enkel optical.

Ja. Maar die van jou is dus zwaarder vanwege de batterijen. Als je ze naast elkaar zou gebruiken zou je ook onmiddelijk merken dat de muis met draad veel preciezer is en sneller reageert.
Ik bedoel maar, als je voor een andere muis gaat, ga dan voor de dual optical.
Die Boomslangs gaan veel te snel kapot. Kijk maar eens op tweakers... echt mega veel Boomslangs die mankementen vertonen. De gast op V&A zegt ook al dat z'n ene muisknop lichter klikt als de andere. Zo begon 't bij mij dus ook..
Nu is ie compleet onbruikbaar. Springt over, 1 knop klikt altijd dubbel, 1 knop blijft soms hangen. En ik ben er altijd voorzichtig mee omgesprongen.
pi_9806124
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:05 schreef Markster het volgende:

[..]

daar geef ik je gelijk in, alhoewel het vanaf deze toch wel anders is geworden (MX serie)

Ze leren het nog wel
pi_9806126
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:07 schreef -mainframe- het volgende:

[..]

pi_9806133
Ik heb een Logitech Cordless Mousemann Optical

Mijn vriendje

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_9806138
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:07 schreef -mainframe- het volgende:

[..]

De MouseMan® Dual Optical is uitgerust met twee 800-dpi optische sensoren en een gepatenteerde microprocessor om de input van gebruikers in rap tempo te vertalen naar een digitaal signaal.

pi_9806145
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:08 schreef Markster het volgende:

[..]

[afbeelding]

deze ?

noway die haalt het bij lange na niet op een intellimouse

pi_9806147
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:08 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja. Maar die van jou is dus zwaarder vanwege de batterijen. Als je ze naast elkaar zou gebruiken zou je ook onmiddelijk merken dat de muis met draad veel preciezer is en sneller reageert.
Ik bedoel maar, als je voor een andere muis gaat, ga dan voor de dual optical.
Die Boomslangs gaan veel te snel kapot. Kijk maar eens op tweakers... echt mega veel Boomslangs die mankementen vertonen. De gast op V&A zegt ook al dat z'n ene muisknop lichter klikt als de andere. Zo begon 't bij mij dus ook..
Nu is ie compleet onbruikbaar. Springt over, 1 knop klikt altijd dubbel, 1 knop blijft soms hangen. En ik ben er altijd voorzichtig mee omgesprongen.

hmm ok, daz wel iets wat ik leuk vind om te weten jah.. Maar als ik die dual optical neem, heb ik 2 keer dezelfde uitziende muis op me bureau liggen, daz niet cool natuurlijk
pi_9806160
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:10 schreef Markster het volgende:

[..]

hmm ok, daz wel iets wat ik leuk vind om te weten jah.. Maar als ik die dual optical neem, heb ik 2 keer dezelfde uitziende muis op me bureau liggen, daz niet cool natuurlijk

Dan sla je er toch 1 plat
pi_9806166
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:10 schreef -mainframe- het volgende:

[..]

deze ?

noway die haalt het bij lange na niet op een intellimouse

Ik dacht dat jij zo anti-MS was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')