- Van Dale handwoordenboek Zweeds - Nederlands (meer dan 800 pagina's, nooit gebruikt)
- Van Dale handwoordenboek Nederlands - Zweeds (meer dan 1000 pagina's, nooit gebruikt)
- Wolter's mini woordenboek Zweeds - Nederlands en Nederlands - Zweeds
- Assimil Zweeds zonder moeite
- Basiscursus Zweeds 1 van Adrie Meijer
- Basisgrammatica Zweedsa van Adrie Meijer
Ruilen tegen leuke dvd('s) of noem maar een prijs (nieuwwaarde van alles is ongeveer 75 euro, dus laten we zeggen minimaal 10 euro excl. verzendkosten).
quote:Oeps, kan de moderator dit even plaatsen (mijn excuus).
Op dinsdag 15 april 2003 19:28 schreef nikky het volgende:
tags [....]
Ik heb er trouwens nog gratis een aantal pocketboekjes uit Zweden bij (handig om de leesvaardigheid te verbeteren).
quote:Jij hoeft ze niet want je kan al Zweeds.
Op dinsdag 15 april 2003 19:44 schreef succubus het volgende:
nu ska vi tävla
femton...
quote:ehm ja
Op dinsdag 15 april 2003 19:49 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Jij hoeft ze niet want je kan al Zweeds.
[Dit bericht is gewijzigd door succubus op 15-04-2003 19:51]
quote:Maar je woont helemaal aan de andere kant van Nederland? Ik woon inderdaad in Friesland, verzendkosten zijn 7 euro (incl. btw, pakket is 5 kilo). Het scheelt wel wat als ik ze niet hoef op te sturen, ophalen heeft wel mijn voorkeur.
Op dinsdag 15 april 2003 19:52 schreef Dissection het volgende:
17,50, kom ik ze morgen ophalen
Kan een ieder mij even mailen op rolandsnoek@hotmail.com (ik heb al 1 mailtje binnen), dan leg ik ze naast elkaar en liggen ze morgen klaar/verzend ik ze.
[Dit bericht is gewijzigd door 303 op 15-04-2003 20:01]
Ik heb je gemaild. (jasperquasar@hotmail.com)
quote:Maakt niet uit, morgen kom ik int hoge noorden, dus kank ze komen ophalen.
Op dinsdag 15 april 2003 19:54 schreef 303 het volgende:[..]
Maar je woont helemaal aan de andere kant van Nederland? Ik woon inderdaad in Friesland, verzendkosten zijn 7 euro (incl. btw, pakket is 5 kilo). Het scheelt wel wat als ik ze niet hoef op te sturen, ophalen heeft wel mijn voorkeur.
Kan een ieder mij even mailen op rolandsnoek@hotmail.com (ik heb al 1 mailtje binnen), dan leg ik ze naast elkaar en liggen ze morgen klaar/verzend ik ze.
Mooiste vrouwen die er zijn..
Strak, rond & geil.
Mooie vrouwen vinden we op zweedse dating sites, dit is V&A en je gekwijl mag je hier beperken tot op de woordenboekjes
Overigens topicstarter: många framgång på försäljning av ordbok !
en zoek dat maar is op
Maar on topic: ik heb wat mailtjes rondgestuurd, als Dissection morgen ze komt afhalen in Harlingen zijn ze voor hem en anders gaan ze met de post naar killar_fairy toe.
quote:Ik zie dat opbod niet werkt...
Op dinsdag 15 april 2003 23:02 schreef 303 het volgende:
Zweedse datingsitesGeef eens wat url'tjes ...
Maar on topic: ik heb wat mailtjes rondgestuurd, als Dissection morgen ze komt afhalen in Harlingen zijn ze voor hem en anders gaan ze met de post naar killar_fairy toe.
kan je dan vertellen waar je zo'n pakket gekocht hebt, zodat ik het zelf kan kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |