Zo dat is eruit vind het jammer dat het na zo tijd over moest zijn. Ik had nog wel verder gewild maar zij niet meer. Dit proberen achter me te laten en hopen dat ik er weer wat van geleerd heb is het enige wat ik kan doen al zag ik ons over een aantal jaar wel maar het mocht niet zo wezen
altijd klote zoiets... je moet maar denken: "better of without it"
succes
quote:succes ofzo
Op maandag 14 april 2003 15:22 schreef rkloeg het volgende:
je moet maar denken: "better of without it"
quote:Too bad...
Op maandag 14 april 2003 15:22 schreef rkloeg het volgende:
To Badaltijd klote zoiets... je moet maar denken: "better of without it"
succes
quote:tja, kan er geen apart subforum komen voor mensen die gedumpt zijn en dat kwijt willen?
Op dinsdag 15 april 2003 11:11 schreef boebiedoe het volgende:
het lijkt net alsof bovenstaande mensen het menen
En dan inderdaad al die wildvreemde mensen die je ineens sterkte wensen, als je het daar al van moet hebben
quote:Dat is wel een heel erg onvriendelijke, botte en zeer overbodige opmerking. Heb je er moeite mee als mensen het zouden menen, denk je dat niemand het meent als ze een ander (een onbekende) sterkte toewensen of wilde je gewoon wat zeggen zonder dat je eigenlijk iets zegt? Misschien weten de mensen die hem sterkte wensen wel hoe het is om een vriendin te verliezen en doen ze het daarom. Als je niets zinnigs te melden hebt; doe dat dan ook niet.
Op dinsdag 15 april 2003 11:11 schreef boebiedoe het volgende:
het lijkt net alsof bovenstaande mensen het menen
quote:Word, brother. Dat ken ik dus. Niet willen vechten voor de liefde maar opgeven. 'kheb in die situatie gezeten en ik weet hoe dat voelt. Je komt er wel overheen - en als ze op een gegeven moment begint te twijfelen - NIET teruggaan, want ze zal later weer zo gaan doen. naja, waarschijnlijk
Op dinsdag 15 april 2003 11:08 schreef Ultralaser het volgende:
Tja ik heb het niet uitgemaakt maar zij. Ze kost de korste weg zij trok aan de noodrem die talloze keren dat ik met haar gesproken heb over problemen die ze had maar het mocht niet baten. Het liep even stroef en dat was genoeg om alles tussen ons stop te zetten.
Succes, man.
quote:Ja, dat zéggen ze. Maar in de praktijk hebben ze liever botterikken.
Op maandag 14 april 2003 20:52 schreef miendobbelsteen het volgende:
Heel veel sterkte toegewenst.
Ik hoop dat je gauw een lieve meid tegenkomt die jou waard is. Veel vrouwen zitten met smart te wachten op een man, die goed kan communiceren, dus dat zal wel goed komen
quote:
Op donderdag 17 april 2003 19:39 schreef Mijnheer_Willem het volgende:[..]
Ja, dat zéggen ze. Maar in de praktijk hebben ze liever botterikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |