Nokia 6310i.
Kleur: Zilver.
Simlock vrij
!!! Nieuw !!!
Compleet met doos, lader en orginele factuur.
De orginele factuur is aanwezig om aan te tonen dat het toestel eerlijk is. Het is een zeer fijne en goede zakelijke telefoon. Bezit onder andere gprs, bluetooth ,infrarood enz.
Toestel gaat weg om dat ik al een andere gsm heb en deze dus overbodig is.
Vraagprijs 185 euro.
De rechste dus
Ik heb interesse! ik laat het je zsm weten!
quote:Ok
Op maandag 14 april 2003 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja meld enzo...Ik heb interesse! ik laat het je zsm weten!
quote:ik heb wel interesse, maar even voor de duidelijkheid over 'nieuw in doos'; issie daadwerkelijk nieuw in doos nog met plastic op schermpje, of issie in nieuwstaat terug in de doos gelegd na zoveel maanden gebruik (en dan hoeveel?)?
Op maandag 14 april 2003 13:53 schreef ShaoliN het volgende:
Te koop:Nokia 6310i.
Simlock vrij
!!! Nieuw !!!
Compleet met doos, lader en orginele factuur.De orginele factuur is aanwezig om aan te tonen dat het toestel eerlijk is. Het is een zeer fijne en goede zakelijke telefoon. Bezit onder andere gprs, bluetooth ,infrarood enz.
Vraagprijs 185 euro.
De rechste dus
o en waar vinden we het toestel en de huidige eigenaar?
quote:Vraag 1. Hij heeft een dag aangestaan om te testen. Plastic zit nog op het scherm. (contract verlenging)
Op maandag 14 april 2003 14:08 schreef dr.dunno het volgende:[..]
ik heb wel interesse, maar even voor de duidelijkheid over 'nieuw in doos'; issie daadwerkelijk nieuw in doos nog met plastic op schermpje, of issie in nieuwstaat terug in de doos gelegd na zoveel maanden gebruik (en dan hoeveel?)?
o en waar vinden we het toestel en de huidige eigenaar?
Vraag 2. In de buurt van Almere, vervoer is regelbaar.
maar ik heb er al een
quote:Volgens mij wel. (bijna zeker)
Op maandag 14 april 2003 14:15 schreef MC het volgende:
werkt het toestel ook op een carkit van de 6210, mn moeke is aan vervanging toe, vandaar de vraag
quote:nou, ik woon in utrecht-noord en wil vandaag nog wel even langsrijden om die telefoon op te komen halen voor 185,- als hij inderdaad nog plastic er omheen heeft en met bonnetje is van paar dagen oud; kan je even mailen naar dunno200000@hotmail.com ? (let op de 5 nullen
Op maandag 14 april 2003 13:53 schreef ShaoliN het volgende:
Te koop:Nokia 6310i.
Simlock vrij
!!! Nieuw !!!
Compleet met doos, lader en orginele factuur.De orginele factuur is aanwezig om aan te tonen dat het toestel eerlijk is. Het is een zeer fijne en goede zakelijke telefoon. Bezit onder andere gprs, bluetooth ,infrarood enz.
Vraagprijs 185 euro.
De rechste dus
ben vanmiddag nog in de buurt, anders woensdag/do weer.
quote:Als ut goed is heb je mail
Op maandag 14 april 2003 14:33 schreef dr.dunno het volgende:[..]
nou, ik woon in utrecht-noord en wil vandaag nog wel even langsrijden om die telefoon op te komen halen voor 185,- als hij inderdaad nog plastic er omheen heeft en met bonnetje is van paar dagen oud; kan je even mailen naar dunno200000@hotmail.com ? (let op de 5 nullen
) dan maken we het rond.
ben vanmiddag nog in de buurt, anders woensdag/do weer.
quote:Als alles goed gaat over een min of 10 verkocht aan Dunno
Op maandag 14 april 2003 14:38 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Als ut goed is heb je mail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |