quote:Nee, het is vanaf 45, dus ik verwacht nog wel wat meer.
Op maandag 14 april 2003 12:45 schreef DKS_ReDHeaD het volgende:
Sure 45¤, vind je dat niet een beetje veel voor zo'n ouwe game?
quote:valt mee ...
Op maandag 14 april 2003 12:45 schreef DKS_ReDHeaD het volgende:
Sure 45¤, vind je dat niet een beetje veel voor zo'n ouwe game?
btw .. de NES met games al op de post gedaan ?
quote:Ik loop zo naar het postkantoor
Op maandag 14 april 2003 12:54 schreef eXistor het volgende:[..]
valt mee ...
als die nog helemaal in goede staat is
op ebay staat er 1 voor 55 dollarbtw .. de NES met games al op de post gedaan ?
quote:Och, hoort dat dan...... Als je een beetje om je heen kijkt kan je deze game alvoor 15 Euro kopen. Secret of Mana zou een collectors-item zijn maar deze niet.... Sorry maar ik vind nog steeds veel te duur. Suc6 met je verkoop!
Op maandag 14 april 2003 13:34 schreef Lexie het volgende:
Mensen, zeur niet over de prijs als je er geen verstand van hebt.
Hebben jullie wel eens van verzamelstukken gehoord?
quote:misschien kun je hem inderdaad wel ergens vinden voor die prijs.... dan doe je dat toch.... maar dan heb je wel alleen de cassette in slechte staat. Suck7 met je leven... (al dat gezeik altijd.... )
Op maandag 14 april 2003 15:12 schreef DKS_ReDHeaD het volgende:[..]
Och, hoort dat dan...... Als je een beetje om je heen kijkt kan je deze game alvoor 15 Euro kopen. Secret of Mana zou een collectors-item zijn maar deze niet.... Sorry maar ik vind nog steeds veel te duur. Suc6 met je verkoop!
Anders begin ik met bieden op ¤20,- want ¤45,- vind ik toch wel wat te hoog voor een spel wat iig een stuk minder is dan het andere deel uit de serie, Secret of Mana.... Het is idd je recht om ¤45,- te vragen, maar misschien kunnen we iets regelen rond die ¤20,-. Heb je bijvoorbeeld nog andere consoles? (kan je die dan ff neerzetten?)
quote:Je mag beginnen met bieden op 45, maar onder de 45 doe ik hem simpelweg niet weg....
Op maandag 14 april 2003 17:24 schreef RobinGQ het volgende:
Wil je niet toevallig ruilen tegen een andere klassieker? Ik heb hier namelijk nog liggen Illusion of Time en Final Fantasy Mystic Quest.Anders begin ik met bieden op ¤20,- want ¤45,- vind ik toch wel wat te hoog voor een spel wat iig een stuk minder is dan het andere deel uit de serie, Secret of Mana.... Het is idd je recht om ¤45,- te vragen, maar misschien kunnen we iets regelen rond die ¤20,-. Heb je bijvoorbeeld nog andere consoles? (kan je die dan ff neerzetten?)
quote:Okeej, dan heb ik weer een paar vraagjes terug voor je:
Op maandag 14 april 2003 17:41 schreef Kiff het volgende:[..]
Je mag beginnen met bieden op 45, maar onder de 45 doe ik hem simpelweg niet weg....
Ik zoek zelf nog wel wat spellen waarvoor ik eventueel met bijbetaling zou willen ruilen, maar dat zijn er eigenlijk maar weinig, ik weet het niet zo precies nog. (ik houd zelf niet zo van RPG's, op Zelda na dan...)
(ik wil nog wel een GBASP en een Cube, maar aan die info heb je ook niet veel....)
Als je me die antwoorden ff geeft kan ik kijken wat ik eraan kan doen
(het is niet zeker als ik zelda deze week ontvang.)
quote:ik zoek alleen Oracle Of Ages en Oracle Of Seasons Zelda spellen... (met bijbetaling) verder alleen interesse in Gamecube spellen: Mario Sunshine en Waverace met bijbetaling
Op woensdag 7 mei 2003 15:41 schreef SDSNATCHERII het volgende:
eeeeeh kiff, ben je nog opzoek naar Zelda ofz?
als het goed is krijg ik zelda deze week dubbel binnen.
wil met bij betalen (Van mijn kant) misschien wel ruilen,
als je er belang bij hebt.(het is niet zeker als ik zelda deze week ontvang.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |