We kenden elkaar al best wel lang via internet en had dus best wel een groot vertrouwen in der. Ik kon over alles met dr praten. Ook wist ze dat ik behoorlijk gekwetst was vroeger en ze zei dus mij nooit pijn te doen. Zij was ook geslagen e.d. door exen en ik beloofde haar dus hetzelfde.
Uiteindelijk gingen we bij mij thuis tv kijken, hoewel er van het kijken weinig terecht kwam. Je kent het wel.. beetje spelen met elkaar. Totdat we uiteindelijk in bed belande, naja het kwam (achter >> gelukkig) niet verder dan strelen, zoenen e.d. omdat het tegen mijn principes is om de eerste date gelijk te ...
Allemaal heel leuk en aardig.. totdat we zondag ochtend beide plat gebeld worden. We(lees "ik") dacht dat het jaloerse mensen waren etc. Naja, ik me telefoon uitgezet, en wij rustig verder "slapen". Na een paar uur zoenen etc. verder ging ze weg, en verbood me op de chatbox(waar we hadden ontmoet) te komen voordat zij er was.
Zoiets moet je tegen mij dus niet zeggen, ik dus op die chatbox. Komt er iemand naar mij toe de claimt der vriend te zijn.. al 2 jaar en een paar maanden. Dus ik >> WTFFFFFFFFFFFF. Naja, de eerste gedachte die bij je op komt is natuurlijk "BULLSHIT". ![]()
Dus ik verder praten met die gast, hoe hij bij dat idee kwam enz. Totdat hij wel HEEL gedetailleerde beschrijvingen van haar begon te geven, echt persoonlijke informatie. Op dit moment beginnen de twijfels, want als het echt dr vriend is dan heeft ze het wel heel goed gespeeld allemaal. Dus ik door vragen met scherpe vragen waardoor in zijn verhaal mankementen komen. Maar ok, die mankementen waren te klein om zijn verhaal niet te geloven. Ik dacht dus aan een boze ex o.i.d. die zulke persoonlijke dingen kon weten van haar. Deze illusie werd weggenomen toen hij met een logfile aan kwam zetten van een gesprek tussen mij en haar van 2 dagen terug. Als ik er over nadacht zag ik de stukken van een puzzel op zijn plaats vallen. Mocht de telefoon niet opnemen van haar omdat er zulke jaloerse mensen aan de tel zouden zitten. Mocht niet op die chatbox(omdat ze wist dat dit ging komen natuurlijk). En hij kwam met een logfile. Hij had dus sterke argumenten dat dit waar was. Hij bood me zelfs aan een koopcontract van hun huis in te scannen of het telefoon nummer van der ouders te geven om een bevestiging van hun relatie te geven. Dit vond ik wat overdreven, maar een heel sterk punt in zijn geloofwaardigheid. Even later komt der zusje online en bevestigd het verhaal van dr vriend. Toen wist ik het zeker...
![]()
Ik heb haar nog niet gesproken sinds ik het weet, en zou dat graag ff doen... Ik heb ook medelijden met die vriend van dr, ik wist niet dat ze die had.
Af en toe lijkt dat leven van mij echt een soap serie
Naja, daan.. als je dit leest >> Jouw wil ik nog ff spreken. ![]()
Als die vriend van dr het leest >> Ron, sorrie, wist niet dat ze van jou was. ![]()
Dank voor het lezen en evt. reacties
EggsTC
quote:Ik hoef haar niet meer, ik heb haar verhaal nog niet gehoord... maar dit kan bijna niet missen.... Ze heb tegen me gelogen.
Op maandag 14 april 2003 09:07 schreef dennisdotcom het volgende:
Die relatie van hun is dan niet erg sterk als ze ondertussen met jou naar bed gaat. Misschien moet je haar eens vragen met wie ze eigenlijk verder wilt...
quote:Nee ze moest 2 uur in de trein... ik zat na 10 min op de chatbox.
Op maandag 14 april 2003 09:08 schreef ee-04 het volgende:
ze is het niet zelf die net doet of ze die vriend is ofzo?
quote:Wat zal jij ziek zijn als dit wel mist. Ooit gedacht over jaloerse ex-en? Zeker op chatboxen zitten d'r een hoop.
Op maandag 14 april 2003 09:08 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik hoef haar niet meer, ik heb haar verhaal nog niet gehoord... maar dit kan bijna niet missen.... Ze heb tegen me gelogen.
Ik zou als ik jou was haar effe bellen of langs gaan om 't uit te praten. En als ze dan zegt dat ze een vriend is kan je altijd "je ongenoegen uiten" om 't beschaafd te zeggen
En ja, ik kan me ook voorstellen dat jij je nu gebruikt voelt. Sterkte ermee, voor zowel jou als die vriend van haar.
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:02 schreef EggsTC het volgende:
Dus ik verder praten met die gast, hoe hij bij dat idee kwam enz. Totdat hij wel HEEL gedetailleerde beschrijvingen van haar begon te geven, echt persoonlijke informatie. Op dit moment beginnen de twijfels, want als het echt dr vriend is dan heeft ze het wel heel goed gespeeld allemaal. Dus ik door vragen met scherpe vragen waardoor in zijn verhaal mankementen komen. Maar ok, die mankementen waren te klein om zijn verhaal niet te geloven. Ik dacht dus aan een boze ex o.i.d. die zulke persoonlijke dingen kon weten van haar. Deze illusie werd weggenomen toen hij met een logfile aan kwam zetten van een gesprek tussen mij en haar van 2 dagen terug. Als ik er over nadacht zag ik de stukken van een puzzel op zijn plaats vallen. Mocht de telefoon niet opnemen van haar omdat er zulke jaloerse mensen aan de tel zouden zitten. Mocht niet op die chatbox(omdat ze wist dat dit ging komen natuurlijk). En hij kwam met een logfile. Hij had dus sterke argumenten dat dit waar was. Hij bood me zelfs aan een koopcontract van hun huis in te scannen of het telefoon nummer van der ouders te geven om een bevestiging van hun relatie te geven. Dit vond ik wat overdreven, maar een heel sterk punt in zijn geloofwaardigheid. Even later komt der zusje online en bevestigd het verhaal van dr vriend. Toen wist ik het zeker...![]()
quote:Lezen he?
Op maandag 14 april 2003 09:11 schreef Jeff21 het volgende:[..]
Wat zal jij ziek zijn als dit wel mist. Ooit gedacht over jaloerse ex-en? Zeker op chatboxen zitten d'r een hoop.
Ik zou als ik jou was haar effe bellen of langs gaan om 't uit te praten. En als ze dan zegt dat ze een vriend is kan je altijd "je ongenoegen uiten" om 't beschaafd te zeggen
maar je kijken wat jij voelt voor haar en zij voor jou
quote:Nee, hij kwam met een logfile aanzetten van een gesprek tussen mij en haar
Op maandag 14 april 2003 09:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
ehm als ze samenwoont waarom zou ze dan een logfile hebben met haar vriend? zit zij boven en hij beneden te chatten?maar je kijken wat jij voelt voor haar en zij voor jou
quote:Heb meer medelijden met dr vriend, als met mezelf.
Op maandag 14 april 2003 09:15 schreef generalist het volgende:
Je bent gebruikt om iets af te dwingen binnen haar hidige relatie of om mee te spelen
quote:Nee, dan was het probleem nog veel groter geweest.
Op maandag 14 april 2003 09:16 schreef boebiedoe het volgende:
had je beter toch maar meer kunnen doen dan alleen strelen, had je er tenminste nog iets aan overgehouden....
quote:Een druiper
Op maandag 14 april 2003 09:16 schreef boebiedoe het volgende:
had je beter toch maar meer kunnen doen dan alleen strelen, had je er tenminste nog iets aan overgehouden....
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:02 schreef EggsTC het volgende:Zij was ook geslagen e.d. door exen en ik beloofde haar dus hetzelfde.
quote:Heb je gelijk in, maar zou wel een hele misselijke grap zijn. Ze zou gelijk online komen als ze thuis was, die "vriend" van dr zei dat hij eerst met haar zou gaan praten. And guess what happend... inderdaad, ze kwam helemaal niet online.
Op maandag 14 april 2003 09:17 schreef ee-04 het volgende:
je weet toch niet zeker of het DE vriend is, kan ook haar zusje zijn die een grap uithaalt of een ander familielid.....
quote:Ik zal deze zin wel weer verkeer lezen
Op maandag 14 april 2003 09:02 schreef EggsTC het volgende:
Zij was ook geslagen e.d. door exen en ik beloofde haar dus hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |