abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 april 2003 @ 19:26:58 #1
52992 Bluezz.Potje
Op zoek naar mijn grote liefde
pi_9754851
Lief dagboek,

Omdat je nog nieuw en onbeschreven bent, zal ik me even voorstellen. Ik ben Bluezz' Potje. Tot voor kort was ik eigendom van een restaurant. Ik kon dan elke keer opdraven voor het dessert. Ze stopten me vol met ijs en dan werd ik aan een kind gegeven die me dan met veel plezier weer leeg lepelde. Er zijn ook veel van mijn collega's gesneuveld bij deze ondankbare taak, omdat er veel kinderen waren die dachten dat wij potjes overal tegen konden. Op die plek had ik het dus duidelijk niet naar mijn zin, net als de andere potjes die daar mishandeld werden.

Gisteren is daar eindelijk verandering in gekomen, toen Bluezz mij ontdekte. Toen ik geserveerd werd viel mijn oog meteen op haar en ik deed er alles aan om haar aandacht op me te vestigen. Toen besloot ze me mee te nemen, de grote wijde wereld in. M'n geluk kon niet op, dacht ik. Want na even op het terras van café Centraal gezeten te hebben, viel ik in slaap.. ik was nog moe van het werken. Ik had heerlijk gedroomd over wat Bluezz en ik allemaal gingen doen als we samen op pad gingen. Toen ik vanochtend wakker werd, lag ik nog steeds op hetzelfde terras. En geen Bluezz te vinden. Ik ben maar even naar binnen gehopt om te vragen of ze misschien wisten waar ze gebleven was, maar er stonden andere mensen dan gisteravond, dus aan hun had ik ook niks.

Gisteren hoorde ik ze over skaten praten, dus misschien was dat een goede manier om erachter te komen waar ik naar toe moet. Ik vroeg wat mensen waar ik mensen met wieletjes onder hun voeten kon zien. Zij vertelden me dat ik maar naar het stadhuisplein moest gaan.

Daar aangekomen heb ik een mooi plekje uitgezocht zodat ik heel het plein kon overzien. Ik heb de hele middag lekker in het zonnetje uit zitten kijken naar mijn lieve Bluezz, .... tevergeefs. Ze is niet op komen dagen. De skaters die daar rondreden wisten ook niet wie ze was.

Ja lief dagboek, nu ben ik de grote-mensen wereld ingetrokken om haar te vinden. Het zal een moeilijke taak worden, omdat ik eerst zal moeten uitvinden hoe ik naar haar toe kan komen. Maar ik weet zeker dat dat me gaat lukken. Mijn liefde voor haar overschrijdt alle grenzen van het normale en dát geeft me de kracht om door te zetten. En ik ben blij dat ik jou heb om af en toe alles van me af te schrijven. Nu ga ik maar snel een slaapplaatsje zoeken om de nacht door te brengen. Dan kunnen we morgen weer verder zoeken. Ik duim dat het vannacht niet te koud wordt, want buiten overnachten is geen pretje.

Tot snel! Een dikke kus voor jou, lief dagboek. Samen redden we het wel

Bluezz Potje

pi_9754926
.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_9755209
quote:
Op zondag 13 april 2003 19:26 schreef Bluezz.Potje het volgende:
Ik duim dat het vannacht niet te koud wordt, want buiten overnachten is geen pretje.
En dat zegt een ijs-potteke
  zondag 13 april 2003 @ 19:45:50 #4
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_9755259
, Potten, .
pi_9755278
.
  Milf zondag 13 april 2003 @ 19:48:07 #6
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_9755306

agossie, sterkte pottie
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_9755330
Mijn potje!!
Ik heb zo naar je gezocht,en eindeloos gewacht, ja, ook op het station gekeken, maar daar was je al niet meer....
Onzinnig, ja waanzinnig ben ik, waar o waar hang je uit
Wie o wie heeft nog meer aanwijzingen
pi_9755341
"Hoe een klein stukje aardewerk overleeft in de grote mensen wereld"
pi_9755357
  zondag 13 april 2003 @ 19:53:40 #10
28059 rookie
is een groentje!
pi_9755460
Kijk, dit is een leuk stukje. Leuk om te lezen! Ik hoop dat je haar snel mag vinden en voor eeuwig samen mag zijn...
  zondag 13 april 2003 @ 19:59:48 #11
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_9755641
, , .
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 april 2003 @ 20:02:33 #12
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_9755706
Leuk...
de bobo en de okki herleven
pi_9755926
Ik sluit me dan ook maar aan bij de meesten:
pi_9756297
quote:
Op zondag 13 april 2003 19:45 schreef Ernst het volgende:
, Potten, .
Nee, jij hebt een lekker bekkie
It's in the air tonight
pi_9756783
wat een leuk verhaal zeg ik hoop dat je er snel weer vind
  zondag 13 april 2003 @ 21:12:13 #16
3498 Barb
Graduated Fool
pi_9757230
.

Leuk, ik moet meteen aan Blur denken. Maar ja, somigen dingen zijn ook een beetje een blur, .

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  † In Memoriam † zondag 13 april 2003 @ 21:13:13 #17
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_9757620
quote:
Op zondag 13 april 2003 21:13 schreef Loedertje het volgende:
GC--> Onzin.
Dit is absoluut geen onzin.
Ik heb hem nog steeds niet terug
  zondag 13 april 2003 @ 21:37:02 #19
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_9757738
* Xebrozius tranen uit z'n ogen veegt...
  zondag 13 april 2003 @ 22:30:36 #20
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_9758919
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_9759317

*Stil*
Wat ben je toch mooi
  zondag 13 april 2003 @ 22:51:02 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9759372
Eventueel ben ik wel bereid om met de onrechtmatige eigenaar/eigenaresse van het potje van Bluezz, het potje te willen ruilen met overige onrechtmatig verkregen inventaris van Juffrouw Tok, zoals daar zijn enkele kandelaars, wat peper en zoutstelletjes en een kippenbeeldje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 14 april 2003 @ 09:37:52 #23
52992 Bluezz.Potje
pi_9763606
Lief dagboek,

Het was een vreselijke nacht. Het was niet erg koud, want ik had genoeg beschutting gevonden. De geluiden van alles waren alleen constant om me heen en die maakten me bang. Ik wist niet wat ze waren en waar ze vandaan kwamen. Ook miste ik m'n collega-potjes. Daar had ik altijd de grootste lol mee toen ik nog in het restaurant werkte, ondanks de wreedheid van de mensen die daar werkten en de kinderen. Maar ik ga niet terug! Neeee. Ik sterf liever in eenzaamheid, zoekend naar mijn lieve Bluezz. Als ik haar terugvind is alles weer beter. Daar mag je me voor in het vuur zetten.

M'n dromen waren dus ook niet echt goed. Weer een paar nachtmerries over vervelende kinderen gehad, die me dreigden kapot te gooien omdat ze geen tweede ijsje kregen. Brr.... badend in het zweet word je dan wakker, in een vreemde wereld, zonder de andere vertrouwde potjes om je heen om je te steunen. Maar niettemin lag ik lekker warm en goed gecamoufleerd onder drie onschuldige krokussen. Ze hebben goed voor me gezorgd. bedankt

Kijk hier heb ik geslapen vannacht. Goed beschut en lekker warm bij drie krokussen

Het is allemaal nog wel een beetje vreemd voor me. Dus ik ga vandaag maar eens goed rondkijken en misschien wat anderen vragen hoe het hier allemaal werkt. Alles is veel te groot en dat werkt niet mee, want het wordt zo wel moeilijk om iets gedaan te krijgen. Ik ben er al wel achter dat ze niet alleen wielen onder hun voeten plakken, maar ook onder wat staal... dat gaat een stuk sneller, maar het is wel gevaarlijk... vooral voor zo'n klein breekbaar potje als ik. Eén keer een misstap en m'n leven ligt aan gruzelementen.

Ondanks alle ontberingen zal ik door blijven zetten. Ik weet dat het de moeite waard is en ik zal er alles aan doen om mijn doel te bereiken. Vooral met de steun die jij me geeft als uitlaatklep voor al mijn zorgen. Ik ga nu maar snel eens kijken waar ik ben en hoe ik naar mijn lieve Bluezz'je kan komen. Ik zal morgen wel even vertellen wat ik allemaal geleerd heb.

Daag, dikke kus

Bluezz' Potje

† In Memoriam † maandag 14 april 2003 @ 09:43:52 #24
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9763699
Vanmorgen vond ik in mijn vaatwasser een potje.. het is wel niet het potje van Bluezz maar ik wil het Bluezz wel ter beschikking stellen!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_9766732
Wel rare krokussen hoor potje!
ben je misschien wat slechtziend?
Dan wordt het zoeken nog lastiger!
  † In Memoriam † maandag 14 april 2003 @ 13:18:09 #26
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9767774
quote:
Op maandag 14 april 2003 12:24 schreef Stranger het volgende:
Wel rare krokussen hoor potje!
ben je misschien wat slechtziend?
Dan wordt het zoeken nog lastiger!
potje is gewoon van het padje af!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_9768553
Ziek ben ik ervan gewoon echt ziek
Ik ben niet eens naar mijn werk vandaag.

Ik lees in mijn potjes dagboek dat ze wel goed geslapen heeft tussen de bloemetjes
Das fijn..
Hoe kan ik haar nu bereiken?
Opsporing verzocht al gebeld, die vinden het niet interessant genoeg
Straks vermist proberen

pi_9768573
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:43 schreef just me het volgende:
Vanmorgen vond ik in mijn vaatwasser een potje.. het is wel niet het potje van Bluezz maar ik wil het Bluezz wel ter beschikking stellen!!
Wel lief JM maar er gaat niets boven het origineel
pi_9770001
Potje moet naar Onzin

† In Memoriam † maandag 14 april 2003 @ 16:01:39 #30
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9771714
quote:
Op maandag 14 april 2003 14:50 schreef Bluezz het volgende:
Potje moet naar Onzin

belachelijk

* just me stelt voor om te muiten; ze kunnen mooi de pot op!!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Admin maandag 14 april 2003 @ 16:33:21 #31
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_9772442
quote:
Op maandag 14 april 2003 16:01 schreef just me het volgende:

[..]

belachelijk

* just me stelt voor om te muiten; ze kunnen mooi de pot op!!

Mag hoor,
wmb stond hij prima in GC en vroegen mensen die niets met het hele topic te maken hebben om een kick naar Onz.

Ik zou het zonde vinden als dit topic nu op deze manier verzanden zou in offtopic Onzin gedoe
Wmb schopt Bluezz hm weer over!!

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_9772707
quote:
Op maandag 14 april 2003 16:33 schreef yvonne het volgende:

Mag hoor,
wmb stond hij prima in GC en vroegen mensen die niets met het hele topic te maken hebben om een kick naar Onz.

Ik zou het zonde vinden als dit topic nu op deze manier verzanden zou in offtopic Onzin gedoe
Wmb schopt Bluezz hm weer over!!

*Terughaalt*
En nou oppotten
Anders breekt ie nog.

pi_9773461
Wat een liev potje
  † In Memoriam † maandag 14 april 2003 @ 17:17:55 #34
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9773596
Potten-meeting houden Bluezz.. misschien komt potje dan terug
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  maandag 14 april 2003 @ 17:19:05 #35
17137 Sander
Nerds do it rarely
  maandag 14 april 2003 @ 17:24:50 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9773766
Sterkte Bluezz.Potje!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_9776811
quote:
Op maandag 14 april 2003 17:19 schreef Slarioux het volgende:
De avonturen van een Tupperware bakje
daar moest ik ook aan denken, maar kon hem niet vinden. Leuk topic
It's in the air tonight
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2003 @ 07:34:55 #38
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9785698
* just me is benieuwd waar Bluezz.Potje de nacht heeft doorgebracht!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_9788671
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 07:34 schreef just me het volgende:
* just me is benieuwd waar Bluezz.Potje de nacht heeft doorgebracht!!
Ja, het begint best laat te worden.. Ik ben bijna ongerust!
pi_9789681
en dan nu:

het verhaal van de handboeien van de agent, de polsen van Bleuzz en de aanklacht voor diefstal...

pi_9791203
Wordt ik wakker, sla ongeduldig het dagboek open van mijn potje, wat denk je?
NIKSSSS

Misschien is het een idee dat wat eindhovenaren naar haar gaan zoeken?

Cynix? Furby? Barb? MrWilliams? teigertje?

† In Memoriam † dinsdag 15 april 2003 @ 13:14:42 #42
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9791355
Barb en Cynix © hebben een skeet-deet voor vanavond misschien dat ze ondertussen ook naar Bluezz.Potje kunnen zoeken
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_9794024
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 13:14 schreef just me het volgende:
Barb en Cynix © hebben een skeet-deet voor vanavond misschien dat ze ondertussen ook naar Bluezz.Potje kunnen zoeken
CYNIX©!!!!!!! BARB!!!!!!!!
  dinsdag 15 april 2003 @ 15:00:48 #44
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_9794061
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 13:07 schreef Bluezz het volgende:
Misschien is het een idee dat wat eindhovenaren naar haar gaan zoeken?
Als het nou een pot bier was...
  dinsdag 15 april 2003 @ 15:15:22 #45
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_9794472
van een leuk dagboek topic is het een onvervalste slowchat geworden. jammer ..
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 15 april 2003 @ 15:41:30 #46
52992 Bluezz.Potje
pi_9795197
Lief dagboek,

O o o, ik heb je zoveel te vertellen! Er is zoveel gebeurd sinds ik gisteren voor de laatste keer in je schreef. Gisteren ben ik een leuke beker tegengekomen die me wel het een en ander kon vertellen over de nieuwe wereld waar ik in verzeild ben geraakt. Hij was door zijn baasje de halve stad doorgesleept. En daarna half leeg op een paaltje neergezet en achtergelaten. Hij probeerde nog zijn baasje terug te roepen dat hij een vergissing maakte, maar het was al te laat.

Hij heet "Café T" Ik stelde me voor en vertelde over de zoektocht naar mijn grote liefde Bluezz. Hij vertelde me dat hij een grote familie heeft in het hele land. Hij heeft dus veel connecties en dat kan goed van pas komen! Het heeft me in ieder geval veel moed gegeven. Café T vertelde me dat de mensen zich vervoeren in auto's, bussen en treinen (die stalen dingen waar ik het vorige keer over had)... maar ook op fietsen en brommers. Zo kun je overal komen. Zijn baasje had hem meegenomen vanuit Tilburg (een andere stad) en ze zijn toen hier in Eindhoven uitgestapt. Ik vroeg hem of hij zijn familie niet miste..... Hij zei dat het zijn doel was om mensen de dienen en dat zijn taak was volbracht. Hij zou dan graag willen re-incarneren als iets groters.. een doos ofzo... het zal wel komen omdat hij op z'n kop stond, ik werd er in ieder geval niet goed van.

Hij vertelde me nog veel meer, tot in de late middag toen hij in slaap viel... moe van zijn lange reis waarschijnlijk. Zoveel stof tot nadenken had ik niet gehad, dus ik ging maar een beetje wandelen om het allemaal te laten bezinken. Ik snapte dat niet helemaal, maar ja, ik ben ook maar een potje. Wij re-incarneren volgens mij niet. Althans, daar heb ik het met mijn collega-potjes nooit over gehad. Ik mis ze wel een beetje hoor.

Toen ben ik maar weer teruggegaan naar Café T. Hij stond er gelukkig nog. We hebben samen een goed plekje kunnen vinden om te overnachten. Dat had hij gezien toen ze door het station liepen. Het was er lekker warm en we konden zelf bepalen hoe donker het was. Het leek een beetje op de kast waar ik met al mijn vriendjes stond, dus ik heb heerlijk kunnen slapen

Vandaag ben ik weer alleen op pad gegaan vlak na het ontbijt overleed Café T. Hij werd platgetrapt door een haastig mens. Hij gaf me voor hij heenging nog het adres van zijn familie en hij zei dat het goed was zo... Ik had het er toch wel moeilijk mee, omdat ik eindelijk een maatje had. De hoop die hij me gaf draag ik wel mee! Ik weet zeker dat ik mijn lieve Bluezz kan vinden. Ik verlang er zo naar om lekker in haar warme zachte handen te zitten! Hmmm...

Deze middag heb ik op de uitkijk gestaan hoog in een bloembak, lekker in het zonnetje. Zo kon ik alles wat Café T mij vertelde goed zien. Het heeft me goed geholpen, want ik weet nu een stuk beter hoe het hier allemaal werkt. Helaas Bluezz nog steeds niet gezien. De rest van de dag ga ik denk ik maar lekker uitrusten in m'n nieuwe huisje. En morgen ga ik maar eens op zoek naar dat "geld" waar hij het over had en waarom je dat nodig hebt, want dat was nog een beetje onduidelijk allemaal.

Tot gauw,

Bluezz'Potje

pi_9795852

Prachtig!
  † In Memoriam † dinsdag 15 april 2003 @ 16:32:35 #48
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9796866
Bluezz'Potje zit dus nog steeds in Eindhoven alle hoop is gevestigd op de Eindhovenaren!!

Gelukkig speelt PSV vanavond een uit-wedstrijd en heeft Bluezz.Potje geen last van baldage FC Utrecht-supporters!!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  dinsdag 15 april 2003 @ 16:36:21 #49
45975 Tr3Mm0r
Inactive account
pi_9796985
*zucht*

ik was gister nog in eindhoven, maar ik heb het potje niet gezien

sorry bluezz

Inactive account
  woensdag 16 april 2003 @ 14:48:28 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9816413
Ben benieuwd hoe het potje de afgelopen nacht is doorgekomen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_9816625
Ik loop daar elke dag (het 18 septemberplein&station) dus zodra ik je zie zal ik ervoor zorgen dat je bij je geliefde Bluezz terecht komt
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_9820228
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:56 schreef febster het volgende:
Ik loop daar elke dag (het 18 septemberplein&station) dus zodra ik je zie zal ik ervoor zorgen dat je bij je geliefde Bluezz terecht komt
dat is lief van je

maar hoe is het vandaag gegaan potje? heb je bluezz al gevonden?

pi_9820702
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:05 schreef Sylvana het volgende:

dat is lief van je

maar hoe is het vandaag gegaan potje? heb je bluezz al gevonden?

Nee
Toen ik net thuiskwam hoopte ik mijn potje voor de deur te zien staan, maar helaas, weer niks
pi_9821289
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee
Toen ik net thuiskwam hoopte ik mijn potje voor de deur te zien staan, maar helaas, weer niks

aaah en hij heeft ook de hele dag nog niet gepost, ik hoop niet dat er wat ergs is gebeurd
  woensdag 16 april 2003 @ 23:26:50 #55
52992 Bluezz.Potje
pi_9829385
Poah...

Het was een zware dag vandaag. Ik heb veel moeten klimmen en eigenlijk ben ik nog nergens uitgekomen. Het is wel een beetje vreemd allemaal wat die mensen doen hoor. Ze stoppen wat plastic in een machine en dan krijgen ze een papiertje en dan lopen ze bus of de trein in. De auto, brommer en de fiets zijn blijkbaar gratis. Het geld komt uit dit soort machines, daar ben ik vandaag achter gekomen:

Het komt er dus op neer dat ik óf geld moet hebben om mijn weg naar Bluezz te vinden. Of ergens in een auto springen. Het nadeel van de auto is dat daar niet op staat waar die naartoe gaat en op de trein en bus wel. Het is dus veel veiliger om met de trein of bus te gaan. Anders kom ik misschien wel heel ergens anders uit en dan ben ik nog verder van Bluezz. Het wordt dus de bus of de trein. Die hebben duidelijke borden waar ze naartoe gaan. Ik heb al met een paar anderen gepraat over hoe ik snel geld kan verdienen. Die zeiden dat ik maar eens in de buitenwijken moest gaan kijken. Vandaag niet, ik was te moe.

Er is me de laatste dagen ook iets anders opgevallen. Het idee bekruipt me dat Bluezz helemaal niet in Eindhoven woont. Ik heb de laatste dagen de hele tijd goed naar alle mensen gekeken, maar geen van die mensen was Bluezz. Ik maak me zorgen ... deze plek is misschien wel te groot voor om iemand in te vinden. Ik heb geen voeten, geen armen, geen benen, geen hoofd... en dat schijnt toch nodig te zijn wil je je makkelijk kunnen bewegen hier.

Kijk hier wat ik vanmiddag heb geprobeerd:

Er is geen mogelijkheid waarop ik deze brommer in beweging kan krijgen. en oooo wat wil ik dat toch graag. Het heen-en-weer hoppen is erg vermoeiend en bovendien is de ondergrond van steen hier, dus echt veilig is het ook niet. Ik sta liever op hout of stof, dat is lekker veilig. Dadelijk breek ik mijn potje nog op die stomme stenen. Ik begin trouwens ook genoeg te krijgen van dat ik niet groot genoeg ben voor deze plek. Er zijn constant mensen die bijna op me gaan staan en dan toch net weer niet. Ze zien me gelukkig nog net op tijd, maar het is wel veel enger dan al die kinderen die me vast hebben gehad.

Dat doet me denken; Het is ook veel te lang geleden dat ik lekker koel ijs in me had zitten. hmmm.... dat was toch wel lekker op zijn tijd. Ik had nooit verwacht dat ik dat zou gaan missen. Maar ja, met dit weer is het best fijn om lekker afgekoeld te worden. hmmmmmm. * .... m-maar ik ben op weg naar Bluezz... ja. Ik hoef alleen maar te weten waar ze is en met wat geld en een bus of trein kom ik er! Zeker.

Welterusten lief dagboek,

Bluezz'Potje

pi_9829681
Je leest niet, je hoort me niet,maar toch ff...
ik woon in Utreg!!!!!!!!
Niet in Eindhoven
En vanaf vrijdag ben ik een week weg in de Ardennen... geen internet...
dus kan je niet volgen
pi_9829692
kunnen de Eindhovenaren bluezz.potje niet ff wat geld geven zodat hij met de trein/ bus kan, hoe sneller hij bluezz heeft gevonden hoe beter
  woensdag 16 april 2003 @ 23:53:05 #58
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_9829991
quote:
Op zondag 13 april 2003 19:45 schreef Ernst het volgende:
, Potten, .
lul...
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_9830185
quote:
Op woensdag 16 april 2003 23:53 schreef ElisaB het volgende:

lul...

Reageren is ook niet slim
pi_9831869

* MrWilliams vraagt zich af hoe lang dat potje hiermee denkt door te gaan

† In Memoriam † donderdag 17 april 2003 @ 08:06:24 #61
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9831922
quote:
Op donderdag 17 april 2003 07:54 schreef MrWilliams het volgende:

* MrWilliams vraagt zich af hoe lang dat potje hiermee denkt door te gaan

tot de hereniging tussen potje en Bluezz mag ik hopen!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_9831948
quote:
Op donderdag 17 april 2003 08:06 schreef just me het volgende:

tot de hereniging tussen potje en Bluezz mag ik hopen!

En dat komt in de krant
pi_9833849
\o/
  donderdag 17 april 2003 @ 20:11:53 #64
52992 Bluezz.Potje
pi_9845984
Mensen zijn maar stom!

Vandaag ben ik een heel eind gehopt om te kunnen zien hoe ik snel geld kon verdienen. Op zich was het idee dat ze me hadden verteld wel goed: Achter glas gaan zitten, verleidelijk doen als er iemand langskomt en die komt dan mee. Als hij weer weggaat dan heb je geld. Er waren in die straat al een paar mensen bezig en die deden goede zaken. Er kwamen constant andere mensen bij ze naar binnen en die kwamen met een glimlach weer naar buiten. Ze waren dus blijkbaar blij dat ze hun geld kwijt waren. Ik werd helemaal warm van binnen van blijdschap! Dat was inderdaad heel makkelijk!

Dat kon ik ook, alleen dan niet op zo'n stomme plaats helemaal buiten waar alle mensen rondlopen. Neeee, ik bedacht dat ik vast wel een goede plek waar heel veel mensen kwamen. Vol goede moed trok ik weer terug naar waar ik Café T voor het eerst tegenkwam. Daar waren tenslotte veel mensen. Veel mensen, veel geld, snel bij Bluezz. Nu alleen de plek nog waar ik me achter het glas kon begeven. Dat bleek toch moeilijker dan ik dacht. Ik kon moeilijk mijn slaapplaats verraden, want ik was bang dat ze die dan in zouden pikken met allemaal spullen die ze met zich meesleepten.

Toen wist ik het opeens! Er was een plaats waar ik volledig tot mijn recht zou komen. Perfect voor mijn grootte en perfect voor wat ik altijd al gedaan had; zorgen dat mensen konden eten... Althans, ik dacht dat het echt een goed idee was. Enthousiast toog ik naar de plaats waar veel mensen gingen eten en installeerde me achter een glazen wandje, dat mensen tegen betaling konden openen.

boehoehoe..

De hele dag heb ik daar achter het glas verleidelijk staan doen. De hele dag, echt waar. Niemand wilde me hebben, niemand. Ze gooiden wel geld in het apparaat, maar ze openden niet mijn raampje.. wel alle andere raampjes. Zelfs als ik van raampje verwisselde dan wilden ze me nog niet. En toen werd ik eruit getrapt omdat de tent dichtging. Ben ik dan zo oninteressant, zo onverleidelijk of zo afstotelijk? Boehoe... Ik voel me helemaal niet meer prettig er is geen manier waarop ik aan geld kan komen om naar mijn Bluezz te geraken. ... en nu ga ik me even in mijn verdriet laten verdrinken...

kus,

Een bezorgd Bluezz'Potje

pi_9846077
Wat een gemene mensen
pi_9847473
aahh, wat een gemene mensen zeg
pi_9847847
AAAaaawwww
  donderdag 17 april 2003 @ 22:57:00 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9849953
Arm potje van Bluezz...de kans om de komende week weer met haar herenigd te worden is vrijwel nihil, omdat Bluezz en ik een weekje met vakantie gaan.

We zullen na terugkeer vol verwachting de overige avonturen en lotgevallen van het potje wel lezen en dan zo snel mogelijk voor hereniging tussen het potje en de zo geliefde Bluezz bewerkstelligen.

Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † donderdag 17 april 2003 @ 23:11:02 #69
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9850368
Hele fijne vakantie!! Geniet er allebei van

Mocht Bluezz'potje opduiken dan zullen we er hier goed voor zorgen!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 17 april 2003 @ 23:12:54 #70
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_9850420
Ja, graag gedaan he.
pi_9850522
quote:
Op donderdag 17 april 2003 20:11 schreef Bluezz.Potje het volgende:
Mensen zijn maar stom!

Toen wist ik het opeens! Er was een plaats waar ik volledig tot mijn recht zou komen. Perfect voor mijn grootte en perfect voor wat ik altijd al gedaan had; zorgen dat mensen konden eten... Althans, ik dacht dat het echt een goed idee was. Enthousiast toog ik naar de plaats waar veel mensen gingen eten en installeerde me achter een glazen wandje, dat mensen tegen betaling konden openen.

[afbeelding]

boebiedoe..

Een bezorgd Bluezz'Potje

ja schat?
pi_9850999
quote:
Op donderdag 17 april 2003 23:12 schreef Tijn het volgende:
Ja, graag gedaan he.

Via jouw lepeltje en een hoop kippen later, ben ik nu mijn door jouw beloofde potje kwijt.
Kan jij nog wel rustig slapen

† In Memoriam † donderdag 17 april 2003 @ 23:36:42 #73
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9851155
quote:
Op donderdag 17 april 2003 23:31 schreef Bluezz het volgende:

Kan jij nog wel rustig slapen

het is te hopen van niet!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_9860893
Het gaat regenen in het weekend, ik hoop maar dat Bluezz.Potje een droog plekje vindt..
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2003 @ 14:58:00 #75
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9860996
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 14:51 schreef DJKoster het volgende:
Het gaat regenen in het weekend, ik hoop maar dat Bluezz.Potje een droog plekje vindt..
Bluezz'Potje gaat net zolang te water tot het breekt!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_9894246
Hoe is het nu met Bluezz'Potje
pi_9898041
ja, dat vraag ik me ook af ik hoop voor hem dat hij nog leeft anders dan word ik heel verdrietig
  † In Memoriam † maandag 21 april 2003 @ 19:42:38 #78
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9920074
* just me schopt Bluezz'Potje nog ff omhoog
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  maandag 21 april 2003 @ 20:39:50 #79
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_9921398
Scherven brengen geluk.
pi_9921951
bluezz.potje, waar ben je??????
  maandag 21 april 2003 @ 21:15:54 #81
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_9922249
Leuk topic

* MassimO blijft dit volgen

Succes Bluezz , ik hoop dat jullie snel herenigd worden

Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  dinsdag 22 april 2003 @ 20:27:35 #82
52992 Bluezz.Potje
pi_9943746
Lief dagboek,

Allereerst hoop ik dat je me kunt vergeven dat ik je een tijdje niet heb beschreven. Ik was erg in de war door de toch wel plotselinge overgang. Jarenlang heb ik zonder problemen in het restaurant gestaan en opeens kwam er een hele nieuwe wereld op me af. Daar heb ik de afgelopen dagen erg veel moeite mee gehad. Het heeft me ergens gebracht waar ik niet op voorbereid was en daarom had ik je niet bij en ik hoop dat je dit begrijpt.

Het begon allemaal na mijn grote teleurstelling met dat raampje. Niemand wilde me hebben en ik had het idee dat niemand me begreep. Begrijpen deed ik het allemaal niet. Het verlies van Café T kwam me daarbij ook niet van pas. Ze zeggen wel eens dat op ieder potje een dekseltje past. Ook al klopte dat fysiek niet, mentaal dacht ik toch echt dat Café T mijn dekseltje was. Hij was zo lief en behulpzaam, hij had altijd tijd om naar me te luisteren en niks was hem teveel. *snik* met weemoed denk ik terug aan de korte tijd die we o zo gelukkig waren samen.

Ik dacht dat het allemaal niet meer goed zou komen nadat ik de moed helemaal verloren had. Mijn zelfvertrouwen was tot een ultiem dieptepunt gedaald totdat ik het licht zag. Op een goede morgen stond ik lekker te douchen in een heerlijke fontein...

...toen door de zachte glinstering van het water mijn oog viel op de kolossale grootheid van een kerk. Dit moest een centraal punt zijn van waaruit ik zicht kon krijgen op mijn situatie. De plaats die alle vraagstukken waar ik mee liep kon oplossen. Ik toog met een sprankje hoop richting de kerk en klopte op de deur.

zie je me staan daar onder in het midden?? groot hè, zo'n kerk

De deur ging open en een monnik gooide zijn hoofd om de deur om te zien wie er aanklopte. Hij zag me eerst niet, maar gelukkig keek hij naar beneden. Ik deed vanalles om hem zijn aandacht te trekken, zo klein als ik was.... en het lukte. Zijn ogen lichtten op en werden groter van zijn verbazing. Licht tilde hij mij op, bracht me mee naar zijn werkkamer en vroeg wat eraan scheelde. Ingetogen doch lichtelijk enthousiast geraakt door zijn aandacht vertelde ik mijn hele verhaal. Het was heerlijk om hem oprecht geinteresseerd te zien luisteren. Zijn gezicht werd met medeleven gevuld bij elke emotionele uitlating die ik deed.

Toen ik uitverteld was, vertelde hij mij ook een verhaal. Dat had ik niet verwacht. Hij begon over een man die vertelde dat hij de zoon was van een groot schepper die ervoor gezorgd had dat wij hier allemaal zijn. Het was een prachtig verhaal en hij wist er erg veel vanaf. De mensen in dat verhaal maakten ook allemaal hele mooie, maar ook hele lelijke dingen mee, zodat ik in de loop van zijn verhaal het besef kreeg alsof dat verhaal mijn verhaal leek te zijn. De man die het met iedereen zo goed voorhad werd vermoord door een aantal onwetende mensen... maar ik wist dat dat niet het belangrijkste was. Ik besefte dat de hoop die hij had en de hoop die hij de mensen gaf het belangrijkste was van allemaal. Ook al was het een prachtig verhaal. Maar hier ging het niet om het exact vertelde, maar om de moraal. Die was belangrijk. Het gaf me hoop. Hoop dat ik mijn Bluezz weer zou zien en dat maakte me sterk. Dat verhaal vertelde me dat ik door moest zetten, ook al zit alles tegen, want het goede zal uiteindelijk van het kwade winnen.

De beste man heeft me met zijn verhaal veel duidelijk gemaakt en ik weet nu dat ik, waar ik ook zal gaan, steun krijg van de mensen uit die kerk en van de man die ervoor gezorgd heeft dat wij er allemaal zijn. Dat gegeven maakt me een stuk minder eenzaam en ik weet zeker dat ik me vanaf nu staande kan houden in deze moeilijke wereld. Want er is altijd wel een kerk in de buurt, zei de man, waar ik mijn rust kan vinden en kan terug keren naar de kern van mijn wezen om erachter te komen wat me bezig houdt.

Als laatste nam de man me mee naar boven in één van de torens. Hij liet me zien hoe uitgestrekt en groot de wereld is. Het was een zonnige dag en het was heel helder, dus we konden heeel ver kijken. Nu weet ik dat als ik wil weten waar ik naar toe moet, op zo'n toren moet gaan staan. Dan kan ik altijd de weg vinden die ik moet bewandelen. Zo, dat is eruit, ... nu ik ga nog even lekker genieten van het einde van de dag.

Tot snel,

Bluezz'Potje

pi_9945552
Leuk om weer wat van je te lezen Bluezz'potje
En in een kerk zit je altijd goed
Veel succes
pi_9946090
gelukkig je leeft nog ik was echt bang dat je wat overkomen was, ik had zo lang niks meer van je gehoord veel succes met je verdere zoektocht
pi_9946530
wanneer tetst dat potje nu eens van een kaaibaand af?
pi_9948584
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 21:52 schreef _VoiD_ het volgende:
pi_9948686
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 21:52 schreef _VoiD_ het volgende:
HOE DURF JE
pi_9953276

joepie! Potje leeft!

ik dacht al bijna dat het potje "met de noorderzon vertrokken was"

of zeg je dat zo niet?

† In Memoriam † woensdag 23 april 2003 @ 08:49:34 #89
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9953298
Bluezz'Potje is er weer!!!

ik heb me zo ongerust gemaakt, blij dat je in de kerk een veilig onderkomen gevonden hebt!!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_10014429
Hoe is het Bluezz'Potje?
pi_10015637
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 19:44 schreef DJKoster het volgende:
Hoe is het Bluezz'Potje?
ja, hij heeft weer een paar dagen niets van zich laten horen ik ben ook benieuwd hoe het met hem gaat
pi_10030388
Vroom potje deze keer!
Ben benieuwd hoe het verder met het potje gaat....
geef mij een raadsel en m'n antwoord zal zijn: Tingele-Klingele-Tingele-Tijn
  maandag 28 april 2003 @ 19:27:45 #93
52992 Bluezz.Potje
pi_10076319
Lief dagboek,

Omdat het de afgelopen dagen niet echt mooi weer is geweest, heb ik niet echt veel kunnen doen. Al dat water uit de lucht doet me nog teveel denken aan het restaurant. Daar stond een afwasser.. onze grootste nachtmerrie. Hij behandelde ons echt vreselijk. Het was echt een beul. Eerst spoot hij ons helemaal nat met water en daarna werden we in een bad met een of ander giftig goedje. Eenmaal machteloos ondergedompeld moesten we dan elke keer net zolang onze adem inhouden, totdat hij ons met een borstel helemaal uitgeschrobt had. Het schuurde heel pijnlijk en daardoor werd het nog moeilijker om het niet op te geven. Daarom ben ik de laatste paar dagen maar lekker binnen gebleven.

Voordat het ging regenen heb ik nog wel contact gehad met een familielid van Café T. Deze kon mij vertellen dat ze voor me op de uitkijk gaan staan. Het nieuws wordt nu verspreid onder de hele familie en ze gaan kijken of ze mijn Bluezz zo kunnen spotten. Ik heb er alle vertrouwen in, omdat ze over een groot gebied kunnen kijken of ze haar zien. Over een paar dagen moet ik ze dan terugbellen en dan weet ik meer. Ik hoop dat ze me dan blij kunnen maken met een goede boodschap.
De man van de kerk zei tegen me dat de familie van Café T de komende dagen heel veel mensen te zien krijgen, omdat er heel veel mensen de straat op gaan. Het is maar goed dat ik dat weet, want dan blijf ik dus lekker binnen. Op een gewone dag is het voor een klein potje als ik al moeilijk genoeg om zich het hoofd niet te breken. Ik duik de komende dagen dus onder... en als het gestommel aan de buitenkant weer normale vormen aan begint te nemen spring ik meteen uit m'n kastje. Want ik ben erg benieuwd wat de grote familie mij te vertellen heeft.

Dikke kus,

Een nieuwsgierig Bluezz'Potje

pi_10076582
jeeej, hij leeft nog ik was echt ongerust, maar ik snap best dat het beter was om binnen te blijven met al die regen...

ik hoop dat ze info hebben als je terug moet bellen en we weten dat je de komende dagen binnen blijft, dus we hoeven ons niet meer ongerust te maken

pi_10076914
Potje

Doe je wel voorzichtig met al je pogingen om mij te vinden.
Nu weer zo hoog bij de telefoon geklommen en zo'n zware hoorn op je

pi_10077095
pi_10078258
quote:
Op maandag 28 april 2003 19:59 schreef FouteMensenStaff het volgende:

Je hoeft niet te reageren hoor
pi_10078416
quote:
Op maandag 28 april 2003 20:45 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Je hoeft niet te reageren hoor

idd

als je het nergens op vind slaan dan reageer je toch gewoon niet?

woensdag 30 april 2003 @ 23:40:20 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10121558
Ben benieuwd of het potje Koninginnedag en die voetbalwedstrijd in Eindhoven heeft overleefd, of zou het potje op een rommelmarkt ergens te koop hebben gelegen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_10121646
quote:
Op woensdag 30 april 2003 23:40 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd of het potje Koninginnedag en die voetbalwedstrijd in Eindhoven heeft overleefd, of zou het potje op een rommelmarkt ergens te koop hebben gelegen?
waarschijnlijk heeft hij het wel overleefd, want hij vertelde dat hij de komende dagen binnenblijft vanwege het slechte weer
pi_10122090
Als iemand dit
vandaag op koninginnedag op welke vrijmarkt dan ook heeft gekocht:
Bluezz@fok.nl
  donderdag 1 mei 2003 @ 20:33:00 #102
52992 Bluezz.Potje
pi_10141004
Lief dagboek,

Zo het is allemaal wat naar geweest. Zo lang opgesloten zijn is toch niet fijn. Het was echt druk en er waren allemaal raar gekleurde mensen die vlaggetjes en dingetjes bij hadden. Er zijn zelfs een paar mensen geweest die mijn woning opendeden, maar gelukkig deden ze de deur na het zien van mij meteen weer dicht. Ik heb in ieder geval heerlijk bij kunnen slapen en dat had ik wel nodig zeg.

Ik heb vandaag weer gebeld met de familie van Café T. Helaas heb ik nog geen nieuws gekregen. Ze waren druk bezig om alles bij elkaar te verzamelen. Ik ben erg benieuwd naar de uitslag en kan eigenlijk niet wachten. Morgen hebben ze alle geruchten enzo verzameld en nagetrokken, dus dan moet ik terugbellen. Ze zeiden wel alvast dat er een paar goede tips tussenzaten. Zo ongeduldig als ik ben wil ik dan eigenlijk meteen weten wat er allemaal aan geruchten en tips is binnengekomen. Helaas moet ik nog even wachten.

In mijn enthousiasme ben ik maar vast gaan oefenen. De bus. Instappen. Er stond bij het station vandaag een bus zomaar met de deur open. Waarschijnlijk zal ik op een dag de sprong moeten wagen... en dan zal ik snel moeten zijn, want die deuren blijven niet lang open. Wat een groot ding is zo'n bus zeg. Niet normaal. En dat opstapje is ook veel te hoog. Gelukkig hebben ze bij de nieuwere bussen het opstapje wat lager gemaakt, zodat het ook voor mij mogelijk wordt om erin te komen. Het vergt nog bijna een bovenpottelijke inspanning, maar goed het is uiteindelijk gelukt, zonder scheuren. Nu kan ik, mocht het nodig zijn, zonder al teveel moeite ergens anders naartoe. En dat is alweer een stapje dichterbij dan gisteren.

Morgen meer nieuws,

Bluezz'Potje

Goed hè! Helemaal naar boven gesprongen!

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz.Potje op 01-05-2003 21:13]

pi_10141597
ja, het lijkt mij ook niks om de hele dag binnen opgesloten te zitten

echt jammer dat je nog geen nieuws hebt, maar ik hoop dat je morgen goed nieuws te horen krijg

tot morgen

owja, je foto doet het niet

pi_10141888
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 20:55 schreef Sylvana het volgende:

owja, je foto doet het niet

Nu wel, sjonge, wat een sprong.
Maar ik zie geen chauffeur
En ook geen Lijnnummer.
Utreg, moet je naar toe!! Utrecht.

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 01-05-2003 21:41]

pi_10144333
wow hey, dat is idd een grote sprong, echt knap van je dat je dat gelukt is
quote:
En ook geen Lijnnummer.
het lijnnummer staat hier niet op de voorkant van de bus, maar op de zijkant. Als je goed kijkt kun je zien dat het lijn 8 is
pi_10145261
Geen enkele fokker die Potje heeft gezien op de vrijmarkt?
Treurig... Jullie zijn zo'n leuk stel!

Moedig hoor, Potje, zo'n grote sprong!

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_10145323
Lijn 8 .... mwoah...dat helpt niks, potje moet lijn 4 of 5 nemen...maar het potje is niet eens in de buurt volgens mij
  vrijdag 2 mei 2003 @ 18:23:34 #108
52992 Bluezz.Potje
pi_10163324
Lief lief lief lief lief dagboek,

O o!!!! Ik ben zo enthousiast!! jajajajajaja.... ik kom net van de telefoon van de familie van Café T en weet je wat er gebeurd is!! Bluezz is gespot. Ik weet nu waar ik naartoe moet en ik weet ongeveer waar het is. Ze hebben nog niet haar exacte locatie ontdekt maar ze zitten al een heel eind in de richting. Fantastisch. OOO ik ben zo enthousiast. dat had ik al verteld.

In ieder geval moet ik naar Utrecht toe, alwaar zij het laatst door een familielid daar is gezien. Nu heb ik de man in de kerk om uitleg gevraagd, want ik zou verder niet weten hoe dat eruit ziet. Hij pakte er een kaart bij en wees het me aan. Het ligt netjes in het midden. Hij zei dat ik eerst maar eens moest proberen om naar een andere plaats te gaan. Die heet 's Hertogenbosch. Ook nog nooit van gehoord, maar dat schijnt hier dichterbij te zijn. Het is een moeilijke naam, maar hij is wel te vinden. En die naam is nog vlak bij mijn huisje ook.

Er rijd ook een bus naartoe, dus dat is al mooi meegenomen. Maar eigenlijk ben ik nog een beetje aan het twijfelen over de bus hoor. Het is moeilijk om erin te komen en ik kan (als ik erin sta) niet zien wanneer ik eruit moet.

Het belangrijkste is dat ik weet waar mijn lieve Bluezz zich bevind! Dat is het belangrijkste. Ik ben zo gelukkig *zucht* ik ga snel uitzoeken hoe ik daar moet geraken. Want nu ik weet waar ik heen moet, wil ik ook snel daar naartoe. Des te eerder vind ik mijn grote liefde terug. Eerst die andere plaats en dan uiteindelijk Utrecht. Wat mooi.

Joepie!!!!!

Jaaaa!!! daar moet ik naar toe... die lange moeilijke naam aan de bovenkant

Nu ga ik maar snel slapen en kijken hoe ik daarnaartoe kan komen.

Daag,

Bluezz'Potje

pi_10163359
Succes Bluezz'Potje
  vrijdag 2 mei 2003 @ 21:39:19 #110
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_10167736
Een werkelijk schitterend topic
pi_10168220
Succes Potje!
* Nyame duimt hard dat het Potje lukt om Bluezz te vinden...

Wel voorzichtig met op paaltjes klimmen enzo zijn hoor, voor je het weet glij je uit!

jammer dat potje het zelf niet kan lezen

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_10171328
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 21:58 schreef Nyame het volgende:
Succes Potje!
* Nyame duimt hard dat het Potje lukt om Bluezz te vinden...

Wel voorzichtig met op paaltjes klimmen enzo zijn hoor, voor je het weet glij je uit!

jammer dat potje het zelf niet kan lezen

O, dus jij denkt dat potjes niet kunnen lezen? Ik denk dat je je daar weleens behoorlijk in kon vergissen .
  zaterdag 3 mei 2003 @ 10:04:57 #113
52992 Bluezz.Potje
pi_10174536
Lief Dagboek,

Wat kan het leven soms toch deprimerend zijn. Ik zit helemaal vol met energie en ik kan het niet uiten. Het blijft maar regenen. En dan kan ik niet naar buiten, want dan is het veel te gevaarlijk. Elke keer als het op is gehouden met regenen begint net als ik denk dat het veilig is weer een nieuwe bui. Dat zet je toch aan het denken. Het is wel heel toevallig dat, nu ik weet waar mijn lieve Bluezz woont, er zich allemaal van deze dingen voor beginnen te doen. Misschien is het wel helemaal niet zo bestemd dat ik haar terugzie. Misschien is het wel zo bedoeld dat ik mijn hele leven lang blijf zoeken naar haar. Dat dat mijn levensweg lijdensweg is. De man uit de kerk zei dat dat best wel eens zou kunnen zijn, maar dat ik er pas achterkom als het achter de rug is. Hij zei dat ik het gewoon moest proberen omdat dat de enige goede weg is die ik nu kan bewandelen.

Nou. Ik ben vanochtend heel ergens anders langs gewandeld. Het is misschien wel een makkelijke keuze, maar dan heb ik het in ieder geval in de hand. De man uit de kerk zei dat er, mocht ik breken, een laatste rustplaats is. Dat lijkt me op dit deprimerende moment toch wel een fijne uitweg. Gewoon helemaal niks meer aan mijn potje. Rust. En natuurlijk lekker wachten totdat mijn Bluezz verschijnt. Het schijnt dat iedereen daarnaartoe gaat, zegt de man uit de kerk..

Ik heb nog wel een klein sprankje hoop. Daarom vertel ik je nu ook hoe ik me voel, maar het is wel moeilijk hoor. Ik ben vooral bang, dat als het nog lang zo doorgaat... dat ik het dan gewoon doe. Dus laat het maar snel mooi weer worden. Met zon en zo, daar voel ik me een stuk beter door. Nu voel ik me zo week en slapjes en dat wil ik niet. Ik wil gewoon lekker hard en zelfverzekerd in het zonnetje stralen.

een treurig Bluezz'Potje

pi_10177710
Heeft iemand hier misschien een anti-depressiva voor potjes
Ik hoop niet dat ze het opgeeft, niet nu ze weet waar ik woon!
pi_10178596

zaterdag 3 mei 2003 @ 14:45:44 #116
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_10178830
Eh? Is iemand hier zeer cryptisch uit de kast aan het komen?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_10178965
Als je op mij doelt... -> nee... mijn digicam is niet zo goed!!!
  zaterdag 3 mei 2003 @ 15:05:34 #118
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_10179204
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 14:52 schreef TheMosselman het volgende:
Als je op mij doelt... -> nee... mijn digicam is niet zo goed!!!
Nou nee, ik doelde meer op de topicstarter... Een beetje in de trant van "Als Bluezz niet naar het potje komt, dan komt het potje wel naar Bluezz?"

Lijkt vergezocht natuurlijk, maar dat is het ook..

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_10179250
Aha... Nee dan snap ik je ook!
pi_10180184
aahhh, lief potje toch

ik heb goed nieuws voor je, ze voorspellen voor morgen heel goed weer het wordt misschien wel 25 graden alleen volgende week wordt het weer wat slechter weer

leuk dat je nou weet waar je naar toe moet, ik hoop dat je bluezz snel vindt

pi_10191549
Gelukkig is het een zachte nacht, hopelijk knapt potje weer een beetje op en kan ze morgen weer met hernieuwde moed de zoektocht hervatten!

En Bluezz, wordt het niet eens tijd om zelf ook naar potje op zoek te gaan? Laat Golfer maar de wacht houden thuis zodat Potje niet voor een gesloten deur komt, dan kun jij intussen ook naar Potje op zoek! en dan ook een dagboek bijhouden he!

zondag 4 mei 2003 @ 03:21:23 #122
54543 Dekseltje
*schroef* *schroef*
pi_10191601
ben jij het potje waarop ik pas?

Ben jij het potje waarop ik pas?
  zondag 4 mei 2003 @ 03:23:23 #123
9761 5chaap2k
JoSchaap (fluitje!)
pi_10191626
|- Is ook een tweakert *O* -|- Overal: JoSchaap :w behalve hier :+ -| |- pjoeturtje: Inventaris -| |- Speelhokje :Y) -|
  zondag 4 mei 2003 @ 09:38:16 #124
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_10192708
*positieve telepathische vibes naar Potje stuurt*

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2003 @ 11:03:27 #125
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_10213381
Zou het vandaag voor Bluezz`Potje ook een feestdag worden??

een hereniging met Bluezz zou toch wel heel fijn zijn

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_10215068
quote:
Op zondag 4 mei 2003 03:16 schreef Nyame het volgende:

En Bluezz, wordt het niet eens tijd om zelf ook naar potje op zoek te gaan? Laat Golfer maar de wacht houden thuis zodat Potje niet voor een gesloten deur komt, dan kun jij intussen ook naar Potje op zoek! en dan ook een dagboek bijhouden he!

Hmmm misschien wel een idee....
Alleen heb ik geen digicam om mijn zoektocht vast te leggen.
Ik kies toch liever voor het lijdzaam wachten tot ze me heeft gevonden

En golfer woont niet hier in Utreg, bij mij, we latten, dus anders maken we potje alleen maar in de war

pi_10235436
Dan kun je idd beter thuis blijven Bluezz, het zou klotig zijn als Potje jouw huis eindelijk gevonden zou hebben en je er niet zou treffen zodat ze misschien dacht dat ze verkeerd zou zitten en weer verder zou trekken...

*kijkt uit naar het volgende dagboekverslag van Potje en hoopt dat het haar goed vergaat*

pi_10235471
quote:
Op maandag 5 mei 2003 23:41 schreef Nyame het volgende:

*kijkt uit naar het volgende dagboekverslag van Potje en hoopt dat het haar goed vergaat*

dinsdag 6 mei 2003 @ 00:55:05 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10237022
Zou het Potje de bevvrijdingsfestivals wel overleefd hebben?

Is het potje al onder weg richting Den Bosch?

Vragen, vragen...

Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2003 @ 07:12:45 #130
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_10238450
En....

dat gaat naar Den Bosch toe zoete lieve potteke
dat gaat naar Den Bosch toe zoete lieve pot

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  woensdag 7 mei 2003 @ 10:24:45 #131
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_10265983
Hoe zou het gaan???

prrrrrr

woensdag 7 mei 2003 @ 12:37:04 #132
54543 Dekseltje
*schroef* *schroef*
pi_10268880
potje waar ben je??
pi_10269450
quote:
Op zondag 4 mei 2003 03:23 schreef 5chaap2k het volgende:

Leuk kloontje
  woensdag 7 mei 2003 @ 13:19:06 #134
9761 5chaap2k
JoSchaap (fluitje!)
pi_10269822
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Leuk kloontje

sst...
|- Is ook een tweakert *O* -|- Overal: JoSchaap :w behalve hier :+ -| |- pjoeturtje: Inventaris -| |- Speelhokje :Y) -|
pi_10288097
Nog geen nieuws?
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:35:55 #136
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10318228
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 01:15 schreef Nyame het volgende:
Nog geen nieuws?
duurt wel errug lang deze keer zeg
pi_10320931
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:35 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

duurt wel errug lang deze keer zeg

ja, ik wil ook wel weer eens wat van hem horen
pi_10321434
Zou ie gebroken zijn????
  vrijdag 9 mei 2003 @ 18:52:12 #139
52992 Bluezz.Potje
pi_10326021
Lief lief lief dagboek,

Allereerst wil ik sorry zeggen voor dat ik zolang niks van me heb laten horen. Ik ben de laatste tijd heel erg bezig geweest met het uitzoeken van hoe ik naar Utrecht kan komen. Het weer zat me daarbij niet echt mee, want het is heel erg onvoorspelbaar. Dat is niet fijn, want dan weet ik niet wanneer ik wel of niet naar buiten kan. Ik heb de knoop in ieder geval doorgehakt en ik heb besloten om morgen de grote reis te proberen te maken.

Ik heb daarvoor best veel dingen en mogelijkheden bekeken. Maar ja, morgen wordt de grote dag waarop ik Eindhoven ga verlaten. Het is toch wel een beetje jammer, omdat ik hier net mijn plekje had gevonden. Dit is toch de plaats waar ik tot nu toe veel herinneringen heb opgebouwd met de dingen om me heen. De kerk, Café T en nog een paar anderen, waaronder de badende vrouw, het carnavals-menneke en de olifant. Ook zij hebben me allemaal geholpen. De badende vrouw heeft me bijvoorbeeld laten weten dat ik in die andere stad weer net zoveel vriendjes kan maken als hier. En ook dat ik gewoon terug kan komen als het niet leuk is. Het carnavals-menneke liet me weten dat ik alles in het leven een keer geprobeerd moet hebben en alles met een lach tegemoet te gaan.... en.... tsja... en de olifant heeft me eigenlijk alleen maar geholpen door me leeg te drinken als het regende, zodat ik niet stikte.

toch even met m'n vriendjes op de foto én het instappen van de trein

Morgen wil ik dan richting Utrecht. Het schijnt dat ik dan door die andere plaats kom. Maar ik heb besloten dat ik met de trein ga, want dan kan ik in één keer ernaartoe. Dat is geen probleem. Met de bus kan het ook wel, maar dat duurt veel te lang en met de auto weet je nooit waar je uitkomt. De trein. Het instappen heb ik al een beetje geoefend. Bij sommige treinen is het makkelijker als bij andere, maar ik heb al gemerkt dat de trein die naar utrecht gaat makkelijk is. Ook is het wel handig dat mijn huisje vlak bij het spoor is waar die stopt. Het gaat dus allemaal weer de goede kant op.

Ik ga maar snel uitrusten, want morgen wordt een lange, zware en spannende dag.

Een enthousiast Bluezz'Potje

pi_10326544
oeeehh, wat spannend zeg

echt leuk dat je nog ff met je vriendjes op de foto kon

en wat knap dat je zelf de trein in kunt stappen, ik ben benieuwd hoe je reis morgen zal zijn

veel succes!

pi_10329756
De goeie richting!!!
* potje beeldig tussen de beelden vindt*
  vrijdag 9 mei 2003 @ 23:37:28 #142
54543 Dekseltje
*schroef* *schroef*
pi_10331302
JAAAH ZE ISSER WEER !!

*ook op de trein stapt*

pi_10331477
Succes lief potje
pi_10363177
Ik hoop maar dat de treinreis goed is gegaan! Lijkt me toch niet meevallen voor Potje!
  maandag 12 mei 2003 @ 20:41:42 #145
52992 Bluezz.Potje
pi_10384310
Lief dagboek,

Joepie. Het is gelukt! Het heeft even geduurd en het heeft me de nodige kracht gekost, maar eindelijk ben ik dan in Utrecht. De treinreis ging eigenlijk best makkelijk. Ik had voldoende tijd om in te stappen. Daarna ben ik bij de deur blijven zitten. Toen de deuren opengingen zag ik dat ik er nog niet was, maar toen ze daarna weer opengingen was het een stuk drukker en ik was nog net op tijd om uit te stappen toen ik zag dat ik goed zat.

Het ziet er hier heel anders uit dan in Eindhoven. Alles is groter en overal zijn er meer van. Meer treinen, meer mensen, meer auto's, meer gevaren. Ik had gehoopt dat het wat kleiner zou zijn, omdat ik dan alles makkelijker zou kunnen vinden... helaas moet ik nu nog veel meer en harder gaan zoeken. Het is hier ook vooral gevaarlijker. Er is meer water en dat loopt recht door de wegen heen. Dus als je even niet oplet dan lig je zo in het water.

op het perron in utrecht

Ik heb al een klein tochtje door de stad gemaakt en ik heb al verschillende dingen gezien. Zo hebben ze een hele hoge toren van waaruit ik kan gaan kijken. Die is veel hoger dan in Eindhoven. Ik hoop wel dat er weer iemand is die me helemaal naar boven brengt, want anders ben ik een jaar bezig om helemaal boven te komen. Ik hoop dat er in deze stad ook een lieve pater of andere inwoner die me naar boven brengt. Dat moet lukken.

een heel lelijk plein waar ik een goed uitzicht had

Deze week ga ik maar eens terug naar het station om te kijken wat de familie van Café T me te vertellen heeft. Ze zijn hier ook met veel meer. Ik wist niet dat die familie zo groot was. Nu vind ik het helemaal niet gek meer dat ze mijn Bluezz hebben kunnen vinden. Nu moet ik alleen nog te weten komen waar ze woont. Dat zal een veel lastiger karwei worden. Als Bluezz niet in het centrum woont, dan kan Café T me niet helpen, want die komen meestal niet zo ver. Er zijn vast andere manieren om erachter te komen.

Ik ben benieuwd wat deze grote stad voor mij te brengen heeft.

Kus,

Bluezz'Potje

pi_10386058
Wat fijn dat potje nu in Utrecht is!!!!!!!

Succes verder!

maandag 12 mei 2003 @ 22:48:45 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10387626

Liev Potje,

Nu je eenmaal in de stad van Bluezz bent gearriveerd, zal het je vast niet zoveel moeite meer kosten haar op te sporen.
Ze is een bekende Utregtenaarster, die vlakbij het centrum woont en regelmatig in de kroegen in het centrum te vinden is.

Succes met je verdere speurtocht en wie weet... lukt het je voor het einde van de maand en Bluezz haar verjaardag weer met haar herenigd te worden.

Poef.....gone! ©golfer
pi_10388758
POTJE!!!!!! Je zit in de goeie richting....ik zie het station en je bent op het Neude geweest
10 minuutjes fietsen van mijn huis af
Ik hoop je snel in mijn armen te kunnen sluiten, misschien wel als verjaardagskadootje, 1 juni a.s.
pi_10403252
POTJE

wat goed dat je in Utrecht ben, bluezz woont vlakbij het centrum, dus ik denk dat je der snel zal vinden

vrijdag 16 mei 2003 @ 18:48:30 #150
52992 Bluezz.Potje
pi_10479284
Lief Dagboek,

De afgelopen dagen is het weer niet zo'n mooi weer geweest, dus ik heb weer weinig kunnen verkennen. De spaarzame momenten dat ik naar buiten durfde ben ik niet ver van m'n schuilplaats afgeweest. Die schuilplaats is weer zo'n fijn hokje in het station natuurlijk. Lekker warm en droog. Ook in utrecht kijken de mensen raar op als ze me ontdekken en ze laten me gewoon staan. Gelukkig. Ook handig is dat ze hier veel roltrappen hebben. Zo kom ik toch veel vooruit zonder er iets voor te hoeven doen.

Wat hier ook wel fijn is, is dat er een heel groot gebouw aan het station vast zit dat overdekt is. Er zijn allemaal kleine en grote winkels en er komen heel veel mensen langs. Veel meer dan in Eindhoven. En dan ga ik op de uitkijk staan of ik misschien mijn Bluezz tussen die mensen zie lopen, maar altijd tevergeefs. Volgens mij gebruikt ze geen bus en geen trein. Of in ieder geval niet op deze plaats.

In dit station zit de familie van Café T op een hele goede plek. Ik ben er al een paar keer langs geweest om te vragen of ze misschien iets opgevangen hadden. Dat was nog niet het geval, maar ik verwacht binnenkort toch echt meer en beter nieuws hoor. Ja, want het schijnt dat er een van de familie aan het infiltreren is, om zo te weten te komen waar Bluezz altijd uithangt. Het schijnt te werken, maar op dit moment hadden ze nog niet echt iets teruggehoord. Maar ja, ik ben nu in Utrecht en ik geniet er elke dag van. Het is een hele grote nieuwe wereld met leuke nieuwe uitdagingen erin. En wat voorop staat is natuurlijk mijn Bluezz.

Dat ik haar maar snel vinden zal,

Bluezz'Potje

pi_10479759
Succes
pi_10481166
kan bluezz zelf niet ff naar het station toe? zo ver weg is het toch niet? en dan vinden jullie elkaar wat sneller dan wanneer alleen jij op zoek bent

succes

pi_10482348
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 20:16 schreef Sylvana het volgende:
kan bluezz zelf niet ff naar het station toe? zo ver weg is het toch niet? en dan vinden jullie elkaar wat sneller dan wanneer alleen jij op zoek bent

succes

Was het maar waar, ik ben al een paar keer deze week op in de stad gaan zoeken, maar niets
Morgen ga ik weer
pi_10482479
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 21:14 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Was het maar waar, ik ben al een paar keer deze week op in de stad gaan zoeken, maar niets
Morgen ga ik weer

van de week was ze ook niet buiten gekomen, omdat het zo slecht weer was, maar succes met je zoektocht
pi_10519259
tijd voor een update
Go potje!
pi_10539731
Zou het nog lang duren???

Succes!

pi_10539891
Bluezz,
waarom zit jij niet al minstens een week met je slaapzakje voor cafe T?
Je weet toch wel dat Potje daar iedere keer weer naar terug gaat om advies ect te vragen, dus opstaan en gáán!
pi_10542544
Waar is Café T
Ik heb er nog nooit van gehoord.
pi_10542630
quote:
Op maandag 19 mei 2003 19:37 schreef Bluezz het volgende:
Waar is Café T
Potje wel hoor!
Als jullie strakjes weer samen zijn kan ze het je allemaal laten zien!
(of is het een hij?)
pi_10542697
quote:
Op maandag 19 mei 2003 19:40 schreef Nyame het volgende:

(of is het een hij?)

Er schijnt al wel gezinsuitbreiding van te kunnen komen als Potje eenmaal Tupperwarebakje tegenkomt
pi_10542966
quote:
Op maandag 19 mei 2003 19:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Er schijnt al wel gezinsuitbreiding van te kunnen komen als Potje eenmaal Tupperwarebakje tegenkomt

WOW!
Wat een romantisch verhaal! Een gemiddelde soap haalt het er bij lange na niet bij!
Maar wat zullen die kleintjes een karakter krijgen zeg! Zulke doortastende ouders!
* Nyame wil wel een kleine adopteren als het echt allemaal zo'n mooie afloop gaat krijgen!
  dinsdag 20 mei 2003 @ 00:09:59 #162
52992 Bluezz.Potje
pi_10551431
Lief dagboek,

Het was een hele klus, maar het is me gelukt. Helemaal bovenin in die grote toren waar ik het eerder over had, heb ik uit kunnen kijken over de hele stad. Het was een heel eind klimmen en het heeft me ook wat moeite gekost om iemand te vinden die me kon brengen. Wie doorzet, overwint.

Er was een lieve, aardige meneer in de kerk die het me wilde laten zien. Toen ik hem vertelde over mijn avontuur, mijn zoektocht naar Bluezz en wat ik allemaal al mee had gemaakt, vond hij het zeker de moeite waard om mij Utrecht van boven te laten zien. Hij bracht me naar de voet van de toren, daar gingen we een mooie ruimte binnen met een aantal trappen erin. Daar begon het. Via een gangetje kwamen we in de kamer van de man die daar had gewoond. Hij was heel hoog en er stond een tafel met wat stoelen, allemaal van stevig hout.
Daarna klommen we door naar de volgende etage, daar was een plek waar uitgelegd werd wat de toren allemaal meegemaakt had in zijn geschiedenis. Hij was zelfs bijna omgevallen omdat er een tornado door Utrecht kwam. Gelukkig stond hij er nog.
De volgende etage was het klokkenspel. Ik heb me even heel klein gevoeld. Het waren allemaal hele grote omgekeerde potten van ijzer. En ze maakten heel hard geluid. Ze waren ook heel oud en mooi.
Daarna werd het menens. Op de één na bovenste verdieping kwam je al buiten en daar hing een ander klokkenspel. Het uitzicht over de stad was hier al zoals geen enkel potje het zich ooit had voor kunnen stellen. Maar toen we via een heel klein nauw trapje nóg hoger gingen ging er een wereld voor me open.

Wat was dat uitzicht adembenemend mooi. En wat kon je ver kijken zeg. Ongeloofelijk... Zo ver dat je andere plaatsen kon zien liggen zo ver. Geen enkel spoor van Bluezz natuurlijk, want de mensen op de grond waren veelste klein om te herkennen. Ze waren zo klein als een mier. En je kon ze horen praten en muziek maken. Het was een hele rare gewaarwording, vooral omdat ik mensen altijd toch wel groot vond. Maar ja, helaas niks van Bluezz te zien, dus we zijn maar weer afgedaald.

De aardige vertelde mij dat mensen vaak bijeenkomen in drinkgelegenheden. Dus het volgende wat ik ga proberen is om daar eens wat meer over te weten te komen. Misschien kan ik via Cafe T erachterkomen waar Bluezz altijd naartoe gaat. Als ze al gaat. We zullen zien! Ik kom er wel.

Kus,

Bluezz'Potje

pi_10551475
Whaaaaaaa!! Het janskerkhof en de Dom
Zo dichtbij en toch zo ver weg
  dinsdag 20 mei 2003 @ 00:38:57 #164
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_10551738
quote:
Op maandag 19 mei 2003 19:37 schreef Bluezz het volgende:
Waar is Café T
Te vinden op de meeste stations!

prrrrrrr

pi_10564349
woooooooow, wat moest jij veel klimmen zeg

echt knap dat je dat gedaan hebt

alleen jammer dat je Bluezz niet kon vinden

pi_10566151
Ik hoop dat je Bluezz gauw vind.
Het begint zo'n slecht weer te worden.
Straks ben je nog helemaal gevuld met regenwater.
pi_10566364
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 17:17 schreef dikkie-dik het volgende:

Straks ben je nog helemaal gevuld met regenwater.

Ik ook van regentonnetjes hoor
pi_10566415
Ik heb hier al lang niet meer gereageerd, maar ik lees het nog wel hoor.
En het is en blijft echt een heel mooi topic, ik ben benieuwd naar hoe het verder gaat. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_10566505
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 17:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ook van regentonnetjes hoor

Gelukkig dan maar voor Potje.
Maar zou het zijn zoektocht niet bemoeilijken door zo'n extra last bij zich te dragen
pi_10566604
Leeft dat regenpotje?

* Scepsis denkt dat het maar onzin is

Is ie gejat van bluezz en dus door iemand in scené gezet?

Graag duidelijkheid.

dinsdag 20 mei 2003 @ 19:01:14 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10568273
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 17:34 schreef Scepsis het volgende:
Leeft dat regenpotje?

* Scepsis denkt dat het maar onzin is

Is ie gejat van bluezz en dus door iemand in scené gezet?

Graag duidelijkheid.

Le-zen en zelf nadenken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_10594208
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 19:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Le-zen en zelf nadenken.

* Scepsis vindt 7 pagina's een beetje teveel. Hij verwacht jullie samenvatting vóór 23.00 op zijn bureau. Anders krijg je een ban
pi_10594521
quote:
[b]Op woensdag 21 mei 2003 21:03 schreef Scepsis het volgende:[/b

* Scepsis vindt 7 pagina's een beetje teveel. Hij verwacht jullie samenvatting vóór 23.00 op zijn bureau. Anders krijg je een ban

Als je bij je instellingen 255 pagina's zet, zie je er maar 1tje
pi_10614703
Bluezz.Potje zal niet veel succes hebben met dit slechte weer...
  donderdag 22 mei 2003 @ 20:46:46 #175
52992 Bluezz.Potje
pi_10615648
Lief dagboek,

*zucht* Het is een moeilijke tijd. Het lijkt wel alsof alles me tegenzit. Ik dacht de goede kant op te gaan, maar blijkbaar is het niet mijn week ofzo. Ik ben blij dat ik jou even schrijven hoe het allemaal zit, want ik weet niet waar ik het kwijt moet.

Het begon allemaal met de familie van Café T. Die hadden gezegd dat ik maar eens naar een paar kroegen moest gaan. Ze hadden het vermoeden dat Bluezz daar regelmatig te zien was. Verschillende familieleden konden dit schijnbaar bevestigen. Ze hadden verscheidene malen gezien dat Bluezz daar naar binnen ging. Soms overleefden ze het niet en vaak konden ze ook niet zien of ze weer naar buiten kwam. Van geen van de adressen kon bevestigd worden dat het haar woonadres was. Ook konden ze me niet vertellen wanneer ze precies daar was, omdat de observaties allemaal vrij onregelmatig waren. Dit is natuurlijk logisch omdat Café T niet zomaar kunnen gaan en staan waar ze willen.

Met vier adressen zou het toch moeten lukken om mijn Bluezz een keer te spotten. Ik toog naar de eerste kroeg en kwam meteen al voor een gesloten deur te staan. Het uitzicht was allerminst oogstrelend en ook de buurt deed mij een beetje eng aan. Er stond een grote fabriek tegenover de kroeg en er liepen allemaal rare mensen rond. Ik heb een hele dag en nacht staan wachten, maar het mocht niet baten. Ze kwam niet opdagen.
Misschien had ik meer geluk in het centrum. Daar waren drie kroegen waarvan er twee heel dicht bij elkaar lagen. De tweede kroeg had ik meer geluk. Daar kon ik lekker warm binnen op een tafeltje gaan staan. Ook daar had ik geen succes. Er was zelfs nog even verwarring bij de mensen die er werkten of ik bij de inventaris hoorde, dus toen de uitbater en de kastelein even niet keken ben ik er maar snel vandoor gegaan. Geen slavernij meer voor mij.

De 4 kroegen waar ik langs ben geweest

De laatste twee kroegen waren ook al geen succes. Ze waren allebei gesloten. Hier kon ik ook niet lang blijven omdat het bij de ene heel druk was en bij de andere was ik bang dat het water te hoog kwam te staan. Ik had enige hoop toen ik las dat een van de kroegen "Het Pothuys" heette, maar helaas was er niks te vinden. Ik heb vanalles geprobeerd, maar het is me niet gelukt om Bluezz te zien. Ze was er gewoon niet ze was er niet...

Wat moet ik nu lief dagboek? Ik ben ten einde raad. En tot slot had ik ook nog kei veel problemen om de foto's te laten zien ook. Het zit allemaal niet mee. Ik word er een beetje boos van.... ik denk dat ik morgen maar eens naar Café T toestap en zeg wat ik ervan vindt. En als ze dan niet snel met iets beters komen dan zwaait er wat Ik ben lang genoeg geduldig geweest en ik vind dat ik lang genoeg heb gewacht. En anders laat ik ze wat voelen, want ik ben toch sterker dan zij. Zo dat is eruit.... en dat voelt lekker ook. Ik ga maar eens lekker uitrusten zodat ik morgen fit ben om op te komen voor mezelf.

Dikke kus,

Bluezz'Potje

pi_10615891
aaaaah, arm potje toch

wat een pech heb je zeg misschien kan bluezz hier ff posten wanneer ze in die cafe's te vinden is, dan kun jij op dat tijdstip naar dat cafe proberen te gaan

en het is goed dat je voor jezelf opkomt het wordt nou echt tijd dat je bluezz een keer vind

veel succes!

pi_10616407
MIJN kroegen!!!!!!!
Volgende week ben ik jarig.
Ik wil nog maar 1 kadootje
pi_10616451
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 21:28 schreef Bluezz het volgende:

Ik wil nog maar 1 kadootje

Daar was ik al!

En nu benen bijelkaar hè

Met mij erbij zijn natte voeten verleden tijd.
pi_10616705
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 21:30 schreef Bluezz.Plastuitje het volgende:

[..]

Daar was ik al!

En nu benen bijelkaar hè

hahaha
pi_10617967
quote:

Daar was ik al!

En nu benen bijelkaar hè

Ja PTje

donderdag 22 mei 2003 @ 23:32:32 #181
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10619471
quote:

[..]

Daar was ik al!

En nu benen bijelkaar hè

hoeveel Bluezz.Dingetjes zouden er nog zijn?

Ik hoop dat je je kadootje krijgt Bluezz, het duurt wel erg lang al...

vrijdag 23 mei 2003 @ 00:54:00 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10620921
quote:

Daar was ik al!

En nu benen bijelkaar hè

en al die kroegen ken ik.

Je was bij Kanaalzicht wel erg in de buurt van Bluezz.

Ik hoop dat het uiteindelijk nog met haar verjaardag allemaal goed komt, Bluezz.Potje

Poef.....gone! ©golfer
  zondag 25 mei 2003 @ 23:03:04 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10675898
Nog nieuwe ontwikkelingen te melden in deze laatste week voor de verjaardag van Bluezz.
Poef.....gone! ©golfer
pi_10705739
quote:
Nog nieuwe ontwikkelingen te melden in deze laatste week voor de verjaardag van Bluezz.
  dinsdag 27 mei 2003 @ 18:32:52 #185
52992 Bluezz.Potje
pi_10715857
Lief dagboek,

Vorige keer vertelde ik dat ik naar Café T zou gaan om wat los te krijgen. Nou er is weer heel wat gebeurd hoor. Op de een of andere manier maak ik die dingen weer mee. Maar ja, alles voor mijn Bluezz.

De volgende ochtend ben ik meteen toen ik wakker werd naar Café T gestapt om uitleg te vragen. Ze vonden het erg vervelend en konden wel begrip opbrengen voor mijn frustratie. Ik was in het begin best boos en naarmate het gesprek vorderde kreeg ik er wel een beetje spijt van. Zij hebben alles immers uit vriendschap voor me gedaan. Zelf wist ik inmiddels dat ik wat ook ongeduldig ben geweest. Ik had bijvoorbeeld een veel beter tijdstip uit kunnen kiezen om langs die kroegen te gaan. Zij hadden mij dat ook kunnen vertellen. We hebben dus netjes met z'n allen alles een beetje uitgepraat. En dat is maar goed ook, want ik heb daarna weer wat nieuwe stukjes informatie gekregen.

Ze wisten niet helemaal hoe betrouwbaar die was, maar ik ben voor de zekerheid toch maar even gaan kijken. Het weer liet eindelijk weer toe dat ik de straat op kon. Het was best ver, maar zeker de moeite waard. Ik ben eerst naar een huis geweest, waar allemaal oude mensen zaten. De mevrouw bij de ingang vroeg behulpzaam waar ik zijn moest... en toen ze hoorde dat het Bluezz was wist ze mij te vertellen dat die wel ooit daar was geweest, maar dat ze nu ergens anders was. Ik was daar dus op de goede weg. Ze heeft me even laten zien waar Bluezz altijd was en ik heb er maar een foto van genomen:

Ze wist me ook te vertellen dat Bluezz verhuisd was en dat ze nu ergens anders verbleef. Ik ben toen maar meteen enthousiast daarnaartoe gegaan. Toen ik daar aankwam was er eigenlijk niet zoveel te zien. Heel weinig eigenlijk. Het schijnt dat het toch ergens (foto onder) daar in de buurt moet zijn dat Bluezz is. Ik heb een hele nacht en een hele dag, tot daarnet, daar gestaan, maar ik heb haar helaas niet gezien. Misschien stond ik op de verkeerde plek.

Ik ga dadelijk weer terug kijken in die buurt, want ik geloof dat ik daar wel iets kan vinden wat mij naar mijn Bluezz lijdt.

Morgen meer,

Bluezz'Potje

pi_10716722
Hellup, potje, je komt nu wel errug dichtbij
De teampost op mijn oude werk (verpleeghuis) en het muurtje bij de ingang van het ziekenhuis waar ik nu werk!!!!!!

Owwww, ik kannie meer wachten, de spanning bouwt zich hier thuis wel erg op zo

pi_10717126
Echt leuk dat hij nou zo goed op weg is Wanneer ben je jarig bluezz? Ik hoop dat jullie elkaar dan gevonden hebben
pi_10717144
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 19:40 schreef Sylvana het volgende:
Echt leuk dat hij nou zo goed op weg is Wanneer ben je jarig bluezz? Ik hoop dat jullie elkaar dan gevonden hebben
Zaterdagavond vier ik het, maar dat weet potje niet
En zondag ben ik echt jarig
pi_10724277
Oww, wat zal dat een fantastische hereniging zijn!!!
pi_10724327
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 00:50 schreef Nyame het volgende:
Oww, wat zal dat een fantastische hereniging zijn!!!
Ik geloof het nog niet zo hoor.
Maar zal iig het fototoestel in de aanslag hebben liggen, die avond.
pi_10727026
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 00:53 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik geloof het nog niet zo hoor.

Bluezz...
Hoe kún je!
Nou doet Potje zó enorm veel moeite om bij je te komen, en is ze al zó ver gekomen. Heb je nou nog geen vertrouwen in d'r?
Shame on you!
Jouw Potje is een taaie, met een bijzonder sterk willetje, die redt het heus wel!
* Nyame gelooft tenminste nog van wel, het gaat zo goed!
pi_10727377
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 09:46 schreef Nyame het volgende:

Bluezz...
Hoe kún je!
Nou doet Potje zó enorm veel moeite om bij je te komen, en is ze al zó ver gekomen. Heb je nou nog geen vertrouwen in d'r?
Shame on you!
Jouw Potje is een taaie, met een bijzonder sterk willetje, die redt het heus wel!
* Nyame gelooft tenminste nog van wel, het gaat zo goed!

Tnxx voor je peptalk
pi_10745261
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 10:03 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Tnxx voor je peptalk

En nu maar hopen dat Potje er ook weer een beetje door opgepept is!
pi_10759669
ja, hij mag wel weer eens wat van zich laten horen

gelukkig duurt het nog 3 dagen voordat bluezz jarig is, heeft hij nog even de tijd om haar te vinden maar het gaat hem echt wel lukken

donderdag 29 mei 2003 @ 19:09:24 #195
56634 rutja
Us your mind not your behind
pi_10759701
gaaaaap
.:*Moi*:.
pi_10759735
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 19:09 schreef rutja het volgende:
gaaaaap
newbie
pi_10766454
en? Is DE dag al aangebroken?
  vrijdag 30 mei 2003 @ 21:04:15 #198
52992 Bluezz.Potje
pi_10779425
Lief dagboek,

Het is eindelijk zover... Vandaag ben ik erachter gekomen waar Bluezz woont! De plek waar ik een paar dagen geleden heb staan wachten klopte. Ik stond alleen bij het verkeerde gebouw. Want het had eigenlijk het grootste gebouw daar in de buurt moeten zijn. Weer stond ik voor een gesloten deur.... en net toen ik besloot te gaan, kwam er iemand om de hoek om te vragen wat ik wilde. Na het verhaal over Bluezz en mijn zoektocht kreeg ik gewoon haar adres. Het adres van Bluezz!!!!!!

De dichte draaideur

Het was best een eind weg van waar ik eerst was en het was ook heel wat zoeken. Met de hulp van wat mensen en een kaart ben ik dan uiteindelijk in de straat van Bluezz aangekomen. jaaaaa!!!

Ze was alleen niet thuis

Dus ik ga het morgen nog eens proberen

Ik kan niet wachten!

Doeg

Bluezz'Potje

pi_10780228
Bluezz,
Zeg me alsjeblieft dat Potje het goede huis eindelijk gevonden heeft!
  vrijdag 30 mei 2003 @ 22:24:55 #200
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_10780842

je wilt toch niet zeggen dat dat daadwerkelijk jou straat is hè bluezz?!!?!?

pi_10782561
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 22:24 schreef MrWilliams het volgende:

je wilt toch niet zeggen dat dat daadwerkelijk jou straat is hè bluezz?!!?!?

JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Mijn straatje!!!
En nu zit ik nog in Bloemendaal
Morgenavond ben ik pas in Utreg.
POTJE, wacht op me, please
pi_10788682
woooooooooooooooow, wat goed potje

en vanavond viert bluezz haar verjaardag, dus dan is ze echt wel thuis

oohhh, was het maar vast vanavond

zaterdag 31 mei 2003 @ 18:11:56 #203
52992 Bluezz.Potje
pi_10792182
Lief dagboek,

Nou

ik heb de hele middag voor het huis staan wachten en er was niemand.

Ik ga nog één keer kijken of ze er is...

pi_10792230
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 18:11 schreef Bluezz.Potje het volgende:
Lief dagboek,

Nou

ik heb de hele middag voor het huis staan wachten en er was niemand.

[afbeelding]

Ik ga nog één keer kijken of ze er is...

Dan zal de hereniging toch spoedig volgen, denk ik
pi_10792602
*Gaat voor deur zitten vanavond*
Visite zoekt het maar uit boven in mijn huis, ik zit voor de deur!!!
pi_10792700
waarom is er niet een bluezz en potje herenigingsmeeting vanavond??

*rondtedansje doet, en erg blij is*

Maar wel verslag uitbrengen hoor!

pi_10794230
wow, dit is best spannend, na een lange zoektocht van 1,5 maand gaat het nou eindelijk gebeuren
pi_10796231
en en en? is het al tot een hereniging gekomen?
pi_10797474
Zeggeh, Bluezz en Potje...
KOM HIER MET DAT NIEUWS!
Laat ons ook eens meegenieten...

en Bluezz: voor je verjaardag!

pi_10797699
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 23:46 schreef Nyame het volgende:
KOM HIER MET DAT NIEUWS!

en Bluezz: voor je verjaardag!

ja, ik ga niet slapen voordat ik weet of ze elkaar gezien hebben

en bluezz viert vandaag haar verjaardag, maar ze is pas morgen ( over 2 minuten dus ) echt jarig

zondag 1 juni 2003 @ 00:06:43 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10797859
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 23:46 schreef Nyame het volgende:
KOM HIER MET DAT NIEUWS!
Newsflash!

De hereniging heeft plaatsgevonden.
Nadere details en foto's volgen.

einde newsflash.

gaat weer verder feestvieren

Poef.....gone! ©golfer
pi_10797895
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

eindelijk

ik ben benieuwd naar de foto's

pi_10797932
quote:
Op zondag 1 juni 2003 00:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Newsflash!

De hereniging heeft plaatsgevonden.
Nadere details en foto's volgen.

einde newsflash.

gaat weer verder feestvieren

JOEHOOOEEEEEEEE!!!!!
She did it!!

Nou, kom op met die foto's, ben erg benieuwd!!

zondag 1 juni 2003 @ 00:42:00 #214
52992 Bluezz.Potje
pi_10798351
Hallo lief lief Dagboek!!!

Na een barre tocht heb ik mijn doel toch bereikt! Het heeft een tijd geduurd, maar dan eindelijk ben ik op de plek waar ik wilde zijn. In de armen van mijn Bluezz...

Ik heb nog eens nagedacht over hoe het nou precies is gekomen en nog wat bijgepraat met Bluezz en toen hebben we het volgende bedacht:

Op 12 april 2003 kwamen een aantal fokkers bij elkaar om lekker te gaan skaten. Een aantal van hen zijn daarna gaan eten bij Juffrouw Tok, alwaar een aantal onderdelen van de inventaris -waaronder mij dus- ontvreemd werden. Daarna, eenmaal op het terras werd er wat gegeind over het voorval. Bluezz bleek gelukkig nogal aan me gehecht te zijn, omdat het haar veel moeite had gekost me te bemachtigen.
Na een stoelendans kwam Stranger op de stoel van Bluezz te zitten. Hier hing ook haar jas, waarin ik me op dat moment bevond. Voor de gein haalde hij mij uit haar jas en zette het onder de tafel. Daarna is het allemaal een grote waas, want toen viel ik in slaap. Bluezz is naar huis gegaan en ze kon me niet vinden.... De rest is geschiedenis.

Ik heb nog zoveel foto's, nog zoveel lollige momenten, maar ja, ik ga eerst maar eens mijn vreugde beteugelen... En ik duik vannacht lekker bij Bluezz het bedje in, want ik wil nooit meer van haar zijde wijken. We hebben nog een lang leven voor de boeg en ik hoop dat we nog veel avonturen kunnen beleven.

Dikke kus,

Bluezz'Potje

pi_10798481
woei, echt leuk potje

ik ben echt blij dat jullie elkaar eindelijk weer gevonden hebben

veel plezier samen

pi_10798510

...ben helemaal gesmolten nu...

Laat je ons ook je verdere avonturen horen, potje?

pi_10802943
Wat een goeie afloop he!!
Om half 8 gisteravond werd er aangebeld, en daar stond ie, mijn p tje, vergezeld van een ballon.
We hebben samen eerst even een vreugdedansje gedaan, en daarna is het potje feestelijk binnengehaald door de hele familie

Het potje verdient een mooi plantje, wat ik zeker deze week ga kopen.
Foto volgt

zondag 1 juni 2003 @ 12:33:35 #218
3498 Barb
Graduated Fool
pi_10802971
quote:
Op zondag 1 juni 2003 00:42 schreef Bluezz.Potje het volgende:
Na een stoelendans kwam Stranger op de stoel van Bluezz te zitten.
. Je bedoelt nadat Bluezz een serieuse poging had gedaan om Mike in te pikken.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zondag 1 juni 2003 @ 14:35:33 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10804809
quote:
Op zondag 1 juni 2003 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Wat een goeie afloop he!!
Om half 8 gisteravond werd er aangebeld, en daar stond ie, mijn p tje, vergezeld van een ballon.
We hebben samen eerst even een vreugdedansje gedaan, en daarna is het potje feestelijk binnengehaald door de hele familie

Het potje verdient een mooi plantje, wat ik zeker deze week ga kopen.
Foto volgt

Hierbij nog twee bewijsstukken van de hereniging van Bluezz met haar potje:

Poef.....gone! ©golfer
  zondag 1 juni 2003 @ 14:37:17 #220
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10804834
quote:
Op zondag 1 juni 2003 14:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Hierbij nog twee bewijsstukken van de hereniging van Bluezz met haar potje:

Wat een ontroerend einde
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  zondag 1 juni 2003 @ 15:16:11 #221
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_10805379
Asjemenou
  zondag 1 juni 2003 @ 17:52:05 #222
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_10807926
Hoe ontroerend

Ennuh.. gefeliciteerd Bluezz..

pi_10813519
wat een leuke foto's

en ik ben echt blij dat jullie elkaar gevonden hebben

maar wat zal ik zijn verhalen missen

zondag 1 juni 2003 @ 23:10:34 #224
52992 Bluezz.Potje
pi_10815562
Lief Dagboek,

Bluezz en ik hebben vandaag de hele dag samen geknuffeld en genoten van onze hereniging en we hadden zo verschrikkelijk veel bij te praten.
We zijn nog steeds niet door alle avonturen van mijn zoektocht heen en er is nog zo veel om elkaar te vertellen.
De komende tijd zal ik gebruiken om wat bij te komen en uit te rusten van alle spanningen en emoties en daarna kan ik misschien dit dagboek afsluiten met nog wat niet gepubliceerde foto's van plekken waar ik ook heb gezocht naar mijn lieve Bluezz.

pi_10816252

geweldig!!!!

Hele topic in 1 keer doorgelezen

pi_10890993
*helpt potje even herinneren aan de nog niet gepubliceerde foto's*
pi_10950435
potje laat weer es wat wat van je horen

ik ben benieuwd naar die ongepubliceerde foto's

en wil weten hoe het nou met je gaat

pi_11076740
het ongeduld begint toe te slaan hoor!
Weken leef je mee en moedig je aan, en dan zijn ze weer samen en dan?
Juist.
pi_11088334
ja, idd, in het meetingtopic van de meeting op de Neude is het nog over bluezz.potje gegaan met Bluezz, maar hij post nog steeds niks

ik wil die ongepubliceerde foto's wel eens zien en horen hoe het nu met hem gaat

pi_11089754
Zucht.
Gelukkig maar dat alles goed is gekomen.
pi_11092133
Hoi!

Ik zal het weekend wat foto's schieten van Potje, hoe het nu gaat, en vooral hoe mooi en prominent aanwezig op mijn balkon.
Moet daarvoor wel even wachten op de camera van golfer.

To be continued dus

zaterdag 14 juni 2003 @ 01:47:08 #232
52992 Bluezz.Potje
pi_11100267
Lief dagboek,

Ik begin mijzelf steeds meer thuis te voelen bij mijn lieve Bluezz , maar ik zoek nog steeds naar die andere foto's, die ik onderweg naar haar schijn verloren te hebben.
Wie helpt mij bij deze speurtocht?
Ik hoop dat de verborgen camera-foto's binnenkort ook weer zullen opduiken.

pi_11108722
bluezz.potje

echt jammer dat je die foto's niet kunt vinden

maar gelukkig gaat alles goed met je en komt bluezz met nieuwe foto's ik hoop maar dat die camera er snel is

pi_11110989
Ey bluezz is het niet vervelend om zo'n gek achter je aan te hebben
[14.gif]
pi_12413489
SeGOPjuh! zijn die andere foto's er al?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_12414476
Ja, ik wil die andere foto's ook wel eens zien nou heb niet vooor niks een "hoe is het nu met bluezz.potje...?" -topic geopend
pi_12433116
Ik wil ze ook zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')