abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9738212
Ik heb al diverse soa site doorlopen, maar kom niet tegen, waar ik sinds een paar weken last van hebt.

Het volgende:
Op de plek waar de eikel over gaat in de houd van de penis, heb ik met enige regelmaat een soort van witte puntjes op een rij zitten, die ruw aanvoelen. Het doet je denken aan puistjes. Uit deze puntjes komt geen vocht of iets van die strekking zoals bij Herpes.

Ik zit zelf de denken aan een over gevoeligheid van bijvoorbeeld latex of
het zaaddodende middel wat in condomen zit

Heeft iemand hier kennis van of toevallig de zelfde ervaring?

Alvast bedankt!

zaterdag 12 april 2003 @ 18:33:49 #2
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9738230
maak eens een foto?
pi_9738279
Heet dat niet een parelketting ofzo? Volgens mij was het niets ernstigs.

[edit] En de reden waarom ik dit topic uberhaupt opende is een mislezing van puistjes naar pluisjes. Helaas geen mogelijkheid om een enorm komische opmerking te maken .

[Dit bericht is gewijzigd door Navelpluisje op 12-04-2003 18:38]

pi_9738314
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 18:36 schreef Navelpluisje het volgende:
Heet dat niet een parelketting ofzo? Volgens mij was het niets ernstigs.
Het zijn er wel een paar op een rijtje, maar hoe kom je op de naam, parelketting?
pi_9738332
Heeft wel eens op fok gestaan ja, was iig redelijk veel voorkomend en helemaal niks ernstigs.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_9738335
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 18:37 schreef Cateye1979 het volgende:

[..]

Het zijn er wel een paar op een rijtje, maar hoe kom je op de naam, parelketting?

Ik meende ooit zoiets gelezen te hebben op Maria's magazine op Yorin teletekst .
pi_9738338
Succes ermee, is wel klote voor je zeg. Zou niet weten wat het is
konuşma!, yap!
pi_9738341
Nix om je druk over te maken heeft mijn vriend ook
;)
pi_9738364
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 18:39 schreef Navelpluisje het volgende:

[..]

Ik meende ooit zoiets gelezen te hebben op Maria's magazine op Yorin teletekst .

Maria weet raad
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
  zaterdag 12 april 2003 @ 18:41:53 #10
44618 Engelaartje
een wereld, een missie
pi_9738370
haha, ik stel me nu heel erg vreemde dingen door als jij sex hebt..
maar goed, het blijft kut voor je, suc6 keirl!
Ol Raijts Gereserved....
pi_9738376
En weet iemand ook hoe het heet!
What fits your busy schedule better, excercising one hour a day or being dead 24 hours a day?
  zaterdag 12 april 2003 @ 18:43:14 #12
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_9738393
  • Sommige mannen hebben op de eikelrand kleine wittige bultjes, die op kleine wratjes kunnen lijken. Deze kleine verdikkingen (papels) vormen één tot drie onregelmatige ringen, die als een soort parelketting op de eikelrand zitten.
  • Een parelketting is volkomen onschuldig. De papels geven geen klachten en hoeven niet te worden behandeld.
  • Deze onregelmatigheid is een normaal onderdeel van de huid en verdwijnt niet bij het ouder worden.
  • De papels kunnen gemakkelijk worden verward met genitale wratten, die wel schadelijk zijn. Maar daarvoor hoef je alleen bang te zijn als je zonder condoom hebt geneukt.
  • Hier staat ook nog een plaatje maar dat ziet er zo ranzig uit dat ik niet eens op kan maken wat er nu precies opstaat.

zaterdag 12 april 2003 @ 19:57:45 #13
    5717 Coolgoza
    Nature WILL strike back.
    pi_9739641
    Ik neem aan dat je hier -edit- *link naar vies plaatje* niet mee naar bed bent gegaan..............

Iets soortgelijks ben ik voor naar de docter geweest een aantal jaren terug, ben al weer vergeten hoe en wat, maar kreeg wat nico.... zalf om het tegen te gaan. (zat gewoon in een vaste relatie)

[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 12-04-2003 20:03]

pi_9740201
    Waarschijnlijk Pearly penile papules: http://www.emedicine.com/DERM/topic313.htm
    I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
    pi_9740241
    ik heb ook zoiets soms volgus mij, kep me er verder nooit in verdiept

alleen niet zo erg als de pic op de site hierboven

pi_9740328
    quote:
    Op zaterdag 12 april 2003 18:43 schreef TripleM het volgende:
  • Sommige mannen hebben op de eikelrand kleine wittige bultjes, die op kleine wratjes kunnen lijken. Deze kleine verdikkingen (papels) vormen één tot drie onregelmatige ringen, die als een soort parelketting op de eikelrand zitten.
  • Een parelketting is volkomen onschuldig. De papels geven geen klachten en hoeven niet te worden behandeld.
  • Deze onregelmatigheid is een normaal onderdeel van de huid en verdwijnt niet bij het ouder worden.
  • De papels kunnen gemakkelijk worden verward met genitale wratten, die wel schadelijk zijn. Maar daarvoor hoef je alleen bang te zijn als je zonder condoom hebt geneukt.
  • Hier staat ook nog een plaatje maar dat ziet er zo ranzig uit dat ik niet eens op kan maken wat er nu precies opstaat.

dat plaatje is echt
      zondag 13 april 2003 @ 11:49:34 #17
    14677 Fegisje
    I love America
    pi_9747549
    quote:
    Op zaterdag 12 april 2003 20:41 schreef Doc_Zenith het volgende:

[..]

dat plaatje is echt

Ja wedde! Hoe droog is dat "ding"
    I Love America
    pi_9748456
    ga gewoon ff naar de dokter. die kan je precies vertellen wat het is en of je behandeld moet worden. niet zo moeilijk doen, via de pc kan niemand zeggen wat het is, en als het ernstig is geldt nog steeds dat hoe sneller je erbij bent, hoe beter de prognose is
      dinsdag 15 april 2003 @ 12:51:42 #19
    42202 sniker
    ouwe lurker
    pi_9790899
    euhm die bultjes/puistjes etc hoe jullie z eook willen noemen (papels dus) die zijn er om smegma te maken maar bij de een zijn ze gewoon zo groot dat ze duidelijk zichtbaar zijn en de ander merkt niet eens dat ie ze heeft. teminste die waar het in de verhalen die hier ondertussen allemaal gepost staan om gaat.
    en dit weet ik omdat ik er zelf voor naar docter ben geweest dus je hoeft je niet druk te maken
    please don't show any ass, tits or other female body parts. it wil drive annimal inside crazy.
    pi_9791049
    quote:
    Op dinsdag 15 april 2003 12:51 schreef sniker het volgende:
    euhm die bultjes/puistjes etc hoe jullie z eook willen noemen (papels dus) die zijn er om smegma te maken maar bij de een zijn ze gewoon zo groot dat ze duidelijk zichtbaar zijn en de ander merkt niet eens dat ie ze heeft. teminste die waar het in de verhalen die hier ondertussen allemaal gepost staan om gaat.
    en dit weet ik omdat ik er zelf voor naar docter ben geweest dus je hoeft je niet druk te maken
    En dient smegma ook nog ergens voor of stinkt het alleen als een beer
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_9791093
    quote:
    Op zaterdag 12 april 2003 20:41 schreef Doc_Zenith het volgende:

[..]

dat plaatje is echt

attelenooije
      woensdag 16 april 2003 @ 09:54:46 #22
    30349 droedel
    That's cute.. but its WRO
    pi_9809858
    Zoek eens in google op pearly penile papules.
    pi_9901731
    Hier meer informatie!
    http://www.patientenlijn.nl/vraagenantwoord/vena/pearly%20penile%20papules.htm Er zijn meer mannen die er last van hebben!
    pi_9931306
    ik heb et ook wel es gehad (niet echt lang), gebruik geen condooms

edit:
    okay echt NIET zoals op dat plaatje gadverdamme zeg
    ik heb gewoon een stuk of 5 witte puntjes gehad, paar maanden geleden.. Nu al lang niet meer gezien..

vrijdag 2 mei 2003 @ 17:36:34 #25
    14677 Fegisje
    I love America
    pi_10162460
    quote:
    Op dinsdag 15 april 2003 13:00 schreef vosss het volgende:

[..]

En dient smegma ook nog ergens voor of stinkt het alleen als een beer

Je moet het niet zo lang OPSPAREN !!!!
    I Love America
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties