Het volgende:
Op de plek waar de eikel over gaat in de houd van de penis, heb ik met enige regelmaat een soort van witte puntjes op een rij zitten, die ruw aanvoelen. Het doet je denken aan puistjes. Uit deze puntjes komt geen vocht of iets van die strekking zoals bij Herpes.
Ik zit zelf de denken aan een over gevoeligheid van bijvoorbeeld latex of
het zaaddodende middel wat in condomen zit
Heeft iemand hier kennis van of toevallig de zelfde ervaring?
Alvast bedankt!
[edit] En de reden waarom ik dit topic uberhaupt opende is een mislezing van puistjes naar pluisjes. Helaas geen mogelijkheid om een enorm komische opmerking te maken .
[Dit bericht is gewijzigd door Navelpluisje op 12-04-2003 18:38]
quote:Het zijn er wel een paar op een rijtje, maar hoe kom je op de naam, parelketting?
Op zaterdag 12 april 2003 18:36 schreef Navelpluisje het volgende:
Heet dat niet een parelketting ofzo? Volgens mij was het niets ernstigs.
quote:Ik meende ooit zoiets gelezen te hebben op Maria's magazine op Yorin teletekst
Op zaterdag 12 april 2003 18:37 schreef Cateye1979 het volgende:[..]
Het zijn er wel een paar op een rijtje, maar hoe kom je op de naam, parelketting?
quote:Maria weet raad
Op zaterdag 12 april 2003 18:39 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Ik meende ooit zoiets gelezen te hebben op Maria's magazine op Yorin teletekst
.
Hier staat ook nog een plaatje maar dat ziet er zo ranzig uit dat ik niet eens op kan maken wat er nu precies opstaat.
Iets soortgelijks ben ik voor naar de docter geweest een aantal jaren terug, ben al weer vergeten hoe en wat, maar kreeg wat nico.... zalf om het tegen te gaan. (zat gewoon in een vaste relatie)
[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 12-04-2003 20:03]
alleen niet zo erg als de pic op de site hierboven
quote:dat plaatje is echt
Op zaterdag 12 april 2003 18:43 schreef TripleM het volgende:Sommige mannen hebben op de eikelrand kleine wittige bultjes, die op kleine wratjes kunnen lijken. Deze kleine verdikkingen (papels) vormen één tot drie onregelmatige ringen, die als een soort parelketting op de eikelrand zitten. Een parelketting is volkomen onschuldig. De papels geven geen klachten en hoeven niet te worden behandeld. Deze onregelmatigheid is een normaal onderdeel van de huid en verdwijnt niet bij het ouder worden. De papels kunnen gemakkelijk worden verward met genitale wratten, die wel schadelijk zijn. Maar daarvoor hoef je alleen bang te zijn als je zonder condoom hebt geneukt. Hier staat ook nog een plaatje maar dat ziet er zo ranzig uit dat ik niet eens op kan maken wat er nu precies opstaat.
quote:Ja wedde! Hoe droog is dat "ding"
Op zaterdag 12 april 2003 20:41 schreef Doc_Zenith het volgende:[..]
dat plaatje is echt
quote:En dient smegma ook nog ergens voor of stinkt het alleen als een beer
Op dinsdag 15 april 2003 12:51 schreef sniker het volgende:
euhm die bultjes/puistjes etc hoe jullie z eook willen noemen (papels dus) die zijn er om smegma te maken maar bij de een zijn ze gewoon zo groot dat ze duidelijk zichtbaar zijn en de ander merkt niet eens dat ie ze heeft. teminste die waar het in de verhalen die hier ondertussen allemaal gepost staan om gaat.
en dit weet ik omdat ik er zelf voor naar docter ben geweest dus je hoeft je niet druk te maken
quote:attelenooije
Op zaterdag 12 april 2003 20:41 schreef Doc_Zenith het volgende:[..]
dat plaatje is echt
edit:
okay echt NIET zoals op dat plaatje gadverdamme zeg
ik heb gewoon een stuk of 5 witte puntjes gehad, paar maanden geleden.. Nu al lang niet meer gezien..
quote:Je moet het niet zo lang OPSPAREN !!!!
Op dinsdag 15 april 2003 13:00 schreef vosss het volgende:[..]
En dient smegma ook nog ergens voor of stinkt het alleen als een beer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |