Fenomenaal - die helikopters, daar doe je helemaal niks tegen!
Zandzakken bouwen om tanks in te sluiten is ook zo'n leuke tactiek.
Anyone else ook gek van deze mod ..?
Overigens vind ik de maps te klein voor straaljagers..
quote:Ik heb trouwens een enorm beroerd geluid bij die straaljagers.. Moet ik het geluid weer op 44 Khz zetten, en gaat het spel schokken..
Op zaterdag 12 april 2003 18:44 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Vliegen kank best wel goed enzovooral die heli's tof om achter huisjes te hangen, ineens opkomen en een flinke missle barage te geven
Die Harrier is ook vet.. verticaal opstijgen en pleite maken
Helikopters zijn nog wat lastig te besturen, maar een stuk beter dan v0.2 .
Desert Combat wordt commercieel.. maarja, is denk ik wel z'n centen waard.
Ik vond Desert combat eerst niet echt leuk, veel te goede wapens enzo. maar nu versie 3 is echt top!
Vooral zo'n vliegtuig in El alamein, daar kan je inspannen, meestal vliegt iemand rondjes zodat alle ventjes in de laatruimte kunnen droppen, echt vet coole vliegtuig!
Ook support heeft mortieren die zijn ook vet
Desertcombat .3
Sniper in map 'Bocage'
Je ziet al die koppies van die tegenstanders (snipers) boven het gras uit en tikt ze een voor een weg
Edit: Bold statement :
Ik denk dat DesertCombat voor BF1942 wordt wat Counterstrike voor Halflife was (of ik hoop het iig )
wat doe ik fout?
quote:Dan probeer je zeker single player ? Dat had ik ook !
Op zaterdag 12 april 2003 20:23 schreef Treehugger het volgende:
Ik heb Dc 0.3 nu ook gedownload, maar wanneer ik het activeer, crashed het en gaat hij terug naar de desktopwat doe ik fout?
Ik vind trouwens het vliegen in een chopper echt te moeilijk.
quote:ik ga gewoon naar custom game -> Desert Combat 0.3alpha en als ik dan op de knop activate druk, kapt BF'42 er mee
Op zaterdag 12 april 2003 22:51 schreef DainBramage het volgende:[..]
Dan probeer je zeker single player ? Dat had ik ook !
Ik vind trouwens het vliegen in een chopper echt te moeilijk.
quote:Was jouw BF1942 versie wel minimaal 1.2 en hoger?
Op zaterdag 12 april 2003 23:09 schreef Treehugger het volgende:[..]
ik ga gewoon naar custom game -> Desert Combat 0.3alpha en als ik dan op de knop activate druk, kapt BF'42 er mee
of je hebt de nocd crack gedraaid, dan crashed desertcombat ook
en ja ik heb de originele liggen gewoon netjes gekocht
Mijn favoriete wapen/voertuig is de Humvee met de tow er op.
Schakel daar harstikke mooi tanks mee uit in El Alamein en die andere nieuwe woestijnmissie. Prachtige gevechten in de woestijnmissies vooral!
Toch valt of staat zo'n game afhankelijk van teamplay. Een helicopter is bijvoorbeeld in een gevecht niets waard zonder schutter.
quote:Een ritje in een UH-60 is nooit te versmaden
Op zondag 13 april 2003 05:11 schreef Dr_Crouton het volgende:
Eindelijk kan ik met m'n machienegeweer ook eens raak schieten zonder dat het schootsveld te verspreid wordt! En die buks is ook lekker effectief.Toch valt of staat zo'n game afhankelijk van teamplay. Een helicopter is bijvoorbeeld in een gevecht niets waard zonder schutter.
quote:Ik ook. Wat een wereldmod. De rit in de spectre gunship is hilarisch. Iedereen wordt heen en weer gesmeten
Op zondag 13 april 2003 01:29 schreef IHOAKSISnoet het volgende:
* IHOAKSISnoet is verslaafd aan 0.3
quote:haha ja. ik zit vaak zat bovenop die laadklep terwijl die openstaat........als je begrijpt wat ik bedoel
Op zondag 13 april 2003 12:52 schreef Disorder het volgende:[..]
Ik ook. Wat een wereldmod. De rit in de spectre gunship is hilarisch. Iedereen wordt heen en weer gesmeten
quote:Ja, de Blackhawk roeleert! Ik ben graag de gunner in die helicopter, met een goede piloot die vlot, stabiel en in de richting van de klok vliegt (betere concentratie van vuur van mij) zijn we een dodelijk wapen voor grondtroepen. Sprayen!
Op zondag 13 april 2003 10:35 schreef IHOAKSISnoet het volgende:[..]
Een ritje in een UH-60 is nooit te versmaden
SCUD-B's zijn erg irritant als degene die het bedient exact weet te richten op grote afstand. Legaal spawncampen.
De Irakese Special Forces unit heeft een doodskop als wapen, maar ik weet niet wat ie nou doet naast een doodskrijs. Bug? Hij heeft wel een erg stabiele machienegeweer, beter dan de Amerikaanse versie die wel een zoomlens heeft maar schiet alsof je reuma hebt.
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 18:36 schreef chocolatemoeze het volgende:
Kan iemand ff wat screenies plaatsen?
Slechte kwaliteit screenies trouwens. In het spel ziet het er al een stuk mooier uit. Maar het gaat even om het idee. Binnenkort in de nieuwe versie komt er een nieuw toestel bij, de F117:
Ik ga zelf ook nog niet in helicopters vliegen, maar ik ben een goede gunner, maar ik ben in dat vliegtuig van El alamein kan ik heel goed besturen en landen, ik ben zelfs een keer op het dak van de fabriek met die schoorstenen, in de axis-kamp geland, pure mazzel hoor ,maar was wel cool!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |