Ik heb Maldini nooit een doelpunt zien scoren zoals Frank tegen Frankrijk. Beckham Heeft minder europa cups gewonnen dan Frank. Ik heb nooit een voetballer met meer zelf kritiek gezien. Eeuwig trouw aan de beste club van europa. Ik zie Maldini of Beckham niet al 20 jaar op dezelfde camping staan omdat hun familie er ook staat.
Mister hundered, joe roel.
quote:Die had dan wel iets meer aan z'n twee benigheid mogen doen.
Op vrijdag 11 april 2003 01:37 schreef APK het volgende:
Misschien dat de Nandrolon het verschil maakt?
Jij hebt dus géén verstand van voetbal. Maldini heeft voor AC tientallen wereldgoals gemaakt waat Frons de Boer echt niet aan kan tippen. Maldini heeft altijd bekend gestaan om zijn vrije trappen.
En F. de Boer..... beetje jammer... hij_is_de oorzaak van alle malaise bij Barcelona. Ooit van de term "Frank de Fout" gehoord? Dat slaat op hem omdat hij elke wedstrijd wel één hele domme fout maakt waardoor Barcelona weer de beslissende tegengoal krijgt.
Het enige wat die gast heeft is een goed karakyer, dat moet ik hem toegeven. Maar om door een handvol goeie passes op Bergkamp nou te zeggen dat hij beter is dan Maldini.
JAMMER JOH
quote:En kan dat ook wat relaxder gezegd worden inplaats van zo misplaatst arrogant?
Op vrijdag 11 april 2003 05:04 schreef Misanthroopia het volgende:
Jammer joh.Jij hebt dus géén verstand van voetbal.
JAMMER JOH
Ga eens naar De nieuwe voetbalquiz (deel 2) en maak de quiz als jij wel zoveel verstand van voetbal hebt...
quote:Tot over zo'n 12 uur
Op vrijdag 11 april 2003 08:26 schreef just me het volgende:Doc!! see u later
On topic:
Frank de Boer is zeker OK.
Maar Maldini: phew, was onder de indruk van 'm afgelopen dinsdag...
Beter dan Beckham, daar geloof ik wel in
quote:Paolo speelt al vanaf z'n tiende voor Milan en heeft nu zijn contract verlengd tot 2005, dan issie 37. Respect.
Op vrijdag 11 april 2003 08:29 schreef Doc het volgende:Maar Maldini: phew, was onder de indruk van 'm afgelopen dinsdag...
quote:Eh, Maldini speelt z'n hele leven vanwege clubliefde en z'n familie voor Milan dus qua 'eeuwige trouw' kan de Boer nog wat van hem leren.
Op vrijdag 11 april 2003 01:35 schreef tong80 het volgende:
Eeuwig trouw aan de beste club van europa. Ik zie Maldini of Beckham niet al 20 jaar op dezelfde camping staan omdat hun familie er ook staat.
quote:Ik ben het totaal niet met je eens.
Jammer joh.Jij hebt dus géén verstand van voetbal. Maldini heeft voor AC tientallen wereldgoals gemaakt waat Frons de Boer echt niet aan kan tippen. Maldini heeft altijd bekend gestaan om zijn vrije trappen.
En F. de Boer..... beetje jammer... hij_is_de oorzaak van alle malaise bij Barcelona. Ooit van de term "Frank de Fout" gehoord? Dat slaat op hem omdat hij elke wedstrijd wel één hele domme fout maakt waardoor Barcelona weer de beslissende tegengoal krijgt.
Het enige wat die gast heeft is een goed karakyer, dat moet ik hem toegeven. Maar om door een handvol goeie passes op Bergkamp nou te zeggen dat hij beter is dan Maldini.
JAMMER JOH
Maldini staat niet bekend om zijn vrije trappen. Albertini nam vroeger namelijk altijd de vrije trappen bij Milan.
Daarnaast vindt ik Maldini wel een hele goeie verdediger. Hij heeft ook redelijk wat doelpunten gemaakt maar voornamelijk met het hoofd.
De problemen bij Barca kun je nogal moeilijk hem in de voeten schuiven. Hij maakt soms wel eens een fout jah maar dat zie ik bijvoorbeeld Maldini ook wel eens doen.
Persoonlijk ben ik van mening dat ze allebei hun eigen kwaliteiten hebben en dat ze niet heel goed met elkaar vergelijkbaar zijn.
quote:Ik ben het zowaar met je eens Tong...
Op vrijdag 11 april 2003 01:35 schreef tong80 het volgende:
Was ie bekender dan Beckham.Ik heb Maldini nooit een doelpunt zien scoren zoals Frank tegen Frankrijk. Beckham Heeft minder europa cups gewonnen dan Frank. Ik heb nooit een voetballer met meer zelf kritiek gezien. Eeuwig trouw aan de beste club van europa. Ik zie Maldini of Beckham niet al 20 jaar op dezelfde camping staan omdat hun familie er ook staat.
Mister hundered, joe roel.
quote:Ben ik helemaal met je eens maar hij doet het wel goed bij de vrouwen.....
Op vrijdag 11 april 2003 11:56 schreef Doctor_Bara het volgende:
Maldini? haha, die kerel heeft een demonisch vampierenhoofd hahaha
quote:Whehehe, Maldini de vrije-trappen-man.... En dan tegen een ander zeggen dat die geen verstand van voetbal heeft. Da's pas jammer joh...
Jammer joh.Jij hebt dus géén verstand van voetbal. Maldini heeft voor AC tientallen wereldgoals gemaakt waat Frons de Boer echt niet aan kan tippen. Maldini heeft altijd bekend gestaan om zijn vrije trappen.
JAMMER JOH
quote:Nu is dat bij een club als Milan makkelijker te doen dan bij een club als Ajax (wat toch niet in een van de sterkste competities ter wereld speelt en ook niet het salaris kan betalen wat men in Milaan betaalt).
Op vrijdag 11 april 2003 10:56 schreef Elevation het volgende:
Eh, Maldini speelt z'n hele leven vanwege clubliefde en z'n familie voor Milan dus qua 'eeuwige trouw' kan de Boer nog wat van hem leren.
quote:maar dan wel de lelijke uitvoering !
Op vrijdag 11 april 2003 17:28 schreef Beekster het volgende:
Frank de Beer lijkt meer op Dolf Jansen
quote:En dan ook nog tientallen goals maken? Volgens mij heeft die gast in zijn hele Milan-carriere 5 goals gescoord, bijna allemaal met het hoofd uit corners, want koppen kan ie wel.
Op vrijdag 11 april 2003 17:11 schreef methodmich het volgende:[..]
Whehehe, Maldini de vrije-trappen-man.... En dan tegen een ander zeggen dat die geen verstand van voetbal heeft. Da's pas jammer joh...
En voor de Frank-bashers: zijn jullie vergeten dat het afgelopen zomer Maldini was die een dekkingsfout maakte waardoor Zuid-"Guus"-Korea Italie uitschakelde?
quote:Tsja sommige denke nog steeds dat het door de "Scheids" kwam
Op vrijdag 11 april 2003 17:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
En voor de Frank-bashers: zijn jullie vergeten dat het afgelopen zomer Maldini was die een dekkingsfout maakte waardoor Zuid-"Guus"-Korea Italie uitschakelde?
quote:misschien, ik denk dat zn maat Nesta t beter doet en die is ook nog eens 10 jaar jonger
Op vrijdag 11 april 2003 14:44 schreef Komakie het volgende:[..]
Ben ik helemaal met je eens maar hij doet het wel goed bij de vrouwen.....
Dat kun je toch niet zeggen van De Boer
quote:Goeie post dit. Ben het met je eens.
Op vrijdag 11 april 2003 19:49 schreef methodmich het volgende:
Maldini is overigens wel een absolute topper hoor, dat moeten we niet vergeten. Als je al zo lang op zo'n niveau speelt, is daar alleen maar respect voor op te brengen. Frank de Boer is ook een topverdediger, dus eigenlijk is er geen discussie nodig. Wel hadden beiden iets van elkaar kunnen gebruiken, dan had je één complete topper gehad. Maldini is wat sneller en meedogenlozer dan Frank, Frank heeft een betere trap en leest het spel beter.
Dan krijg je namelijk Franz Beckenbauer.
quote:Maldini moest een man pakken die niet de zijne was. Daardoor kwam hij te laat. De fout werd dus elders gemaakt, niet zo raar met een coach als Trap. Die het vroeger heel goed deed maar de magie al jaren kwijt is.
Op vrijdag 11 april 2003 17:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Frank de Boer maakt fouten bij het leven. Er komen voorzetten van plekken waar hij hoort te dekken. Tegen Portugal maakt hij de dekkingsfout wat oranje het WK kost.
Zelfkritisch en Frank de boer? dat gaat alleen samen in 1 zin als er ook een ontkenning in staat. Het gemak waarmee hij fouten als menselijk omschrijft is een belediging voor alle toeschouwers.
Maldini was een wereldverdediger en een snelle opkomende back die zelden een overtreding nodig had. Tegenwoordig heeft hij iets meer overtredingen nodig en is de snelheid minder geworden.
Frank was een goede back met een strakke pas. Tegenwoordig is hij een matige centrale verdediger met af en toe een pass en zelden een vrije trap. Qua pogingen en doelpunten komt Frank niet in de buurt van een topper als Koeman.
De vergelijking met David gaat helemaal de mist in, want die speelt op een andere positie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |