Zojuist zag ik dat er weer een nieuwe Herbal-reclame is
En ja, ook die is weer irritant
en natuurlijk ook...
"wacht Rik wacht"
Voor degenen wie weten waar ik het over heb...
let eens op het achtergrondmuziekje >>
quote:Uuuhhh...die speelden ze elke keer voor Idols...ahhhh..
Op donderdag 10 april 2003 19:32 schreef Scorp[AM] het volgende:
die van dat mokkel in de badkamer
"i am ready for today .. today is gonna be my day "
die SUCKT ook zo
omg wat irri
quote:
die SUCKT ook zo
omg wat irri
bah bah...die komt echt zeker in aanmerking!!!
En nog iets, wie gaat er in hemelsnaam met zo'n berg make-up
op slapen en veegt dan ONDER de ogen als ze wakker wordt!!!
(vraag me af wie zoiets bedenkt....)
Zooooooooo irritant! Het hoofd van dat mens is ook heel eng. Van die zoon trouwens ook.
quote:Bij een van die reclames zie je ook zo'm man die kijkt alsof ie net een handje XTC pillen heeft geslikt. Die dude kijkt echt eng :p
Op donderdag 10 april 2003 19:48 schreef DocB het volgende:
Bij elke lening/hypotheek reclame krijg ik spontane zapreflexen. Frisia, becam (ofzo), en vooral die met die 'acteur' AARGHH!!
quote:Hoor ook van velen dat dat muziekje werkelijk tenenkrommend moet zijn.
Op donderdag 10 april 2003 19:34 schreef greetjeroelofs het volgende:
Mijn # 1 irritantste reclame op dit moment is PAARDENFANVoor degenen wie weten waar ik het over heb...
let eens op het achtergrondmuziekje >>
Heb hem alleen gvd nog nooit gezien.
quote:Postkrediet.
vooral die met die 'acteur' AARGHH!!
quote:'Zoo..nieuwe breedbeeld tv, waar doet die het van..Nouuu, dat mag je best weten hoor'..blablabla. Die vind ik nog irritanter dan die van Postkrediet en Frisia bij elkaar eerlijk gezegd.
becam
quote:"Misschien iets TE breed?"
Op vrijdag 11 april 2003 17:42 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
'Zoo..nieuwe breedbeeld tv, waar doet die het van..Nouuu, dat mag je best weten hoor'..blablabla. Die vind ik nog irritanter dan die van Postkrediet en Frisia bij elkaar eerlijk gezegd.
quote:
Op donderdag 10 april 2003 19:18 schreef Sas22 het volgende:
Nou mijn absolute kandidaat voor de meest irritante reclame blijft toch echt wel die van "Rice cracks" met dat vervelende Amerikaanse rotwijf die "aerobics" lesgeeft of tven natuurlijk ook...
"wacht Rik wacht"
quote:Nou...ga er niet de hele dag voor op de bank zitten
Op vrijdag 11 april 2003 10:50 schreef zjroentje het volgende:Hoor ook van velen dat dat muziekje werkelijk tenenkrommend moet zijn.
Heb hem alleen gvd nog nooit gezien.
quote:Wow, ja die is ultra irritant. Bom op dat wijf.
die SUCKT ook zo
omg wat irri
quote:Het is ook niet zo raar dat die filmpjes bizar slecht zijn; ze worden verzonnen en gemaakt door DSB Media, het interne 'reclamebureau' van DSB (Dick Scheringa Beheer), dat de moeder is van de 'geldmerken' Postkrediet, Frisia, Brofinca, Becam, Crefinass en Nationale Geldservice. Dat bureau wordt geleid door één man, marketingmanager Richard van Hooijdonk. Hij is dus alleen verantwoordelijk voor honderduizenden geirriteerde Nederlanders iedere dag!
Bij elke lening/hypotheek reclame krijg ik spontane zapreflexen. Frisia, becam (ofzo), en vooral die met die 'acteur' AARGHH!!
Hij trekt zich alle commentaar wel aan en heeft gezegd 'die commercials gaan we verbeteren'. Maar begrijpt hij hoe irritant die filmpjes zijn: 'ja, hij is duizenden keren op tv geweest, maar als marketeer heb je een bepaalde doelstelling, en om resultaat te bereiken heb een bepaald volume nodig. Wij hebben bewust voor deze strategie gekozen. En de spotjes werken, anders zouden ze niet meer op tv zijn'.
Kortom: spam op tv! Als je maar genoeg herhaald zijn er altijd wel een aantal mongolen die erin trappen en de komende 40 jaar krom liggen om terug te kunnen betalen. Misdadig is het, Richard!
quote:gelukkig is er een aanbieder die niet bij dsb hoort (gelink) en die ook de meest aanvaardbare commercials in deze categorie heeft
Op maandag 14 april 2003 20:33 schreef Pacino het volgende:[..]
Het is ook niet zo raar dat die filmpjes bizar slecht zijn; ze worden verzonnen en gemaakt door DSB Media, het interne 'reclamebureau' van DSB (Dick Scheringa Beheer), dat de moeder is van de 'geldmerken' Postkrediet, Frisia, Brofinca, Becam, Crefinass en Nationale Geldservice. Dat bureau wordt geleid door één man, marketingmanager Richard van Hooijdonk. Hij is dus alleen verantwoordelijk voor honderduizenden geirriteerde Nederlanders iedere dag!
Hij trekt zich alle commentaar wel aan en heeft gezegd 'die commercials gaan we verbeteren'. Maar begrijpt hij hoe irritant die filmpjes zijn: 'ja, hij is duizenden keren op tv geweest, maar als marketeer heb je een bepaalde doelstelling, en om resultaat te bereiken heb een bepaald volume nodig. Wij hebben bewust voor deze strategie gekozen. En de spotjes werken, anders zouden ze niet meer op tv zijn'.
Kortom: spam op tv! Als je maar genoeg herhaald zijn er altijd wel een aantal mongolen die erin trappen en de komende 40 jaar krom liggen om terug te kunnen betalen. Misdadig is het, Richard!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |