abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9997603
The Cube dvd, nadat ik eerst Hypercube had gezien. Beetje verkeerde volgorde, maar het blijven topfilms
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 25 april 2003 @ 09:09:56 #102
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_9999910
Ghosts of Mississippi

Aardige film met Whoopi, Alec Baldwin en James Woods. Waargebeurd verhaal verfilmd, met van die typisch amerikaanse racistische figuren.

vrijdag 25 april 2003 @ 11:35:15 #103
46794 Berkery
Fat bastard
pi_10003017
Apocalypse Now (Redux)

Nee die had ik nog nooit gezien, en ik vond 'm wel goed maar niet geweldig. Dit kwam voornamelijk door de hooggespannen verwachtigen: Beste Film Aller Tijden! Beste Oorlogsfilm Aller Tijden! Mwaah. Misschien nog een keer naar kijken als ik stoned ben (ik blow al jaren niet meer, dus niet erg likely).

Jackass The Movie

Bij gebrek aan MTV op de kabel had ik dit nog nooit gezien, en ik moet eerlijk bekennen, ik heb in tijden niet meer zo moeten lachen om een film

No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_10004606
Pas Blood in Blood out gekeken. Hele gave film. Gaat over 3 neefjes die met elkaar opgroeien en in een bende zitten. De ene komt in de bak terecht, de ander wordt een junk en weer een ander wordt agent.
Cijfer: 8
"You think you're big time!? You're gonna die big time!"
  vrijdag 25 april 2003 @ 15:02:05 #105
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_10007724
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 11:35 schreef Berkery het volgende:
Apocalypse Now (Redux)

Nee die had ik nog nooit gezien, en ik vond 'm wel goed maar niet geweldig. Dit kwam voornamelijk door de hooggespannen verwachtigen: Beste Film Aller Tijden! Beste Oorlogsfilm Aller Tijden! Mwaah. Misschien nog een keer naar kijken als ik stoned ben (ik blow al jaren niet meer, dus niet erg likely).

Jackass The Movie

Bij gebrek aan MTV op de kabel had ik dit nog nooit gezien, en ik moet eerlijk bekennen, ik heb in tijden niet meer zo moeten lachen om een film

zo krijg je toch weer een heel andere kijk om andere users
pi_10030239
Bram Stoker's Dracula

We verveelden ons gisteren en ons oog viel op deze film..ovso.

..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_10030283
I Spy Hij is leuk Maar wel beetje 100 in een dozijn.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_10047421
Eight Legged Freaks

Niet echt bijzonder.. boeiend.
Maar toch best wel een leuk vermaak op deze zondagmiddag.

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  zondag 27 april 2003 @ 16:58:32 #109
41975 ddZ
Qui ceci lit est fou
pi_10047758
Spirited Away ;

Ik had hem al eens eerder gezien in matige kwaliteit, maar deze keer de (japanse) DVD-rip gekeken met nederlandse ondertiteling.

Hij is & blijft briljant, alhoewel het niet de beste film is die Hayao Miyazaki heeft afgeleverd

Zijde des Weppes | Iedereen heeft recht op mijn eigen mening
pi_10050373
Cujo
Silver Bullet
The Night Flier

Beetje Stephen King dag vandaag

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_10051954
The Wedding Planner
No Matter What You Say, The Show Is Getting Our Way, For FREEDOM, BEAUTY, TRUTH and LOVE .the Moulin Rouge.
  zondag 27 april 2003 @ 23:30:45 #113
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_10056817
25th Hour .. Edward Norton weer goed
Dark Blue .. met Kurt Russell standaard politiefilmpje.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 28 april 2003 @ 10:08:22 #114
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_10062118
In het weekend de volgende films gezien.

Cidade de Deus (City of God)
wow...wat een coole film. Ik had al veel gehoord over deze film en heeft zelfs mijn hoge verwachtingen kunnen overtreffen. De film gaat over bende oorlogen in de favelas van Rio de Janeiro en is zeer geweldadig. Dat doet overigens geen afbreuk aan de film. De film is overigens gebaseerd op een waar gebeurt verhaal.

Taxi 3
Derde in de reeks taxi films van Luc Besson. Op zich is het verhaal niet heel anders als in vergelijking met de eerste 2 delen. Het blijft een leuke film ook al is ie minder dan de eerste 2. Leuk detail is het gastrolletje van Sylvester Stallone

Donnie Brasco
blijft toch zo'n geweldige film. Voor de 5e keer gezien en ik begin de film eigenlijk steeds beter te vinden.

[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  maandag 28 april 2003 @ 10:28:25 #115
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_10062401
Gisteren Beauty and the Beast (blijft goed) The 51st State (ondanks de tegenvallende recensies en resultaten een heerlijk humoristische film) en Jalla Jalla (Zweedse en Libanese humor, heerlijk!)
pi_10062493
The Shine (nee niet the shining, the shine!)
en
The Blair Witch Project (hij is toch niet zo eng meer.. als je hem vaker kijkt)
ja suf
  maandag 28 april 2003 @ 10:35:53 #117
23107 dolle_hond
topicverkoper
  dinsdag 29 april 2003 @ 00:51:18 #118
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_10083958
Frauds Phil Collins in een leuke rol als pratical joker.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_10101042
Memento
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 30 april 2003 @ 00:58:53 #120
16701 scanman01
Today's a good day
pi_10106100
Net gezien de dvd van "Lucia y el sexo" met Paz Vega. Magnifieke film. Er lopen meerdere verhalen door elkaar dus je moet er wel bij blijven. En Paz is een geweldig actrice en zal hopelijk nog veel vaker in films te zien zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 30-04-2003 01:27]

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_10106373
Bowling for Columbine Geen echte film, meer een docu. Zeer sterke docu. En zeker boeiend!
pi_10106509
Delicatessen
Ik had hem vele jaren geleden al een keer gezien, maar wist er eigenlijk niet veel meer van. Bijzonder aardige film die af en toe wat te chaotisch is. Leuk dat niet alles uitgelegd wordt maar dat wel duidelijk is dat het een hele rare samenleving is waarin ze leven.
Hmmzz....
  woensdag 30 april 2003 @ 01:35:45 #123
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_10106676
In de sneak: 28 day's later

Hele spannende zombie film.

Van te voren 3 trailers, waaronder:

Nieuwe trailer van The Matrix : Reloaded

Trailer van Kill Bill

Trailer van Bruce Almighty

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  woensdag 30 april 2003 @ 01:42:18 #124
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_10106745
Darkness

Net in de sneak gezien. Best een goede horror-film. Een gezin verhuist van de VS naar Spanje. In hun nieuwe huis zijn een aantal dingen niet helemaal pluis. Klinkt natuurlijk erg cliche en dat is het eigenlijk ook. Maar in tegenstelling tot de meeste horror-films, wordt er de tijd genomen om de karakters uit te diepen. Het acteerwerk is niet altijd even overtuigend, maar acceptabel. Het einde is wel goed in ieder geval.

7.5

De trailer van The Matrix Reloaded was erg gaaf trouwes. Ik heb dus ook maar meteen 10 kaartjes gekocht voor de premiere op 15 mei

woensdag 30 april 2003 @ 12:05:37 #125
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_10109512
heb gisteren Days of Thunder gezien, alweer.... nog steeds matig.

Daarna een film Przekladaniec van Wajda. Heel leuk en toch eenvoudig.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')