Aardige film met Whoopi, Alec Baldwin en James Woods. Waargebeurd verhaal verfilmd, met van die typisch amerikaanse racistische figuren.
Nee die had ik nog nooit gezien, en ik vond 'm wel goed maar niet geweldig. Dit kwam voornamelijk door de hooggespannen verwachtigen: Beste Film Aller Tijden! Beste Oorlogsfilm Aller Tijden! Mwaah. Misschien nog een keer naar kijken als ik stoned ben (ik blow al jaren niet meer, dus niet erg likely).
Jackass The Movie
Bij gebrek aan MTV op de kabel had ik dit nog nooit gezien, en ik moet eerlijk bekennen, ik heb in tijden niet meer zo moeten lachen om een film
quote:zo krijg je toch weer een heel andere kijk om andere users
Op vrijdag 25 april 2003 11:35 schreef Berkery het volgende:
Apocalypse Now (Redux)Nee die had ik nog nooit gezien, en ik vond 'm wel goed maar niet geweldig. Dit kwam voornamelijk door de hooggespannen verwachtigen: Beste Film Aller Tijden! Beste Oorlogsfilm Aller Tijden! Mwaah. Misschien nog een keer naar kijken als ik stoned ben (ik blow al jaren niet meer, dus niet erg likely).
Jackass The Movie
Bij gebrek aan MTV op de kabel had ik dit nog nooit gezien, en ik moet eerlijk bekennen, ik heb in tijden niet meer zo moeten lachen om een film
![]()
We verveelden ons gisteren en ons oog viel op deze film..ovso.
Niet echt bijzonder.. boeiend.
Maar toch best wel een leuk vermaak op deze zondagmiddag.
Ik had hem al eens eerder gezien in matige kwaliteit, maar deze keer de (japanse) DVD-rip gekeken met nederlandse ondertiteling.
Hij is & blijft briljant, alhoewel het niet de beste film is die Hayao Miyazaki heeft afgeleverd
Beetje Stephen King dag vandaag
Cidade de Deus (City of God)
wow...wat een coole film. Ik had al veel gehoord over deze film en heeft zelfs mijn hoge verwachtingen kunnen overtreffen. De film gaat over bende oorlogen in de favelas van Rio de Janeiro en is zeer geweldadig. Dat doet overigens geen afbreuk aan de film. De film is overigens gebaseerd op een waar gebeurt verhaal.
Taxi 3
Derde in de reeks taxi films van Luc Besson. Op zich is het verhaal niet heel anders als in vergelijking met de eerste 2 delen. Het blijft een leuke film ook al is ie minder dan de eerste 2. Leuk detail is het gastrolletje van Sylvester Stallone
Donnie Brasco
blijft toch zo'n geweldige film. Voor de 5e keer gezien en ik begin de film eigenlijk steeds beter te vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 30-04-2003 01:27]
Hele spannende zombie film.
Van te voren 3 trailers, waaronder:
Nieuwe trailer van The Matrix : Reloaded
Trailer van Kill Bill
Trailer van Bruce Almighty
Net in de sneak gezien. Best een goede horror-film. Een gezin verhuist van de VS naar Spanje. In hun nieuwe huis zijn een aantal dingen niet helemaal pluis. Klinkt natuurlijk erg cliche en dat is het eigenlijk ook. Maar in tegenstelling tot de meeste horror-films, wordt er de tijd genomen om de karakters uit te diepen. Het acteerwerk is niet altijd even overtuigend, maar acceptabel. Het einde is wel goed in ieder geval.
7.5
De trailer van The Matrix Reloaded was erg gaaf trouwes. Ik heb dus ook maar meteen 10 kaartjes gekocht voor de premiere op 15 mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |