abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9689797
Hopelijk leeft deze beste man nog, en uiteraard die andere 6

iller, father of a 4-year-old son and a 7-month-old daughter, joined the military just last summer to pay off student loans, according to his half-brother, Thomas Hershberger.

After shipping out, Miller on Sunday found himself one of five lost members of his unit, the 507th Maintenance Company based at Fort Bliss, Texas, to be captured by Iraqi troops.

Miller lived in Valley Center, Kansas, where he worked for a welding company before joining the Army and moving to Fort Bliss. His wife and children are now living in Park City, Kansas. They moved after Miller was deployed.

Miller's wife and children, said to be in seclusion, are not speaking to the news media. "This is just wiping her out," Rev. Ron Pracht -- the family pastor -- told The Associated Press.

The captured soldier's sister -- upon learning of her brother's fate -- told a Kansas television station, "It just tore me up inside, I mean, I didn't think it could be my brother, but it was. It was hard."

Hershberger -- who recognized his half-brother this week in a video broadcast on Iraqi TV -- said he "looked as good as possible."

"We are glad he wasn't killed," Hershberger said during an interview on CNN's "American Morning." "We hope he makes it back. We all love him and we hope he is treated humanely."

Hij heeft dus een zoontje en een dochtertje, ik hoop echt dat ze die krijgsgevangenen levend hebben gelaten

[Dit bericht is gewijzigd door NordCore op 10-04-2003 00:02]

We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
pi_9689853
In tegenstelling tot de Irakese dienstplichtigen was hij vrijwilliger.
En dan zijn er natuurlijk ook nog steeds geruchten over executies door de Amerikanen gepleegd.

Ik hoop dat deze jongeman, net als vele andere jongemannen, jongevrouwen, oude mannen, oude vrouwen, nog leeft en mag blijven leven.

Untill I awake - / - Elu Elensar
pi_9689887
quote:
[b]Op woensdag 9 april 2003 23:53 schreef Strijder het volgende:
In tegenstelling tot de Irakese dienstplichtigen was hij vrijwilliger.
En dan zijn er natuurlijk ook nog steeds geruchten over executies door de Amerikanen gepleegd.
Geruchten executies dat kan best zijn met je praatjes,maar dat heeft niks met deze jongeman temaken, ik hoop gewoon dat ze levend worden gered,maar ik betwijfel het.
We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
pi_9689921
quote:
Op woensdag 9 april 2003 23:56 schreef NordCore het volgende:

[..]

Geruchten executies dat kan best zijn met je praatjes,maar dat heeft niks met deze jongeman temaken, ik hoop gewoon dat ze levend worden gered,maar ik betwijfel het.

Hij heeft toch zelf het risico genomen ? Dat in tegenstelling tot duizenden irakezen die hun vader of man kwijt zijn. Toch zou het mooi zijn als die krijgsgevangenen nog leven.
pi_9689935
quote:
Op woensdag 9 april 2003 23:56 schreef NordCore het volgende:

[..]

Die jongedame ( Jessica Lynch ), lag in een ziekenhuis toen de Amerikanen haar kwamen 'bevrijden'.
Ze werd dus medisch behandeld, geeft op zijn minst goede hoop !
  donderdag 10 april 2003 @ 00:00:39 #6
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_9689965
quote:
Op woensdag 9 april 2003 23:50 schreef NordCore het volgende:

Hij heeft dus een zoontje en een dochtertje, ik hoop echt dat ze die gevangen levend hebben gelaten

Je hoopt dat ze zijn zoontje en dochtertje levend hebben gevangen ?
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_9689975
quote:
Op woensdag 9 april 2003 23:58 schreef Strijder het volgende:

[..]

Die jongedame ( Jessica Lynch ), lag in een ziekenhuis toen de Amerikanen haar kwamen 'bevrijden'.

Ja met 2 gebroken benen + 1 gebroken arm + paar schotwonden En ze hebben dat ziekenhuis wel degelijk doorzocht naar krijgsgevangenen, het ziekenhuis werd ook niet voor niks bewaakt door de Repu.. Garde. En dus omdat mensen zich vrijwillig aanmelden omdat ze geld nodig hebben omdat ze kinderen hebben of iets dergelijks maakt het niet uit of ze het levend redden? Het is immers maar een vrijwilliger. Ik weet wel zeker dat die vrouw al zowiezo niet wilde dat hij daarheen ging, hij heeft ook nog 2 kinderen.
pi_9689989
quote:
Op donderdag 10 april 2003 00:00 schreef Furby het volgende:

[..]

Je hoopt dat ze zijn zoontje en dochtertje levend hebben gevangen ?

Anders leer je ff lezen .
Carolyn Burnham: Uh, who's car is that out front?
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
pi_9690007
quote:
Op donderdag 10 april 2003 00:02 schreef KaAzKoP_ het volgende:

[..]

Anders leer je ff lezen .

Deed ie ook...

Waar zouden ze hem dan hebben gevangen gehouden?

Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_9690030
Waarom een topic openen voor één gevangen militair?
In een oorlog is zoveel meer persoonlijk leed.
De gedode Irakese burgers door amerikaanse bommen, de gedode vrouwen bij een misverstand tijdens een controle, de gedode journalisten, de militairen die omgekomen zijn tijdens de gevechten, allen waren zij offers, ingecalculeerde verliezen ten behoeve van de bevrijding van Irak.
Ik geloof echt niet dat Bush hier ook maar een moment wakker van zal liggen.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_9690048
Omdat deze jongeman me meteen aansprak bij het Nieuws, en ik dacht ik zal er even 1 toelichten, niet dat ik iets tegen die andere hebt maar ik wilde deze gewoon toelichten, het kon ook een andere zijn maakte weinig uit.
  donderdag 10 april 2003 @ 00:06:21 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9690059
quote:
Op donderdag 10 april 2003 00:04 schreef MaartenGrendel het volgende:
Waarom een topic openen voor één gevangen militair?
In een oorlog is zoveel meer persoonlijk leed.
De gedode Irakese burgers door amerikaanse bommen, de gedode vrouwen bij een misverstand tijdens een controle, de gedode journalisten, de militairen die omgekomen zijn tijdens de gevechten, allen waren zij offers, ingecalculeerde verliezen ten behoeve van de bevrijding van Irak.
Ik geloof echt niet dat Bush hier ook maar een moment wakker van zal liggen.
Precies, elk slachtoffer is er 1 teveel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_9690061
quote:
Op donderdag 10 april 2003 00:01 schreef NordCore het volgende:

[..]

Ja met 2 gebroken benen + 1 gebroken arm + paar schotwonden En ze hebben dat ziekenhuis wel degelijk doorzocht naar krijgsgevangenen, het ziekenhuis werd ook niet voor niks bewaakt door de Repu.. Garde. En dus omdat mensen zich vrijwillig aanmelden omdat ze geld nodig hebben omdat ze kinderen hebben of iets dergelijks maakt het niet uit of ze het levend redden? Het is immers maar een vrijwilliger. Ik weet wel zeker dat die vrouw al zowiezo niet wilde dat hij daarheen ging, hij heeft ook nog 2 kinderen.

Jij hebt mijn reactie niet goed gelezen.
Ik zei namelijk dat ik hoop dat niemand gewond, in shock raakt, gedood wordt, etc., in deze oorlog, dus ook niet die jongen over wie jij dit topic gestart hebt.
Die groep krijgsgevangenen werden pas krijgsgevangen na een vuurgevecht, lijkt mij logisch dat je dan gewond raakt ( mocht het zo zijn dat dit naderhand is gebeurd, dan wens ik de daders *censuur* toe, maar ze werd dus toch behandeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Strijder op 10-04-2003 00:08]

pi_9690076
quote:
Op donderdag 10 april 2003 00:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Precies, elk slachtoffer is er 1 teveel.

Maar om Saddam treuren we niet
  donderdag 10 april 2003 @ 00:09:02 #15
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_9690094
Ik vond het eigenlijk op zich wel grappig dat de eerste slachtoffers van de amerikanen van de kwik-fit brigade waren. Of ze leven of niet.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  donderdag 10 april 2003 @ 00:09:16 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9690097
quote:
Op donderdag 10 april 2003 00:07 schreef Kemania het volgende:

Maar om Saddam treuren we niet

Jij misschien niet, ik betreur elk slachtoffer aan elke zijde.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 10 april 2003 @ 00:09:53 #17
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9690106
quote:
Op woensdag 9 april 2003 23:50 schreef NordCore het volgende:
Hij heeft dus een zoontje en een dochtertje, ik hoop echt dat ze die krijgsgevangenen levend hebben gelaten
En die Iraakse dienstplichtigen dan? Die hebben ook zoons en dochters.
pi_9690120
Zij werd helemaal niet ''behandelt'' Ze lag daar gewoon in een bedje, omdat ze zo zwaar gewond was dat ze nergens anders heen kon, en aangezien ze het ziekenhuis hadden bezet was het niet zo raar dat ze daar lag. Immers zeiden ze ook dat ze er heel slecht toe was en dat ze daar gewoon ergens lag dood te gaan (duidt dus al op geen medische hulp) + 2 schotwonden, 2 gebroken benen en 1 gebroken arm, kan me niet voorstellen dat je jezelf zoveel pijn aandoet om niet gevangen te worden. Ik denk ook dat toen ze haar pakte dat ze wel degelijk grof geweld gebruikten. Maar mischien zien we dat nog ooit op een TV programma waar ze haar verhaal zal toelichten.
pi_9690134
quote:
Op donderdag 10 april 2003 00:10 schreef NordCore het volgende:
Zij werd helemaal niet ''behandelt'' Ze lag daar gewoon in een bedje, omdat ze zo zwaar gewond was dat ze nergens anders heen kon, en aangezien ze het ziekenhuis hadden bezet was het niet zo raar dat ze daar lag. Immers zeiden ze ook dat ze er heel slecht toe was en dat ze daar gewoon ergens lag dood te gaan (duidt dus al op geen medische hulp) + 2 schotwonden, 2 gebroken benen en 1 gebroken arm, kan me niet voorstellen dat je jezelf zoveel pijn aandoet om niet gevangen te worden. Ik denk ook dat toen ze haar pakte dat ze wel degelijk grof geweld gebruikten. Maar mischien zien we dat nog ooit op een TV programma waar ze haar verhaal zal toelichten.
Ik denk dat als ze haar in één of andere donkere vochtige cel hadden gegooid ze dood was gegaan.
pi_9690136
quote:
Op woensdag 9 april 2003 23:57 schreef gelly het volgende:
Hij heeft toch zelf het risico genomen ?
Oh dan maakt het niet uit natuurlijk.

Ik denk ook vaak aan die gasten en dames, ik vrees echter dat de Irakezen hun wraak op hen gekoeld hebben.

pi_9690137
quote:
Op donderdag 10 april 2003 00:09 schreef Farzin het volgende:

[..]

Lees nou eens eerst wat ik zei voordat je weer begint te posten. Je kan ook nooit iets goed zeggen ofzo he, altijd weer er iets bij betrekken zodat ik ga happen.
pi_9690139
quote:

[..]

Die nu moeten boeten voor de wandaden van papa.
Carolyn Burnham: Uh, who's car is that out front?
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
pi_9690148
quote:
Maar die konden zich overgeven.
pi_9690154
quote:
Op donderdag 10 april 2003 00:12 schreef KaAzKoP_ het volgende:

[..]

Die nu moeten boeten voor de wandaden van papa.

welke wandaden? Het verdedigen van je land tegen indringers? Het opvolgen van bevelen van hogerhand?
pi_9690155
quote:
Op donderdag 10 april 2003 00:11 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

Oh dan maakt het niet uit natuurlijk.

Ik denk ook vaak aan die gasten en dames, ik vrees echter dat de Irakezen hun wraak op hen gekoeld hebben.

Waarom quote je me half
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')