abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9678544
Doordat ik voor een off-topic discussie zorgde over sexualiteit in een ander topic, maak ik t goed door hier ff een nieuw topic over te openen

het geval is als volgt:

ik heb in een christelijk boekenwinkeltje een tijd geleden een boek gelezen over homosexualiteit. daarin werd uitgelegd dat homo zijn (zowel man als vrouw) slecht is, het werk van Satan en er stonden manieren in waarmee je weer hetero kan worden

mijn mening hierover is dat het belachelijk is dat dit soort boeken worden uitgegeven. die mensen die dit soort dingen schrijven durven hun oogkleppen gewoon niet af te doen en te accepteren dat er nou eenmaal homosexuelen zijn.

verder ging de discussie over dat je niet of wel aangeboren homofiel bent. als dat niét zo is, komt dat door de invloeden van media etc.

wat denken jullie?

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_9678608
of homofilie al dan niet aangeboren is weet ik niet, maar als je je er goed bij voelt....doen !

als christenen deze opvatting niet ondersteunen is dat hun goed recht...

[Dit bericht is gewijzigd door Viola_Holt op 09-04-2003 15:23]

fokschaap
pi_9678643
Ik denk dat hierover al tig topics zijn. .
pi_9678673
quote:
Op woensdag 9 april 2003 15:23 schreef DennisMoore het volgende:
Ik denk dat hierover al tig topics zijn. .
klopt, maar we hebben Watchman nog niet overtuigd ondanks al die topics !
fokschaap
pi_9678729
quote:
Op woensdag 9 april 2003 15:22 schreef Viola_Holt het volgende:
of homofilie al dan niet aangeboren is weet ik niet, maar als je je er goed bij voelt....doen !

als christenen deze opvatting niet ondersteunen is dat hun goed recht...

hun goed recht? misschien, zolang ze daarbij niet mensen in een hokje schuiven van: 'je bent niet homofiel, dat denk je alleen maar' of 'wordt maar hetero, want dat vindt God je beter' in die trend

en ik heb geen goed relevant topic hierover gevonden, die ook nog een beetje nieuw is iig

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_9678779
Dubbel, slotje.

Seks en geloof

Unox, the worst operating system.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')