abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9673480
Ongelooflijk!!!!!

Sinds halverweg november 2002 (!) ben ik bezig met het laten unlocken van gsm, bij dat h**rige O2

Eerste keer gebeld, ik wil graag mijn toestel laten unlocken. "gaan we regelen meneer, 30 daagjes wachten".

Prima!

50 daagjes later: "waar blijft mijn code?" ---------- "Had u er eentje aangevraagd dan??" "Sorry dat moet dan even opnieuw, 30 daagjes wachten".....

Vooruit dan maar, het kan de beste gebeuren..........

anderhalve maand later "waar blijven m'n codes??" ------------------ "Oh heeft u de brief niet gehad?? ik kan u de codes nu wel even geven, dan hoeft u niet op die brief te wachten" ------------- "Prima!"

Codes opgeschreven: ingetoetst volgens gebruiksaanwijzing O2, melding: 'niet toegstn' (m'n beeldscherm is niet zo groot

Ik bellen met O2 "mensen, de code werkt niet" --------------- "Tsja die melding kennen wij niet, moet u even met Ericsson bellen" (dit was overigens het derde gesprek met O2 nadat ik die code had gekregen en de eerste keer dat iemand zei: moet u met Ericsson bellen.......)

Ik met Ericsson bellen: probleem uitgelegd....... Nee daar kunnen wij niets mee, dat ligt aan uw provider.

Inmiddels nieuwe codes gekregen van O2 (na een hoop telefoontjes van 35ct/min. en ook die werkte niet natuurlijk! )

Laatste actie, een brief schrijven naar O2, waarin ik laat blijken dat ik pretty pissed ben, en hopen op een goede afloop (en een nieuwe telefoon van o2 )

O2

pi_9673561
Zwarte markt, doen ze het voor 15 eurootjes..
  woensdag 9 april 2003 @ 11:35:30 #3
18818 Beurlap
Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
pi_9673571
Dat unlocken moet je ook via de website van O2 doen... Werkte prima bij mij.
De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
pi_9673590
Gsmshop in Tilburg zo gepiept en waarschijnlijk een stuk goedkoper
  woensdag 9 april 2003 @ 11:36:34 #5
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_9673593
quote:
Op woensdag 9 april 2003 11:35 schreef bramdaman het volgende:
Utrecht 5
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  woensdag 9 april 2003 @ 11:37:31 #6
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9673607
Wie neemt er dan ook O2 neem dan KPN
  woensdag 9 april 2003 @ 11:37:43 #7
46248 Matty-bootganger
De verkeerde boot....
pi_9673614
Tja.. Dat is dan jou kl**te ervaring.. maar ik heb niks dan lof voor de mensen. Echt goeie service.. Mijn Nokia 6310i naar de gal.. software probleempje.. gelukkig had ik van o2 zo'n verzekering van 5 euro per maand afgesloten.. ik bellen.. komen we morgen de tel ophalen en krijgt u een leentoestel. Prima!
Vrijdag het leentoestel gekregen, vrijdagavond het leentoestel naar de gal.. Lekker.. Ik maandagochtend 9 uur gebeld.. 13:00 uur stond er iemand voor mijn neus om het leentoestel om te ruilen voor een andere.. Prima!
Na 1 week reparatie belde O2... Uw tel is klaar.. Mooi! Kunnen we die morgen komen bezorgen? ... Prima!
Ok het kost je dan 5 euro per maand.. maar dat heb ik er graag voor over.. O2
  woensdag 9 april 2003 @ 11:40:36 #8
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_9673678
Vreemd, ik heb echt nog noooooit problemen gehad met O2.
Sterker nog, mijn 2e abb van Voda gaat echt wel over naar O2.
In het bos daar zijn de ..........
pi_9674032
quote:
Op woensdag 9 april 2003 11:35 schreef bramdaman het volgende:
ja maar daar moet ik weer voor reizen, en daar wordt het niet voordeliger van...
pi_9674468
Ik heb ook nog nooit problemen met O2 gehad, sterker nog, als je ze nodig hebt bieden ze uitstekende hulp (mijn ervaringen dan he).

En als je je toestel wilt laten unlocken, je kunt het bijna overal doen. Niet alleen op de zwarte markt, ook op gewone markten. In R'dam is er zelfs een winkel die eraan doet (www.gsm-dokter.nl). Misschien die link zonder streepje, ben te lui om het te proberen.

Def

pi_9676161
ik heb o2 en ik heb het prima naar mn zin.

het heeft mn wel een week en 3 telefoontjes gekost om het gprs aan de gang te krijgen maar er waren een aantal mensen niet doordat het net in de kerstdagen viel,toen die mensen er wel waren was het probleem binnen 10 minuten verholpen.

en ik betaal maar 7,50 per maand aan vaste kosten,en bel je voor 0,15 per minuut....en ik ben zo'n kleine beller ik zit gewoon altijd onder de 20 euro per maand

ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_9682188
quote:
Op woensdag 9 april 2003 11:37 schreef Takemenow het volgende:
Wie neemt er dan ook O2 neem dan KPN
Ja en dan je eigen blauw betalen!
Heb nu 500 belminuten voor 12 euro bij kpn betaalde ik 20 euro voor 60 minuten, wilde meer belminuten, ik naar kpn, ja meneer dat kan, gaat het abo 80 euro per maand kosten, ja ik ben gek zeker, kan ik bij O2 bijna een jaar voor bellen voor dat bedrag!
Nog nooit problemen gehad met O2, werkt perfect overal dekking, nooit gezeik!
Vriend van me heeft kpn, verwacht je toch overal dekking ook in frankrijk, mooi niet hij kon niet bellen en ik met O2 wel!
pi_9682226
Oja was ik nog vergeten te zeggen, het unlocken heeft niks met je provider te maken, die zijn ook afhankelijk van de codes die hun van de fabrikant krijgen.
Werkt de code niet dan kunnen ze niet anders dan je naar de fabrikant verwijzen, dat weet ik van een kennis die bij siemens werkt,
pi_9682241
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:55 schreef Mystic het volgende:

[..]

Ja en dan je eigen blauw betalen!
Heb nu 500 belminuten voor 12 euro bij kpn betaalde ik 20 euro voor 60 minuten, wilde meer belminuten, ik naar kpn, ja meneer dat kan, gaat het abo 80 euro per maand kosten, ja ik ben gek zeker, kan ik bij O2 bijna een jaar voor bellen voor dat bedrag!
Nog nooit problemen gehad met O2, werkt perfect overal dekking, nooit gezeik!
Vriend van me heeft kpn, verwacht je toch overal dekking ook in frankrijk, mooi niet hij kon niet bellen en ik met O2 wel!

Ik weet niet bij wat voor winkels jij je zooi koopt maar als jij een KPN abotje van 20 euro had met 60 belminuten ben je toch echt heel hard genaaid want ik heb ook kpn maar dan voor 20 euro 120 minuten...
pi_9684839
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:59 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Ik weet niet bij wat voor winkels jij je zooi koopt maar als jij een KPN abotje van 20 euro had met 60 belminuten ben je toch echt heel hard genaaid want ik heb ook kpn maar dan voor 20 euro 120 minuten...

Dat is misschien nu, maar een jaar geleden niet.
Kijk maar is op www.hi.nl
Daar staat een hi profile 60/30 voor 19,50 euro dat houdt in 60 minuten bellen en 30 sms versturen, er staat nu wel bij dat de verkoop van dit abo nu stop gezet is. Waarom is mij een raadsel, maar een jaar geleden bestond die nog.

Nu is het goedkoopste een hi 20, die kost 20 euro en 100 minuten gratis.
Maar dat is nog steeds geen 12,5 euro!
Ter vergelijk zou ik dan komen in de 400 belminuten bundel 50 euro of de 700 minuten voor 80 euro.
Dan is die 12,5 euro voor 500 minuten die ik nu betaal toch echt niet duur!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')