abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9660305
mijn vriendin wil het liefst dat ik alijd bij haar ben, maar aangezien met mijn werk en de afstand die ik moet rijden om haar te kunnen zien is dat vaak moeilijk.
ook probeerd ze het voor elkaar te krijgen dat ik n hele goeie vriendin van me niet meer ga zien (jaloers)
ze wil ook niet dat ik hoger op ga in mijn werk omdat ze me dan minder ziet ( volgens haar)
wat zouden jullie doen ???
pi_9660318
droppen die handel..
je bent haar eigendom niet
Yo, Willie. Burn the cat
pi_9660326
OF:
Haar dumpen

OF:
Een rustigere baan zoeken

pi_9660327
Niet aan toegeven..
  dinsdag 8 april 2003 @ 17:11:00 #5
24822 Stimodrol
Appelflapjes
pi_9660345
samen gaan wonen..
pi_9660350
Haar laten werken en lekker thuis gaan zitten .
pi_9660351
Zeggen dat ze wat meer genoegen moet nemen met wat ze heeft. Je leeft niet alleen voor haar. Ik vind het nogal egoïstisch dat ze niet wil dat je hogerop komt omdat je haar dan minder vaak kunt zien. Zelfs samenwonende en getrouwde mensen zijn niet honderd procent van de tijd samen, ook zij hebben nog hun eigen dingen, en terecht.

Zij is degene die moet inzien dat ze onredelijk is.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_9660369
-edit-Onzin is een andere kant op

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-04-2003 21:21]

We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
pi_9660408
En nou svp haar kant van het verhaal. Je bent er zeker zo 1tje die haar wil zien als het jou uitkomt???
"You think you're big time!? You're gonna die big time!"
  dinsdag 8 april 2003 @ 17:14:41 #10
36566 Likkebeesie
qwert the bomb!
pi_9660413
Spreek af bij een mac tussen jullie plaatsen in.

seri:

Zorg dat 1 van jullie verhuist of is dat geen optie?

pi_9660421
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:12 schreef NordCore het volgende:
Neuken die handel!
Doei.

Praat met haar erover? Over wat jij denkt? Dat jij gewoon graag verder in het werk wil? En met die goede vriendin?

pi_9660445
-edit-nokken nu

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-04-2003 21:22]

pi_9660447
Zoals het nu is, is het denk wel goed. Want zo laat je haar lekker wachten. Dit klinkt heel slecht, maar het rare is, dat is misschien wel beter ook. Als zij niet helemaal 100% zeker weet dat jij van d'r houd, heeft zij nog het "jacht instinct". Ga jij wel ervoor zorgen dat je altijd bij d'r kan zijn dan heeft ze het vrouwelijke "jacht instinct" niet meer en weet ze dat ze aantrekkelijk is en jou zeker overwonnen heeft. Ja, dan gaat het gevoel opeens bij haar weg. Laat haar nou maar lekker ermee zitten, das denk best. Vaag he? Maar das wat ik denk.
  dinsdag 8 april 2003 @ 17:19:04 #14
45937 LeechJunkie
LeechJunkie lowez pr0n
pi_9660500
-edit-wegblijven hier met dit soort opmerkingen

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-04-2003 21:23]

[url=http://webmail.contagious.nl][b]webmail.contagious.nl[/b][/url] - no adds, no footers, no crapy shit (like twigger)[br][url=http://contagious.nl/breezersluts.php]breezersluts[/url] - [url=http://contagious.nl/christina.php]Christina Aguilera[/url]
  dinsdag 8 april 2003 @ 17:22:31 #15
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_9660587
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:14 schreef MissAlPacino het volgende:
En nou svp haar kant van het verhaal. Je bent er zeker zo 1tje die haar wil zien als het jou uitkomt???
Dit is een forum, je ziet altijd maar één kant van het verhaal. Dan kun je net zo goed niet meer reageren.

Ik vind het in elk geval wel onredelijk dat je niet hogerop zou mogen komen op je werk en dat je een bepaalde goede vriendin niet meer zou mogen zien.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 8 april 2003 @ 17:23:49 #16
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_9660617
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:22 schreef Angeles het volgende:

[..]

Dit is een forum, je ziet altijd maar één kant van het verhaal. Dan kun je net zo goed niet meer reageren.

Ik vind het in elk geval wel onredelijk dat je niet hogerop zou mogen komen op je werk en dat je een bepaalde goede vriendin niet meer zou mogen zien.

mee eens
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_9660665
Vertellen dat ze niet zo moet plakken, en anders dumpen.
Lambo of Rekt
  dinsdag 8 april 2003 @ 17:27:26 #18
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_9660697
samen oplossen: jij hogerop=meer geld
en zei niet zeiken: lijkt me makkelijk toch?

ik vind dat ze niet zo moet zeuren, als ik jou was zou ik hogerop gaan, misschien die goede vriendin wat minder zien, en je vriendin gerust stellen dat er echt niets is met die goede vriendin van je. Misschien met zn drieen iets doen ofzo?! dat je eigen vriendin je beter leert kennen.

ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
pi_9660710
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:22 schreef Angeles het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook wel mee eens maar zit me gewoon helemaal op te vreten bij de gedachte dat ze elkaar alleen zien als het hem uitkomt. Zo zie ik het nou eenmaal. Wel jammer dat de topic schrijver verder niet meer reageert.
"You think you're big time!? You're gonna die big time!"
  Voormalig Sport Koningin dinsdag 8 april 2003 @ 17:28:32 #20
35237 Nuongirl
pi_9660712
offtopic : Hebben de kleuters nu ook al de serieuse fora gevonden ?
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_9660769
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:09 schreef ff-sy het volgende:
ook probeerd ze het voor elkaar te krijgen dat ik n hele goeie vriendin van me niet meer ga zien (jaloers)
Wat is dat toch met die mensen die jaloers zijn op een goeie vriend/vriendin van...? Of kunnen die mensen vriendschap en het hebben van sex niet uit elkaar houden ofzow? In ieder geval zeker niet aan toegeven, een goeie vriendschap is in mijn ogen nog altijd belangrijker dan een liefdesrelatie...
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
  dinsdag 8 april 2003 @ 17:32:00 #22
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_9660781
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:28 schreef MissAlPacino het volgende:

Daar ben ik het ook wel mee eens maar zit me gewoon helemaal op te vreten bij de gedachte dat ze elkaar alleen zien als het hem uitkomt. Zo zie ik het nou eenmaal. Wel jammer dat de topic schrijver verder niet meer reageert.

Als dat zo is heb je gelijk en dan is dat niet leuk van hem, maar dat kunnen we dus niet weten. Het zou handig zijn als zij ook zou reageren, maar meestal gebeurt dat helaas niet.
  dinsdag 8 april 2003 @ 17:33:06 #23
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_9660808
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:31 schreef poebeertjuh het volgende:

In ieder geval zeker niet aan toegeven, een goeie vriendschap is in mijn ogen nog altijd belangrijker dan een liefdesrelatie...

Vind ik niet altijd opgaan, als een goede vriendin erg jaloers is en vindt dat ik het maar moet uitmaken met mijn vriend zou ik daar evenmin aan toegeven.

Ik vind meer dat je je niet moet laten dwingen om een vriendschap of een relatie op te geven, door wie dat ook is.

pi_9660841
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:26 schreef armageddon1981 het volgende:

[..]

Doe normaal zeg

idd eerst neuken die hap dan snijden
man neem niet alles serieus
[/quote]
Daarvoor ben je in het verkeerde forum, schijtbek.
pi_9660842
sorry dat ik nu pas reageer, het dus dus niet alleen van mijn kant , het is dus zo ik moet voor mijn werk binenn kort ook weer naar n evenement waar ze mee naar toe mag met me,en dus niet wil , wat dan
d'r is wel 1 ding die goeie vriendin is n ex van 5 jaar geleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')