Zij is degene die moet inzien dat ze onredelijk is.
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-04-2003 21:21]
seri:
Zorg dat 1 van jullie verhuist of is dat geen optie?
quote:Doei.
Op dinsdag 8 april 2003 17:12 schreef NordCore het volgende:
Neuken die handel!
Praat met haar erover? Over wat jij denkt? Dat jij gewoon graag verder in het werk wil? En met die goede vriendin?
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 08-04-2003 21:23]
quote:Dit is een forum, je ziet altijd maar één kant van het verhaal. Dan kun je net zo goed niet meer reageren.
Op dinsdag 8 april 2003 17:14 schreef MissAlPacino het volgende:
En nou svp haar kant van het verhaal. Je bent er zeker zo 1tje die haar wil zien als het jou uitkomt???
Ik vind het in elk geval wel onredelijk dat je niet hogerop zou mogen komen op je werk en dat je een bepaalde goede vriendin niet meer zou mogen zien.
quote:mee eens
Op dinsdag 8 april 2003 17:22 schreef Angeles het volgende:[..]
Dit is een forum, je ziet altijd maar één kant van het verhaal. Dan kun je net zo goed niet meer reageren.
Ik vind het in elk geval wel onredelijk dat je niet hogerop zou mogen komen op je werk en dat je een bepaalde goede vriendin niet meer zou mogen zien.
ik vind dat ze niet zo moet zeuren, als ik jou was zou ik hogerop gaan, misschien die goede vriendin wat minder zien, en je vriendin gerust stellen dat er echt niets is met die goede vriendin van je. Misschien met zn drieen iets doen ofzo?! dat je eigen vriendin je beter leert kennen.
quote:Daar ben ik het ook wel mee eens maar zit me gewoon helemaal op te vreten bij de gedachte dat ze elkaar alleen zien als het hem uitkomt. Zo zie ik het nou eenmaal. Wel jammer dat de topic schrijver verder niet meer reageert.
Op dinsdag 8 april 2003 17:22 schreef Angeles het volgende:[..]
Dit is een forum, je ziet altijd maar één kant van het verhaal. Dan kun je net zo goed niet meer reageren.
quote:Wat is dat toch met die mensen die jaloers zijn op een goeie vriend/vriendin van...? Of kunnen die mensen vriendschap en het hebben van sex niet uit elkaar houden ofzow? In ieder geval zeker niet aan toegeven, een goeie vriendschap is in mijn ogen nog altijd belangrijker dan een liefdesrelatie...
Op dinsdag 8 april 2003 17:09 schreef ff-sy het volgende:
ook probeerd ze het voor elkaar te krijgen dat ik n hele goeie vriendin van me niet meer ga zien (jaloers)
quote:Als dat zo is heb je gelijk en dan is dat niet leuk van hem, maar dat kunnen we dus niet weten. Het zou handig zijn als zij ook zou reageren, maar meestal gebeurt dat helaas niet.
Op dinsdag 8 april 2003 17:28 schreef MissAlPacino het volgende:Daar ben ik het ook wel mee eens maar zit me gewoon helemaal op te vreten bij de gedachte dat ze elkaar alleen zien als het hem uitkomt. Zo zie ik het nou eenmaal. Wel jammer dat de topic schrijver verder niet meer reageert.
quote:Vind ik niet altijd opgaan, als een goede vriendin erg jaloers is en vindt dat ik het maar moet uitmaken met mijn vriend zou ik daar evenmin aan toegeven.
Op dinsdag 8 april 2003 17:31 schreef poebeertjuh het volgende:In ieder geval zeker niet aan toegeven, een goeie vriendschap is in mijn ogen nog altijd belangrijker dan een liefdesrelatie...
Ik vind meer dat je je niet moet laten dwingen om een vriendschap of een relatie op te geven, door wie dat ook is.
quote:idd eerst neuken die hap dan snijden
Op dinsdag 8 april 2003 17:26 schreef armageddon1981 het volgende:[..]
Doe normaal zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |