quote:Als Paul Verhoeven er maar een film over maakt dan
Op maandag 7 april 2003 22:02 schreef El_Catalan het volgende:
.
Als er hier ooit een oorlog komt ga je al die mooie gevechtesvliegtuigjes van dichtbij zien bommen op je huis en kijken of je het dan allemaal nog zo leuk vind
quote:suuuure
Op maandag 7 april 2003 22:04 schreef DiGuru het volgende:
Ongeveer 3/4 van het vorige topic was slowchat en/of off-topic. Zou dat nu wat minder kunnen?Bvd.
quote:Die gast verdient geen graf. Lekker z'n lijk weg laten rotten! Zoals ie ook bij z'n slachtoffers deed
Op maandag 7 april 2003 22:04 schreef battlesickloner het volgende:
Dag Ali![]()
quote:Waar lees je dat (van mij)?
Op maandag 7 april 2003 22:05 schreef El_Catalan het volgende:
Jaja allemaal Pro-Amerikaans stoer hoor.
quote:Ja daar ben ik ook voor, maar ik ben nou weg, veel plezier nog El-Catalan
Op maandag 7 april 2003 22:04 schreef DiGuru het volgende:
Ongeveer 3/4 van het vorige topic was slowchat en/of off-topic. Zou dat nu wat minder kunnen?Bvd.
quote:Wat was het ? ik spuw op je graf? nou ik weet genoeg over jouw
Op maandag 7 april 2003 22:04 schreef battlesickloner het volgende:
Dag Ali![]()
quote:Hebben voorstanders eerder wel gedemonstreerd dan??
Op maandag 7 april 2003 20:29 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Precies, net zoals er nog nooit massaal gedemonstreerd is tegeneen regime dat verantwoordelijk is voor 4 miljoen gevluchte Irakezen, honderdduizenden doden bij gifgasaanvallen en bombardemanten tegen de eigen bevolking, en een excecutieroutine van 1500 opposanten per jaar.
Vredesbewegingen
over welke vrede hebben ze het eigenlijk ?
De zogenaamde humanitaire smoesjes die de VS nu gebruikt om aan te vallen slaan als een tang op een varken, want toen Sadam gifgas gebruikt op de Koerden gaf niemand een kik.Toen Videla in Argentinië hele volkstammen uitroeide gaf de VS geen kik.Toen de Nicaragua Contra\'s hele volkstammen in Nicaragua afslachtte gaf men ook geen kik.
quote:
Op maandag 7 april 2003 22:05 schreef El_Catalan het volgende:
Jaja allemaal Pro-Amerikaans stoer verstandig hoor.
quote:Jah zo heet ie hier
Op maandag 7 april 2003 22:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Chemical Ali klinkt ook wel cool
Ik zie het al gebeuren.... een Command & Conquer: Operation Iraqi Freedom waarin "Chemical Ali" moet worden afgemaakt in een van de missies
quote:Later.
Op maandag 7 april 2003 22:05 schreef SilverSpirit het volgende:[..]
Ja daar ben ik ook voor, maar ik ben nou weg, veel plezier nog El-Catalan
quote:De topictitel klopt niet zolang ik nog geen beelden van hem heb gezien is er niks zeker
Op maandag 7 april 2003 22:05 schreef SunChaser het volgende:[..]
Waar lees je dat (van mij)?
quote:wat dacht je ervan dat we dan met zijn allen in t leger zitten.. kunnen we ze gezamelijk terugkoppen
--------------------------------------------------------------------------------
Op maandag 7 april 2003 22:02 schreef El_Catalan het volgende:
.
Als er hier ooit een oorlog komt ga je al die mooie gevechtesvliegtuigjes van dichtbij zien bommen op je huis en kijken of je het dan allemaal nog zo leuk vind
--------------------------------------------------------------------------------
quote:Dit kon ik niet laten.
Op maandag 7 april 2003 22:06 schreef schatje het volgende:[..]
Hebben voorstanders eerder wel gedemonstreerd dan??
De zogenaamde humanitaire smoesjes die de VS nu gebruikt om aan te vallen slaan als een tang op een varken, want toen Sadam gifgas gebruikt op de Koerden gaf niemand een kik.Toen Videla in Argentinië hele volkstammen uitroeide gaf de VS geen kik.Toen de Nicaragua Contra\'s hele volkstammen in Nicaragua afslachtte gaf men ook geen kik.
quote:Ja, hoop doet leven he Catalan
Op maandag 7 april 2003 22:07 schreef El_Catalan het volgende:zolang ik nog geen beelden van hem heb gezien is er niks zeker
maar dat is way off-topic.
Waarom hier geen slowchat? moet toch kunnen daar is dit wel zo'n beetje 'het' topic voor
quote:Je zal morgen wel een rouwbrief in je brievenbus ontvangen schat ik zo.
Op maandag 7 april 2003 22:07 schreef El_Catalan het volgende:[..]
De topictitel klopt niet zolang ik nog geen beelden van hem heb gezien is er niks zeker
quote:Laat maar zitten man ga geen discusie bouwen om een topic naam
Op maandag 7 april 2003 22:08 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, hoop doet leven he Catalan
quote:kun je nagaan zeg.. toen was de VN al zon praatgroep.. nu doen de yankees eindelijk iets behalve praten is t weer niet goed.. ik stel voor dat USA zich terugtrekt en de dictators het groene licht geeft om iedere burger die ze maar willen te doden. Ja! lang leve de vrede. (de VN lult toch alleen maar)
Op maandag 7 april 2003 22:06 schreef schatje het volgende:[..]
Hebben voorstanders eerder wel gedemonstreerd dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |