abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 april 2003 @ 14:30:13 #1
37740 plukje84
pluk de dag
pi_9635440
Ik wil graag samenwonen, omdat ik dan lekker vrijheid heb. Mar mijn vriend wil dat niet vanwege zijn privacy zegt ie. Moet ik dat accepteren? hij wil ook alles van mij weten, dus ik ook van hem vind ik... het is toch niet zo gek dat ik bij hem wil? dus dan moet hij wat voor over hebben vinnik. Ik denk er over het uit te maken, ik heb al zoveel voor hem over als hij dat niet eens wil..
  maandag 7 april 2003 @ 14:33:34 #2
20814 C_ZAR
field commander C_ZAR
pi_9635518
quote:
Ik wil graag samenwonen, omdat ik dan lekker vrijheid heb.
huh

Waarom ga je dan niet op jezelf ?

work - buy - consume - die [br] Love me or leave me, then let be me lonely
pi_9635519
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:30 schreef plukje84 het volgende:
Ik wil graag samenwonen, omdat ik dan lekker vrijheid heb. Mar mijn vriend wil dat niet vanwege zijn privacy zegt ie. Moet ik dat accepteren? hij wil ook alles van mij weten, dus ik ook van hem vind ik... het is toch niet zo gek dat ik bij hem wil? dus dan moet hij wat voor over hebben vinnik. Ik denk er over het uit te maken, ik heb al zoveel voor hem over als hij dat niet eens wil..
Uitmaken omdat hij niet wil samenwonen? Wat voor relatie is dit dan?? Denk na.
Lambo of Rekt
pi_9635532
quote:
als hij dat niet eens wil..
je denkt er wel erg gemakkelijk over he?
Let me tell you something, bendeco. You pull any your crazy shit with
us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you
and stick it up your ass and pull the fucking trigger til it goes "click".
pi_9635546
quote:
Veel mannen vinden "samenwonen" een heikel punt, het gevoel vrijheid/privacy kwijt te raken, geef hem wat tijd..
FTW!
pi_9635554
quote:
Ik wil graag samenwonen, omdat ik dan lekker vrijheid heb. Mar mijn vriend wil dat niet vanwege zijn privacy zegt ie.

>>>je vriend is bang dat hij zijn juist kwijt raakt. (dat is een hele grote angst van mannen/jongens.

Moet ik dat accepteren? hij wil ook alles van mij weten, dus ik ook van hem vind ik... het is toch niet zo gek dat ik bij hem wil? dus dan moet hij wat voor over hebben vinnik.

>>> hoe lang kennen jullie mekaar eigenlijk half jaar of zo?

Ik denk er over het uit te maken, ik heb al zoveel voor hem over als hij dat niet eens wil..

samenwonen is ook geen kleine stap die je maakt. mischien heeft hij er tijd voor nodig? hoe heb je het voorgesteld?: hey lieverd ik heb een leuk huisje gezien, volgende week is het vrij en kunnen we er in"?

als je daarom al aan uitmaken denkt heb je niet echt een super relatie

pi_9635559
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Uitmaken omdat hij niet wil samenwonen? Wat voor relatie is dit dan?? Denk na.

-edit- na 2 keer GOED lezen snap ik 'em ook, sorry

[Dit bericht is gewijzigd door Prins-Punika op 07-04-2003 14:36]

FTW!
pi_9635569
Meisje, je bent 18, ga eerst maar eens zelfstandig leren wonen zou ik zeggen...
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_9635570
beetje sneu dat je 't daarom uit wil maken ...
best triest zelfs ...
  maandag 7 april 2003 @ 14:35:43 #10
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_9635572
Uh, samenwonen is wel even iets anders dan naar de film gaan hoor..

Kan me best voorstellen dat ie er nog niet klaar voor is, da's heel normaal.

Edit:
Oh, en misschien moet je er eens over nadenken hoe je zelf nou in die relatie staat als je hioer niet eens normaal over kunt praten zonder aan te komen met "ik ga het uitmaken".

Volgens mij is het zelfs heel slim als jullie maar *niet* gaan samenwonen (als je er zo makkelijk over denkt om het uit te maken).

zzz
pi_9635599
Na het zien van je vorige topics kan ik niets meer dan begrip opbrengen voor de jongen dat hij niet met je wil samenwonen
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  maandag 7 april 2003 @ 14:37:18 #12
33580 Ben_Hur
"zal ik u doorverbinden?&
pi_9635601
Hoe lang hebben jullie al een relatie dan? Als het nog niet zo heel lang is kan ik me voorstellen dat je vriend daar nog niet aan toe is. In dat geval zal je hem gewoon wat meer tijd moeten gunnen, als je echt zo gek op hem bent. Hoezo vergroot samenwonen trouwens je vrijheid, woon je nog bij je ouders of zo? Als dat je voornaamste reden is om te gaan samenwonen kun je misschien wel een kamer/appartement voor jezelf zoeken. Ik denk trouwens dat samenwonen om meer vrijheid te hebben sowieso een verkeerde basis is, je moet gaan samenwonen omdat je gek op elkaar bent en veel tijd met elkaar wil doorbrengen.
Life is hard, but so am I. You better give me something, so I don't die
pi_9635603
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:35 schreef Prins-Punika het volgende:

[..]

Denk zelf na

Ohnee, uitmaken omdat meneer niet wil samen wonen is natuurlijk de gewoonste zaak van de wereld....

1 woord daarvoor : Butt-relatie

Lambo of Rekt
pi_9635613
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:34 schreef Prins-Punika het volgende:

[..]

Veel mannen vinden "samenwonen" een heikel punt, het gevoel vrijheid/privacy kwijt te raken, geef hem wat tijd..

helemaal mee eens. is zoiets als met je kloten tussen een bankschroef zitten en een sepast die de aandraaistang vast houd zo'n gevoel heb je dan als je vriendin zoiets voorsteld (ik wel althans)
pi_9635623
Samenwonen doe je met zijn tweeen neit in je eentje,a ls 1 van de 2 niet wil heeft de ander dat maar te accepteren.

Maar als je het dan al meteen wilt uitmaken heb je niet echt een supergezonde relatie lijkt me. Ik vind het zelfs een belachelijk argument.

<edit>En na het lezen van je andere topics neem ik dit niet eens meer serieus.</edit>

[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 07-04-2003 14:39]

pi_9635645
Het kloongehalte van dit topic spat er gewoon vanaf. Even mijn ogen beschermen
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_9635649
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ohnee, uitmaken omdat meneer niet wil samen wonen is natuurlijk de gewoonste zaak van de wereld....

1 woord daarvoor : Butt-relatie

I...have...edited..my..reply....read..it..wrong..sorry..i...said...

FTW!
pi_9635670
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:37 schreef Peregrijn het volgende:
Na het zien van je vorige topics kan ik niets meer dan begrip opbrengen voor de jongen dat hij niet met je wil samenwonen
True true, wat een zeur
FTW!
  maandag 7 april 2003 @ 14:40:34 #19
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9635676
Haha.. bij mij is het net andersom.. ik wil wel.. maar zij stelt het steeds uit.. Ze zegt steeds dat ze haar school wil afmaken.. LOL.. die heeft ze vorige week afgemaakt.. dus ik geloof dat het eraan zit te komen

We hebben trouwens nu 3 jaar en 7 maanden verkering..

pi_9635682
Je kan anders altijd nog opjezelf gaan als je zo graag 't huis uitwil. Is hij niet klaar voor samenwonen, probeer het dan te respecteren.

Mischien gaat het 'm niet om privacy want dat vindt ik wel een wat "vreemde" reden als hij idd jou wel met vragen bestookt. Samen wonen zie ik zelf al als een stap voor -en en das wel beangstigend voor veel mensen (incl myself)

Zelfs met de guldenmiddenweg kan je nog twee kanten uit.
pi_9635691
Haha, sjee die andere topics van haar slaan werkelijk alles. Ben benieuwd wie hier achter zit zeg, want dit is werkelijk te triest voor woorden..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 7 april 2003 @ 14:41:25 #23
51992 Titmeister
All tits are mine!!
pi_9635693
Als ik een tijdje een relatie heb dan wil ik graag samenwonen.
Maar echt niet op 18 jarige leeftijd.
The titmeister heeft alle tieten al een keer gehad.
pi_9635698
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:37 schreef Peregrijn het volgende:
Welke auto wil je dat je vriend heeft?
Hoeveel geld verdient je vriend?
Jongens zonder geld..

Dit soort topic bedoel je??
Sorrie hoor, maar ik vind je een uitschot gedrocht van de maatschappij, plukje... nomather wat voor lompe reacties hierop komen, ik blijf erbij. Lees die topics maar is

Lambo of Rekt
  maandag 7 april 2003 @ 14:41:39 #25
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9635700
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:41 schreef nozem het volgende:
Haha, sjee die andere topics van haar slaan werkelijk alles. Ben benieuwd wie hier achter zit zeg, want dit is werkelijk te triest voor woorden..
zie mijn post
Van wie is Plukje84?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')