quote:Te ver doorgeschoten, zelfs voor onzin, gaarne 300 punten naarboven bijstellen, dank je
Op maandag 7 april 2003 16:32 schreef Refragmental het volgende:[..]
Ik heb me eventjes tijdelijk naar jullie niveau verlaagd
quote:Zeg maar trouwens niet teveel over mijn Nederlands, dat van jou is namelijk echt gruwelijk slecht.
Op maandag 7 april 2003 16:27 schreef SilverSpirit het volgende:[..]
Je kunt je beter richten op het Nederlands dan op het Engels.
Maar goed, ontopic maar weer
quote:
Op maandag 7 april 2003 16:25 schreef SilverSpirit het volgende:[..]
Dat vliegveld is al een tietje gelede ingenomen. Maar er zijn nog verzetshaarden in Basra zelf volgens de Britten.
Nouja, ik stop nu, ik kan dit dramatisch laag niveau niet zo lang vol houden... duurt nog wel een tijdje voor ik net zo getrained ben als jullie
quote:
Op maandag 7 april 2003 16:36 schreef Refragmental het volgende:[..]
Zeg maar trouwens niet teveel over mijn Nederlands, dat van jou is namelijk echt gruwelijk slecht.
[..]
Nouja, ik stop nu, ik kan dit dramatisch laag niveau niet zo lang vol houden... duurt nog wel een tijdje voor ik net zo getrained ben als jullie
quote:Omdat hij ontzettend op zichzelf gericht is en erg veel negatieveaandacht vraagt.
Op maandag 7 april 2003 16:54 schreef schatje het volgende:
Waarom??
quote:en hij is imo het slachtoffer van positieve discriminatie, oftie daar zelf aan bij draagt weet ik niet..
Op maandag 7 april 2003 20:33 schreef Logician het volgende:[..]
Omdat hij ontzettend op zichzelf gericht is en erg veel negatieveaandacht vraagt.
Ik vind hem gewoon irritant (op Fok i.e.g).
quote:Omdat het een narcistisch eikeltje is wiens grootheidswaanzin alleen stand kan houden op een internetforum.
Op maandag 7 april 2003 16:54 schreef schatje het volgende:[..]
Waarom??
edit: typo
[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 08-04-2003 11:56]
quote:juist ja... en een egoist
Op dinsdag 8 april 2003 11:54 schreef Kwark het volgende:[..]
Omdat het een narcistisch eikeltje wiens grootheidswaanzin alleen stand kan houden op een internetforum.
quote:Jij bent? 20/21? En dan nog zo kinderachtig. Schaam je.
Op dinsdag 8 april 2003 11:56 schreef Nadientje het volgende:
zullen we een topic maken... noem 1 reden waarom GB stom iszal wel stormlooptopic worden
quote:ik moet toch ergens kinderachtig zijn
Op dinsdag 8 april 2003 11:58 schreef SilverSpirit het volgende:[..]
Jij bent? 20/21? En dan nog zo kinderachtig. Schaam je.
Ze komt lichtelijk achterbaks over en dat is geen goede eigenschap me dunkt.
quote:Jij moet vooral lullen over kinderachtig zijn zeg...
Op dinsdag 8 april 2003 11:56 schreef Nadientje het volgende:
zullen we een topic maken... noem 1 reden waarom GB stom iszal wel stormlooptopic worden
quote:Dit is best mooi omschreven
Op dinsdag 8 april 2003 11:54 schreef Kwark het volgende:[..]
Omdat het een narcistisch eikeltje is wiens grootheidswaanzin alleen stand kan houden op een internetforum.
edit: typo
quote:En ook erg untrue.
Op dinsdag 8 april 2003 12:00 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Dit is best mooi omschreven
Maargoed, makkelijk oordelen over mensen die je alleen via een forum kent.
quote:Je beoordeeld toch ook zijn presence en niet gb zelf.
Op dinsdag 8 april 2003 12:00 schreef Jarno het volgende:[..]
En ook erg untrue.
Maargoed, makkelijk oordelen over mensen die je alleen via een forum kent.
quote:Ik heb GB meerdere malen irl gezien, ik mail, we MSN'en. Ik probeer mensen niet te beoordelen via een forum. Iig, niet tot op het persoonlijke af.
Op dinsdag 8 april 2003 12:01 schreef Roonaan het volgende:[..]
Je beoordeeld toch ook zijn presence en niet gb zelf.
quote:Dat zeg ik toch. Je beoordeeld toch ook zijn voorkomen hier en niet GB als persoon zelf. Het lijkt me dat GB zelf dat onderscheid ook maakt.
Op dinsdag 8 april 2003 12:02 schreef Jarno het volgende:[..]
Ik heb GB meerdere malen irl gezien, ik mail, we MSN'en. Ik probeer mensen niet te beoordelen via een forum. Iig, niet tot op het persoonlijke af.
quote:laat nou maar... die mensen houden allemaal elkaar hand boven het hoofd...
Op dinsdag 8 april 2003 12:03 schreef Roonaan het volgende:[..]
Dat zeg ik toch. Je beoordeeld toch ook zijn voorkomen hier en niet GB als persoon zelf. Het lijkt me dat GB zelf dat onderscheid ook maakt.
ohja wil nog eentje toevoegen
Pjederdy
quote:Daar gaat dit topic toch over? Het lijkt me moeilijk iemand irl te beoordelen aan de hand van zn posts op het forum.
Op dinsdag 8 april 2003 12:02 schreef Jarno het volgende:[..]
Ik heb GB meerdere malen irl gezien, ik mail, we MSN'en. Ik probeer mensen niet te beoordelen via een forum. Iig, niet tot op het persoonlijke af.
quote:Maar de vraag was, wie vindt jij vervelend. Dat is wat anders als 'wie lijkt jou echt een enorme eikel IRL'.
Op dinsdag 8 april 2003 12:03 schreef Roonaan het volgende:[..]
Dat zeg ik toch. Je beoordeeld toch ook zijn voorkomen hier en niet GB als persoon zelf. Het lijkt me dat GB zelf dat onderscheid ook maakt.
quote:'Die' mensen?
Op dinsdag 8 april 2003 12:04 schreef Nadientje het volgende:[..]
laat nou maar... die mensen houden allemaal elkaar hand boven het hoofd...
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 12:04 schreef Nadientje het volgende:[..]
laat nou maar... die mensen houden allemaal elkaar hand boven het hoofd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |