[Dit bericht is gewijzigd door MisterJ.Lo op 05-04-2003 09:51]
V.
(ik ben serieus, weet het echt niet meer!)
quote:13 mei 2000/1 (weet jaartal niet meer
Op zaterdag 5 april 2003 10:16 schreef Argenta het volgende:
...zou het bij god niet meer weten, wanneer was dat ook al weer ?(ik ben serieus, weet het echt niet meer!)
quote:zit je je patat te eten, zie je allemaal huilende kinderen en ouders
Op zaterdag 5 april 2003 10:21 schreef T-Low het volgende:
Ik was patat aan het halen, toen zag ik het op de tv van de patatboer...
Zag het op de tv...
Genant modus
We dachten dat de Grolsch was ontploft (we wisten niet wat er aan de hand was) dus we zijn zo snel mogelijk naar een terrasje gerend om beide een halve liter Grolsch te bestellen.
Aniwaus, ik kwam er pas de volgende dag achter, ik was met mn vriendin leukere dingen aan het doen
quote:op een zaterdag
Op zaterdag 5 april 2003 11:48 schreef gieling.com het volgende:
Kwam net uit school, dacht ik.....
NL2 ging Live over naar Enschede, dus wij gingen Live over naar BBC2 en de BRT ... sindsdien kijken we altijd op die twee ... veel leuker commentaar
quote:Tssss.... dat was al weer een uurtje of 5 later dan dat het werkelijk gebeurde....!
Op zaterdag 5 april 2003 12:27 schreef generalist het volgende:
Songfestival kijken natuurlijk wat een vraag ...NL2 ging Live over naar Enschede, dus wij gingen Live over naar BBC2 en de BRT ... sindsdien kijken we altijd op die twee ... veel leuker commentaar
quote:Ja inderdaad ik weet het weer, het songfestival!
Op zaterdag 5 april 2003 12:27 schreef generalist het volgende:
Songfestival kijken natuurlijk wat een vraag ...NL2 ging Live over naar Enschede, dus wij gingen Live over naar BBC2 en de BRT ... sindsdien kijken we altijd op die twee ... veel leuker commentaar
quote:kwas thuis, met een vriend hadden we de grootste lol toen we gekke dingen aan het verzinnen waren voor onze website, daarna vertelde mijn moeder wat er gebeurd was en hebben we tv aangezet..
Op zaterdag 5 april 2003 11:51 schreef Echoes het volgende:
bij een vriend hadden we de grootste lol toen we gekke dingen aan het verzinnen waren voor onze website, daarna vertelde zijn moeder wat er gebeurd was en hebben we tv aangezet..
Natuurlijk realiseerde ik me op dat moment totaal niet wat voor verschrikkelijke gevolgen die ramp zou hebben.
quote:Patatje enschede?
Op zaterdag 5 april 2003 10:21 schreef T-Low het volgende:
Ik was patat aan het halen, toen zag ik het op de tv van de patatboer...
quote:Het station ligt hemelsbreed misschien 1 km van het rampgebied, zeker niet verder.
Op zaterdag 5 april 2003 10:03 schreef frankthetank het volgende:
Later bleek dat zelfs ramen van het gemeentegebouw bij het station het niet hadden overleefd, en dat was bijna 3 km verder!
quote:met een skaffa in je mond of nie ?!
Op maandag 7 april 2003 09:22 schreef Disher het volgende:
Ik was een relaxed weekendje weg met de boot...
quote:Niet eens... was bij mun ouwelui
Op maandag 7 april 2003 09:25 schreef H20 het volgende:[..]
met een skaffa in je mond of nie ?!
quote:ah, was nog voordat ik van jou een skaffmaster heb gemaakt ? kewl..
Op maandag 7 april 2003 09:26 schreef Disher het volgende:[..]
Niet eens... was bij mun ouwelui
en toen kon ik jou volges mij ook niet, dus dan is het impossible![]()
Maar ff ontopic.. ik zat thuis.. weet niet meer precies wat ik deed.
Me vader was jarig en we waren aan het barbequen in de tuin, mijn tante woont in Enschede en die was net weer naar huis gegaan. Totdat ze belde naar ons dat ze Enschede niet meer inkwam doordat er een vuurwerkfabriek was ontploft.
Mijn broertje (nogal idolaat van vuurwerk) zei: jeeeeeeeh vuurwerk
Me tante woonde er redelijk dichtbij, bij haar bleken ramen en haar serreramen te zijn gesprongen.
Ik was toen wel ff bang omdat 2 mensen die ik ken van internet in Enschede woonden. Toen bleek dat 1 van die jongens zijn hele huis was weggeblazen was niks meer van over. Dat is inmiddels mn exvriend maarja nu dwaal ik te ver af
quote:Rukken dus...
Op maandag 7 april 2003 09:28 schreef H20 het volgende:[..]
ah, was nog voordat ik van jou een skaffmaster heb gemaakt ? kewl..
Maar ff ontopic.. ik zat thuis.. weet niet meer precies wat ik deed.
Toen naar huis gegaan en opeens was het op het nieuws.
quote:Ik ook.
Op zaterdag 5 april 2003 11:51 schreef Tizmo het volgende:
ik was het songfestival aan het kijken
Zijn er meer van dit soort topics? 11 september 2001? Toen zat ik net even te werken en belde mijn broer dat ik toch maar even de TV aan zou moeten zetten omdat er wat raars gebeurd was.
6 mei 2002 was wel heel raar. Ik was in de trein terug naar huis (kwam net van mijn werk in het pittoreske Enschede), zat de krant wat door te lezen. Daar stonden nog die "Wil je Puin, stem dan Fortuyn" leuzen in. En dat 'ie misschien wel minister-president zou gaan worden. Toen kwam ik thuis "KUT! HEB BOTTOM GEMIST!" ... "Bottom? Dat hebben ze vandaag even overgeslagen...." ... "Hoezo?"
Had er nog niks van gehoord, bleek er opeens een politicus omgelegd te zijn.
Ik meen dat het al avond was, toen het gebeurde.
Vrij direct na de ramp werd er op het NOS journaal al wat over gezegd, en bekend was dat er ten minste 1 dode was gevallen. Maar er waren op dat moment nog geen tv - beelden beschikbaar en dus had ik geen voorstelling van de omvang van de ramp.
Ik geloof dat ik op het 8 uur journaal pas de eerste beelden zag.
Het was behoorlijk mooi weer en iedereen zat buiten, maar 1 iemand wilde even het journaal zien (om 6 uur 's avonds geloof ik) en die kwam vervolgens verschrikt naar buiten met het nieuws over de vuurwerkramp.
quote:Da's juist het leuke van dit topic, vrijwel iedereen weet dat nog. Hetzelfde waarschijnlijk met andere historische dingen, zoals de moord op Pim Fortuyn, de dood van prinses Diana (wordt vaak als voorbeeld van dit soort verschijnselen gebruikt IIRC), de crashes in het New York WTC, etc...
Op donderdag 10 april 2003 20:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dat ik het me nog herinner...
Of weet jij het echt alleen maar van 13 mei 2000?
quote:ik was aan het drinken met een stel vrienden.... daarna op stap (nog niks gehoord) en toen vervolgens weer naar huis. Flink aangeschioten, loop naar binnen zit m'n moeder daar..... "ooh...*hik* hoi.... hoest?"
Op dinsdag 15 april 2003 14:22 schreef Staaf het volgende:
Ik was op weg naar een familiefeestje in Duitsland.
en toen legde ze me uit wat er gebeurd was.
de volgende dag had ik het in de gaten
Zo boos was ik toch niet??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |