quote:Kwaken
Op zondag 6 april 2003 17:41 schreef Inspiration het volgende:[..]
Wat doet ie al die tijd
quote:Ik bedoel wat doet diegene die de inmiddelse welbekende eend dood wil hebben... je zou toch zeggen dat ie haast had
Op zondag 6 april 2003 17:44 schreef Miwe het volgende:[..]
Kwaken
quote:Veel kwaken, snachts vermoed ik..
Op zondag 6 april 2003 17:41 schreef Inspiration het volgende:[..]
Wat doet ie al die tijd
[ontopic]
Haal een zooi LSD ergens vandaan, doop er een brood in, en voer het aan het eendje, wederom moet de camera wel lopen bij deze actie.
quote:
Op zondag 6 april 2003 17:45 schreef jogy het volgende:[..]
Veel kwaken, snachts vermoed ik..
quote:
Op zondag 6 april 2003 17:45 schreef Inspiration het volgende:[..]
Ik bedoel wat doet diegene die de inmiddelse welbekende eend dood wil hebben... je zou toch zeggen dat ie haast had
quote:Ah.
Op zondag 6 april 2003 17:46 schreef Inspiration het volgende:[..]
[..]
Nagelbijten, lange nachten Fok!ken, veel weed roken, veel drank drinken, harde muziek aan, eeehhmm..
kweetnie
Ontopic: een wolvenklem met een stukje brood net onder de waterlijn plaatsen
quote:*proberen gaat*
Op vrijdag 4 april 2003 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wespen in de Magnetron stoppen
Dames en heren,
Ik kan u meedelen dat de eend niet meer is.
Na dagenlang geteisterd te zijn door het eendengekwaak heb ik gisteravond het woord bij de daad gevoegd. Maar met een simpel schepnetje kwam ik er niet: de eend zwom gewoon naar het midden van de sloot zodat ik er niet bij kon. Ik probeerde hem nog te lokken met brood, maar hij had 's nachts blijkbaar geen honger. Stukjes lood in het brood stoppen had dus ook geen zin, evenmin als een plas olie in het water gieten met een stuk brood in het midden zodat ik die kon aansteken als de eend toe zou happen. Dit werd moeilijker dan ik dacht. Gelukkig had Floyty een geniaal plan! Dat beest had geen honger, hij kwaakte omdat hij geil was! Dat was zijn zwakte! Daar zou ik hem op pakken! Zorgvuldig ben ik verschillende eendenvijvers afgeweest om veren van een vrouwtjeseend te verzamelen. Van papier-maché heb ik een holle vrouwtjeseend gemaakt:
de nepeend
Daarna heb ik 26 pond dynamiet gehaald en een eendenlokfluitje met het geluid: GEIL! Het dynamiet heb ik vastgetaped aan piepschuim en in de nepeend gedaan. Die avond heb ik me in het riet verstopt met de ontsteker en heb geduldig gewacht hoe de eend in de val zou lopen. Aanvankelijk was hij erg voorzichtig, maar toen ik eenmaal op het fluitje blies was dat zo voorbij. Opgehitst zwom hij naar de nep-eend, wilde erop klimmen en BOEM!!!
nachtfoto
Ik wil hierbij iedereen bedanken die mij de inspiratie heeft gegeven om een einde te maken aan mijn slapeloosheid. Vanavond kan ik weer rustig slapen!
sizzler
quote:Link deze ook eens in F&F, vinden ze vast wel leuk
Op donderdag 10 april 2003 19:51 schreef sizzler het volgende:
-knip-
.
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:48 schreef jogy het volgende:[..]
Link deze ook eens in F&F, vinden ze vast wel leuk
.
.
quote:Da's snel!
Op donderdag 10 april 2003 21:53 schreef SuperUli het volgende:[..]
.
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:54 schreef sizzler het volgende:[..]
Da's snel!
code:Dan gaat ie direct naar de post.http://forum.fok.nl/showtopic.php/297844/8/25#9704908
quote:Done. Dank je!
Op donderdag 10 april 2003 21:57 schreef SuperUli het volgende:
edit de link ff naarcode:Dan gaat ie direct naar de post.http://forum.fok.nl/showtopic.php/297844/8/25#9704908 .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |