abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11433600
ik vond het een geweldige film, ben gisteren geweest, het was echt onwijs druk, was ook zo uitverkocht, gelukkig hadden we gereserveerd.
Dat stukje met die nieuwslezer vond ik erg leuk, ook dat hij die vrouw op die boot moest interviewen haha... heb echt veel gelachen. Jammer dat het zo verschrikkelijk heet was in de zaal. Ik zat de hele tijd met Cineview aan het wapperen, het was echt stikheet. Voordat de bloopers begonnen was de helft van de zaal al weg, iedereen keek ze een beetje staand.
Het einde vond ik zo erg nog niet. Het is iets typisch aan amerikaanse films, en ik denk dat ik het gewend ben ofzo. Je leert er in ieder geval wel van hè?
  zondag 29 juni 2003 @ 21:41:39 #102
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_11452444
Ik heb hem gisteren ook gezien. Ook bij mij erg druk, maar dat mag de pret niet drukken.
Het eerste deel vond ik wel ontzettend cliché beginnen. Jim Carrey die geen gewoon persoon kan spelen. Zodra hij grappig gaat doen heb ik het idee van Heej, dat ken ik... Niets nieuws, altijd weer dat egocentrische mannetje dat met gekke bekken trekken niet arrogant probeert te lijken. Gelukkig had mevrouw J. Aniston bijna niet meer dan een bijrol, waardoor haar acteerprestaties ook in deze film vrijwel onopgemerkt blijven... Al vond ik dat orgasmestukje wel grappig.
God, Morgan Freeman vind ik wel fenomenaal. Die man vertolkt "god" zo goed, dat als er een god is hij er zo uit moet zien. Geweldig.

Ik vond de film een enorme tegenvaller. Flauwe voorspelbare humor, Jim Carrey vind ik maar een zielig mannetje en Jennifer Aniston moet maar lekker friends blijven doen, en vooral geen andere projecten.
Ik vind het op zich wel goed om te zien dat er ook realisten zijn in amerika, ik heb nog nooit een amerikaanse film gezien waar men zo met god werd omgegaan...

Maar, geen aanrader...

Action is the enemy of thoughts
  zondag 29 juni 2003 @ 22:55:24 #103
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_11454074
Wat al vaker is gezegd hier, ik ben vandaag geweest, heel erg druk. De zaal zat helemaal vol, maar ik vond het het 1e uur het leukst, met die nieuwslezer,was de beste scene naar mijn mening. Verder vond ik het moraal nogal zwaar voor een comedy. En typische Carrey koppen natuurlijk. Eigenlijk meer een huurfilm, maar ik heb me weer 2 uur vermaakt.
Back in business.
pi_11460295
quote:
Op zondag 29 juni 2003 21:41 schreef Reintje het volgende:
Ik heb hem gisteren ook gezien. Ook bij mij erg druk, maar dat mag de pret niet drukken.
Het eerste deel vond ik wel ontzettend cliché beginnen. Jim Carrey die geen gewoon persoon kan spelen. Zodra hij grappig gaat doen heb ik het idee van Heej, dat ken ik... Niets nieuws, altijd weer dat egocentrische mannetje dat met gekke bekken trekken niet arrogant probeert te lijken. Gelukkig had mevrouw J. Aniston bijna niet meer dan een bijrol, waardoor haar acteerprestaties ook in deze film vrijwel onopgemerkt blijven... Al vond ik dat orgasmestukje wel grappig.
God, Morgan Freeman vind ik wel fenomenaal. Die man vertolkt "god" zo goed, dat als er een god is hij er zo uit moet zien. Geweldig.

Ik vond de film een enorme tegenvaller. Flauwe voorspelbare humor, Jim Carrey vind ik maar een zielig mannetje en Jennifer Aniston moet maar lekker friends blijven doen, en vooral geen andere projecten.
Ik vind het op zich wel goed om te zien dat er ook realisten zijn in amerika, ik heb nog nooit een amerikaanse film gezien waar men zo met god werd omgegaan...

Maar, geen aanrader...

Geen topfilm, maar ook zeker niet zo slecht als jij 'm hier afschildert.
't Is gewoon een leuke comedy die je es gezien moet hebben als je van comedies houdt.
Comfortably numb
pi_11460460
reintje, hoe kom je aan je gevoelens jegens jim carrey? hoe kom je erbij dat ie arrogant of egoistisch is? of dat ie geen normaal persoon spelen kan, heb je the grinch niet gezien?

hoedanook...ook ik vond bruce almighty een beetje tegenvallen jammer genoeg. ik verwachtte iets met een edge. maar dat bleef uit. eigenlijk werkte vrij weinig grappen voor me, de meeste vielen dood. en het viel me op hoe oud ie leek. hij's duidelijk ouder geworden, niet dat ie daarom niet meer grappig kan zijn, hoor. ik heb t volste vertrouwen dat jim weer ns een komedie maken zal waar ook ik weer hard om lachen kan.

pi_11464281
Mja, de Ace Ventura/Dumb and Dumber era is voorbij, en dat merk je ergens wel. Heb hem gisteravond gezien, het eerste uur voor de pauze is idd het best. Daarna valt het dood en zoveel grappen zitten er niet eens meer in. Jammer dat het begin altijd zo sterk is en later niet meer dan "grappig..." is.

Naja, was wel weer een leuke film. Niet JC's best.

pi_11464348
Verder 2 thumbs up voor Morgan "God" Freeman. Zo hoort God er ook uit te zien. Achter mij zaten 2 boeren gelijk weer te zeiken dat ze "geen nikker uit hadden moeten kiezen" maar ach... dat heb je altijd weer he.
pi_11464404
Leuke film, maar van mij had ie nog wel wat grappiger gemogen. Verder wel puik acteerwerk, maar Carrey zelf was zeker niet op zijn best. Een 7.
pi_11465677
Leuke film, maar ik heb de echte "bescheurmomenten" gemist.

Trouwens, in de trailers heb ik een stukje gezien waarin Bruce de BH van z'n vrouw dicht probeert te maken, en dat lukt hem niet enzo.

Dit stukje kwam niet in de film voor

pi_11465778
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:13 schreef Solomon het volgende:
Leuke film, maar ik heb de echte "bescheurmomenten" gemist.

Trouwens, in de trailers heb ik een stukje gezien waarin Bruce de BH van z'n vrouw dicht probeert te maken, en dat lukt hem niet enzo.

Dit stukje kwam niet in de film voor

Zo'n dingen gebeuren wel vaker. Vooral vroege trailers bevatten nog al eens scenes die de final cut niet halen.
  maandag 30 juni 2003 @ 16:28:24 #111
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_11465981
Ik had even een grappig gedachtengangetje nav deze film. Carrey speelt Bruce, een grappig figuur die eigenlijk liever serieus werk wilt doen. Als hij daartoe de kans krijgt door zijn goddelijke vermogens te gebruiken, komt hij uiteindelijk tot de conclusie dat hij helemaal geen serieus werk moet doen.

Ik zie hier een duidelijke parallel met de werkelijkheid, waarin Carrey ook altijd grappige rollen doet, af en toe een serieuze rol probeert (bijv: Truman Show) maar dat hij dat eigenlijk niet moet doen.

maandag 30 juni 2003 @ 19:26:17 #112
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_11469562
wie was die dame in de film waar hij 'per ongeluk' mee zoende? Die hem eigelijk zoende bedoel ik. Hoe heet ze in het echt?
I'm running out of time
  maandag 30 juni 2003 @ 19:30:40 #113
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11469683
Tijdens die Soep scené in dat Café lag ik ergens onder me stoel van het lachen !

Top-Film

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_11470196
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:26 schreef MrAbagnale het volgende:
wie was die dame in de film waar hij 'per ongeluk' mee zoende? Die hem eigelijk zoende bedoel ik. Hoe heet ze in het echt?
ff kijken

---------------edit----------------

Catherine Bell

[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 30-06-2003 19:59]

pi_11471000
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:52 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

ff kijken

---------------edit----------------

Catherine Bell

[afbeelding]

Die van JAG.
  maandag 30 juni 2003 @ 21:15:57 #116
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_11472362
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:26 schreef MrAbagnale het volgende:
Das die Muts uit JAG

Vond het een leuke film voor dat stukje met die nieuws lezer

alleen einde beetje standaard

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_11474926
Ik vond er niet veel aan. Veel standaard grappen en het einde was helemaal crap. Oja het enige gedeelte dat ik wel hilarisch vond, was dat stukje met die nieuwspresentator.
pi_11475083
Heeeeele leuke film, erg vaak dubbel gelegen, alleen helaas veel grapjes kende ik al uit de reclame en stukjes van tv. Maar er bleven wel hele leuke scenes over die ik nog niet had gezien, zoals met die nieuwspresentator of met dat aapje. Zelfs Jennifer Aniston was niet eens irritant in deze film
  dinsdag 1 juli 2003 @ 01:03:41 #119
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_11478520
Dat van die nieuwspresentator zat wel in de trailer.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_11479541
Dat ie met dat parapluutje live op het nieuws totaal lomp staat te doen... dat vind ik het beste stukje... en iets wat echt alleen hij kan doen en op de tweede plek die andere nieuwslezer...

ik zal die Carrey nooit in een serieuze rol kunnen zien, zelfs dan zou ik in de lach schieten omdat ik denk aan de bekken die hij zou kunnen trekken...

dinsdag 1 juli 2003 @ 12:31:00 #121
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_11484327
Ik houd eigenlijk niet van Jim Carrey, maar ik vond de film toch wel aardig. Heb hem gedownload (de prijs van een bioscoopkaartje was het dan weer niet waard ).

Vond die zwerver met zijn teksten wel aardig. Vooral "What he said"

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_11484543
Ik vond em wel erg op Liar Liar lijken. Zelfde soort problemen waar Jim C. te laat achter komt (= relatieproblemen).
Die gekke bekken waren trouwens wel fantastisch
Heeft iemand de bloopers na de aftiteling nog gezien, die waen pas zwaar relaxed!!!
  dinsdag 1 juli 2003 @ 13:14:45 #123
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_11485211
Ik heb hem gisteren gezien en ik vond hem erg leuk .

Alleen heb ik de eerste 5 minuten gemist . De kassa's bij de bios voor het eten & drinken waren stuk en ze moesten alles uit het hoofd rekenen (had dan niemand aan rekenmachientjes gedacht ). Dus de rijen werden erg lang. Uiteindelijk waren we aan de beurt en toen we de zaal inkwamen was de film al begonnen. Wij hoorden iedereen al lachen, maar wij waren aan het lopen.

Het erge was: wij zaten in het midden van het midden in de zaal . Dus wij liepen voor iedereen zijn beeld: sorry daarvoor .

Maar ik vond de film .

There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 13:17:39 #124
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_11485287
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:42 schreef _Michael_Jackson_ het volgende:
Ik vond em wel erg op Liar Liar lijken. Zelfde soort problemen waar Jim C. te laat achter komt (= relatieproblemen).
Die gekke bekken waren trouwens wel fantastisch
Heeft iemand de bloopers na de aftiteling nog gezien, die waen pas zwaar relaxed!!!
Die waren inderdaad erg cool. De halve zaal stond al op, maar ik wist dat er bloopers kwamen. Toen kwamen die bloopers en toen bleef de iedereen die al stond aan de zijkant staan .
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 13:18:31 #125
30560 2Mini
Official Logo
pi_11485305
Gister gezien.. wel een leuke film
Camera 1... 1!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')