Ik vond de film een enorme tegenvaller. Flauwe voorspelbare humor, Jim Carrey vind ik maar een zielig mannetje en Jennifer Aniston moet maar lekker friends blijven doen, en vooral geen andere projecten.
Ik vind het op zich wel goed om te zien dat er ook realisten zijn in amerika, ik heb nog nooit een amerikaanse film gezien waar men zo met god werd omgegaan...
Maar, geen aanrader...
quote:Geen topfilm, maar ook zeker niet zo slecht als jij 'm hier afschildert.
Op zondag 29 juni 2003 21:41 schreef Reintje het volgende:
Ik heb hem gisteren ook gezien. Ook bij mij erg druk, maar dat mag de pret niet drukken.
Het eerste deel vond ik wel ontzettend cliché beginnen. Jim Carrey die geen gewoon persoon kan spelen. Zodra hij grappig gaat doen heb ik het idee van Heej, dat ken ik... Niets nieuws, altijd weer dat egocentrische mannetje dat met gekke bekken trekken niet arrogant probeert te lijken. Gelukkig had mevrouw J. Aniston bijna niet meer dan een bijrol, waardoor haar acteerprestaties ook in deze film vrijwel onopgemerkt blijven... Al vond ik dat orgasmestukje wel grappig.
God, Morgan Freeman vind ik wel fenomenaal. Die man vertolkt "god" zo goed, dat als er een god is hij er zo uit moet zien. Geweldig.Ik vond de film een enorme tegenvaller. Flauwe voorspelbare humor, Jim Carrey vind ik maar een zielig mannetje en Jennifer Aniston moet maar lekker friends blijven doen, en vooral geen andere projecten.
Ik vind het op zich wel goed om te zien dat er ook realisten zijn in amerika, ik heb nog nooit een amerikaanse film gezien waar men zo met god werd omgegaan...Maar, geen aanrader...
hoedanook...ook ik vond bruce almighty een beetje tegenvallen jammer genoeg. ik verwachtte iets met een edge. maar dat bleef uit. eigenlijk werkte vrij weinig grappen voor me, de meeste vielen dood. en het viel me op hoe oud ie leek. hij's duidelijk ouder geworden, niet dat ie daarom niet meer grappig kan zijn, hoor. ik heb t volste vertrouwen dat jim weer ns een komedie maken zal waar ook ik weer hard om lachen kan.
Naja, was wel weer een leuke film. Niet JC's best.
Trouwens, in de trailers heb ik een stukje gezien waarin Bruce de BH van z'n vrouw dicht probeert te maken, en dat lukt hem niet enzo.
Dit stukje kwam niet in de film voor
quote:Zo'n dingen gebeuren wel vaker. Vooral vroege trailers bevatten nog al eens scenes die de final cut niet halen.
Op maandag 30 juni 2003 16:13 schreef Solomon het volgende:
Leuke film, maar ik heb de echte "bescheurmomenten" gemist.Trouwens, in de trailers heb ik een stukje gezien waarin Bruce de BH van z'n vrouw dicht probeert te maken, en dat lukt hem niet enzo.
Dit stukje kwam niet in de film voor
Ik zie hier een duidelijke parallel met de werkelijkheid, waarin Carrey ook altijd grappige rollen doet, af en toe een serieuze rol probeert (bijv: Truman Show) maar dat hij dat eigenlijk niet moet doen.
Top-Film
quote:ff kijken
Op maandag 30 juni 2003 19:26 schreef MrAbagnale het volgende:
wie was die dame in de film waar hij 'per ongeluk' mee zoende? Die hem eigelijk zoende bedoel ik. Hoe heet ze in het echt?
---------------edit----------------
Catherine Bell
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 30-06-2003 19:59]
quote:Die van JAG.
Op maandag 30 juni 2003 19:52 schreef Duiveltja het volgende:[..]
ff kijken
---------------edit----------------Catherine Bell
quote:Das die Muts uit JAG
Op maandag 30 juni 2003 19:26 schreef MrAbagnale het volgende:
wie was die dame in de film waar hij 'per ongeluk' mee zoende? Die hem eigelijk zoende bedoel ik. Hoe heet ze in het echt?
Vond het een leuke film voor dat stukje met die nieuws lezer
alleen einde beetje standaard
ik zal die Carrey nooit in een serieuze rol kunnen zien, zelfs dan zou ik in de lach schieten omdat ik denk aan de bekken die hij zou kunnen trekken...
Vond die zwerver met zijn teksten wel aardig. Vooral "What he said"
Alleen heb ik de eerste 5 minuten gemist . De kassa's bij de bios voor het eten & drinken waren stuk en ze moesten alles uit het hoofd rekenen (had dan niemand aan rekenmachientjes gedacht
). Dus de rijen werden erg lang. Uiteindelijk waren we aan de beurt en toen we de zaal inkwamen was de film al begonnen. Wij hoorden iedereen al lachen, maar wij waren aan het lopen.
Het erge was: wij zaten in het midden van het midden in de zaal . Dus wij liepen voor iedereen zijn beeld: sorry daarvoor
.
Maar ik vond de film .
quote:Die waren inderdaad erg cool. De halve zaal stond al op, maar ik wist dat er bloopers kwamen. Toen kwamen die bloopers en toen bleef de iedereen die al stond aan de zijkant staan
Op dinsdag 1 juli 2003 12:42 schreef _Michael_Jackson_ het volgende:
Ik vond em wel erg op Liar Liar lijken. Zelfde soort problemen waar Jim C. te laat achter komt (= relatieproblemen).
Die gekke bekken waren trouwens wel fantastisch
Heeft iemand de bloopers na de aftiteling nog gezien, die waen pas zwaar relaxed!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |