ik heb wel netwerkontvangst, maar toch kan ik niet bellen
en de laatste 2 dagen geeft de telefoon steeds geen netwerk aan
volgens de iemand op een nieuwsgroep kan dit aan T-Mobile liggen omdat ze iets aan het netwerk veranderd hebben
zijn er hier nog meer die hier last van hebben???
quote:Ik zelf niet, maar een vriend van mij had precies het zelfde probleem.. ook met T-mobile. Hij kon ook niet gebeld worden. Toestel is nu teruggestuurd naar de fabriek. Ze schijnen het vaker te hebben met bepaalde netwerken..
Op vrijdag 4 april 2003 16:56 schreef mtv het volgende:
mijn t68i heeft de laatste tijd steeds problemenik heb wel netwerkontvangst, maar toch kan ik niet bellen
en de laatste 2 dagen geeft de telefoon steeds geen netwerk aanvolgens de iemand op een nieuwsgroep kan dit aan T-Mobile liggen omdat ze iets aan het netwerk veranderd hebben
zou een software update helpen???
ik heb versie R2E006
quote:Ik zou het niet weten. Ik denk het niet eerlijk gezegt, anders hadden ze hem niet terug hoeven sturen naar de fabriek natuurlijk. Maar niet geschoten is altijd mis.
Op vrijdag 4 april 2003 17:20 schreef mtv het volgende:
mijn tel. zit geen garantie op, dus ik weet nu niet meer wat of ik ermee aan moetzou een software update helpen???
ik heb versie R2E006
quote:Zelfde probleem gehad met t-mobile/t68i.
Op vrijdag 4 april 2003 16:56 schreef mtv het volgende:
mijn t68i heeft de laatste tijd steeds problemenik heb wel netwerkontvangst, maar toch kan ik niet bellen
en de laatste 2 dagen geeft de telefoon steeds geen netwerk aanvolgens de iemand op een nieuwsgroep kan dit aan T-Mobile liggen omdat ze iets aan het netwerk veranderd hebben
quote:het lijkt mij puur in de antenne ofzo te zitten. verbinding met netwerk maken gaat, maar bij een actie verdwijnt die verbinding
Op vrijdag 4 april 2003 19:55 schreef _asterix_ het volgende:
Zit met hetzelfde probleem en ken het nog van een aantal collega's...en dat is op het Vodafone netwerk..het ligt denk ik aan het toestel. Ik kan ook vaker geen verbinding krijgen met voicemail. Het toestel maakt gewoon geen verbinding met het netwerk.
Toch maar eens gaan uitzoeken wat het is......
quote:hmm, *turfje zet bij grijs
Op vrijdag 4 april 2003 20:09 schreef mtv het volgende:
ik heb een grijs toestel, dus dat val allen de blauwe gaat niet op
ook wel lekker handig als je niet kunt bellen
ik ben het nu helemaal zat
Dinsdag, 8 april 2003 - T-Mobile-abonnees kunnen problemen ondervinden als zij een Sony Ericsson T68i toestel hebben en proberen te bellen.
"In sommige gevallen kunnen ze geen toegang krijgen tot het netwerk, wat betekent dat ze niet kunnen bellen of gebeld worden", legt Henny van der Heijden van T-Mobile uit. "Het is in ieder geval geen probleem met de sim-kaart."
Het lastige is volgens hem dat de ene gebruiker er wel last van heeft en de andere niet. "Ook Sony Ericsson onderzoekt het probleem op dit moment." Hoeveel abonnees er in Nederland last van hebben, is onduidelijk.
Volgens T-Mobile ondervinden ook abonnees het Engelse Orange en het Amerikaanse AT&T, met het betreffende toestel, soms problemen.
maar wat gaan ze hier aan doen???
ik heb geen bon van mijn telefoon, maar vindt wel dat ze dit op moeten lossen
quote:ze onderzoeken het.. je zal op de uitslag moeten wachten ..:{
Op dinsdag 15 april 2003 23:29 schreef mtv het volgende:
dat was mij allemaal wel duidelijk
alhoewel ik het aan het begin van het jaar zo af en toe ook wel eens hadmaar wat gaan ze hier aan doen???
ik heb geen bon van mijn telefoon, maar vindt wel dat ze dit op moeten lossen
Heb m net 2 maandjes, totaal geen problemen mee gehad, sinds vorige week....
handmatig netwerk zoeken helpt ook helemaal niks
* TheGHunter t68i teruggooit in de richting van Belcompany
ook samsung heeft het probleem in gebieden waar het GPRS netwerk niet optimaal is!
quote:Software update
Op maandag 20 oktober 2003 11:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
het is idd een probleem, maar dat is met een software update verholpen, toestel of afgooien bij een servicepoint van SE of via de winkel laten terugsturen, kan ook buiten garantie kosteloos! bij servicepoint is het een half uurtje, opsturen (meestal) een week...ook samsung heeft het probleem in gebieden waar het GPRS netwerk niet optimaal is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |