Heeft iemand al ervaring met dat ding (vooral het buggy gedeelte): dat ding ziet er zo tenger uit dat ik me niet kan voorstellen dat je daar een peuter van 2 jaar in rondrijdt zonder onderdelen te verliezen (van de kinderwagen).
Opinies over / Ervaringen over of zon drie-in-een apparaat zijn ook welkom!
Wij hebben een maxicosi gekocht en toen een eenvoudige buggy.
Ik had wel graag zo'n trendy ding gehad, maar dat was gewoon het geld niet waard.
Zoek anders iets tweede hands.
Veel mensen moeten zo'n ding nou eenmaal weer kwijt als de kids te oud zijn.
quote:Dat snap ik, maar je moet je vooral niet blindstaren op 1 merk cq type.
Op vrijdag 4 april 2003 16:40 schreef MetalMessiah het volgende:
2e-hands is lastig want dat Bugaboo-kreng is volgens mij nog niet zo lang op de markt!
quote:Soortgelijken wel en ook verantwoorde merken
Op vrijdag 4 april 2003 16:40 schreef MetalMessiah het volgende:
2e-hands is lastig want dat Bugaboo-kreng is volgens mij nog niet zo lang op de markt!
Sowieso ben je bij een complete nieuwe wagen, dus incl alle dekentjes en parasolletjes etc wel een enorm bedrag kwijt.
Of het het waard is, is aan jullie zelf te beslissen, bedankt ook goed waar je de wagen zopal gaat gebruiken, wil je er bv ook mee joggen .
Op zich is een wagen die licht en goed inklapbaar is een uitkomst als je regelmatig op pad gaat ( met de auto,bus etc).
Dat is inderdaad een vrij duur ding, ook zo'n 750 euro. Ik denk dat je je moet afvragen hoe vaak en waar je de wagen gaat gebruiken. Ga je veel wandelen? Of juist vaker met de auto?
Wij hebben ook gekeken naar de Bugaboo Frog maar we hebben hem toch niet gedaan. Hij was net ietsje duurder dan de Quinny en had heel weinig ruimte onderin wat ikzelf niet zo handig vond. Ook kon je het stuur niet verstellen en bij de Quinny wel.
We hebben de wagen gekregen. Als we zelf een wagen hadden moeten aanschaffen was het misschien een goedkopere versie geweest.
Maar hij is het geld wel dubbel en dwars waard! Hij veert heerlijk mee, je kan er bijna elke bocht mee maken en je kind zit er ook heerlijk in!
Ik zou gewoon eens rondjes gaan rijden in een babyspeciaalzaak. En niet te snel beslissen.
Succes. Want het is nog best ingewikkeld met al die verschillende modellen en prijzen.
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 04-04-2003 19:26]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |