Heb nu de CD "Enter the Wu-Tang" besteld, die wilde ik altijd nog een keer hebben, was nu maar 9,99 euro.
Ik heb vandeweek ook een verzamelaar van Death Row gekocht. Voor hetzelfde bedrag maar dan een dubbelaar.
Ik ga zometeen weer effe verder kijken want je kan ze ook via internet aanschaffen.
Zijn er nog meer fokkers die pas geleden nog goede muziek gekocht hebben in de uitverkoop?
Ja, zelfs bij de FRS kan het enigszins goedkoop zijn.
quote:Bij elkaar? voor 14euro bij Van Leest?
Op vrijdag 4 april 2003 16:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mag van Leest ook? Daar hebben ze namelijk Parachutes en A Rush Of Blood To The Head van Coldplay voor 14 euro!
veel cd's 7,99 per 2 7,50 p.s.
heb 2 cd's van QUEEN gekocht, Kane - So glad you made it
en Toto - Xx bij Mediamarkt voor 9,99 zo dat was um weer
quote:Nee, los van elkaar. Maar da's toch een hoop geld besparen, vond ik.
Op vrijdag 4 april 2003 16:30 schreef kezmania het volgende:
Bij elkaar? voor 14euro bij Van Leest?
Klinkt als een schier onmogelijke combi
quote:Tja, ik doe er normaal gesproken ook niet aan maar voor 9,99 kan ik bepaalde schijfjes toch niet laten liggen he. Mooi met hoesje erbij enzo.
Op vrijdag 4 april 2003 16:27 schreef greatgonzo het volgende:
iemand die nog cd's koopt, over uitstervend ras gesproken
Als ze alle CD's nou eens zo duur maken komt het nog wel goed met de platenindustrie.
Ik zie net dat er ook 2 CD's van Manu Chao bij zitten, helaas heb ik een tijdje terug alle goede nummers zelf al gebrand.
Ik was daar al zeker een jaar niet geweest, maar ging toch tevreden buiten.
quote:idd, ik heb gisteren Hullabaloo van Muse voor 14,99 bij van leest gekocht
Op vrijdag 4 april 2003 16:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mag van Leest ook? Daar hebben ze namelijk Parachutes en A Rush Of Blood To The Head van Coldplay voor 14 euro!
hoop junk, maar ook veel leuks. zonder hoesje dat wel, in plastic case.
waar ? : in heerhugowaard winkelcentrum.
beide bij frs
volgens mij houden ze daar op met het verkopen van cd's
bijna alles is in de aanbieding
quote:Kheb gekeken voor de cd van the Living End, maar helaas, ze hadden hem niet...
Op vrijdag 4 april 2003 16:26 schreef =HellFire= het volgende:
Een live cd van No Use For A Name voor 9 euro.
En The Living End - Roll on voor 10 euro.Ja, zelfs bij de FRS kan het enigszins goedkoop zijn.
quote:Da's inderdaad het enige wat je kunt doen daar. In de loop der jaren hebben ze meer dan genoeg aan mij verdiend. Soms hebben ze leuke aanbiedingen, hoewel het meeste niet in de genres valt waar ik naar op zoek ben. Wat dat betreft kan ik dan beter naar een kleine platenzaak gaan en daar dezelfde CD voor een lager bedrag kopen.
Op vrijdag 4 april 2003 17:34 schreef methodmich het volgende:
Dat soort zielloze zaken moet je inderdaad op deze manier aanpakken. Aanbiedingen wegkapen, verder niks.
quote:14 euro voor een album noem ik full-price. Dat jij gewend bent aan 22 euro is jouw fout. Ga eens naar alternatieve cd-zaken. Bij de grote ketens word je gewoon keihard afgezet.
Op vrijdag 4 april 2003 16:34 schreef Tom_Tom- het volgende:Nee, los van elkaar. Maar da's toch een hoop geld besparen, vond ik.
Op het Waterlooplein zit 1 hele goede kraam propvol goedkope (wel vaak al wat oudere) cd's. Meestal met keurige doosjes en keurige hoesjes. Een tijdje geleden heb ik voor mijn vader (die een cd van Phil Collins wilde hebben) voor 7 euro Both sides of the story gekocht.
En dat is daar ook wel zo'n beetje de gemiddelde prijs.
Ps, je woont toch in Nijmegen?
Ga lekker naar Kroese!
quote:14 euro voor Coldplay is op zich wel goedkoop, ook bij zaken als Velvet, Plato en Sounds betaal je toch wel 18 euro voor die platen.
Op zondag 6 april 2003 15:53 schreef Stonehead het volgende:[..]
14 euro voor een album noem ik full-price. Dat jij gewend bent aan 22 euro is jouw fout. Ga eens naar alternatieve cd-zaken. Bij de grote ketens word je gewoon keihard afgezet.
quote:En wat voor winkels bedoel je dan met alternatieve cd-zaken?
Op zondag 6 april 2003 15:53 schreef Stonehead het volgende:
14 euro voor een album noem ik full-price. Dat jij gewend bent aan 22 euro is jouw fout. Ga eens naar alternatieve cd-zaken. Bij de grote ketens word je gewoon keihard afgezet.
quote:Kvond hem in Groningen notabene, vlakbij m'n stageadres.
Op zondag 6 april 2003 15:31 schreef putshady het volgende:[..]
Kheb gekeken voor de cd van the Living End, maar helaas, ze hadden hem niet...
Overigens gebruik ik nog steeds m'n CJP pas... dat wil zeggen, ik heb nog een ABN AMRO pasje waar het teken van CJP opstaat. And ... well... it gets them every time.
quote:Living End - Roll on bij Kroese voor ¤ 3,99
Op vrijdag 4 april 2003 16:26 schreef =HellFire= het volgende:
Een live cd van No Use For A Name voor 9 euro.
En The Living End - Roll on voor 10 euro.Ja, zelfs bij de FRS kan het enigszins goedkoop zijn.
Zeker de FRS is een grote boef! Van Leest die doet gewoon lekker mee (meeloper syndroom)
Om die redenen koop ik alleen nog maar bij de alto-shops (waar meestal wat lagere prijzen heersen) of komt het al-bekende alternatief de bocht om!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |