Hoi Pluisje , heb je nog 2 glazen ranja voor ons?
veel plezier daar
* Asschen_sukar mompelt: "ongeduldige type's tegenwoordig"
goh wat leuk
mag ik 1 ranja?
Dag dwergje, hier, een klein glaasje ranja met een rietje
ik zal uw daad onthouden, mocht u ooit dwergenbier willen moet u maar bij mij langskomen
* Dagobert hakkelt even als hij pluisje ziet. Zijn laatste ontmoeting was niet de meest vlekkeloze en al zullen haar herinneringen slechter zijn dan de zijne, Dagobert voelt zich er niet heel erg gemakkelijk bij.
Goedeavond pluisje.............euhm...... mag ik een glas van je overheerlijke ranja?
Uhm..
Tja...
Watte...kijk je vriendelijk...ben ik niet van je gewend
* pluisje houdt haar handjes stevig op haar alarmbelletje
Sorry...... ik weet het ook niet, maar ik ben veranderd. vraag me niet hoe.....
* Dagobert legt een hand op de hand die pluisje aan de alarmbel heeft,
Vertrouw me nou maar, het is echt zo
*loei loei loei* *tring tring tring*
oeps
*uit-knopje zoekt*
* elcastel trappelt al van blijdschap nu hij weet dat zijn vraag beantwoord kan worden
quote:Tattuuu Tatuuu... Hier is de FOk!Politie dan.. wat is er aan de hand.. is er ergens een boef.. die we kunnen vangen.. guusie trekt zijn waterpistool... eeeuuh... ik bedoel zijn geweer.. en gaat alvast rondkijken
Op dinsdag 15 juli 2003 23:37 schreef pluisje het volgende:
* pluisje schrok een beetje van Dagoberts hand...en heeft per ongeluk de alarmbel ingedrukt....*loei loei loei* *tring tring tring*
oeps*uit-knopje zoekt*
quote:He hoi Guusie
Op dinsdag 15 juli 2003 23:41 schreef Guusie het volgende:[..]
Tattuuu Tatuuu... Hier is de FOk!Politie dan.. wat is er aan de hand.. is er ergens een boef.. die we kunnen vangen.. guusie trekt zijn waterpistool... eeeuuh... ik bedoel zijn geweer.. en gaat alvast rondkijken
Nou zo te zien is er helemaal niemand meer
quote:was ik laat? misschien moet ik dan maar een extra lampje op het politie bureau laten branden
Op dinsdag 15 juli 2003 23:43 schreef pluisje het volgende:[..]
He hoi Guusie
Nou zo te zien is er helemaal niemand meer
quote:Er was niet echt iets aan de hand denk ik...ik schrok even enzo, maar de vogel eend is al gevlogen
Op dinsdag 15 juli 2003 23:45 schreef Guusie het volgende:[..]
was ik laat? misschien moet ik dan maar een extra lampje op het politie bureau laten branden
maar.. hoe zag de dader er uit?
quote:Ah, u bent de meneer van dat rare drankje
Op dinsdag 15 juli 2003 23:47 schreef elcastel het volgende:
* elcastel voelt aan zichzelf of hij er wel werkelijk is en denkt dat iemand hem over het hoofd ziet nu
Ik zal binnenkort eens wat gaan mengen....mocht het groen worden bent u de eerste die het hoort
* pluisje sluit de luiken van haar stalletje en gaat op huis aan
quote:Dus er is niks aan de hand... Of moet ik die eend nog achterna... in iedergeval.. de airco van mijn auto was kapoet.. en super heet.. mag ik een koud glaasje ranja?
Op dinsdag 15 juli 2003 23:48 schreef pluisje het volgende:[..]
Ah, u bent de meneer van dat rare drankje
Ik zal binnenkort eens wat gaan mengen....mocht het groen worden bent u de eerste die het hoort
* pluisje sluit de luiken van haar stalletje en gaat op huis aan
quote:*achter grassprietje vandaan springt. En NiXz's auto opnieuw lanccert
Op dinsdag 15 juli 2003 23:55 schreef NiXz het volgende:
* NiXz in zijn gerepareerde auto nadert weer met volle vaart het Ranjastalletje...
Hebben ze daar nou heel de nacht gestaan?
Dag mensen, jullie willen allemaal ranja? Kan hoor
* pluisje slaat direct aan het mengen, en tovert enkele minuten laten enkele koude glaasjes ranja tevoorschijn
Proost
Auto? Waar? Oh die
Ja, we moeten het echt eens gaan hebben over het parkeerbeleid hier
* pluisje geeft Magneet glaasje ranja
Alsjeblieft
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:37 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Die ranja van je wordt met de dag lekkerder trouwens!
Hoi AirRaid
Wat zie jij er verrot uit zeg, hier, een lekker groot glas ranja
heej pluisje, zou ik een glas ranja van jou mogen?? niet te groot a.u.b. anders val ik strax weer in mijn glas
* Preliator kijkt waar die nou net toch in stond...
oh sorry Rhapsody, gaat ie?
het gaat wel weer, was wel ff schrikken, ik dacht al van nou hier ook al drempels?
Ranja helpt ook goed tegen de schrik
Kijk eens, nu kan je net zoveel drinken als je wil, zonder in je glas te vallen
Mag ik alstublieft een glas koude ranja ?
quote:* Preliator glimt van blijdschap
Op woensdag 16 juli 2003 13:30 schreef pluisje het volgende:
* pluisje tilt het dwergje op de toonbank, en geeft hem een klein rietje, wat ze aansluit op een ranja-tankjeKijk eens, nu kan je net zoveel drinken als je wil, zonder in je glas te vallen
bedankt!
* Preliator begint te drinken
Het is me nog niet gelukt om groene ranja te mengen, maar u blieft vast wel een glaasje oranje?
Alstublieft
[Dit bericht is gewijzigd door joda op 16-07-2003 13:41]
Heerlijk, die kan ik wel even gebruiken.
* elcastel likt gezicht schoon
Ik ga even naar het strand, die oranje is denk ik zelfs lekkerder dan Reine Claude, tot straks...
*op fiets stapt*
*goed kijkt*
Joda!!
* pluisje twijfelt geen seconde en giet een bekertje ranja zo goed mogelijk in Joda's mond
Gaat het?
quote:yup, het gaat al weer veel beter! Die ranja doet een mens soms echt goed.
Op woensdag 16 juli 2003 13:49 schreef pluisje het volgende:
* pluisje meent iets te horen, maar ziet in de directe omgeving slechts een plasje water*goed kijkt*
Joda!!
* pluisje twijfelt geen seconde en giet een bekertje ranja zo goed mogelijk in Joda's mond
Gaat het?
ik hoor van een boel mensen op het eiland dat jij de beste ranja van het hel eiland maakt. Is er ook een mogelijkheid dat je vanmiddag bij de Sensationele opening van de jachthaven ranja kan schenken?
Lelijke aap, de vaten staan achter het stalletje, neem er maar eentje mee
Joda, ik zie je gewoon opknappen
jpfeikens, zal ik je een vat meegeven? Dan kan men zelf ranja inschenken, dat is misschien het makkelijkst
*aait over puntmutsje van schattige dwergje*
* Preliator stopt met drinken
sorry ik heb t hele vat leeggedronken
t was zo lekker ik kon gewoon niet stoppen met drinken...
Oeh...koetjesrepen
*snel opeet voor ze gesmolten zijn*
quote:okee, maar ik moet weer gaan, want ik moet nog een klein stukje van mn hutje verfen. Doei
Op woensdag 16 juli 2003 14:41 schreef pluisje het volgende:
Geeft niet hoor dwergje, je had het nodig
Als je nog meer wil dan hoor ik dat wel he?
* Preliator gaat weer weg, en laat als dan een kratje dwergenbier achter
quote:Moet je niet eerst mengen pluis? Je schenkt toch geen ranja van gisteren he?!
Op donderdag 17 juli 2003 10:29 schreef pluisje het volgende:
* pluisje schenkt ranja in
Kijk, ik heb net wat vaten gemend
Oh, en Lelijke_aap...oude ranja schenk ik niet hoor..wat er aan het einde van de dag overblijft drink ik lekker allemaal op
quote:Oh gelukkig, ik dacht al! Waarom verkoop je je ranja eigenlijk niet in flessen in de supermarkt?
Op donderdag 17 juli 2003 13:37 schreef pluisje het volgende:
Ja hoorKijk, ik heb net wat vaten gemend
Oh, en Lelijke_aap...oude ranja schenk ik niet hoor..wat er aan het einde van de dag overblijft drink ik lekker allemaal op
quote:Omdat dat natuurlijk nooit zo vers is als vers getapte!!
Op donderdag 17 juli 2003 13:39 schreef Lelijke_Aap het volgende:[..]
Oh gelukkig, ik dacht al! Waarom verkoop je je ranja eigenlijk niet in flessen in de supermarkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |