Heb je hem al geproefd, en zo ja, wat vind je hiervan?
Ik wel. Ik vond hem lekker, maar wel heeeeeel sterk en je krijgt er enorme dorst van. Echt niet normaal meer.
Maarre...Super Chips Smoked Bacon
ik vond die dingen toen niet echt geweldig...denk niet dat ik ze ga kopen
ze zitten veel te veel te experimenteren met die chips...
zijn de smaken die er zijn nog niet genoeg? word toch wel verkocht
Ik reed vroeger vaak langs de fabriek als ik van Kortrijk naar Antwerpen moest....ramen open !!!!!!!!!!!!!!!
quote:Croky had voor een jaar of 10 geleden ook ribbelchips, "wavechips" golvende chips als ik het me goed herinner, en daar zat die smaak ook bij. Waren paarse zakken, dacht ik
Op donderdag 3 april 2003 14:29 schreef enlightenedwizza het volgende:
Croky? volgens mij was het smiths die ze een jaar of 6 gelee óók had
nu een comeback ofzo?
meebie komen de pindachips ook weer terugik vond die dingen toen niet echt geweldig...denk niet dat ik ze ga kopen
ze zitten veel te veel te experimenteren met die chips...
zijn de smaken die er zijn nog niet genoeg? word toch wel verkocht
quote:Idd maar met pinda zijn ookwel lekker
Op donderdag 3 april 2003 14:33 schreef F-Lo het volgende:
Ik vind de meeste smaken zo vies! Naturel superchips zijn nog het lekkerst
quote:Met zo'n gebit mag dat sowieso geen problemen opleveren....
Op donderdag 3 april 2003 14:44 schreef Khadgar het volgende:
Is best goed te eten ja.
Vond ze smerig overigens. Ben ook meer een Lays-fan, maar ook van hen hoef ik dat soort troep niet. Naturel of paprika is voor deze jongen prima goed
En mijn vriend had het idee alsof ie gewoon een ketchupfles aan het leegzuipen was...
*rondtedansje doet*
quote:Lays = Smiths. Dat zijn twee verschillende namen voor dezelfde onderneming.
Op donderdag 3 april 2003 14:47 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Vond ze smerig overigens. Ben ook meer een Lays-fan, maar ook van hen hoef ik dat soort troep niet. Naturel of paprika is voor deze jongen prima goed
Verder waren vroeger (12 jaar geleden) de Croky-tomato chips in de Nederlandse winkels te vinden. Hadden een 300grams zwarte verpakking. Deze zwarte zakken worden tegenwoordig niet meer in Nederland verkocht. Deze zijn wel in België te koop op elk tankstation, in elke supermarkt en in de snoepwinkel op de hoek.
Als ik binnenkort weer eens in België kom, neem ik er altijd een heel stel mee. Die zijn lekkerder en pittiger dan die van Lays.
Binnenkort komt er ook een nieuwe van Lays,.. met zwarte peper erop.
* Peewee is benieuwd.
quote:Nou hier in Deventer kunnen ze de lucht ook goed bestrijken.
Op donderdag 3 april 2003 14:30 schreef Ashram het volgende:
Croky roelt nog steeds zwaar!!!!!!Ik reed vroeger vaak langs de fabriek als ik van Kortrijk naar Antwerpen moest....ramen open !!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ga m vanavond proeven voor je
Op donderdag 3 april 2003 14:21 schreef postinggirl het volgende:
De allernieuwste smaak in de reeks. Zoals je misschien al een beetje hebt kunnen begrijpen gaat het hier om superchips met ketchup-smaak.Heb je hem al geproefd, en zo ja, wat vind je hiervan?
Ik wel. Ik vond hem lekker, maar wel heeeeeel sterk en je krijgt er enorme dorst van. Echt niet normaal meer.
quote:Kijk eens bij de AH. Zijn deze week in de aanbieding
Op donderdag 3 april 2003 14:48 schreef Nyame het volgende:
WHOEAH!!
Zijn ze er weer?
Waar zijn ze te koop?*rondtedansje doet*
quote:Asse dan weer ens in Bels kums neemse mich auk maar un teut mei!
Op donderdag 3 april 2003 14:53 schreef Peewee het volgende:
Die Heinz tomato-ketchup chips zijn wreed lekker,..Verder waren vroeger (12 jaar geleden) de Croky-tomato chips in de Nederlandse winkels te vinden. Hadden een 300grams zwarte verpakking. Deze zwarte zakken worden tegenwoordig niet meer in Nederland verkocht. Deze zijn wel in België te koop op elk tankstation, in elke supermarkt en in de snoepwinkel op de hoek.
Als ik binnenkort weer eens in België kom, neem ik er altijd een heel stel mee. Die zijn lekkerder en pittiger dan die van Lays.
Binnenkort komt er ook een nieuwe van Lays,.. met zwarte peper erop.
* Peewee is benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |