Zit op een eiland met die postbodes.. en heb er inmiddels een gouden veer ook. Maar weet niet wat ik nu moet doen,... zit ergens een deur maar heb geen sleutel. De boot wil ook niet varen...
Zit ook ergens een gat in de rotsen, kan er in vliegen met een meeuw maar kan er verder niets.
quote:ik weet het, 4 dagen zat ik daar vast
Op donderdag 1 mei 2003 16:09 schreef Khadgar het volgende:[..]
Damn zeg, zo simpel. Kut spel.
quote:je moet met ene joch spreken die beneden zit, en met ene meisje dat boven zit
Op donderdag 1 mei 2003 17:12 schreef Bastard het volgende:
Ik heb geloof ik ook hulp nodigZit op een eiland met die postbodes.. en heb er inmiddels een gouden veer ook. Maar weet niet wat ik nu moet doen,... zit ergens een deur maar heb geen sleutel. De boot wil ook niet varen...
Zit ook ergens een gat in de rotsen, kan er in vliegen met een meeuw maar kan er verder niets.
quote:Dat ene joch wil zn schaal niet geven, en dat meisje is voor me uit gegaan toen er nog geen water was.. (Gegooid)
Op donderdag 1 mei 2003 17:54 schreef G1Ace het volgende:[..]
ik weet het, 4 dagen zat ik daar vast
[..]je moet met ene joch spreken die beneden zit, en met ene meisje dat boven zit
quote:je hebt een flesje gekregen
Op donderdag 1 mei 2003 18:30 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat ene joch wil zn schaal niet geven, en dat meisje is voor me uit gegaan toen er nog geen water was.. (Gegooid)
quote:Er is geen gang met wit licht.. en dat met die rots heb ik allang gedaan..
Op donderdag 1 mei 2003 18:31 schreef gieling.com het volgende:
Dan moet je naar de gang gaan waar aan het eind wit licht is, en dan daar beneden gaan, en dan et dat meisje praten
quote:Nou, als je dat met die rots al hebt gedaan dan is die kamer ook al volgelopen met water.. Je moet nu dus achter dat vogelvrouwtje aangaan.
Op donderdag 1 mei 2003 20:15 schreef Bastard het volgende:[..]
Er is geen gang met wit licht.. en dat met die rots heb ik allang gedaan..
Ksnap het gewoon niet, nergens is iets meer te vinden!
quote:Precies ja.. over de lava heen, naar die kamer met 3 stenen die je opzij schuift. En dan kom je bij een deur die op slot zit en ik heb geen sleutel
Op donderdag 1 mei 2003 20:22 schreef ds het volgende:[..]
Nou, als je dat met die rots al hebt gedaan dan is die kamer ook al volgelopen met water.. Je moet nu dus achter dat vogelvrouwtje aangaan.
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 11:36 schreef Bastard het volgende:
Jullie vragen ook bij het minste geringste wel om antwoord he?
quote:Geen zorgen gamers, ik doe het wel
Op donderdag 1 mei 2003 20:29 schreef Bastard het volgende:[..]
Precies ja.. over de lava heen, naar die kamer met 3 stenen die je opzij schuift. En dan kom je bij een deur die op slot zit en ik heb geen sleutel
*PETS*
Leek!
quote:Kan je wat meer info geven?
Precies ja.. over de lava heen, naar die kamer met 3 stenen die je opzij schuift. En dan kom je bij een deur die op slot zit en ik heb geen sleutel
Als je bent waar ik denk dat je bent dan moet je volgens mij die twee fakkels aansteken mbv die stok van een moblin.
De omschrijving van jou is te vaag. Er zijn zoveel deuren en sleutels zijn nooit ver verwijderd van een deur.
[Dit bericht is gewijzigd door ds op 01-05-2003 20:56]
quote:doorzoek die kamer dan beter
trouwens, heb net bubba verslagen, dus nu kan ik me met belangrijkere zaken bezighouden (centraal eindexamen)
Raad aan voor diegenen die hem nog niet tot pulp hebben gemaakt, om met zoveel mogelijk fairies ten strijde te trekken, aangezien ze altijd handig zijn
quote:Help me liever dan te petsen
Op donderdag 1 mei 2003 20:42 schreef ChOas het volgende:[..]
[..]Geen zorgen gamers, ik doe het wel
*PETS*
Leek!
quote:huh zit er ook een deku tree in net als bij de ocarina of time?
Op donderdag 1 mei 2003 22:25 schreef gieling.com het volgende:
ik ben nu op dat eilenad waar ik die deku tree moet vinden
quote:KEWL
Op donderdag 1 mei 2003 22:27 schreef gieling.com het volgende:
volgens de boot wel
Zit inmiddels vast in de kerker, heb net de big key gehaald en sta weer in die ruimte bij die grote vogelkooi, moet ik dan terug of slingeren ergens heen (ik kan de sprong steeds net niet maken)
quote:ik meende dat je ergens met water moest gaan spelen en dat je daardoor omhoog kon omdat lava omhoogspuwde
Op donderdag 1 mei 2003 22:48 schreef erikh het volgende:
Ik moet dit niet te vaak doen, ik dacht ff een half uurtje zelda te spelen maar ben inmiddels alweer 3 uur bezig, dit is echt te verslavend gewoonZit inmiddels vast in de kerker, heb net de big key gehaald en sta weer in die ruimte bij die grote vogelkooi, moet ik dan terug of slingeren ergens heen (ik kan de sprong steeds net niet maken)
quote:Dat was daarvoor al.
Op donderdag 1 mei 2003 23:09 schreef G1Ace het volgende:[..]
ik meende dat je ergens met water moest gaan spelen en dat je daardoor omhoog kon omdat lava omhoogspuwde
Ik heb inmiddels de baas verslagen en ben nu bij het eialnd met de dekutree in de puberteit
quote:heb je al je boomerang?
Op vrijdag 2 mei 2003 00:06 schreef Tweek het volgende:
Hoe kom ik bij de sleutel om naar de 2de eindbaas te komen? De enigste kist die ik nog niet gehad hebt is de gene aan het einde van de y splitsing helemaal beneden.
quote:Ja het ik heb alles al is het laatste kamertje waar een kist staat waar ik nog niet geweest ben. Je kan erop twee manieren in een is zwemmend alleen daar kan ik niet aan kant en zitten 2 octopussen en de andere manier begrijp ik al helemaal niet.
Op vrijdag 2 mei 2003 00:11 schreef G1Ace het volgende:[..]
heb je al je boomerang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |