abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9541996
Vervolg van Israel - Palestina Deel 25

Spelregels ongewijzigd: blijf ontopic, post serieuze inhoudelijke reakties, speel niet op de man/vrouw, post nieuwsberichten en copy/past geen ellenlange elders gevonden "feiten" of plaatjes en probeer herhaling van zetten te vermijden.
* Probeer oplossingsgericht te denken en te discussiëren.

quote:
Belgium's war crimes law set to be curtailed following criticism
A decade after Belgium's universal war crimes law was approved, Dr. Alain Destexhe's initial delight as a humanitarian campaigner has turned into bitter disappointment as a politician.

The senator is now trying to curtail the unique law which seeks to prosecute war crimes and genocide perpetrators from around the globe, but has turned into a serious diplomatic liability for Belgium.

"Nobody imagined at the time it could become such a problem," Destexhe said in an interview. "It made sense at the time."

Now, Destexhe and the government hope elements of the law that have targeted leading U.S. and Israeli politicians will be voted out by the weekend. The Belgian Senate is to vote on the amendments Thursday after the House of Representatives approved them Wednesday.

The changes should bring an end to lawsuits against U.S. Secretary of State Colin Powell, who is visiting Brussels Thursday, and end a case against Israeli Prime Minister Ariel Sharon.

Volledig: http://www.haaretzdaily.com/hasen/spages/279923.html

Nou, wat voor nut heeft het dan, als de voorwaarden voor vervolging strenger zijn gemaakt en het moeilijker wordt om buitenlandse politici als Sharon voor een Belgische rechter te brengen.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 02-04-2003 19:26]

pi_9542148
Vast vaker gezegd maargoed: Israel schend op grote schaal de akkoorden van Oslo. Door toch nederzettingen te bouwen en te steunen in gebieden die overgedragen zouden moeten zijn aan de palestijnen.
De palestijnen op hun beurt maken zich schuldig aan terrorisme. Ook fout maar wat ik zo onjuist vind is dat er vaak met een beschuldigende vinger naar de palestijnen wordt gewezen terwijl Isreal zelf de Oslo-Akkoorden keer op keer schend. Is sharon trouwens nog steeds premier? (Laatst waren er verkiezingen toch?)Nou die sharon kunnen ze wat mij betreft gelijk als eerste grote zaak voor het internationaal strafhof halen.
Vanaf nu weer zonder auto
  woensdag 2 april 2003 @ 23:16:56 #3
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_9548586
quote:
Op woensdag 2 april 2003 19:21 schreef scollon het volgende:
Vast vaker gezegd maargoed: Israel schend op grote schaal de akkoorden van Oslo. Door toch nederzettingen te bouwen en te steunen in gebieden die overgedragen zouden moeten zijn aan de palestijnen.
De palestijnen op hun beurt maken zich schuldig aan terrorisme. Ook fout maar wat ik zo onjuist vind is dat er vaak met een beschuldigende vinger naar de palestijnen wordt gewezen terwijl Isreal zelf de Oslo-Akkoorden keer op keer schend. Is sharon trouwens nog steeds premier? (Laatst waren er verkiezingen toch?)Nou die sharon kunnen ze wat mij betreft gelijk als eerste grote zaak voor het internationaal strafhof halen.
Deel #26 alweer en het niveau blijft dalen.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_9550144
Sta me toe even verder te gaan want ik heb niet de kans gehad te reageren op Schatje:
Gekleurde bronnen? Je noemt ze gekleurd en laat het vervolgens daarbij. Je zegt dus iets, zonder dat je je mening onderbouwt. Dat wordt meestal als een teken van zwakte gezien.

Daar komt bij dat de quote van die Palestijn te verifieren is, en jij noemt het "bla, bla, bla," goeie manier om met verifieerbare feiten om te gaan.

De geschiedenis van de Palestijnen zoals ik die uiteenzette is eenvoudig feitelijk waar, en is niet gebaseerd op vooroordelen jegens de Palestijnen. God heeft ook met de Palestijnen een plan, zij zijn immers ook afstammelingen van Ismaël. Wat dat betreft zijn de profetieën wel uitgekomen, omdat God Abraham vertelde dat Ismaël zou uitgroeien tot een zeer talrijk volk.

Ed

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 2 april 2003 18:43 schreef schatje het volgende:
[..]

Volgens jouw sterk gekleurde bronnen.
[..]

Bla, bla, bla, de ontkenning van het bestaan van de Palestijnen heeft ook doel, snap je dat ook??

--------------------------------------------------------------------------------

Jezus is Heer
pi_9550455
Israel moet gewoon alle palestijnen het land uit schoppen!
  donderdag 3 april 2003 @ 01:11:55 #6
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_9550478
quote:
Op donderdag 3 april 2003 01:08 schreef patrick24 het volgende:
Nederland moet gewoon alle Patricks het land uit schoppen!
Laatste kans.....
  donderdag 3 april 2003 @ 01:20:55 #7
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_9550554
quote:
Op donderdag 3 april 2003 01:11 schreef SilverSpirit het volgende:

We hebben een deal.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_9550589
quote:
Op donderdag 3 april 2003 01:11 schreef SilverSpirit het volgende:

[..]

En dat moet iemand met een iraakse vlag in zijn logo zeggen
Jij bent dus (denk ik) irakees of ergens in die buurt en JIJ verteld een NEDERLANDER dat hij het land uit moet?

Ja, het zou een oplossing zijn als die pallestijnen zich gewoon onder de rest van de arabische wereld verdelen..
Problemen allemaal de wereld uit.. en een hoop landen in het midden oosten zijn dun bevolkt, dus het kan makkelijk.

donderdag 3 april 2003 @ 01:33:04 #9
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_9550684
quote:
Op donderdag 3 april 2003 01:24 schreef logisnack het volgende:

[..]

En dat moet iemand met een iraakse vlag in zijn logo zeggen
Jij bent dus (denk ik) irakees of ergens in die buurt en JIJ verteld een NEDERLANDER dat hij het land uit moet?

Haha ik ben een Nederlander HAHAHA Sukkel!

Maargoed ontopic maar weer....

Laatste kans.....
pi_9550770
quote:
Op donderdag 3 april 2003 01:33 schreef SilverSpirit het volgende:

[..]

Haha ik ben een Nederlander HAHAHA Sukkel!

Maargoed ontopic maar weer....

Ik zeg ook niet dat je dat niet bent.. ik vermoed het alleen.
En een nederlander kan nog wel van allochtone afkomst zijn..
  donderdag 3 april 2003 @ 01:45:17 #11
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_9550788
quote:
Op donderdag 3 april 2003 01:43 schreef logisnack het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je dat niet bent.. ik vermoed het alleen.
En een nederlander kan nog wel van allochtone afkomst zijn..

Nou ik ben een Limburger
Laatste kans.....
pi_9551135
quote:
Zo werkt dat natuurlijk niet. Wat al veel zou helpen is als men zich eens niet de ogen sloot voor wat de PLO eigenlijk werkelijk wil, en hoe vanuit de Islam tegen de Joden en Israel aangekeken wordt. Wie het niet in dat licht ziet, beseft niet wat de diepere achtergrond is van het conflict. In mijn ogen kan alleen God de oplossing brengen, en ik bekijk het hele probleem dan ook vanuit de Bijbel. Er wordt geprofeteerd dat God zijn haken in de kaken van alle volkeren der aarde zal slaan, en ze naar Israel zal trekken, om daar met hen af te rekenen. Wat er achter zit is een geestelijke strijd. De Satan weet, dat als hij de Joden kan uitroeien, hij de komst van Christus kan verhinderen. Dat is ook de diepere achtergrond achter de holocaust.

Ed

Jezus is Heer
  donderdag 3 april 2003 @ 10:38:12 #13
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_9552984
Om nog even op zionistische propaganda terug te komen: De redenatie is simpel "kvj" quote van "Masada.org" -> Masada is een zionistische site -> het verhaal dat daar staat is propaganda -> Voila zionisitsche propaganda. Dat dit verhaal gekopieerd is naar een christelijke site maakt het niet minder propaganda. Lees ter illsutratie anders ook de "oplossing" volgens "masada" http://www.masada2000.org/solution.html
quote:
Op woensdag 2 april 2003 18:27 schreef Watchman het volgende:

[..]

Ik hou me niet met propaganda bezig maar met feiten. En het feit dat jij het woord "zionistische propagande" gebruikt zegt mij al genoeg. Hoe bevooroordeeld ben jij? Ik spreek er wel eens met Islamieten over, ze zijn stuk voor stuk voor de Palestijnen, de een meer extreem dan de ander, maar toch.
Israel - Palestina Deel 25

Ik noem enkel het beestje bij zijn naam. Het zou toch te gek voor woorden zijn wanneer dit verhaal in de geschiedenis boeken terecht zou komen!! Het feit dat wanneer ik "zionistische propaganda" in de mond neem, JIJ dat genoeg vindt zeggen, zegt meer over JOUW gedachten dan dat het mijn mening over het conflict weergeeft. Behalve dat IK wel onderscheid weet te maken tussen objectieve en subjectieve bronnen!

Trouwens wat stellen de "woorden" zionisme en propaganda nu eigenlijk voor:

zi·o nis·me
het zionisme; afleiding: zionistisch; zionist
1 het streven om de joden naar een eigen zelfstandige, nationale staat in Palestina terug te brengen

pro·pa gan·da
de propaganda
1 systematische werkzaamheid om aanhangers te winnen voor zekere principes

donderdag 3 april 2003 @ 11:04:42 #14
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_9553487
quote:
Op donderdag 3 april 2003 03:02 schreef Watchman het volgende:

[..]

Zo werkt dat natuurlijk niet. Wat al veel zou helpen is als men zich eens niet de ogen sloot voor wat de PLO eigenlijk werkelijk wil, en hoe vanuit de Islam tegen de Joden en Israel aangekeken wordt. Wie het niet in dat licht ziet, beseft niet wat de diepere achtergrond is van het conflict. In mijn ogen kan alleen God de oplossing brengen, en ik bekijk het hele probleem dan ook vanuit de Bijbel. Er wordt geprofeteerd dat God zijn haken in de kaken van alle volkeren der aarde zal slaan, en ze naar Israel zal trekken, om daar met hen af te rekenen. Wat er achter zit is een geestelijke strijd. De Satan weet, dat als hij de Joden kan uitroeien, hij de komst van Christus kan verhinderen. Dat is ook de diepere achtergrond achter de holocaust.

Gelukkig dat je zegt dat het niet zo werkt. Ook ik sluit mijn ogen niet voor wat sommige Palestijnse groeperingen willen, ik sluit ook mijn ogen niet voor wat sommige Israelische groeperingen willen.
De PLO heeft echter wel officieel de strijd voor een "groot" Palestina opgegeven. En het argument *** De PLO wil nog steeds "groot Palestina" omdat dit op hun logo's staat*** is een NONargument. Wat moeten ze er er anders opzetten!!! Vier afzonderlijke kleine vlekjes? (volgens barak). Twee vlekjes? Gaza en de West Bank. Misschien moeten ze daar alvast wat happen uit nemen. En dan elk jaar het logo ietsje kleiner maken, je zou er niet aan moeten denken dat er een gedeelte wordt weergegeven waar ook Israeli wonen.

En als alleen God "DE" oplossing kan brengen ben je snel uitgepraat.
[fluistermode] niet iedereen gelooft in god [/fluistermode]
En wie is hier de SATAN?!?

pi_9554806
Het is natuurlijk prima, Watchman, dat je zo open voor je geloof uitkomt hier maar ik wil toch even zeggen dat ik het persoonlijk lastig vind als je God en Satan er bij haalt. Het gaat om een probleem dat tussen mensen wordt uitgevochten.
pi_9570873
quote:
Op donderdag 3 april 2003 11:04 schreef IPdaily het volgende:

[..]

Gelukkig dat je zegt dat het niet zo werkt. Ook ik sluit mijn ogen niet voor wat sommige Palestijnse groeperingen willen, ik sluit ook mijn ogen niet voor wat sommige Israelische groeperingen willen.
De PLO heeft echter wel officieel de strijd voor een "groot" Palestina opgegeven. En het argument *** De PLO wil nog steeds "groot Palestina" omdat dit op hun logo's staat*** is een NONargument. Wat moeten ze er er anders opzetten!!! Vier afzonderlijke kleine vlekjes? (volgens barak). Twee vlekjes? Gaza en de West Bank. Misschien moeten ze daar alvast wat happen uit nemen. En dan elk jaar het logo ietsje kleiner maken, je zou er niet aan moeten denken dat er een gedeelte wordt weergegeven waar ook Israeli wonen.

En als alleen God "DE" oplossing kan brengen ben je snel uitgepraat.
[fluistermode] niet iedereen gelooft in god [/fluistermode]
En wie is hier de SATAN?!?

Wees niet zo naief joh. Je moest eens weten wat er in de door de Palestijnen bezette gebieden allemaal over de radio geschreeuwd wordt. Overigens, makkelijk hor om je op 1 punt van een lang betoog te richten om de kracht van de andere punten aan de aandacht te laten ontsnappen. Goede gesprekstechniek maar werkt niet altijd

Ed

Jezus is Heer
  vrijdag 4 april 2003 @ 00:45:32 #17
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_9572543
quote:
Op donderdag 3 april 2003 23:25 schreef Watchman het volgende:
[..]

Wees niet zo naief joh. Je moest eens weten wat er in de door de Palestijnen bezette gebieden allemaal over de radio geschreeuwd wordt. Overigens, makkelijk hor om je op 1 punt van een lang betoog te richten om de kracht van de andere punten aan de aandacht te laten ontsnappen. Goede gesprekstechniek maar werkt niet altijd

ehm... welk lang betoog? ik ging enkel in op jouw post Geplaatst door Watchman op donderdag 3 april 2003 03:02, die over god en satan enzo... En mensen die zich goed informeren hebben een vrij goed idee wat er aan beide kanten over de "vijand" wordt gezegd
pi_9574762
quote:
Op donderdag 3 april 2003 03:02 schreef Watchman het volgende:

[..]

Ed

Ed,

Waar komt jouw overtuiging vandaan dat de Joden uitgeroeid kunnen worden?
Waarom zou de holocaust geen signaal kunnen zijn van een wereld waarin de entiteit liefde nauwelijks ruimte krijgt?
Waarom druk je je niet uit in de taal die mensen verstaan? Alsof je in Frankrijk op z'n Hollands je boodschappen gaat doen...

Communiceren met twee benen op de grond maakt uitwisseling van gedachten mogelijk. Vertrek vanuit een vermeend eigen gelijk zonder de intentie daadwerkelijk een reis te ondernemen schrikt mensen af en zal je doen verworden tot gemarginaliseerd randverschijnsel.

Wie ten strijde trekt moet dat goed voorbereid en weloverwogen doen anders wint hij geen oorlog. Wie de strijd preekt in een rustieke omgeving wordt slechts meewarig beschouwd.

Je geeft al aan dat je het hele probleem bekijkt vanuithet gezichtspunt van de cultuur waarin de bijbelboeken zijn opgesteld. Daarmee doe je dus direct andere gezichtspunten tekort. Zelfs al zou het gezichtspunt als geïnterpreteerd uit die boeken de werkelijkheid het meeste recht doen, dan nog zullen mensen zelf de kans moeten hebben om daar door kritisch onderzoek zelf achter te kunnen komen en de visie eventueel te verwerpen. Ga je daar voor het gemak daar overheen dan vraagje van mensen de ene retoriek in te ruilen voor een andere.

Hieruit ontstaat geen leven, het levert hooguit een ritueel op daar letters op zich genomen dood zijn.

Gauw meer on-topic:
- Wat geeft de PLO zelf aan te willen? Stemt dit overeen met hun daden?
- Wat geeft de Israelische Staat aan te willen? Stemt dit overen met hun handelen?
- Kan er een middenweg gevonden worden die zowel Sharon als Arafat (of zijn opvolger) aan de eigen achterban kan verkopen?

salva cum reverentia
  vrijdag 4 april 2003 @ 12:20:30 #19
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_9577650
quote:
Ik weet met 231% zeker dat dit een van de domste uitspraken ooit is op Fok!

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_9593057
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 00:45 schreef IPdaily het volgende:

[..]

ehm... welk lang betoog? ik ging enkel in op jouw post Geplaatst door Watchman op donderdag 3 april 2003 03:02, die over god en satan enzo... En mensen die zich goed informeren hebben een vrij goed idee wat er aan beide kanten over de "vijand" wordt gezegd

Oh je hebt waarschijnlijk de eerste topic hierover gemist blijkbaar. Het betoog staat in het andere topic.

Ed

Jezus is Heer
pi_9593463
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 10:02 schreef hoppe het volgende:

Ed,

Waar komt jouw overtuiging vandaan dat de Joden uitgeroeid kunnen worden?[/q

Het is juist mijn overtuiging dat ze niet uitgeroeid kunnen worden, omdat anders de Bijbelse profetieën niet uit kunnen komen.

[q]Waarom zou de holocaust geen signaal kunnen zijn van een wereld waarin de entiteit liefde nauwelijks ruimte krijgt?

Uiteraard kun je het op allerlei manieren en vanuit verschillende invalshoeken, zoals de psychologische kant, verklaren, maar volgens mij mist men dan net de diepere achtergrond.
quote:
Waarom druk je je niet uit in de taal die mensen verstaan? Alsof je in Frankrijk op z'n Hollands je boodschappen gaat doen...
Sorry, ik doe het niet express
quote:
Communiceren met twee benen op de grond maakt uitwisseling van gedachten mogelijk. Vertrek vanuit een vermeend eigen gelijk zonder de intentie daadwerkelijk een reis te ondernemen schrikt mensen af en zal je doen verworden tot gemarginaliseerd randverschijnsel.
Ik weet dat het afstoot, maar laat ik het zo zeggen, ik ga niet uit van mijn gelijk, maar van het gelijk van de bijbel. Ik respecteer ook wel de vrije keuze van mensen om een andere mening te hebben, maar ik probeer eenvoudig vanuit de bijbel de christelijke visie op de mens en zijn wereld naar voren te brengen. Als men het niet met die visie eens is, jammer dan, even goede vrienden, zo beleef ik het forum.
quote:
Wie ten strijde trekt moet dat goed voorbereid en weloverwogen doen anders wint hij geen oorlog. Wie de strijd preekt in een rustieke omgeving wordt slechts meewarig beschouwd.
Het forum is niet echt een rustieke omgeving hoor
quote:
Je geeft al aan dat je het hele probleem bekijkt vanuithet gezichtspunt van de cultuur waarin de bijbelboeken zijn opgesteld. Daarmee doe je dus direct andere gezichtspunten tekort. Zelfs al zou het gezichtspunt als geïnterpreteerd uit die boeken de werkelijkheid het meeste recht doen, dan nog zullen mensen zelf de kans moeten hebben om daar door kritisch onderzoek zelf achter te kunnen komen en de visie eventueel te verwerpen. Ga je daar voor het gemak daar overheen dan vraagje van mensen de ene retoriek in te ruilen voor een andere.
Uiteraard moeten mensen zelf achter "de dingen" komen, misschien ben ik wat te direct en stellig, en zou misschien meer kunne spreken in de trant van, "zou het niet kunnen zijn dat ...," maar gevoelsmatig ben ik dan hypocriet bezig, snap je?
quote:
Hieruit ontstaat geen leven, het levert hooguit een ritueel op daar letters op zich genomen dood zijn.
Mee eens.
quote:
Gauw meer on-topic:
- Wat geeft de PLO zelf aan te willen? Stemt dit overeen met hun daden?
- Wat geeft de Israelische Staat aan te willen? Stemt dit overen met hun handelen?
- Kan er een middenweg gevonden worden die zowel Sharon als Arafat (of zijn opvolger) aan de eigen achterban kan verkopen?
Het PLO handvest heeft nog steeds de regel dat het doel is de vernietiging van de staat Israël.
De Israëlische staat volgt vooralsnog de weg van Washington, er zit dus best een twee staten situatie aan te komen, al had dat er in 1948 al kunnen zijn als de PLO het niet had verworpen.
Een middenweg is er best, maar Arafat en opvolgers zullen dat alleen als tussenstation accepteren, het einddoel is heel Israël innemen. Vreemd trouwens dat als Arafat over heel Palestina spreekt, hij gemakshalve vergeet dat Transjordanië daar ook toe behoorde

Ed

Jezus is Heer
pi_9593544
quote:
Op woensdag 2 april 2003 19:14 schreef schatje het volgende:
Vervolg van Israel - Palestina Deel 25

Spelregels ongewijzigd: blijf ontopic, post serieuze inhoudelijke reakties, speel niet op de man/vrouw, post nieuwsberichten en copy/past geen ellenlange elders gevonden "feiten" of plaatjes en probeer herhaling van zetten te vermijden.
* Probeer oplossingsgericht te denken en te discussiëren.

[..]

Volledig: http://www.haaretzdaily.com/hasen/spages/279923.html

Nou, wat voor nut heeft het dan, als de voorwaarden voor vervolging strenger zijn gemaakt en het moeilijker wordt om buitenlandse politici als Sharon voor een Belgische rechter te brengen.

Men vergeet blijkbaar dat niet Israel voor Sabra en Shatila verantwoordelijk was, maar de falangisten, dat waren de moordenaars, maar die klaagt niemand aan. Kijk maar eens voor meer info op http://www.joods.nl:9673/rubrieken/zoek?q=sabra&qs=1

Ed

Jezus is Heer
pi_9593774
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 00:05 schreef Watchman het volgende:

[..]

Men vergeet blijkbaar dat niet Israel voor Sabra en Shatila verantwoordelijk was, maar de falangisten, dat waren de moordenaars, maar die klaagt niemand aan. Kijk maar eens voor meer info op http://www.joods.nl:9673/rubrieken/zoek?q=sabra&qs=1

Ed

Beetje kort door de bocht deze theorie met de vermelding naar een goede maar erg eenzijdige bron. De rol van Israel kan niet los van de slachtpartij worden gezien omdat Israel lange tijd nauw samenwerkte met de falangisten. Bovendien blijft de toedracht van het drama in Sabra en Shatila onduidelijk dus de conclusie die jij trekt lijkt me op zijn minst voorbarig. Maar als het zo is dan kan Sharon rustig naar Belgie gaan toch want dan heeft hij niks te vrezen.
pi_9593834
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 00:02 schreef Watchman het volgende:
Ik weet dat het afstoot, maar laat ik het zo zeggen, ik ga niet uit van mijn gelijk, maar van het gelijk van de bijbel. Ik respecteer ook wel de vrije keuze van mensen om een andere mening te hebben, maar ik probeer eenvoudig vanuit de bijbel de christelijke visie op de mens en zijn wereld naar voren te brengen. Als men het niet met die visie eens is, jammer dan, even goede vrienden, zo beleef ik het forum.
Ik moet je zeggen dat ik redelijk thuis ben in de christelijke wereld, in de diverse stromingen, in exegese en theologie en ook wel in de bijbel. Dus ik weet dat er vanuit de bijbel 101 manieren zijn om tegen deze kwestie aan te kijken en dat je eenvoudigweg niet kunt spreken over het gelijk van de bijbel. De bijbel is een boek dat slechts geinterpreteerd kan worden en dat door mensen altijd op hun eigen manier wordt uitgelegd.

Dus het is wel degelijk jouw gelijk, wat je goed recht is, wat je hier probeert te halen en niet het gelijk van de bijbel.

pi_9595155
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 00:05 schreef Watchman het volgende:

[..]

Ed

Met alle respect hoor maar kun je ook met neutrale bronnen komen.
quote:
Een Israëlisch onderzoekstribunaal oordeelde in 1983 dat Sharon indirect verantwoordelijk was voor de massamoorden. Sharon moest aftreden, maar bleef prominent aanwezig in de Israëlische politiek.
bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')