Er verschijnt steeds meer info over deze nieuwe game van Blizzard (Starcrafr, Warcraft, Diablo). Aangezien de game op zowel de Xbox, PS2 en GC verschijnt leek het me wel handig om er een apart topic voor te openen, zo is alle info tenminste in één topic te lezen en hoeven mensen niet steeds naar de verschillende centrale topics te klikken.
Hier http://cube.ign.com/articles/391/391644p1.html is de preview van IGN te vinden (de preview is van de Xbox versie, maar Blizzard verzekerde IGN dat de PS2 en GC versies nauwelijks zullen verschillen).
De verslaggever was in elk geval erg onder de indruk, het spel lijkt vooralsnog het meest op een Sci-fi versie van Splinter Cell en voegt enkele elementen als bullet time toe. Het is overigens geen geweldloos spel, het uitvoeren van stealth kills staat centraal!
Hieronder nog wat screenshots (van de Xbox versie):
Alleen voor consoles.......:'(
quote:Dit wordt third-person. C&C Renegade was trouwens poep.
Op woensdag 2 april 2003 11:19 schreef gieling.com het volgende:
Doet me denken aan C&C Reganade, ook van top-viewnaar 3d
They never let me down
Wat een VET COOLE game zou kunnen zijn = Starcraft in een Battlefield 1942 setting.
Als Marine met je machinegun Zerglings afknallen, in de tank of Goliath stappen of als Hydralisk je spikes afvuren, van kit veranderen = morphen in een Queen... Whoaaaa...
Blizzard? Please?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |