Maar meestal zijn dat vrouwen uit de categorie waar je niet dood bij aangetroffen wil worden.
quote:ervaring mee ?
Op dinsdag 1 april 2003 22:50 schreef Chooselife het volgende:
Ze bestaan dude.Maar meestal zijn dat vrouwen uit de categorie waar je niet dood bij aangetroffen wil worden.
quote:Ik ken d'r wel een paar ja waarvan ik t vermoed.
Op dinsdag 1 april 2003 22:52 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
ervaring mee ?
quote:Juist, wat heb je nou aan een nymfomane.. Die wijven gaan alleen maar vreemd.
Op dinsdag 1 april 2003 22:58 schreef SadKingBilly het volgende:
Mijn ex was er zo een. Helaas hebben ze meestal niet genoeg aan een man.. En dan is de lol er gauw af
Misschien is het de droom van elke gefrustreerde puber om een vriendin te hebben die 10 keer per dag zin heeft, maar ik wil ook nog tijd over houden voor andere dingen..
quote:Minpuntjes blijf je altijd houden hé
Op dinsdag 1 april 2003 22:58 schreef SadKingBilly het volgende:
Mijn ex was er zo een. Helaas hebben ze meestal niet genoeg aan een man.. En dan is de lol er gauw af
quote:offtopic, maar wat heb jij een enorm geil plaatje onder je naam staan
Op dinsdag 1 april 2003 23:01 schreef RaTz het volgende:[..]
Minpuntjes blijf je altijd houden hé
quote:Hahahaha ... idd ja
Op dinsdag 1 april 2003 22:50 schreef Chooselife het volgende:
Ze bestaan dude.Maar meestal zijn dat vrouwen uit de categorie waar je niet dood bij aangetroffen wil worden.
quote:Foto's van vrouwen waar je doorgaans niet dood bij aangetroffen wil worden?
Op dinsdag 1 april 2003 23:06 schreef the-boss het volgende:
jaja ik weet het wel maar ik wil fotos
quote:Wedden van wel!
Op dinsdag 1 april 2003 23:11 schreef nozem het volgende:
Ik wil de komende 60 jaar bij geen enkele vrouw dood aangetroffen worden eigenlijk...
quote:En waarom dan, 85 lijkt me eigenlijk een prima leeftijd om het loodje te leggen hoor
Op dinsdag 1 april 2003 23:11 schreef Ludwig het volgende:[..]
Wedden van wel!
quote:Gapende oorlogswond.
Op dinsdag 1 april 2003 23:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind dat niet zo lekker als je zo'n vrouwtje wilt palen en het sperma van de vorige drie die erop zijn gekropen druipt nog uit d'r poes
quote:Met een lekkere vrouw mag het wel eerder maar ik snap em
Op dinsdag 1 april 2003 23:12 schreef nozem het volgende:[..]
En waarom dan, 85 lijkt me eigenlijk een prima leeftijd om het loodje te leggen hoor
quote:
Ik vind dat niet zo lekker als je zo'n vrouwtje wilt palen en het sperma van de vorige drie die erop zijn gekropen druipt nog uit d'r poes.
quote:En als je dat zelf bent dan?
Ik vind dat niet zo lekker als je zo'n vrouwtje wilt palen en het sperma van de vorige drie die erop zijn gekropen druipt nog uit d'r poes.
quote:Een echte nymfomaan wil dat zaad voelen!
Op dinsdag 1 april 2003 23:36 schreef anti-ipblock het volgende:[..]
daar hebben ze condooms voor uitgevonden
Ben geen nymphomane maar ben er zeker niet vies van Met mijn vriend dan hè?
3x, 4x,5x ik mocht niet rusten en als 't slap werd dan werd er net zo lang geprikkeld tot 't weer enigszins ging. Gek werd ik ervan, IK! En ze wilde iedere avond, er was geen gesprek mee te voeren. Het was binnenkomen en hoppa meteen de slaapkamer in. Heeft 2 maanden geduurd, ben kilo's afgevallen. Het werd me iets te benauwend en toen heb ik toch zo een slap excuus verzonnen om van haar af te komen...
Hartoperatie/50-50% kans op overleven/ik hou zoveel van je dat ik het maar beter uit kan maken...
quote:*zucht* Het ideale dieet... dat wil ik ook
Op woensdag 2 april 2003 12:42 schreef Huigie het volgende:
Heb ooit een meisje opgepikt in een shoarma-tent die maar van geen ophouden wist. Die avond bracht ik haar naar huis en reden we Noordwijk strand op en daar dook ze meteen met haar hoofd m'n kruis in. HOLY SHIT, WALHALLA, WAT EEN BEEST! dacht ik..3x, 4x,5x ik mocht niet rusten en als 't slap werd dan werd er net zo lang geprikkeld tot 't weer enigszins ging. Gek werd ik ervan, IK!
En ze wilde iedere avond, er was geen gesprek mee te voeren. Het was binnenkomen en hoppa meteen de slaapkamer in. Heeft 2 maanden geduurd, ben kilo's afgevallen. Het werd me iets te benauwend en toen heb ik toch zo een slap excuus verzonnen om van haar af te komen...
Hartoperatie/50-50% kans op overleven/ik hou zoveel van je dat ik het maar beter uit kan maken...
quote:R3SP3CT FOR DA BITCH
Heb ooit een meisje opgepikt in een shoarma-tent die maar van geen ophouden wist. Die avond bracht ik haar naar huis en reden we Noordwijk strand op en daar dook ze meteen met haar hoofd m'n kruis in. HOLY SHIT, WALHALLA, WAT EEN BEEST! dacht ik..3x, 4x,5x ik mocht niet rusten en als 't slap werd dan werd er net zo lang geprikkeld tot 't weer enigszins ging. Gek werd ik ervan, IK!
En ze wilde iedere avond, er was geen gesprek mee te voeren. Het was binnenkomen en hoppa meteen de slaapkamer in. Heeft 2 maanden geduurd, ben kilo's afgevallen. Het werd me iets te benauwend en toen heb ik toch zo een slap excuus verzonnen om van haar af te komen...
quote:Moet je haar proberen te overtreffen. Survival of the fitest
't is wel een prachtige manier om kilootjes kwijt te raken
quote:Huh
Op woensdag 2 april 2003 13:33 schreef thadude het volgende:R3SP3CT FOR DA BITCH
quote:Laat me raden: dat was Janneke Friebel
Op woensdag 2 april 2003 09:11 schreef Trancemaster het volgende:
Een meisje waar ik mee naar huis mocht na avondje stappen was er zo 1... Bleek later dat ze in die week met 5 verschillende gozers had liggen sexen![]()
quote:Geweldig verhaal
quote:Same here
Op woensdag 2 april 2003 09:50 schreef Muurbloempje het volgende:
Oke ff checken hoor: Nymphomane is toch gek op sex en wil constant sex hebbenHoeft toch niet speciaal met tig mannen of zie ik het verkeerd???
Ben geen nymphomane maar ben er zeker niet vies van
Met mijn vriend dan hè?
quote:Hahaha leuke meid!
Op woensdag 2 april 2003 09:11 schreef Trancemaster het volgende:
Bleek later dat ze in die week met 5 verschillende gozers had liggen sexen
quote:Neej
Op donderdag 3 april 2003 17:14 schreef Puntenjager het volgende:[..]
Laat me raden: dat was Janneke Friebel
quote:Ja, maar ze was wel onwijs mooi..
Op vrijdag 4 april 2003 11:04 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Hahaha leuke meid!
Thuis komen , zij was er dan vaak al , gelijk de slaapkamer in (of gewoon op de bank) , rampetampen , nog eens , nog eens , nog eens .............. ik trok het op het einde dan echt niet meer , hele rooie lul , Damn....
In het begin denk je WTF , dit is beter , alleen maar sexen maar op een gegeven moment wordt je het zat , ben je doodop en heb je gewoon zin om eens een normaal gesprek te voeren zonder al dat geneuk...........
Heb toen maar gezegd dat ik een ander had en dr gedumpt ... ik trok het gewoon niet meer
Pffffffffff .....
quote:Moah...die dingen zijn meestal niet helemaal reukvrij hoor
Op vrijdag 4 april 2003 11:09 schreef Trancemaster het volgende:[..]
Neej
[..]Ja, maar ze was wel onwijs mooi..
Maar later begreep ik wel waarom dr kutje niet helemaal reuk vrij was en ik gelijk met mn hoofd weer naar boven ging
quote:Verkeerd verwoord dan, maar je snapt me denk ik wel eh?
Op vrijdag 4 april 2003 14:04 schreef Fokkie het volgende:[..]
Moah...die dingen zijn meestal niet helemaal reukvrij hoor
quote:Maar je kent haar (de beruchte Janneke Friebel) dus wel!?
Op vrijdag 4 april 2003 11:09 schreef Trancemaster het volgende:[..]
Neej
quote:Sommige mensen luiteren teveel R&B. Dat tast dus toch je hersens aan....
Op woensdag 2 april 2003 13:55 schreef qntal het volgende:[..]
Huh
quote:Was dat nog nodig dan????
Op vrijdag 4 april 2003 12:26 schreef Takemenow het volgende:
Heb ook een keer zo`n mokkeltje gehad uit Amsterdam ... pffff , is een paar maanden zo gegaan :Thuis komen , zij was er dan vaak al , gelijk de slaapkamer in (of gewoon op de bank) , rampetampen , nog eens , nog eens , nog eens .............. ik trok het op het einde dan echt niet meer , hele rooie lul
, Damn....
In het begin denk je WTF , dit is beter , alleen maar sexen maar op een gegeven moment wordt je het zat , ben je doodop en heb je gewoon zin om eens een normaal gesprek te voeren zonder al dat geneuk...........
Heb toen maar gezegd dat ik een ander had en dr gedumpt ... ik trok het gewoon niet meer
Pffffffffff .....
Nou hebben we daar allemaal wel eens last van, maar niet op deze manier. Ze kunnen niet normaal funcioneren. Deze mensen beleven ook geen enkele lol aan sex. Ze zijn 2 seconden na de wip al weer met hun gedachten bij de volgende. Het is geen "sex willen" maar "sex moeten" voor hun.
Nou ja, om de reacties maar voor te zijn: "goh, dat geldt toch voor iedereen?". Ongetwijfeld. Maar ik ga niet zitten nagelbijten, rondrennen en compleet over de stress als ik 2 dagen geen sex heb. Dat is het verschil
Nymphomane vriendin is echt niet leuk.. tenminste, niet lang
We zien elkaar alleen het weekend, maar toen ze een week bij me was veranderde er niet veel aan het gemiddelde...
En iedere keer ook weer superlekker gewoon voor beide
kijk dadelijk eens op ik geloof sbs6, volgens ton bestaan ze wel degelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |