Het is halverwege juli dus hoogseizoen en het goedkoopste vliegticket was 170 euro retour van amsterdam naar barcelona.
Dat vind ik dus veel te duur (omdat ik wel met de auto meekan maar dat is lullig voor mijn vriend) en ik moet alles uit eigen zak betalen.
Met de bus wil mijn vriend niet, dus nu willen we met de trein
Maar je hoort daar eigenlijk zo weinig over, iedereen heeft het altijd alleen maar over busreizen..
Weet iemand hier meer van? En dan vooral van prijzen..
En het is natuurlijk het makkelijkst om 1 kaartje te kopen van hier naar spanje en niet dat je per land of weet ik wat een kaartje moet kopen. Ben je ooknog eens duurder uit.
Gaan er misschien treinen rechtstreeks? Ik heb op ns.nl gekeken maar daar staan geen prijzen..
Er zijn zoveel busmaatschappijen..
quote:Pardon
Op dinsdag 1 april 2003 22:33 schreef TheMax het volgende:
nou..kzal toch dan maar lekker een vliegticket kopen... 170 euro voor retour is echt niet duur hoor...
En bovendien.. daar vraag ik niet naar
Voor iemand met een bankrekening waar 500 euro opstaat is 170 erg veel voor alleen een reisje hoor
quote:Een link? Waar haal je deze informatie vandaan?
Op dinsdag 1 april 2003 22:38 schreef Oom_Agent het volgende:
Retourtje Spanje met de trein kost al gauw 400 euro.
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 22:40 schreef headbangende_pinguin het volgende:
check:scheelt weer 170 euro
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 22:25 schreef heaven7 het volgende:Het is halverwege juli dus hoogseizoen
quote:al bij Easyjet gekeken?
Op dinsdag 1 april 2003 22:35 schreef heaven7 het volgende:[..]
Pardon
Voor iemand met een bankrekening waar 500 euro opstaat is 170 erg veel voor alleen een reisje hoor
Van de zomer heb ik last minute geboekt naar Barcelona en dat was helemaal duur.
Je vriend heeft niet zelf een rijbewijs??
En die 170 euro was van easyjet en dat is, as far as i know, de goedkoopste.
quote:http://www.treinreiswinkel.nl/pagina/90#7
Op dinsdag 1 april 2003 22:40 schreef heaven7 het volgende:[..]
Een link? Waar haal je deze informatie vandaan?
Toch goedkoper dan ik dacht. Paar jaar geleden was het nog zo'n 750 piek.
quote:Als je nou morgen gewoon eens een reisbureau binnenloopt en daar vraagt naar de goedkoopste mogelijkheid voor een retourtje Spanje. Die lui kunnen je dat binnen een paar minuten vertellen.
Op woensdag 2 april 2003 00:14 schreef heaven7 het volgende:
Ik geef het op, ik zit nu 2 uur te zoeken maar ik vind niks aantrekkelijksEn over treinreizen is al helemaal niks fatsoenlijks te vinden.
quote:Ja, dat lijkt me een goed idee.
Op woensdag 2 april 2003 00:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Als je nou morgen gewoon eens een reisbureau binnenloopt en daar vraagt naar de goedkoopste mogelijkheid voor een retourtje Spanje. Die lui kunnen je dat binnen een paar minuten vertellen.
Je mag hiermee niet met hogesnelheidstreinen, maar het lijkt me dat een retourtje spanje dan toch echt geen 400 euro's hoeft te kosten.
Verder heeft http://www.bahn.de/ een goede reiswijzer, maar die geeft helaas geen prijzen voor deze reis
Naar het reisbureau is idd wel het makkelijst
Als je met de trein wilt gaan weten deze mensen waarschijnlijk het beste
wat je wel en niet moet doen als je met de trein wilt gaan.
Neem wel wat mee om te doen want wachttijden daar kunnen
echt heel erg lang zijn
...je kan natuurlijk ook gaan liften
Het handigst is inderdaad om ff te bellen naar NS internationaal of ff heen en weer naar Arnhem te gaan.
-edit- Ikzelf heb ook een hekel aan bussen maar ze zijn wel heeeeel goedkoop, zeker in die richting. Een eurolinesbus kost iets in de orde van tientjes. Je ouders kunnen je vast wel oppikken vanaf een grote plaats in de buurt. Ik zou toch overwegen of je je vriend niet kan overhalen om ff op zijn tanden te bijten, als je echt goedkoop wil is het namelijk de enige optie om samen op vakantie te gaan
quote:Ja dus??? jij denkt zeker voor een paar eieren naar spanje te gaan ofniet?
Op dinsdag 1 april 2003 22:35 schreef heaven7 het volgende:[..]
Pardon
quote:Nou, als het even kan..
Op vrijdag 4 april 2003 16:34 schreef TheMax het volgende:[..]
Ja dus??? jij denkt zeker voor een paar eieren naar spanje te gaan ofniet?
Alsof 170 euro niets is Kom op zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |