abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9523779
Van de zomer gaan we naar spanje.. oropesa del mar om precies te zijn, mijn vriend en ik gaan met mijn ouders mee (lekker goedkoop) maar we kunnen niet met zn 6en in de auto dus moeten wij op eigen houtje.

Het is halverwege juli dus hoogseizoen en het goedkoopste vliegticket was 170 euro retour van amsterdam naar barcelona.

Dat vind ik dus veel te duur (omdat ik wel met de auto meekan maar dat is lullig voor mijn vriend) en ik moet alles uit eigen zak betalen.

Met de bus wil mijn vriend niet, dus nu willen we met de trein

Maar je hoort daar eigenlijk zo weinig over, iedereen heeft het altijd alleen maar over busreizen..

Weet iemand hier meer van? En dan vooral van prijzen..

En het is natuurlijk het makkelijkst om 1 kaartje te kopen van hier naar spanje en niet dat je per land of weet ik wat een kaartje moet kopen. Ben je ooknog eens duurder uit.

Gaan er misschien treinen rechtstreeks? Ik heb op ns.nl gekeken maar daar staan geen prijzen..

pi_9523951
Ik weet niet waar je woont maar ik zou iig niet in nederland een kaartje kopen.
Die krengen zijn echt duur.
Als ik met de trein naar t buitenland ga, ga ik zwart tot de grens en koop ik in duitsland in de trein een kaartje.
Daar hebben ze niet van die regels als in nederland dat je 4x zoveel moet betalen. en de kaartjes zijn goedkoper.
Of dit ook voor belgie geldt weet ik niet
pi_9524049
Ik woon in Lobith, vlakbij de duitse grens bij arnhem ergens
pi_9524061
nou..kzal toch dan maar lekker een vliegticket kopen... 170 euro voor retour is echt niet duur hoor...
Ja..ik wilde je wat vertellen..maar als ik dat vertel,dan ben ik wel uren aan het vertellen en dan denk je ook van vertel dit nou maar niet..dus vertel ik het ook maar niet..
pi_9524073
Maar bestaan er geen speciale treinen/maatschappijen oid die direct naar spanje gaan tegen lage prijzen bv?

Er zijn zoveel busmaatschappijen..

pi_9524099
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 22:33 schreef TheMax het volgende:
nou..kzal toch dan maar lekker een vliegticket kopen... 170 euro voor retour is echt niet duur hoor...
Pardon

En bovendien.. daar vraag ik niet naar

Voor iemand met een bankrekening waar 500 euro opstaat is 170 erg veel voor alleen een reisje hoor

dinsdag 1 april 2003 @ 22:38:56 #7
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_9524213
Retourtje Spanje met de trein kost al gauw 400 euro.
Wat zijn we aan het doen ???
pi_9524237
Ja, ik vind het niet erg om flink af te zien in een bus.. maar mijn vriend wil dat niet
pi_9524255
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 22:38 schreef Oom_Agent het volgende:
Retourtje Spanje met de trein kost al gauw 400 euro.
Een link? Waar haal je deze informatie vandaan?
pi_9524262
check:

Gratis Vliegticket

scheelt weer 170 euro

pi_9524336
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 22:40 schreef headbangende_pinguin het volgende:
check:

Gratis Vliegticket

scheelt weer 170 euro

quote:
Op dinsdag 1 april 2003 22:25 schreef heaven7 het volgende:

Het is halverwege juli dus hoogseizoen

pi_9524428
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 22:35 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Pardon

Voor iemand met een bankrekening waar 500 euro opstaat is 170 erg veel voor alleen een reisje hoor

al bij Easyjet gekeken?
pi_9524520
Haha, ik had toch ook echt voor het vliegticket gekozen, ik weet dat het niet je keuze is... Maar ik betwijfel of je geodkopen kan vinden met de trein.

Van de zomer heb ik last minute geboekt naar Barcelona en dat was helemaal duur.

Je vriend heeft niet zelf een rijbewijs??

pi_9524619
Hij heeft wel een rijbewijs ja.. maar daar kunnen we toch niks mee? Ja, een auto huren, maar voor 3 weken, dat is nog duurder.

En die 170 euro was van easyjet en dat is, as far as i know, de goedkoopste.

dinsdag 1 april 2003 @ 22:59:33 #15
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_9524808
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 22:40 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Een link? Waar haal je deze informatie vandaan?

http://www.treinreiswinkel.nl/pagina/90#7

Toch goedkoper dan ik dacht. Paar jaar geleden was het nog zo'n 750 piek.

Wat zijn we aan het doen ???
pi_9526221
Bij de Travel links staat geloof ik ook nog een link voor de treinreizen internationaal.
pi_9526636
Ik geef het op, ik zit nu 2 uur te zoeken maar ik vind niks aantrekkelijks En over treinreizen is al helemaal niks fatsoenlijks te vinden.
pi_9526704
quote:
Op woensdag 2 april 2003 00:14 schreef heaven7 het volgende:
Ik geef het op, ik zit nu 2 uur te zoeken maar ik vind niks aantrekkelijks En over treinreizen is al helemaal niks fatsoenlijks te vinden.
Als je nou morgen gewoon eens een reisbureau binnenloopt en daar vraagt naar de goedkoopste mogelijkheid voor een retourtje Spanje. Die lui kunnen je dat binnen een paar minuten vertellen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_9526713
quote:
Op woensdag 2 april 2003 00:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Als je nou morgen gewoon eens een reisbureau binnenloopt en daar vraagt naar de goedkoopste mogelijkheid voor een retourtje Spanje. Die lui kunnen je dat binnen een paar minuten vertellen.

Ja, dat lijkt me een goed idee.
  woensdag 2 april 2003 @ 00:35:47 #20
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_9526945
Hmz, interrail kost je 285 euro, dat is een treinkaartje voor 1 maand en dan kan je mee reizen in NL, BE, LUX, FR, SP en POR mee reizen.

Je mag hiermee niet met hogesnelheidstreinen, maar het lijkt me dat een retourtje spanje dan toch echt geen 400 euro's hoeft te kosten.

Verder heeft http://www.bahn.de/ een goede reiswijzer, maar die geeft helaas geen prijzen voor deze reis

Naar het reisbureau is idd wel het makkelijst

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  woensdag 2 april 2003 @ 00:50:07 #21
37841 Moitessier
Vagabond des mers du Sud
pi_9527161
wat je natuurlijk ook kan doen is naar NS Internationaal kantoor
gaan op een van de grote stations (ik weet dat er op schiphol
eentje zit en in Amsterdam en een in Rotterdam, dus elk groot station
is waarschijnlijk wel een goede gok)

Als je met de trein wilt gaan weten deze mensen waarschijnlijk het beste
wat je wel en niet moet doen als je met de trein wilt gaan.

Neem wel wat mee om te doen want wachttijden daar kunnen
echt heel erg lang zijn

...je kan natuurlijk ook gaan liften

If a retainer will just think about what he is to do for the day at hand,
he wil be able to do anything.
If it is a single day's work, one should be able to put up with it.
Tomorrow, too, is but a single day.
  woensdag 2 april 2003 @ 10:04:10 #22
35485 rique
with Canon, I can
pi_9529876
Over het algemeen zijn treinen duurder dan vliegtuigen binnen europa, mijn ervaring beperkt zich hierbij tot duitsland maar ik heb dit vaker gehoord, ook over spanje.

Het handigst is inderdaad om ff te bellen naar NS internationaal of ff heen en weer naar Arnhem te gaan.

-edit- Ikzelf heb ook een hekel aan bussen maar ze zijn wel heeeeel goedkoop, zeker in die richting. Een eurolinesbus kost iets in de orde van tientjes. Je ouders kunnen je vast wel oppikken vanaf een grote plaats in de buurt. Ik zou toch overwegen of je je vriend niet kan overhalen om ff op zijn tanden te bijten, als je echt goedkoop wil is het namelijk de enige optie om samen op vakantie te gaan

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_9583555
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 22:35 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Pardon

Ja dus??? jij denkt zeker voor een paar eieren naar spanje te gaan ofniet?
Ja..ik wilde je wat vertellen..maar als ik dat vertel,dan ben ik wel uren aan het vertellen en dan denk je ook van vertel dit nou maar niet..dus vertel ik het ook maar niet..
  vrijdag 4 april 2003 @ 16:55:36 #24
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9584137
Iets vriendelijker mag ook wel. En als je niets te melden hebt, hoef je ook niet te posten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_9584925
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 16:34 schreef TheMax het volgende:

[..]

Ja dus??? jij denkt zeker voor een paar eieren naar spanje te gaan ofniet?

Nou, als het even kan..

Alsof 170 euro niets is Kom op zeg.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')