Zo lag ik gisternacht dus ook de hele nacht wakker met pijn in mijn buik. En de gedachte; "waar haal ik weer een nieuwe" kon ik niet verdrijven. Ze had immers veel kwaliteiten. Vooral goed luisteren.
Nu moet ik zelf afwassen
quote:Lekker gedetailleerde post.... ruzie?
Op dinsdag 1 april 2003 12:25 schreef KloonVanSpoilerMan het volgende:Kom ik gisteren thuis en zie ik dat m'n vriendin er niet meer is. Vast weggelopen ofzo, maar ik zit er toch best mee. Toen ik thuis kwam was de deur open terwijl ik die toch echt op slot gedaan had.
Zo lag ik gisternacht dus ook de hele nacht wakker met pijn in mijn buik. En de gedachte; "waar haal ik weer een nieuwe" kon ik niet verdrijven. Ze had immers veel kwaliteiten. Vooral goed luisteren.
Nu moet ik zelf afwassen
quote:Nee, daar had ik nooit last van.
Op dinsdag 1 april 2003 12:26 schreef EggsTC het volgende:[..]
Lekker gedetailleerde post.... ruzie?
quote:Had je haar maar niet zo slecht moeten behandelen...
Op dinsdag 1 april 2003 12:25 schreef KloonVanSpoilerMan het volgende:Kom ik gisteren thuis en zie ik dat m'n vriendin er niet meer is. Vast weggelopen ofzo, maar ik zit er toch best mee. Toen ik thuis kwam was de deur open terwijl ik die toch echt op slot gedaan had.
Nu moet ik zelf afwassen
Welke kleur had ze?
[Dit bericht is gewijzigd door freud op 01-04-2003 12:31]
quote:Maar ik liet haar vaak genoeg naar buiten.
Op dinsdag 1 april 2003 12:28 schreef oxorpoxe het volgende:
Ze kan ook zijn gaan buitenspelenb en de weg kwijt geraakt zijn, het heeft geen nut om gelkijk het ergste te denken.
wat je kunt doen is posters met een foto van haar in de buurt ophangen met een tekst waarin je meld dat je haar kwijt bent, een beleoning uitloofd en je telefoonnummer erbij.
Ddie afwas de eerste week gewoon laten staan.
Succes gozer!
quote:epilepsieicoon!
Op dinsdag 1 april 2003 12:30 schreef Cynic het volgende:
Er zat er gisteren nog eentje bij ons in de tuin die ik nooit eerder had gezien. Zat de hele tijd te janken enzo, heb geen oog dichtgedaanWelke kleur had ze?
quote:Dat is niet waar...
Op dinsdag 1 april 2003 12:31 schreef KloonVanSpoilerMan het volgende:Maar ik liet haar vaak genoeg naar buiten.
Ze kwam bijna nooit buiten...
quote:Ja, hij is terug, dat mag nu wel, vind ik
Op dinsdag 1 april 2003 12:32 schreef Troel het volgende:[..]
epilepsieicoon!
quote:nou, gewoon blond
Op dinsdag 1 april 2003 12:30 schreef Cynic het volgende:
Er zat er gisteren nog eentje bij ons in de tuin die ik nooit eerder had gezien. Zat de hele tijd te janken enzo, heb geen oog dichtgedaanWelke kleur had ze?
quote:Nee, dan was dit een andere.
Op dinsdag 1 april 2003 12:33 schreef KloonVanSpoilerMan het volgende:[..]
nou, gewoon blond
quote:Deze reactie heb je gejat bij het yesforum...
Op dinsdag 1 april 2003 12:26 schreef BigBear het volgende:
Bij de Aldi zijn ze geloof ik in de aanbieding vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |