abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9506701
Ik moet dit heel even kwijt.... ik zit in een verwarrende situatie. Let me explain..

Mijn hartewens is een jaar naar australie gaan .. dit is al wat me 2 jaar bezighoud. Als je ergens mee bezigbent kom je "toevallig" mensen op je pad tegen.Een half jaar terug ben ik zo iemand tegengekomen een meisje/vrouw via een vriend van me. Ik wilde die avond eigenlijk niet opstap gaan maar die vriend van me vroeg me of ik langs wilde komen omdat zij er nu ook eens was. En hij was er altijd razend enthausiast over. Nou vooruit d8 ik, laat ik voor de grap dan maar eventjes meegaan op stap. Heel de avond eigenlijk niet met haar gepraat totdat we in een cafetaria zaten en het magische woord viel, Australie.
We hebben maar 10 min gepraat en ze was heel geinteresseerd. Uiteindelijk vroeg ze of ik haar wilde mailen als ik nog vraagen had. Nou ik had echt zoiets van mja... kijk wel. en warempel volgende dag had ik een mail van haar. zo is het begonnen... en nu hebben wij een hele hechte vriendschap gewoon in reallife en niet via mail.In het begin dacht ik dat ik verliefd was op haar.... maar na veel gepraat te hebben en gewoon over het onderwerp te hebben bleek het dus echt een soulmate te zijn.Nu komt het, mijn broer heeft dus ook veel contact met haar en heeft dus ook een hele goede band met haar. Mijn broer en ik hebben dezelfde vrienden maar ik ben een stuk meer open/sociaal ontwikkeld. Doe me voor zoals ik ben, hij niet. Dat weet ik dat weet hij maar hij durft niet te zijn zoals ie is tegenover mij. Dit zit erg dwars (al jaren). Nu heeft hij dus contact met die vriendin van me en ze dachten allebei dat het wel iets zou kunnen worden tussen hun hij is bij haar wel zoals ie is zegt ze.Hoofdzakelijk is dus mijn broer het "probleem" dat ie niet zichzelf is.Nu vraag ik me dus af waarom hij wel bij haar is zoals ie is en niet tegenover zijn eigen broer.
Hij is 3 jaar ouder als ik en ik snap niet dat ik me ware ik al beter ken dan hij.
Tussen mij en die vriendin van me is iets wat niet kapot kan gaan.Dit wil ik tenminste niet en ik heb van haar begrepen dat voor haar hetzelfde geld
Pff dit moest even eruit allemaal... Ik weet alelen nu niet hoe ik tegenover mijn broer moet zijn. of we nu gewoon op dezelfde manier verder gaan dus gewoon oppervlakkig contact. Ik wil graag beter contact met mijn broer maar hij is bang dat hij me kwetst... nou ik zou wel eens willen weten hoe??!!

Volgens mij is het best verwarrend verhaal heb ik het id.. want er staat niet echt in wat me nu echt dwarszit. Maar dit speelt gewoon in me hoofd

Who are you!?
pi_9506737
gaat het nou over australie of je broer?
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_9506751
Hoofdzakelijk over mijn broer
Who are you!?
pi_9506796
whats your point?

Ik snap het niet helemaal denk ik.

Lambo of Rekt
  dinsdag 1 april 2003 @ 12:18:28 #5
33351 gielekes
Mijn computer is een imbeciel!
pi_9506848
Als ik goed door de regels lees, ben jij geil op die muts en je broer idem.. Zij valt op je broer, ondanks dat hij minder "zichzelf" is, dat zal dus wel een kwestie van uiterlijk zijn denk ik dan..

Eigenlijk draait het er dus alleen maar om dat je jaloers bent op je broer, wat niet slecht is, aangezien iedereen wel eens jaloers is, maar wel lastig, omdat het je broer is..

Tip van de meester, als je het niet kan hebben dat je "soul-mate" voor je broer kiest is het je soul-mate niet..

Someone's boring me. I think it's me.
pi_9506868
Dat is het em juist... ik weet totaal niet wat ik met deze situatie aanmoet... mijn broer... en die goede vriendin van me...
Ik denk dat ik het alleen maar even wilde spuien... gewoon even me verhaal doen... Even iemand die een luisterend oor heeft.
Ik weet even niet hoe/wat/waarom..

Misschien dat ik vandaag een vage bui heb

Who are you!?
pi_9506923
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 12:18 schreef gielekes het volgende:
Als ik goed door de regels lees, ben jij geil op die muts en je broer idem.. Zij valt op je broer, ondanks dat hij minder "zichzelf" is, dat zal dus wel een kwestie van uiterlijk zijn denk ik dan..

Eigenlijk draait het er dus alleen maar om dat je jaloers bent op je broer, wat niet slecht is, aangezien iedereen wel eens jaloers is, maar wel lastig, omdat het je broer is..

Tip van de meester, als je het niet kan hebben dat je "soul-mate" voor je broer kiest is het je soul-mate niet..

De master has spoken
Lambo of Rekt
pi_9506933
Bij de 1 voel je je meer op je gemak als bij de ander, of het nou familie is of niet.

Dat zijn gewoon van die dingen in het leven, accepteer het liever ipv het als een probleem te zien en wees blij voor je broer.

pi_9506947
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 12:18 schreef gielekes het volgende:

Ik geil totaal niet op haar maar ik ben bang dat de vriendschap die ik met haar heb misschien verloren gaat..... maar volgens mij is dat vertrouwen hebben in haar..
Who are you!?
  dinsdag 1 april 2003 @ 12:23:21 #10
33351 gielekes
pi_9506959
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 12:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De master has spoken

That's me
  dinsdag 1 april 2003 @ 12:27:21 #11
33351 gielekes
pi_9507068
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 12:22 schreef Spons het volgende:

[..]

Ik geil totaal niet op haar maar ik ben bang dat de vriendschap die ik met haar heb misschien verloren gaat..... maar volgens mij is dat vertrouwen hebben in haar..

en:
quote:
In het begin dacht ik dat ik verliefd was op haar.... maar na veel gepraat te hebben en gewoon over het onderwerp te hebben bleek het dus echt een soulmate te zijn
Correct me if I'm wrong,

je was en bent nog steeds verliefd op haar, maar na praten bleek dat je weinig kans maakte en besloot zij dat jullie wel op andere basis verder konden, wat je accepteert omdat vrouwen nou eenmaal de macht hebben om mannen te bespelen..

(nou zul je zeggen dat zij zo niet is, maar geloof me: zo zijn ze allemaal een beetje ..)

pi_9507150
Best nog nieuw op forum, die gielekes, en dan zulke goede reacties
Lambo of Rekt
  dinsdag 1 april 2003 @ 20:10:52 #13
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9519879
Slotje op verzoek.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo