quote:Maar zoals je weet gebruiken we geen hulpsites als IMDB of Google.
Op dinsdag 1 april 2003 01:10 schreef BwennieBren het volgende:
Okay, ik ben bang dat ik een hele tijd wakker blijf, hij is best moeilijk en heel lang geleden, dus ik geef een hint.
Ik heb de site van deze serie gevonden omdat ergens in de Truth op dit forum zegt men dat "iets" een promo is van een film met dezelfde naam als deze serie. Als je de naam van de serie hebt dan is de zijn de namen van de acteurs google-werk.
quote:Okay, dan zet ik tellsell ook maar ff uit
Op dinsdag 1 april 2003 01:12 schreef scanman01 het volgende:[..]
Maar zoals je weet gebruiken we geen hulpsites als IMDB of Google.
Maar ik heb alle muziek in de kamer al uitgezet.... Ik kom er wel op! Even diep graven.
quote:Helemaal niet gek voorgesteld: de pakken van de man, jongen en aap zijn oranje en wit en van de vrouw blauw met wit.
Op dinsdag 1 april 2003 01:06 schreef ranja het volgende:
het ziet er zo lekker ouderwets futuristisch uitIk kan me helemaal voorstellen dat die pakken oranje met blauw zijn of geel met groen ofzo
quote:Hebben die acteurs ook nog films gemaakt eigenlijk? Want het blijft een filmtopic natuurlijk!
Op dinsdag 1 april 2003 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik word helemaal gek. Kan er niet opkomen en weet toch zeker dat ik die serie ken!
quote:Jawel, hij heeft in een triller gespeeld naast Linda Purl. En zij heeft alleen in series gespeeld: naast Lee Majors in een science fiction serie, naast Patrick Duffy in een serie waar Patrick Duffy de man is van een land heeft zo groot als Libië en Azië, voorbij de pilaren van Hercules (
Op dinsdag 1 april 2003 01:45 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hebben die acteurs ook nog films gemaakt eigenlijk? Want het blijft een filmtopic natuurlijk!
Bovendien heeft de director heeft ook een handje meegeholpen in de The Godfather deel II.
[Dit bericht is gewijzigd door BwennieBren op 01-04-2003 02:11]
quote:Ik weet het weer, maar kan niet op de namen komen. Vooral omdat ze ook niet bekend zijn eigenlijk. Volgens mij heette die serie Ark ofzo, maar de namen van de acteurs weet ik dus niet meer. Dat is dan makkelijk op te zoeken, maar dat is niet de bedoeling natuurlijk. Of je moet zeggen dat de titel van de serie genoeg is....
Op dinsdag 1 april 2003 01:53 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Jawel, hij heeft in een triller gespeeld naast Linda Purl. En zij heeft alleen in series gespeeld: naast Lee Majors in een science fiction serie, naast Patrick Duffy in een serie welke Patrick Duffy de man is van een land heeft zo groot als Libië en Azië, voorbij de pilaren van Hercules (
). Dat jongetje heeft later alleen nog maar in Spaanstalige films gespeeld (laatste film van hem was in 1994). En die aap, tja, dat weet ik niet hoor!
Bovendien heeft de director heeft ook een handje meegeholpen in de The Godfather deel II.
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 02:13 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik weet het weer, maar kan niet op de namen komen. Vooral omdat ze ook niet bekend zijn eigenlijk. Volgens mij heette die serie Ark ofzo, maar de namen van de acteurs weet ik dus niet meer. Dat is dan makkelijk op te zoeken, maar dat is niet de bedoeling natuurlijk. Of je moet zeggen dat de titel van de serie genoeg is....
quote:Pffff... dat was een hele bevalling. Ik heb die serie wel gezien toen ik nog jong was (damn, dat klinkt 'oud') ..... Bijzonder storend dat je dan heel lang niet op de titel kunt komen. Volgens mij was het niet zo'n succes in Nederland trouwens.
Op dinsdag 1 april 2003 02:15 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Nou ik vind het okay hoor! Je hebt gelijk de naam van de serie is Ark II. Ik reken het helemaal goed, de punten gaan dus naar jou! Ben trots op je want hij was best moeilijk, en nu ga ik echt slapen. Welterusten!
quote:Ach ik twijfel dat ik over de filmkennis zal beschikken om die te beantwoorden, maar uit nieuwsgierigheid blijf ik nog even wachten. Dan zal ik een gokje wagen en gaan slapen. Waag het niet om de vraag ook maar een klein beetje makkelijker te maken dan je in gedachten had.
Op dinsdag 1 april 2003 02:23 schreef scanman01 het volgende:[..]
Pffff... dat was een hele bevalling. Ik heb die serie wel gezien toen ik nog jong was (damn, dat klinkt 'oud') ..... Bijzonder storend dat je dan heel lang niet op de titel kunt komen. Volgens mij was het niet zo'n succes in Nederland trouwens.
Nu iedereen lijkt te slapen (ik ga pas om half 5 denk ik) heb ik mooi even tijd om een moeilijke vraag te bedenken
Is dit het begin van een nieuw soort vraag?
quote:Ik durf al niks meer te zeggen anders moet ik weer....
Op dinsdag 1 april 2003 02:35 schreef scanman01 het volgende:
Voor iedereen die van mijn leeftijd is zal deze vraag niet zo moeilijk zijn, maar ik vond het erg leuk om te doen! Ik heb een beetje gegoocheld met een foto. Wat klopt er niet aan onderstaande foto?Is dit het begin van een nieuw soort vraag?
quote:Weet je het antwoord wel dan?
Op dinsdag 1 april 2003 02:43 schreef BwennieBren het volgende:
Ik durf al niks meer te zeggen anders moet ik weer....en ik moet al naar bed want ik heb al 2 x welterusten gezegd.
quote:Ik kan jou leeftijd wel ongeveer raden! Correct geantwoord!!!!!!!
Op dinsdag 1 april 2003 02:46 schreef Khalein het volgende:
Plaatje van de cast van Dallas, met daarin een - door jou - vervangen hoofd. Nu zit er Iemand uit Dynasty tussen, John Forsythe om precies te zijn...Kan het zijn dat je Jim Davis hebt vervangen?
quote:Tsja, Partick Duffy he? Was ik altijd al verliefd op geweest. Jim Davis hoort daar te zijn, Jock Ewing. En toen ging ie dood....
Op dinsdag 1 april 2003 02:45 schreef scanman01 het volgende:[..]
Weet je het antwoord wel dan?
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 02:48 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Tsja, Partick Duffy he? Was ik altijd al verliefd op geweest. Jim Davis hoort daar te zijn, Jock Ewing. En toen ging ie dood.... En het antwoord is nu toch al geraden!
quote:Was een beetje Dallas vs Dynasty
Op dinsdag 1 april 2003 02:46 schreef Khalein het volgende:
Plaatje van de cast van Dallas, met daarin een - door jou - vervangen hoofd. Nu zit er Iemand uit Dynasty tussen, John Forsythe om precies te zijn...Kan het zijn dat je Jim Davis hebt vervangen?
quote:Doe eens raden?
Op dinsdag 1 april 2003 02:47 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan jou leeftijd wel ongeveer raden! Correct geantwoord!!!!!!!
Was echt leuk om te doen trouwens![]()
Nou mag jij nog een nieuwe vraag bedenken
En nu ik een nieuwe vraag, damn... Eigenlijk wil ik richting bed, maar hoe gaat dat dan met het antwoorden?
quote:Gooi er maar een vraag in. Als ik zeker ben dat ik het antwoord goed heb stel ik gewoon weer een nieuwe vraag.. en anders blijft de vraag gewoon staan!
Op dinsdag 1 april 2003 02:53 schreef Khalein het volgende:
En nu ik een nieuwe vraag, damn...Eigenlijk wil ik richting bed, maar hoe gaat dat dan met het antwoorden?
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 01-04-2003 02:56]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |