Is dat niet raar ??????
Voor de rest een leuke CD, met gelukkig ook Hind er weer bij.
Absoluut de winnaar voor mij
Het is toch muziek of niet soms. Dan post ik mijn reactie maar.
Het "Greatest Moments" album vind ik toch behoorlijk bagger hoor. Het enigste nummer wat gewoon goed is, is die van Hind met Feel. Hind zingt dat nummer gewoon zuiver en goed. En ook Joel vond ik nog wel redelijk.
De rest vind ik totaal niet leuk. Story of Succes is nog wel leuk, maar overall is het niet echt een geweldig album.
dat Yuli er niet op staat. Blegh wat een rotmens met haar uitrekkingen van zinnen. brrrrrrrr
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 29-03-2003 23:54]
quote:Zeker..zeker..
Op zaterdag 29 maart 2003 23:21 schreef Zero_Cool het volgende:dat Yuli er niet op staat. Blegh wat een rotmens met haar uitrekkingen van zinnen. brrrrrrrr
quote:Ja jouw niveau daalt ook aardig met je taalgebruik,kan het wat minder?
Op zaterdag 29 maart 2003 23:25 schreef Thomas B. het volgende:
-edit- is er nou ook al een idols cd???
... en het niveau daalt nog verder
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 29-03-2003 23:53]
quote:Ze was kort geleden nog bij Gijs&Wout op Yorin FM. Daarin zei Yuli dat ze niet op de cd stond omdat toen de cd werd opgenomen ze haar stem kwijt zou zijn. Ze had een griepje ofzo, weet het niet meer exact, maar dat is dus de reden.
Op zaterdag 29 maart 2003 15:49 schreef Silver_S het volgende:
hoi !
Ik heb hier de IDOLS greatest moments CD met daarop 11 nummers, maar ... geen nummer van YULI er bij.
Ze staat wel op het hoesje maar er staat geen nummer van haar tussen.Is dat niet raar ??????
bron: Yuli in uitzending Gijs&Wout Yorin fm
quote:Hind met Feel is idd erg goed...
Op zaterdag 29 maart 2003 23:21 schreef Zero_Cool het volgende:
Waarom staat dit nou dan weer in (RL) soapsHet is toch muziek of niet soms. Dan post ik mijn reactie maar.
Het "Greatest Moments" album vind ik toch behoorlijk bagger hoor. Het enigste nummer wat gewoon goed is, is die van Hind met Feel. Hind zingt dat nummer gewoon zuiver en goed. En ook Joel vond ik nog wel redelijk.
De rest vind ik totaal niet leuk. Story of Succes is nog wel leuk, maar overall is het niet echt een geweldig album.
dat Yuli er niet op staat. Blegh wat een rotmens met haar uitrekkingen van zinnen. brrrrrrrr
quote:Ja op 4 he! Ik zag het ook, viel me ook op! Erg fout hoor..
Op zondag 6 april 2003 17:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zie net de reclame voor die CD op TV. Zeggen ze ten eerste dat alle 10 de finalisten erop zingen en daarna spellen ze Yuli niet als 'Yuli' maar als 'July'.
Dit is nou al de vijfde keer in 1 uur tijd dat ik Here we are hoor.
Ik word er niet goed van. Ik zou zeggen: Fans, neem die clip lekker op en spoel hem gewoon 100 x terug, scheelt nog geld ook.
Het blijft wel een prachtig nummer, net als Story Of Success.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |