quote:Dat klopt! Maar "trip-hop" valt weer onder "Dance". Met als basis electronica, jazz, dub etc. etc.
Op vrijdag 28 maart 2003 15:31 schreef HAL9000S het volgende:[..]
[offtopic]Dance
ik denk eerder aan triphop als ik die namen hoor[/offtopic]
quote:Ja, de aardappels zijn gaar.
Op vrijdag 28 maart 2003 15:33 schreef Zander het volgende:
Het lezen gaat sommige mensen hier ook wel heel moeilijk af...
quote:Weet je wel hoe laat 't is... Iedereen heeft er weer een zware schooldag opzitten of zit nu na te ijlen op z'n stage... Vanavond, na een paar baco'tjes, worden we wel weer wakker!
Op vrijdag 28 maart 2003 15:34 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja, de aardappels zijn gaar.
Naja, wat maakt het ook uit, ik vind het wel koel klinken.
Ik heb van trance zelf nogal weinig verstand, wat ik er van ken zijn wat verzamel cd's (Gatecrasher, This is..., Sensation 2002 black en wat mp3 albums van Tiësto) en ik heb ID-T radio wel vaak op staan. Draaien ze soms wel lekkere lounge/chill-out ( ) muziek 's ochtends vroeg.
Het ligt ook aan wat voor stemming ik ben en wat ik aan het doen ben/ga doen waar ik naar luister. Alleen r&b, rap (in al zijn vormen), en wat los top 40 werk vind ik niet bijster interessant. Maar daar houd ik dan ook mijn mond maar over
quote:Idd een afkeurenswaardig verschijnsel. Gewoon puberaal schoppen noem ik dat.
Op vrijdag 28 maart 2003 15:20 schreef Jape het volgende:
Zou echt geen idee hebben eigenlijk, maar je ziet ze er altijd tussen.. mensen die in een topic babbelen over <muziekstijl> en dat er dan iemand tussendoor komt van "<muziekstijl> is kutmuziek!" of "<muziekstijl> is voor kleuters!"..
quote:Tenzij iemand het kan onderbouwen of uitleggen, heb je er maar bitter weinig aan toch?
Op vrijdag 28 maart 2003 15:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ok vraag op andere manier :stel , je opent een topic waarin jij aandacht/tips/informatie vraagt over een bepaald hokje die binnen de muziek behoort , heb je dan iets aan iemand die zegt dat hij dat KUT vind
quote:Ja, misschien denk je dan nog 'ns na over je muzieksmaak... Gebeurde mij ook een keer. Ik bedacht me opeens: "Wat luister ik toch een tyfus muziek...".
Op vrijdag 28 maart 2003 15:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ok vraag op andere manier :stel , je opent een topic waarin jij aandacht tips vraagt voor een bepaald hokje die binnen de muziek behoort , heb je dan iets aan iemand die zegt dat hij dat KUT vind
Maar in uhmmm, zeg maar circa 90% van de gevallen heb je hier niets aan nee.
quote:In de meeste gevallen weten de luitjes die zeiken over andermans muzieksmaak helemaal NIETS over de betreffende stijl. Ze hebben ooit eens 1 of 2 nummers vluchtig gehoord en dan denken ze dat ze er verstand van hebben.
Op vrijdag 28 maart 2003 15:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als je ergens niet van houdt kun je dat wel eens een keer duidelijk maken, maar doe het dan op z'n minst onderbouwd. Ikop ...(hier iedere willekeurige stroming invullen) is niet echt bevordelijk voor een discussie. Je hoeft niet iedere muzieksoort goed te vinden, maar laat een ander nou gewoon eens een andere mening hebben
quote:Heel erg leuk allemaal, maar dat was dus niet de insteek van dit topic. Het gaat niet alleen over Trance maar over muziekstijlen in het algemeen
Op vrijdag 28 maart 2003 15:43 schreef MSXUser het volgende:In de meeste gevallen weten de luitjes die zeiken over andermans muzieksmaak helemaal NIETS over de betreffende stijl. Ze hebben ooit eens 1 of 2 nummers vluchtig gehoord en dan denken ze dat ze er verstand van hebben.
Vooral op elektronische muziek wordt erg afgegeven door bepaalde groepen Fok'ers. Argumenten als 'Het is geen echte muziek', 'Iedereen kan wat aan knopjes draaien', 'Die herrie wordt door een computer gemaakt', enz... bewijzen dat ze totaal niet weten waar ze het over hebben. Totaal loze argumenten en dan nog... laat ze maar eens bewijzen dat het zo gemakkelijk is om goede, pakkende en onderhoudende elektronische muziek te maken.
quote:klopt, en dat hebben we al een keer uitvoerig besproken in De pc's enzo zijn geen instrumenten discussie.
Op vrijdag 28 maart 2003 15:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Heel erg leuk allemaal, maar dat was dus niet de insteek van dit topic. Het gaat niet alleen over Trance maar over muziekstijlen in het algemeen
quote:offtopic tips: Infected Mushroom en kijk eens op goatrance.fr
Op vrijdag 28 maart 2003 15:40 schreef Elegy het volgende:
* Elegy heeft sinds een paar dagen GOA trance ontdekt Dat schijnt trance met EBM invloed te zijn.
-edit: niet spammen-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 28-03-2003 15:50]
quote:open hem opnieuw met een duidelijkere topictitel, opzich wel interessant topic...
Op vrijdag 28 maart 2003 15:49 schreef Seborik het volgende:
Weet je wat, ik doe deze wel dicht, de TPG heeft geen dienst vanmiddag.
quote:Volgens mij snap je m'n post niet helemaal. Dat oeverloze, niet onderbouwde geflame in de diverse topics (maakt niet uit wat voor stijl) is domweg misselijkmakend. Daarop doel ik dus ook met mijn vorige post. Dat ik elektronische muziek noem, is meer vanwege het feit dat ik totaal geen verstand van rock/metal/... heb. Enne, elektronische muziek omvat veel meer dan alleen trance...
Op vrijdag 28 maart 2003 15:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Heel erg leuk allemaal, maar dat was dus niet de insteek van dit topic. Het gaat niet alleen over Trance maar over muziekstijlen in het algemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |