quote:CYA
Op zondag 30 maart 2003 16:59 schreef ninja-mod het volgende:
idd ; en ik gaat naar m'n ouders voor de maaltijdlater mensen!
In prettige gesprek mogen geen sf/fan gesprekken/discussie. en zo'n keet topic krijgt kans op kans ??? vaag erg vaag ..
quote:idd
Op zondag 30 maart 2003 17:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wanneer gaat die "Keet"op slot .. het is nog steeds irl chat .. ondanks de waarschuwing van Pluis ..In prettige gesprek mogen geen sf/fan gesprekken/discussie. en zo'n keet topic krijgt kans op kans ??? vaag erg vaag ..
Wou je nog wat gaan posten ?
Anders hoef ik daar niet op te gaan wachten en kan ik iets anders gaan doen dan fokken......
quote:ik post daar niet
Op zondag 30 maart 2003 17:07 schreef Sitethief het volgende:[..]
idd
Wou je nog wat gaan posten ?
Anders hoef ik daar niet op te gaan wachten en kan ik iets anders gaan doen dan fokken......
quote:Ik dacht meer aan fantasy
Op zondag 30 maart 2003 17:09 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
ik post daar niet
ik wacht op het hangslot ..en aan fan ben effe druk bezig met wat zijwegen aan het ontwikkelen
quote:Ben druk met ontwikkelen , maar ja weinig mensen posten meer door tijdgebrek of iets anders.. dus het bloed weer zachtjes aan dood.
Op zondag 30 maart 2003 17:10 schreef Sitethief het volgende:[..]
Ik dacht meer aan fantasy
Sitethief jij wist toch nog een forum waar men wel meer met fantasy bezig was ????
quote:Don't leave me...
Op zondag 30 maart 2003 17:13 schreef Lord Dreamer het volgende:Sitethief jij wist toch nog een forum waar men wel meer met fantasy bezig was ????
quote:Drie stuks, wil je RPG's gaan doen dan ?
Op zondag 30 maart 2003 17:13 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Ben druk met ontwikkelen , maar ja weinig mensen posten meer door tijdgebrek of iets anders.. dus het bloed weer zachtjes aan dood.
Sitethief jij wist toch nog een forum waar men wel meer met fantasy bezig was ????
http://www.mandragon.be/home
Meer een soort algemene fantasy site, wel in het Nederlands
http://dutch.hallofworlds.net/
Zelfde als Madragon allen dan (grotendeels) over fantasy van eigen bodem, er liep daar een RPG waar ik in mee deed Aschen en Forau ook maar het is nu een beetje stil gevallen.
http://raganorck.tripod.com/
Een grootte RPG alá Fok!eiland
quote:Als de kier naar onzin groter wordt ja , dan kan ik beter de fantasy verplaatsen van hier , en krijgt pluisje haar zin ..
Op zondag 30 maart 2003 17:24 schreef Sitethief het volgende:[..]
Drie stuks, wil je RPG's gaan doen dan ?
quote:niet zo he
Op zondag 30 maart 2003 17:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
en krijgt pluisje haar zin ..
quote:LD de pessimist, de winter is nu eenmaal voorbij en men gaat weer naar buiten...
Op zondag 30 maart 2003 17:27 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Als de kier naar onzin groter wordt ja , dan kan ik beter de fantasy verplaatsen van hier , en krijgt pluisje haar zin ..
Dat je Fantasy mist kan ik begrijpen, maar om dat op mij af te gaan schuiven vind ik niet echt eerlijk. Daarbij: er mag hier Fantasy gepost worden in de verhaallijnen, maar als er voor jou idee te weinig mensen voor zijn, kan ik daar natuurlijk ook niks aan doen.
quote:Je bent toch van Adel, prinses nog wel.
Op zondag 30 maart 2003 17:30 schreef pluisje het volgende:
Is het ooit wel eens in jullie opgekomen dat ik "maar een mod" ben, en dat ik niet in mijn eentje alle beslissingen over Fok maak?
Danny is helemaal niks
Maar nee , de eilanders moeten maar "liev" doen , en de onzinners die hun reeks onder de schuilnaam hier dumpen maar accepteren.
quote:Tjah, het is en blijft een eiland van stijfkoppen
Op zondag 30 maart 2003 17:33 schreef pluisje het volgende:
"de moderatie" gaat even eten. Ik kan het uitleggen wat ik wil, maar het helpt toch niet denk ik.
4500
quote:JA schat wat jij wil. . Je modereert toch het eiland of niet ???? Als die baggertroep hierheen komt gooi je het gewoon op slot. Net zo als je doet bij de komische onzin invasies .
Op zondag 30 maart 2003 17:30 schreef pluisje het volgende:
Is het ooit wel eens in jullie opgekomen dat ik "maar een mod" ben, en dat ik niet in mijn eentje alle beslissingen over Fok maak?
Dus fantasy mag alleen maar in de verhaallijnen. het is dus een voorrecht dat er fantasy gepost mag worden op jouw slowchat forum
Ik dacht dat jij nog besprekingen had over de toekomst van het eiland ???? over misschien meer fantasy ???
Maar blijkbaar WIL jij dat niet. Het "liev" doen gelul komt me de strot uit.
quote:Dag LD, als we zo'n toon aan gaan slaan heeft een uitleg denk ik geen zin.
Op zondag 30 maart 2003 17:36 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
JA schat wat jij wil. . Je modereert toch het eiland of niet ???? Als die baggertroep hierheen komt gooi je het gewoon op slot. Net zo als je doet bij de komische onzin invasies .
Dus fantasy mag alleen maar in de verhaallijnen. het is dus een voorrecht dat er fantasy gepost mag worden op jouw slowchat forum
Ik dacht dat jij nog besprekingen had over de toekomst van het eiland ???? over misschien meer fantasy ???Maar blijkbaar WIL jij dat niet. Het "liev" doen gelul komt me de strot uit.
quote:Wil je geen IRC quote hier gebruiken. ! ik heb op IRC nl de moderatie gebruikt .. ! en niet hier !
Op zondag 30 maart 2003 17:33 schreef pluisje het volgende:
"de moderatie" gaat even eten. Ik kan het uitleggen wat ik wil, maar het helpt toch niet denk ik.
quote:
Op zondag 30 maart 2003 17:40 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Wil je geen IRC quote hier gebruiken. ! ik heb op IRC nl de moderatie gebruikt .. ! en niet hier !
quote:
Op zondag 30 maart 2003 17:32 schreef Lord Dreamer het volgende:
Als de topics van mensen die door een FA uit een forum worden geweerd, terwijl iedereen weet dat die FA heel erg coulant is, dan moet er toch bij de moderatie een lichtje gaan branden.Maar nee , de eilanders moeten maar "liev" doen , en de onzinners die hun reeks onder de schuilnaam hier dumpen maar accepteren.
quote:Jij geeft nooit geen uitleg .. NOOIT alles ontwijk je met de zin.. "Ja ik bepaal het niet hoor." Afschuiven heet zoiets ..
Op zondag 30 maart 2003 17:37 schreef pluisje het volgende:[..]
Dag LD, als we zo'n toon aan gaan slaan heeft een uitleg denk ik geen zin.
quote:gefeliciteerd. met de 4500
Op zondag 30 maart 2003 17:35 schreef Sitethief het volgende:[..]
Tjah, het is en blijft een eiland van stijfkoppen
4500
Ja ik ben een stijfkop ..
quote:Nee de waarheid vertellen heet zoiets
Op zondag 30 maart 2003 17:41 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Jij geeft nooit geen uitleg .. NOOIT alles ontwijk je met de zin.. "Ja ik bepaal het niet hoor." Afschuiven heet zoiets ..
Kijk, jij kan wel denken dat ik alles over het eiland in mijn eentje bepaal, maar dat is gewoon niet zo. Dus als ik uitleg dat ik daar niet over ga, dan vertel ik je gewoon de waarheid. Ik kan ook wel zeggen dat het allemaal wel mijn pakkie aan is, maar ja, dan zou ik liegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |