abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9429907
Een vriendje van mij heeft advies nodig.

Het zit ongeveer zo. Zijn vriendinnetje wil bijna geen sex meer. In het begin konden ze geen genoeg van elkaar krijgen (hele dagen in bed liggen en meedere orgasmes per sessie) maar nu zijn ze een jaar verder, ze wonen samen en de sex wordt steeds en steeds minder. Het zakte af van 1x per week naar 1x in de maand. De jongen in kwestie zit met zn handen in t haar. Ze knuffelen ook weinig meer en alleen zoenen leidt in haar ogen tot meer en wil ze dus ook niet. (de enkele keren dat ze het doen vind ze het leuk en lekker en komt ze ook gewoon klaar)

Het heeft niets te maken met vervelende ervaringen uit het verleden Ze kan zelf ook geen duidelijke oorzaak aangeven. In het begin was het "ik moet morgen vroeg naar school" of "ik heb morgen veel te doen en moet vroeg op". Een tijdje terug kwam t hoge woord eruit en zegt ze eindelijk eerlijk dat ze "gewoon geen zin meer heeft".

Het komt er op neer dat ze nooit geil is en ook nergens geil van wordt.
Natuurlijk wordt sex later in een ralatie wel iets minder, maar zoveel minder is dat normaal?

Is dit een typisch probleem waar mannen over mogen zeuren? Is het normaal dat hij ermee zit? Mag hij er uberhaupt wel iets van zeggen?

Hij vraagt mij om advies en ik weet echt niet wat ik voor advies moet geven. Iemand suggesties?

Terwijl mijn schaduw doorloopt.. Sta ik nog even stil bij de herinnering
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:36:06 #2
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9429949
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:33 schreef BaBBe het volgende:
Is dit een typisch probleem waar mannen over mogen zeuren? Is het normaal dat hij ermee zit? Mag hij er uberhaupt wel iets van zeggen?
Absoluut, sex is wel degelijk een belangrijk onderdeel in een relatie.

Wat heeft hij allemaal al gebrobeerd om haar te verleiden..
Het inbrengen ( niet letterlijk, of toch wel) van extra factoren kan een hoop helpen..en praten over sex als er problemen zijn is essentieeel)

Dizzy new heights..
pi_9429951
quote:
KUCH!
pi_9429968
Een vriendje van jou Crosspost btw.
pi_9429969
quote:

Is dit een typisch probleem waar mannen over mogen zeuren? Ja, maar niet alleen mannen
Is het normaal dat hij ermee zit? Lijkt me redelijk normaal, ja.
Mag hij er uberhaupt wel iets van zeggen? Wat moet je anders? Je mond houden?

Maar helaas, geen suggesties.
pi_9430050
een vriend hé?

ander meiske zoeken?

vrijdag 28 maart 2003 @ 13:40:52 #7
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9430068
quote:

Het zit ongeveer zo. Zijn vriendinnetje wil bijna geen sex meer. In het begin konden ze geen genoeg van elkaar krijgen (hele dagen in bed liggen en meedere orgasmes per sessie) maar nu zijn ze een jaar verder, ze wonen samen en de sex wordt steeds en steeds minder. Het zakte af van 1x per week naar 1x in de maand. De jongen in kwestie zit met zn handen in t haar. Ze knuffelen ook weinig meer en alleen zoenen leidt in haar ogen tot meer en wil ze dus ook niet. (de enkele keren dat ze het doen vind ze het leuk en lekker en komt ze ook gewoon klaar)

Het heeft niets te maken met vervelende ervaringen uit het verleden Ze kan zelf ook geen duidelijke oorzaak aangeven. In het begin was het "ik moet morgen vroeg naar school" of "ik heb morgen veel te doen en moet vroeg op". Een tijdje terug kwam t hoge woord eruit en zegt ze eindelijk eerlijk dat ze "gewoon geen zin meer heeft".

Het komt er op neer dat ze nooit geil is en ook nergens geil van wordt.
Natuurlijk wordt sex later in een ralatie wel iets minder, maar zoveel minder is dat normaal?

Hij vraagt mij om advies en ik weet echt niet wat ik voor advies moet geven. Iemand suggesties?

Ja het is normaal dat hij er mee zit want een vrouw zouw er ook mee zitten als haar boy geen zin in sex meer zouw hebben.

En hij moet het er mee over hebben en vragen waarom ze minder tot nooit meer zin in sex heeft.

En meschien is het ook wel een reden om het uit te maken klinkt hard maar als ze ook al bijna nooit kust lijkt het net of ze tegen woordig voor een andere reden met hem heeft.

En weet niet hoe oud ze zijn maar sex is voor mij harstike belangrijk dus weinig to geen sex zouw bij mij niet gaan, vooral als je meis ook niet meer intiem wil kussen.

Dus hem ligt een keuze, laat hem eerste vragen hoe het komt, zal moeilijk voor hem zijn maar zeker nodig.
Haal er desnoods een vriendin van haar bij betrokken, als dat lukt die weten vaak veel meer.

En mag het een stomme of een belachelijk reden zijn dan moet ie zijn moed vezamelen en maar het uit maken om een betere relatie te vinden, ze waaren niet getrouwed of verloofd toch.

[url=http://www.t-mind.nl/forum]My mind is twisted[/url] [img]http://www.danasoft.com/vipersig.jpg[/img]
pi_9430075
Het is echt een vriendje van me.. believe me..

Maar hij blijft er maar over doorgaan en ik weet ECHT niet meer wat ik moet zeggen....

Hij praat trouwens wel met zn vriendin. Maar op de een of andere manier is dat juist weer wat het forceert en het een "moeten" maakt voor haar. "De spontaniteit is eraf."

vrijdag 28 maart 2003 @ 13:42:47 #9
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_9430115
Als het 'een' vriendje van je is, ben jij dan niet het vriendinnetje in kwestie? .
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_9430123
Komt op mij over alsof zij niet meer met hem verder wil maar het neit durft te zeggen
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:43:07 #11
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_9430124
Denkt eh misschien heeft ze een ander vriendje
het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
pi_9430126
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:40 schreef boebiedoe het volgende:
een vriend hé?

ander meiske zoeken?

Is geen optie. Hij vind het geen reden om het uit te maken. Hij houdt van dr en wil bij dr blijven.
pi_9430133
Zeuren over sex brengt iig 1 ding en dat is steeds minder zin in sex......................

Je mag er best wat van zeggen, maar zeuren is funest.........

Ook het nooit kunnen knuffelen of zoenen zonder dat er meer achter zit is erg beroerd voor iemands zin als dat toch al een probleem is...

Probeer eens je vriendin(oh nee laat je vriend dit eens proberen bij zijn vriendin ) een tijd lang te knuffelen, lichamelijk intiem te zijn zonder dat er sex bij komt kijken...

Laat haar eens weten dat ze meer is als een neukspeeltje, dat je haar waardeerd zoals ze is en niet alleen omdat ze kan neuken.......

wil je sex met haar, verleidt haar dan, maak er een hele avond van. lekker uit eten, thuis kaarsen aan, muziekje aan, massageolie enz. enz. enz. enz. enz.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:43:53 #14
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_9430139
Misschien moet hij maar is een goed gesprek met haar aan gaan over hoe hecht hun relatie is. Als die verder wel goed is en het komt er enkel op neer dat zij puur haar lusten kwijt is, moet hij haar rustig steunen en als zij het ook wil misschien is een bloed testje laten doen, kan best te maken hebben met het gebruik van de pil of de hormoon huishouding van de vrouw ??? kan.

Leuk he een vriend van mij..............misschien zelf
Nou anyways het probleem sucks mijn ex had dit ook en in 2,5 jaar hebben we het misschen 15 keer gedaan. bleek aan de fokt op hormonen te liggen. dus check het even.

Succes

Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_9430144
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:43 schreef BaBBe het volgende:

[..]

Is geen optie. Hij vind het geen reden om het uit te maken. Hij houdt van dr en wil bij dr blijven.

Dan kun je tot je 80e op een houtje blijven bijten
pi_9430151
ga er in ieder geval niet over zeuren. Probeer een gesprek aan te gaan over de gevoelens die hier bij horen.
Zelden is het een lichaamelijke kwestie, dus is de kans groot dat har iets dwars zit waardoor de zin in sex (veel) minder geworden is.
Wanneer je praat ga niet in op het feit dat het zo rot is voor jouw want dat kan een schuldgevoel geven en is niet bevordelijk voor de relatie, maar heb intresse in wat haar dwarszit en probeer haar daar zoveel mogelijk in te helpen.
Never mind !!!!!!!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:45:44 #17
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_9430170
denkt eveneens dat ze misschien geen zin meer heeft in hem?

Ik zou vragen of ze nog wel van me houdt
om er zeker van te zijn dat ze niet uit gewenning bij je blijft.

het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:45:51 #18
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_9430175
Is ze in de overgang?
pi_9430187
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:42 schreef tvlxd het volgende:
Als het 'een' vriendje van je is, ben jij dan niet het vriendinnetje in kwestie? .
Neej.. is gewoon een goeie vriend van me, waar ik goed mee kan ouwehoeren. Nogmaals het is niet MIJN sexleven, maar dat van hem en zijn vriendin.

Ze heeft ook geen ander. 100 % zeker.

pi_9430228
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:40 schreef Legion_ het volgende:

[..]

Ja het is normaal dat hij er mee zit want een vrouw zouw er ook mee zitten als haar boy geen zin in sex meer zouw hebben.

En hij moet het er mee over hebben en vragen waarom ze minder tot nooit meer zin in sex heeft.

En meschien is het ook wel een reden om het uit te maken klinkt hard maar als ze ook al bijna nooit kust lijkt het net of ze tegen woordig voor een andere reden met hem heeft.

En weet niet hoe oud ze zijn maar sex is voor mij harstike belangrijk dus weinig to geen sex zouw bij mij niet gaan, vooral als je meis ook niet meer intiem wil kussen.

Dus hem ligt een keuze, laat hem eerste vragen hoe het komt, zal moeilijk voor hem zijn maar zeker nodig.
Haal er desnoods een vriendin van haar bij betrokken, als dat lukt die weten vaak veel meer.

En mag het een stomme of een belachelijk reden zijn dan moet ie zijn moed vezamelen en maar het uit maken om een betere relatie te vinden, ze waaren niet getrouwed of verloofd toch.

Heb je er eigenlijk wel ooit over nagedacht dat het helemaal niet hoeft te liggen aan de liefde binnen een relatie, het kan zijn dat er problemen spelen die zo ernstig zijn dat intiem contact niet te verdragen zijn. En om dan maar te zeggen neem een ander is wel heel kort door de bocht. Want ik neem aan dat de meeste mensen geen relatie nemen alleen voor de sex. Tuurlijk is sex belangrijk, maar wat nog belangrijker is is vertrouwdheid, het vertrouwen hebben om met elkaar te kunnen communiceren, en zeker over dingen zoals sex. Wanneer je om elkaar geeft probeer je de ander te helpen en niet aan de kant te schuiven
Never mind !!!!!!!
pi_9430257
Ik heb ook een vriend die min of meer hetzelfde probleem heeft.
Hij houdt heel veel van d'r, maar weinig sex.
Dit heeft al meerdere keren geleid tot sex buiten de deur.
Alleen is het zo'n lul dat ie het niet eerlijk zegt.

Dat is ook het gevaar voor haar.

Hoe oud zijn ze eigenlijk

vrijdag 28 maart 2003 @ 13:51:35 #22
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9430307
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:41 schreef BaBBe het volgende:
Het is echt een vriendje van me.. believe me..

Maar hij blijft er maar over doorgaan en ik weet ECHT niet meer wat ik moet zeggen....

Hij praat trouwens wel met zn vriendin. Maar op de een of andere manier is dat juist weer wat het forceert en het een "moeten" maakt voor haar. "De spontaniteit is eraf."

net zoals ik het zei als het echt niet meer spontaan gebeurd is de lol er van af moet ie meschien maar weer verder kijken, want een relatie zonder sex na je 15 a 16 bestaat haast niet meer ech nie.

In een lange relatie bij mij is goeie sex vaak een reden om bij iemand niet zo snel weg te gaan, het is een extra aanstuwing om die persoon geliefd te houwen, en zo gek ik is dat niet want het is meest intieme manier van houwen van.

[url=http://www.t-mind.nl/forum]My mind is twisted[/url] [img]http://www.danasoft.com/vipersig.jpg[/img]
  vrijdag 28 maart 2003 @ 13:54:46 #23
51775 Legion_
Check t-mind.nl
pi_9430384
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:48 schreef Senna het volgende:

[..]

Heb je er eigenlijk wel ooit over nagedacht dat het helemaal niet hoeft te liggen aan de liefde binnen een relatie, het kan zijn dat er problemen spelen die zo ernstig zijn dat intiem contact niet te verdragen zijn. En om dan maar te zeggen neem een ander is wel heel kort door de bocht. Want ik neem aan dat de meeste mensen geen relatie nemen alleen voor de sex. Tuurlijk is sex belangrijk, maar wat nog belangrijker is is vertrouwdheid, het vertrouwen hebben om met elkaar te kunnen communiceren, en zeker over dingen zoals sex. Wanneer je om elkaar geeft probeer je de ander te helpen en niet aan de kant te schuiven

lees dan goed, ik zeg toch eerst praten mog het een belabberde reden zijn of houwd ze gewoon minder van hem moet ie maar zijn spullen pakken want dan kan die wel beter krijgen en nee niet alleen voor de sex, en ik heb relatie voor de sex en voor de liefde gehat en liefde gaad voor en daar zelf sta ik nu ook hellemaal voor, de raad niemand aan om alleen voor de sex het uit te maken. Want meschien zit er wel meer achter als dat alleen.
pi_9430428
dit komt veel voor.. niets nieuws! Heb het vaker gehoord van mensen om me heen!

het is natuurlijk per relatie verschillend...maar ik denk dat het belangrijkste is dat je BLIJFT praten en vooral laat blijken hoeveel je om iemand geeft! Gebeurt dat niet tja... dan loopt die relatie ZEKER vast!

Minder Sex kan een dieperliggend probleem zijn... bv weinig andere spontane dingen doen resulteert vaak in verveling... slechte communicatie... of misschien pas je ook echt niet bij elkaar!

Mijn advies is BLIJF praten... anders houd het gewoon op! En wees eerlijk over de relatie hoe belangrijk is diegeene voor je wat vind je leuke aan diegeene... laat het blijken!

Zoals het is!
pi_9430473
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 13:43 schreef erodome het volgende:
Zeuren over sex brengt iig 1 ding en dat is steeds minder zin in sex......................
JUIST! zeg ik ook!
quote:
Probeer eens je vriendin(oh nee laat je vriend dit eens proberen bij zijn vriendin ) een tijd lang te knuffelen, lichamelijk intiem te zijn zonder dat er sex bij komt kijken...
*zucht* Ik post voor hem omdat ie zelf niet durft.... en lichamelijk contact wil ze niet omdat ze denkt dat het tot sex leidt. Maar misschien wel even tegen m zeggen dat ie dit wel kan proberen en dat ze er een deal over maken
quote:
Laat haar eens weten dat ze meer is als een neukspeeltje, dat je haar waardeerd zoals ze is en niet alleen omdat ze kan neuken.......
Zo ziet ie dr niet en dat weet ze echt heel erg goed
quote:
wil je sex met haar, verleidt haar dan, maak er een hele avond van. lekker uit eten, thuis kaarsen aan, muziekje aan, massageolie enz. enz. enz. enz. enz.
Dit werkt dus niet. Als hij vraagt zullen we vanaaf een flesje wijn opentrekkenen een filmpie kijken zegt zij er meteen achteraan "sex kan je vergeten hoor!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')