abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9407559
Zijn die types die denken te helpen door hun eigen verhaal te vertellen.

Kijk maar in R&P of KLB.

Topicstarter heeft een probleem en/of doet zijn beklag en vraagt om steun en dan heb je altijd van die zeikerds die met hun eigen verhaal aankomen. Rot toch een eind op met je zielige gezanik. De opener vraagt om steun niet om jouw zeikverhaal.

Zo, dat was weer een stukje frustratie waar jullie het mee mogen doen .

pi_9407578
Ja!
Bijvoorbeeld toen ik een topic had in R&P toen kwam er iemand langs die mij vertelde hoe hij het had meegemaakt.
Irritant man. Ik zat me echt te ergeren.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  donderdag 27 maart 2003 @ 12:00:34 #3
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_9407603
het is gewoonweg geweldig.
[<knip Censuur op Fok!>]
pi_9407607
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:58 schreef Pjederdy het volgende:
Zijn die types die denken te helpen door hun eigen verhaal te vertellen.

Kijk maar in R&P of KLB.

Topicstarter heeft een probleem en/of doet zijn beklag en vraagt om steun en dan heb je altijd van die zeikerds die met hun eigen verhaal aankomen. Rot toch een eind op met je zielige gezanik. De opener vraagt om steun niet om jouw zeikverhaal.

Zo, dat was weer een stukje frustratie waar jullie het mee mogen doen .

misschien laten ze op die manier zien dat ze het snappen en worden meteen meerdere mensen geholpen?

slimmerd

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_9407610
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:59 schreef Knut het volgende:
Ja!
Bijvoorbeeld toen ik een topic had in R&P toen kwam er iemand langs die mij vertelde hoe hij het had meegemaakt.
Irritant man. Ik zat me echt te ergeren.
.
Van jou kan ik het hebben!
pi_9407625
who fucking cares als die persoon zich daardoor niet de enige voelt die met problemen zit wat hem misschien helpt...
pi_9407641
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
misschien laten ze op die manier zien dat ze het snappen en worden meteen meerdere mensen geholpen?
Dat is het erge eraan, ze vertellen vaak ook nog eens een verhaal dat er wer--ke-lijk niks mee te maken heeft.
quote:
slimmerd
Dat ik slim ben wist ik al, maar dank je voor de bevestiging.
pi_9407795
misschien is het omdat de persoon die daarop reageert ook een soort gelijke ervaring heeft meegemaakt en zichzelf in de situatie kan herkennen en daarin raad kan geven met zijn of haar eigen verhaal!

als je je eraan stoort lees er dan gewoon overheen.
Ik geef je echter wel gelijk dat als het totaal niets met het onderwerp te maken heeft het onzinvol is

pi_9407806
Als het verhaal er geen zak mee te maken heeft slaa het nergens op, ik lees echter vaak genoeg reacties van mensen die in een sortgelijke situatie hebben gezeten, dit uitleggen en vertellen hoe zij er overheen zijn gekomen.
pi_9407833
Misschien in het kader van "gedeelde smart is halve smart" ?

Maar als het echt een compleet andere situatie is.. tja, open dan je eigen topic ofzo..

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 27 maart 2003 @ 12:12:53 #11
51712 berkenwoude
ik ben ook maar een mens
pi_9407834
ja en nu gebeurt er precies waar de topic starter een hekel aan heeft, sommige delen nog steeds mede hoe ze het zelf hebben mee gemaakt!!!!!!
  donderdag 27 maart 2003 @ 12:15:14 #12
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_9407875
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 12:10 schreef asian8 het volgende:
misschien is het omdat de persoon die daarop reageert ook een soort gelijke ervaring heeft meegemaakt en zichzelf in de situatie kan herkennen en daarin raad kan geven met zijn of haar eigen verhaal!

als je je eraan stoort lees er dan gewoon overheen.
Ik geef je echter wel gelijk dat als het totaal niets met het onderwerp te maken heeft het onzinvol is

Precies... als het enige bijdrage heeft of steun of dat de topicstarter het gevoel heeft dat hij/zij er niet alleen voor staat en dat anderen het ook meegemaakt hebben....
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 maart 2003 @ 12:15:24 #13
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_9407881
-slotje weggehaald-

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 27-03-2003 12:53]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_9408646
Tara tnx.

Even extra uitleg:

Als iemand een probleem of klacht heeft dan zijn er mensen die dat hier willen posten. Over het algemeen is dat een steunvraag of een vraag naar hulp.

Als je nou wil helpen, geef dan advies en ga niet vertellen wat je zelf hetb meegemaakt om er vervolgens achteraan te zeggen dat het een klote situatie is. Daar hebben ze toch niks aan?

I.m.o. is dat puur een vorm van aandachtstrekkerij door in andermans topic je eigen ellende te gaan etaleren zonder ook daadwerkelijk met oplossingen te komen.

En een steunbetuiging is niet het vertellen van je eigen verhaal.

FOK!fossiel donderdag 27 maart 2003 @ 12:57:33 #15
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_9408668
Nou, als iemand hetzelfde heeft meegemaakt kan hij toch misschien 'tips' geven hoe je ermee om kan gaan of hoe je 't moet verwerken?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_9408677
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 12:57 schreef RemCow het volgende:
Nou, als iemand hetzelfde heeft meegemaakt kan hij toch misschien 'tips' geven hoe je ermee om kan gaan of hoe je 't moet verwerken?
Inderdaad, maar geef dan ook die tips en laat niet het meerendeel van je post over je eigen problemen gaan.
  donderdag 27 maart 2003 @ 12:59:16 #17
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_9408700
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 12:56 schreef Pjederdy het volgende:
Tara tnx.

Even extra uitleg:

Als iemand een probleem of klacht heeft dan zijn er mensen die dat hier willen posten. Over het algemeen is dat een steunvraag of een vraag naar hulp.

Als je nou wil helpen, geef dan advies en ga niet vertellen wat je zelf hetb meegemaakt om er vervolgens achteraan te zeggen dat het een klote situatie is. Daar hebben ze toch niks aan?

I.m.o. is dat puur een vorm van aandachtstrekkerij door in andermans topic je eigen ellende te gaan etaleren zonder ook daadwerkelijk met oplossingen te komen.

En een steunbetuiging is niet het vertellen van je eigen verhaal.

Dus open zelf een topic met hetzelfde probleem en verwacht dat mensen dezelfde reacties posten die in dezelfde topics staan.

Gedeelde smart is halve smart PDD.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_9408734
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 12:59 schreef robh het volgende:
Dus open zelf een topic met hetzelfde probleem en verwacht dat mensen dezelfde reacties posten die in dezelfde topics staan.

Gedeelde smart is halve smart PDD.

Nogmaals, je voelt je er niet beter door als anderen hun verhaal gaan vertellen (daarvoor zijn al genoeg topics waar je dat kunt lezen).

En al helemaal niet als er vervolgens niets aan toe wordt gevoegd.

pi_9408750
Men leest een topic, denkt onmiddellijk aan zijn/haar eigen leed en kan het niet laten dit als reactie te posten en zich zo het topic toe te eigenen.
Puur egoïsme.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Admin donderdag 27 maart 2003 @ 13:02:20 #20
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_9408767
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 13:01 schreef CartWOman het volgende:
Men leest een topic, denkt onmiddellijk aan zijn/haar eigen leed en kan het niet laten dit als reactie te posten en zich zo het topic toe te eigenen.
Puur egoïsme.
,
En het weerhoudt anderen echt om te posten
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_9408769
quote:
Puur egoïsme.
Precies!
En dat stoort me mateloos (als ik die topics al lees ).
pi_9408778
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 12:02 schreef Pjederdy het volgende:

Dat is het erge eraan, ze vertellen vaak ook nog eens een verhaal dat er wer--ke-lijk niks mee te maken heeft.

Ja, precies! Zo word ik altijd schijtziek van die lange rijen voor de snel-kassa's in de supermarkt, maar denk maar niet dat dáár wat aan gedaan wordt! .

Ik kan me dus héél goed voorstellen dat iemand ergens schijtziek van wordt!

pi_9408811
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 13:02 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, precies! Zo word ik altijd schijtziek van die lange rijen voor de snel-kassa's in de supermarkt, maar denk maar niet dat dáár wat aan gedaan wordt! .

Ik kan me dus héél goed voorstellen dat iemand ergens schijtziek van wordt!

Diarree krijg je ervan .

Maar da's wat anders .

pi_9408817
quote:
Ja, eigenlijk moet je wanneer je een topic leest en je hebt dezelfde ervaring hebt, een nieuw topic openen, en wachten totdat ie gesloten wordt met de melding "kijk eens in dit topic, hij/zij heeft dezelfde ervaringen"

....

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_9408846
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 13:04 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk moet je wanneer je een topic leest en je hebt dezelfde ervaring hebt, een nieuw topic openen, en wachten totdat ie gesloten wordt met de melding "kijk eens in dit topic, hij/zij heeft dezelfde ervaringen"
...

En dan kijn je daar lekker kijken en iets nuttigs posten zonder het topic over te nemen.

goed idee Cheiron !

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')